Workshops

Thread: Workshops

Results 1 to 10 of 10
    30
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Workshops

ik ben benieuwd hoeveel workshops er nou eigenlijk in nederland worden gegeven. en zijn er geen mensen die het goedkoper doen. waar kun je je inschrijven wat kosten ze en hoe effectief zijn ze ik enk dat dit goed is om te bespreken omdat volgens mij er niet super veel workshops worden gegeven. dit zal bruikbare informatie zijn voor alle AFC maar ook voor PUA cause you never stop learning.

39
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

- Ga je verdiepen in boeken of video's voordat je deelneemt.
    - Wacht totdat je 18 bent.
    - Leer schrijven.
    - In plaats van je bezig te houden met de meisjes uit je klas, zou je wat meer je best moeten doen op school.

Around Ghent (Belgium)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Dude911 wasda voor belachelijke reply,

de kerel vraagt gwn iets,

en het zou idd wel leuke informatie zijn

39
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ow. Het was me nog niet opgevallen dat hij iets vroeg, hij heeft namelijk niet één keer een vraagteken gebruikt. Serieus jongens, als je jonger bent dan 18 hoef je je nog niet bezig te houden met dit soort zaken. Zorg eerst maar eens dat je netjes afstudeert. Dat is nu veel belangrijker voor jullie.

30
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik weet niet of je kan lezen, maar bij AGE staat gewoon 19 hoor. Dan kan je wel denken dat jij zo belangrijk en slim bent omdat je 27 bent maar reageer dan gewoon niet.

39
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik zeg alleen wat mij beter lijkt voor je. Dat is alles. Wat je daarmee doet is aan jezelf. En dat er bij age 19 staat wil niet zeggen dat je dat ook bent. Verder wens ik je veel succes. Mijn visie is echter dat je als kind eerst een sociale, lichamelijke en psychische basis moet hebben voordat je je waant in dit soort dingen. Of je hierover na gaat denken moet je, nogmaals, zelf weten. Lees eens een artikel van Style over social robots. Dit is precies waar jullie heel gevoelig voor zijn op deze leeftijd. En als dat in je basis terecht komt, die jij duidelijk nog aan het opbouwen bent, kan dat serieuze problemen opleveren. Al het beste.

34
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Het klopt dat de leeftijd die op z'on forum staat niks zegt over de werkelijke leeftijd van die persoon. Hoewel de inhoud van de post veel meer zegt over de leeftijd van die persoon.
    Daar komt bij, iemand van jonge leeftijd kan veel meer levens ervaring hebben dan iemand die al wat ouder is.

Of iemand van jongere leeftijd kan zelfs veel meer verstand hebben van normaal communiceren, en elkaar accepteren. Wat de BASIS van deze hele bussiness is. Leren te socializen. Think about Dude911

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Dat leeftijd gedoe is echt onzin. Alsof een jonge gast van bijvoorbeeld 15 of 16 die verschrikkelijk slecht met vrouwen is, zich hier nog niet mee bezig moet houden.

De meeste mensen kunnen meerdere dingen tegelijkertijd doen.
    Ik ben toen ik 19 was in de game gekomen, en doe nu gewoon psychologie op de uva en haal nog steeds genoeg punten, terwijl ik minimaal 20 uur per week in the field ben.

Gewoon niet zeuren dus, jullie lijken wel een stel vrouwen!!

En over de workshops...
    De ||||||||||||| geven workshops en dating tours. Die zijn allemaal super leerzaam.
    Daarnaast heb je ook nog bootcamps van Stripped uit Amsterdam.
    Voor de rest zijn er hier en daar mensen die een bedrijfje opstarten om bootcamps te geven.
    Last edited by _Magnet_; 05-22-2008 at 12:09 PM.

34
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by _Magnet_ View Post
    Gewoon niet zeuren dus, jullie lijken wel een stel vrouwen!!
    Correctie. Dude911 zeurt.
    Als aanvulling op zijn opmerking over een sociale, lichamelijke en psychische basis.
    Je kan wel mooie woorden gebruiken, en doen alsof je verstand hebt van een bio-psychisch-sociaal model, maar dat kun je echt niet afleiden uit een paar woorden die iemand typt.

Succes allen! en bedankt voor de tips Magnet.

2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Bookmarks