Wingman i Oslo

Thread: Wingman i Oslo

Results 1 to 7 of 7
    31
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Wingman i Oslo

Heisan folkens. Jeg er 19 år, og kunne trengt en wingman i oslo. Har lest en del, og prøvd litt her og der, men aldri dratt ut for å game/øve på game. Ville klassifisere meg som en rAFC eller AFC som bare trenger et spark i ræva for å komme meg opp

108
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Solgt!

32
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hei, er også AFC, eller rAFC om du vil. Er 20 år og nyinnflytta i byen. Kjenner stort sett kun de jeg bor med nå. Jobber en del ubeleilige tider, men trenger også et spark i baken og et par nye venner som ikke fnyser av dating, sjekking, pick-ups osv.

108
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mulig solgt!

verdal Norway
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Så, mye koder... Det blir sikkert et internasjonalt språk for sjekking.. :-)

AFC eller rAFC hva betyr det..

33
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

at han ser på seg selv som "Middels frustrert kjøtthue", "Average frustrated chump" eller "recovering AFC". Jeg for min del ville ikke vært så nøye selv med å sette slike merkelapper på meg selv i grunn. Et forferdelig selvbilde å ha.

37
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Et forferdelig selvbilde å ha.
    Ja, grusomt.

AFC= Du har ikke noe game, drar ikke damer(90 prosent av alle gutter) . rAFC= Du har sett lyset og blir flinkere og flinkere og er på vei bort fra AFC.

Ikke noe galt i å kalle seg selv AFC så lenge du tenker at du er på vei bort fra dette. Det er et realistisk bilde på seg selv som viser at du er klar for forandring.

Det viktigste med disse akronymene AFC og rAFC er for å vise hvor du er hen gamemessig, hvor mye erfaring og kunnskaper du har da. Når du kan plukke opp nær sagt hvem som helst så er du PUA.

Jeg ser på meg selv som rAFC og har ingen problemer med det selvbildet, jeg trykker det faktisk til mitt bryst.

Bookmarks