Nieposłuszny umysł

Witam. Jestem Mr.pe , jestem tu nowy i jestem idealistą. W tym leży mój problem, który ostatnimi czasy przyniósł mi pewną komplikację.

Od razu zaznaczę, że nie znam w ogóle waszych skrótów (ale mam zamiar to szybko ogarnąć). Potrzebuję drobnej wskazówki.

Kilka słów o mnie:
Od tygodnia jestem studentem pierwszego roku. Zajęcia rozpocząłem 29.08 (niezłe, nie? nie pytajcie dlaczego). W liceum i gimnazjum byłem (i do tej pory jestem w tej grupie ludzi) idealnym dowodem towarzyskim. Zawsze byłem liderem grupy itd. Pracowałem nad tym no i mi się udało. Nie mam problemu z pewnością siebie. Nie mam w ogóle problemu z zagadaniem do panny w pubie / w sklepie / w autobusie.
Ale jak się okazuje, to do pewnej granicy. O tym zaraz.

Jak wspomniałem zacząłem studia - nikt się nie zna tutaj. Wszyscy ludzie z całej polski pozbierani (no, ja akurat miejscowy - jako jedyny w 30 osobowej grupie).
Postanowiłem rozkręcić ekipę. Wziąłem ich drugiego dnia na piwko. Tak to się zaczęło i na razie się nie kończy ; )

Mam w grupie dziewczynę, która jak dla mnie , w skali 1-10 jest jeb*** 20+! Nie do opisania wręcz. Do tego: tancerka i mam w ch*j adoratorów. Niesamowicie pewna siebie (tak jak ja), ciągnie za sobą grupki samców. Już na pierwszym spotkaniu ją bajerowałem, mroziłem, rzucałem negi. Szło pięknie. Zaliczyłem z nią na parkiecie tak seksualny i zmysłowy taniec, że stanęła mi przysadka mózgowa.. Serio! Ale okazuje się, że ona robi podobne numery ze mną. Potrafi mnie pięknie olać, przerwać mi monolog w 'bezczelny' sposób, ładnie pocisnąć. do tego: zabawia sięz innymi kolesiami, ślicznie się do nich uśmiecha, jednocześni spoglądając na mnie.