Noen som kan noen feite NLP mønstre?

Results 1 to 6 of 6
    33
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Noen som kan noen feite NLP mønstre?

Noen som kan noen bra nlp mønstre? har nettopp oversatt et ganske så heftig mønster selv, men må prøve det ut først, det trenger sikkert et par justeringer. det er litt vanskelig å få oversatt det slik at mønsteret gir samme effekt. skal prøve det no i helgen. justere det litt, og om det hadde et bra utslag legger jeg det inn her. håper andre her på forumet kan gjøre det samme

MVH CliffeN

33
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Noe lesestoff

Er man inntresert i Hypnose og den slags bør man starte fra bunnen av slik Ross J, Steve P og Hypnotica gjorde. fra frosk til prins er den første boken til Bandler og Grinder som man bør lese. der får man en ganske grei introduksjon i nlp. derfra er det mange bøker man kan boltre seg med. mentalisme er også ganske inntresant, man kan komponere noen helt sinsyke rutiner/mønstre ved å kombinere NLP, Mentalisme, Coldreading, Magi(illusjoner) og det vanlige TMM, TAM, DDA osv. og sist men ikke minst er det serdeles viktig å lære seg så mye som mulig om Tantra, chi, energier og denslags. håper dette hjelper

MVH CliffeN

37
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hvordan gikk det da? Smell nå ut mønsteret ditt så vi kan suge på karamellen vi andre også

108
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Jeg kan anbefale mønsteret fra Ross Jeffries som går ut på å underbygge en følelse ved hjelp av yndlingsfargen til dama du snakker med. Jeg har opplevd det som meget effektivt. Brukte det en periode rett etter at jeg kom over PU, men har nå i det siste lagt det bort, for jeg føler det er juks, og prøver å gå vekk fra rutiner.

For de som allikevel er interessert så går NLP-mønsteret slik:

Deg: La meg prøve et triks på deg.
    Hun: JA okay...
    Deg: Slutt å tenke...bruk noen sekunder og fjern tankene fra hodet.
    Deg: OK, fortell meg yndlingsfargen din.
    Hun: F.eks blå. (Fargen har ikke noe å si)
    Deg: Hvis du skal gjøre blå om til en følelse, hvor i kroppen sitter denne følelsen?
    Hun: Den sitter her (Peker ett eller annet sted).
    Deg: Nå lukker du øynene, og prøv å kjenne at den blå følelsen sprer seg utover. (Vente litt) Kjenner du at den sprer seg?
    Hun: Ja....
    Deg: Kjenn at den sprer seg utover i hele kroppen, den bli mer og mer intenst. Kjenn at blåfargen går gjennom blodet og ut i hver celle i kroppen.
    Hun: Ok/ja/(ett eller annet)
    Deg: Og nå pakker jeg blåfargen ned til en ert og tar den mellom fingrene. Se, jeg har den her (vise fram med fingrene).
    Deg: Nå skal jeg føre den rundt deg, så prøv å se om du kjenner den blå følelsen. (Du fører fingrene 2-3 cm fra kroppen hennes i et mønster som er innom stedet hun sa følelsen oppstod.
    Deg: Nå skal jeg gjøre det en gang til. (Denne gangen berører du henne lett mens du fører "den blå erten" over kroppen hennes. Gjerne avslutt med å berøre leppene.)

Når du har gjort dette holder du kjeft og lar henne merke den blå følelsen. La det gå en liten stund før du sier noe. Hvis du har vært flink kommer hun garantert til å bryte stillheten selv.

37
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Genialt!

Det er jo en bombe...DHV og kino til tusen! Kan se for meg at hvis du kikker henne dypt og alvorlig inn i øynene hennes når du er ferdig vil hun falle pladask og du kan gå rett på k-close...

Takk!

108
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Jadmas, du har så rett. To ganger har jeg brukte dette mønsteret kombinert med trikset til Style hvor du ser på hennes, merk hennes, venstre øye deretter hennes høyre øye og så munnen i en rask trekant. Begge gangene kunne jeg se at blikket til hun jeg tok det på låste seg på leppene mine, og for meg var det bare å lene hodet litt til siden og lene meg frem. Den ene gangen så var endte det faktisk med at hun la hendene bak hodet mitt og trakk meg til henne.

Bookmarks