Vorsspill-sjekking

Results 1 to 4 of 4
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Vorsspill-sjekking

Hei!! Ny her, men lest litt tidligere, så kan nevne litt om meg selv først.. Er 22 år og bor like utenfor oslo. har brukbart draget på damene, men føler jeg mangler det lille ekstra. ser rimelig bra ut og får med jenter hjem her og der. men føler hele tiden dette skyldes flaks og tilfeldigheter enn at jeg kjører bra spill......

har lest noen bøker, men har ikke gjort annet enn å delvis bruke elementer fra teoriene. men at det funker er jeg helt sikker på, er mer at jeg ikke tør åpne og mangler også noen åpnere jeg synes funker.. (alle jenter MÅ vel ha hørt om slosskampen utenfor eller bildene i nattbordsskuffen nå? ) så er dårlig på å åpne. blir ofte mer tilfeldige åpninger eller introduksjon fra bekjente..

men hva er greia med å årne seg på hjemmefester/vorspill? man kan jo åpenbart ikke brenne seg og bare "forsvinne" som man kan på byen, og heller ikke åpne for mange sett, før man blir lagt merke til.. det vanlige folk gjør er vel bare å hilse og blablabla, men er dette det beste? og man det er jo helt andre komfort-levels her også. men der jeg lurer mest. å overse/leke litt hard to get, funker etter min mening rimelig dårlig. for det er så trangt i sofer ol at da snakker jentene bare med noen andre. men vil jo heller ikke bare sitte å mase heller..

føler jeg trenger noen tips, og håper på hjelp fra noen eksperter

117
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

...Snakk om følelser, for å så gå over på sex. Deretter bryt denne, ved å feks. være uenig med henne el. gå å gjør noe annet. Så vil vel intuisjonen din fortelle deg noe om hvilken vei det går. Ja, å leke hard to get suger, folk som er hard to get trenger ikke å leke...

Oslo
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

en god åpner er rettogslett bare å bruke et flørtende kroppspråk.
    bare du har den åpninga så trenger du ikke noen hjemmesnekra kjip oppstartsreplikk, fordi det allerede er noe som ligger i lufta mellom dere. da holder det stortsett med et "hey... " og litt kroppskontakt så er det ofte alt som skal til for å få ting igang på hjemmefester.

et aber med hjemmefest. hvis jenta har mange andre venner der som hu vil snakke med, så er det vanskelig å gjøre noe med, med mindre du er den som lett klarer å bli midtpunkten i festen. er du ikke det, så vil jenta føle at "hm han sjekker meg opp foran de andre venninnene mine, det kan ikke skje, jeg er ikke så billig ass, nå skal jeg vise dem". og dermed skjer det aldri noenting. i en sånn setting skal du være jævlig god til å få den hele og fulle oppmerksomhet fra hennes venninnegjeng og/eller hele festen.

dersom hu ikke får den venninnesperra, så merker du det. tar hun på deg tilbake, er det go.
    Sminke er noe som gjør dama stygg, når hu ikke bruker det. - Oscar
    I refuse to tip-toe through life just to arrive safely at death.

Trondheim
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

for min del digger jeg vorsspill med mye jenter!
    pleier ofte å ta hilserunden først for å ikke vise at du er sjenert, så kanskje snakke litt med kompis og vise litt DHV, men ikke overlegen for all del!

så er det bare å la praten gå løs, du har nok av tid til å sjonglere rundt med folket rundt. prøv å ikke bli værende i en "gruppe" for lenge, rotèr litt omkring til du kanskje finner ei interessant som du kan snakke med! som prillepralle sa her er det viktig å snakke om følelser...prøv å avfei sånn skoletjat ganske fort. du er ikke her for å snakke skole!

Bookmarks