Mark V's vraag en antwoord thread. - Page 2

FirstFirst 123 LastLast
Results 101 to 200 of 216
    37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by RandyK View Post
    Hey Mark, ben best wel heel nieuw hier, maar wat ik me afvroeg:
    Jij bent de eerste Nederlandse trainer.
    Zijn er ook plannen om workshops hier in ons eigen landje te geven? Het lijkt mij zo onhandig om in een ander land (andere taal enz) te gaan trainen en dan terug in Nederland er achter te komen dat heel veel dingen anders werken. Ik denk bijvoorbeeld dat Nederlandse meiden toch anders zijn dan Amerikaanse..

Ben benieuwd naar jou gedachten hierover en of er idd plannen zijn.
    Yooo,

We geven regelmatig seminars en bootcamps in Amsterdam.
    Hou de lovesystems website in de gaten.

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

ik heb een klein vraagje:

behoren festivals tot nightgame of daygame?

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by trimp View Post
    ik heb een klein vraagje:

behoren festivals tot nightgame of daygame?
    Als het overdag is daygame, en 's nachts night game.

29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark,

De laatste tijd in field begin ik me aan iets te storen. Mijn basic game is vrij sterk, alhoewel mijn negs soms iets te hard zijn of ik te vaak neg (waardoor ik dus te weinig duw en trek maar teveel duw) maar voor de rest kom ik bijna altijd wel tot een nummer of wat geflikflooi ... maar! Nu wil ik die meiden natuurlijk het liefst dezelfde avond al mee naar huis nemen en dat wil nog niet zo, misschien omdat ik een negatieve reactie niet wil riskeren maar heb jij tips hoe je die meiden naar je huis meekrijgt nadat je ze pas één avond kent?

greetzz

29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

ps: een paar tips om in een gesprek aantrekkelijkheid en comfort beter te laten terug komen zijn ook welkom. Ik merk dat ik soms een te hoog energy level heb in een gesprek en soms opmerkingen maak die net iets teveel van het goede zijn, sommige kunnen erom lachen maar er zijn er ook die het totaal niet waarderen en waardoor ik dan door één opmerking verander van de interesante aantrekkelijke jongen in de creep waar ze vanaf willen. Het mooie is dat ik er niet echt om care en het me niets doet maar het zou natuurlijk efficienter zijn als ik elk meisje kan fixen! thanks alvast

48
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Irathus View Post
    ps: een paar tips om in een gesprek aantrekkelijkheid en comfort beter te laten terug komen zijn ook welkom. Ik merk dat ik soms een te hoog energy level heb in een gesprek en soms opmerkingen maak die net iets teveel van het goede zijn, sommige kunnen erom lachen maar er zijn er ook die het totaal niet waarderen en waardoor ik dan door één opmerking verander van de interesante aantrekkelijke jongen in de creep waar ze vanaf willen. Het mooie is dat ik er niet echt om care en het me niets doet maar het zou natuurlijk efficienter zijn als ik elk meisje kan fixen! thanks alvast
    Wat betreft comfort zou ik zeggen; toon aan dat je kwetsbaar kan zijn. Dit betekent niet dat jij je zwak moet opstellen met tranen in je ogen maar toon wel aan dat je jij emotioneel kan opstellen.
    Bepaalde thema's zijn voor iedereen gevoelig, denk hierbij aan:
    -familie[zeer belangijk]
    -vriendschap die uit elkaar groeien
    -jouw connectie met je huisdier
    -Hoe voelde jij je toen Nederland de finale verloor?

Zolang je geen emotionele connectie kan bewerkstelligen waardoor zij zich in jou en jouw verhaal kunnen plaatsen, is er geen reden voor haar om
    jou te 'vergeven' als je een misplaatste opmerking maakt.

Ik heb ff snel gereageerd en ik weet natuurlijk niet wat jouw aanpak is, maar wees congruent in je game. Zorg ervoor dat het verschil tussen push en pull niet te groot is. Ik hoop dat dit enigzins heeft geholpen.

adios

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark,

De laatste tijd in field begin ik me aan iets te storen. Mijn basic game is vrij sterk, alhoewel mijn negs soms iets te hard zijn of ik te vaak neg (waardoor ik dus te weinig duw en trek maar teveel duw) maar voor de rest kom ik bijna altijd wel tot een nummer of wat geflikflooi ... maar! Nu wil ik die meiden natuurlijk het liefst dezelfde avond al mee naar huis nemen en dat wil nog niet zo, misschien omdat ik een negatieve reactie niet wil riskeren maar heb jij tips hoe je die meiden naar je huis meekrijgt nadat je ze pas één avond kent?

greetzz
    yo,

leuk dat je dr weer bent.

ik kan jevwat voorbeelden geven van dingen die ik zelf vaak doe, en die voor mij persoonlijk werken. er zijn ervnog oneindig meer maar ik wil je niet direct overladen met informatie,

ten eerste moet je snappen dat een snl( same night lay) ook vaak een logistieke kwestie is.
    als zij in een situatie zit waarin het vrijwel onmogelijk is haar direct mee te krijgen, zal het niet(makkelijk) lukken.
    bijvoorbeeld ze is daar met haar vriend, haar moeder, ze heeft een afspraak later waar ze heen moet, of wat het voor het grootste gedeelte is: ze is met haar vriendinnen waarbij het gewoon 'not done' is om one night stands te hebben.

ten tweede is het zo dat veel meiden niet uitgaan met het idee dezelfde avond nog te neuken.
    veel ook wel, dat noemen wij dtf(down to fuck), daar zal het een stuk makkelijker mee gaan.
    maar goed, dan heb je natuurlijk die meid waarmee je loopt te zoenen maar ze wilt maar niet terug naar jou huis..... kut!
    hier moet je snappen dat het nog niet game over is. vraag aan iedere succesvolle pua en hij zal je zeggen dat iedere chick op een gegeven moment zegt dat ze niet wil, of wat dan ook. hier moet je niet op letten, gewoon cool en kalm blijven en verder gaan. NIET NEEDY WORDEN!!

er zijn veel dingen die je kunt doen, de belangrijkste zijn comfort bouwen en pump bt(buying temparature), oftewel geil maken. dit laatste zit hem in harde pulls maar ook even harde pushes.

comfort:

probeer jezelf te trainen in cold reads.
    bv: 'hey, heb jij broers of zussen?'
    'ja'
    'jij bent de middelste in de familie, of niet?'(dit is een truucje waar je jezelf in kunt trainen, door bepaalde gedragingen en subcommunicaties kun je merken of iemand de oudste, jongste, of middelste in het gezin is)
    'ja, hoe wist je dat?'(als je het mis hebt, maakt niet uit, vraag gewoon wat dan wel en praat verder over familie, schept sowieso een band en dat wil je)
    'nou, je hebt een beetje een beschermend aura als een oudere zus, maar tegelijk ben zo schattig onschuldig..'

hierop Zijn verschillende variaties mogelijk, je moet jezelf echt eve. trainen in het aanvoelen waar zij zitten in het gezin. andere variaties zijn:

jongste: je hebt gewoon een lief onschuldig klein zeusje aura om je heen. het is sexy, daardoor wil ik je wcht hebben vannacht, maar tegelijkertijd Zorgt het er voor dat ik het gevoel heb dat ik voor je moet zorgen(dit moet je echt oprecht brengen, experimenteer er mee)

oudste: je hebt gewoon zo'n beschermende oudere zus aura om je heen, ik voel het gewoon.

verder, probeer haar zoveel mogelijk rond de club of cafe te leiden. 'hey kom even mee hierheen... hey, even wat drinken kom.... ik heb honger kom we gaan even naar buitwn wat eten...' hierdoor bouw je een geschiedenis op en zal ze zich meer aan je hechten.

in de meeste same night lays die ik doe, en van het europese instructor team doe ik ze het meest, leid ik haar op een gegeven moment naar de dansvloer en maak haar helemaal gek.
    de meeate mannen die ditcdoen maken haar gek door zelf helemaal tegen haar op te rijen, alhoewel ze hier wel geil van wordt zal het je niet helpen die meid mee te nemen die er normaal niet voor in is.
    wat jij wilt doen is eigenlijk zo weinig mogelijk bewegen(te veel is try hard) oogcontact houden, en haar een beetje van je af duwen als ze te dichtbij komt.
    maak er een spelletje van voor haar om jou geil te maken.
    laat haar maar dansen en haar best doen om jou op te winden, blijf haar steeds een beetje wegduwen, totdat ze helenaal tegen je aan komt.
    ik hoop dat je begrijpt dat je haar af en toe wel iets moet geven, bv een kus in haar nek, of als je lul stijf is door haar leg haar hand op je lul, maar duuw haar daarna weer weg. blijf een uitdaging.

om haar bij je thuis te krijgen kun je een aantAl dingen doen nu.

een is gewoon zeggen 'shit ik moet gaan, en jij gaat met mij mee, kom!'
    gewoon zeggen, niet vragen. dit werkt alleenbals de dingen die ik hierboven beschrijf heel goed hebben gewerkt en je voelt dat het echt 'aan' is en de connectie is zo sterk dat je weet dat ze het ondertussen zeker wil.

een tweede manier is:
    heb een excuus klaar om haar bij je thuis te krijgen.
    praat over ietsvwat jevthuis hebt, een cd, een schilderij(ik ben zelf kunstenaar dus ik laat haaf altijd mijn werknzien, werkt heel goed) wat dan ook. en zeg hey ik moet gaan en je mag wel even komen kijkwn naarvdatvding maar je kunt niet blijven want ik heb het echt druk..

ik hoop dat je hiervwat verder mee komt, als je verder nog wat vragen hebt stel ze alsjeblieft.

groeten,

mark

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

yo,

te veel energie hebben meer last van. vaak is het een teken van nerveusheid.
    probeer voortaan in set ninder te bewegen en .... langzaam..... praten.....
    blijf cool en kalm, ga voor niets of voor niemand sneller praten. dit laat ontzettend veel kracht en beheersing zien.

wAnneer je aantrekking verliest, blijf rustig, alsof het je niks boeit. zij is saai, niet jij. bouw gewoon wat social proof op(praat met andere chicks, praat met de dj of barkeeper, let welndat zij naar jou moeten leunen in het gesprek, jij niet naar hun, de bedoelint is dat je waarde laat zien) en spreek haar later weer. doet wonderen.

waT voor dingen zeg je dan waardoor je in een creep verandert? ligt dat aan jou of aan haar? het gebeurt mij vaak dat een meid mijn grap niet begrijpt, dat interresseert me helemaal niks, ik weet dat het grappig is en als zij slim genoeg was geweest dan zij ook.

iedere chick neuken?? daar heb ik geen tijd voor. weet je wel niet hoeveel vrouwen er zijn op de wereld?? alleen de meest speciale belanden in mijn bed. wanneer je die mentaliteit hebt wordt je ook automatisch beter in kwalificatie.

8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

He,
    Ik woon bij Purmerend. Zijn er nog PUA's die mij het een en ander kunnen bijbrengen?
    Ben een beginner, ging nooit uit (paar keer uit geweest maar vond het niks aan).
    Nu ik het doel heb om gesprekken te kunnen beginnen met iedereen, is het handig om
    op die plaatsen te zijn waar veel (vrouwelijk) volk is.

Ik ben het nu echt een beetje zat om de eeuwige 'Mister Friendzone' te zijn dus ik zal niet eerder rusten voordat mijn 'skills' vergelijkbaar zijn met die van Style .

Waar zijn de David D's X's, Mystery's, Durden's, Papa's (ja the Game was een heel goed boek) die mij mee willen nemen en te onderwijzen in het pick-up-gebeuren?

35
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

probleem met huisgenoot / vriend

Mijn vraag is kort samengevat het volgende:

Hoe ga je om met een vriend die zich nogal 'needy' gedraagd? Ik woon sinds kort met een huisgenoot / oude vriend in venlo. Ik heb gemerkt dat mijn sociale leven een stuk groter is dan het zijne. maw als ik ga stappen gaat hij bijna altijd mee, ik kan niet spontaan de stad in omdat hij dan ook meegaat. In het begin vond ik dat niet erg, maar ik heb gemerkt dat hij soms (en zeker na wat biertjes) erg irritant en vervelend wordt naar vrouwen toe. Als ik nu dus met hem ga, dan ben ik minder achter de vrouwen aan omdat hij mijn sociale status verlaagd en als ik een meisje ontmoet en ze praat een paar woorden en ziet er beetje leuk uit dan vind hij haar meteen leuk en gedraagt hij zich 'needy'. Ik zit er haast aan te denken om hem te koppelen aan een vrouwtje (desnoods via internet hoewel ik daar zelf geen voorstander ben) zodat hij ook iemand heeft om zich mee bezig te houden en ik wat meer mijn eigen ding kan doen. Het is een prima kerel verders, maar met de chicks heb ik beetje last van hem.

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Mr Silencer View Post
    Mijn vraag is kort samengevat het volgende:

Hoe ga je om met een vriend die zich nogal 'needy' gedraagd? Ik woon sinds kort met een huisgenoot / oude vriend in venlo. Ik heb gemerkt dat mijn sociale leven een stuk groter is dan het zijne. maw als ik ga stappen gaat hij bijna altijd mee, ik kan niet spontaan de stad in omdat hij dan ook meegaat. In het begin vond ik dat niet erg, maar ik heb gemerkt dat hij soms (en zeker na wat biertjes) erg irritant en vervelend wordt naar vrouwen toe. Als ik nu dus met hem ga, dan ben ik minder achter de vrouwen aan omdat hij mijn sociale status verlaagd en als ik een meisje ontmoet en ze praat een paar woorden en ziet er beetje leuk uit dan vind hij haar meteen leuk en gedraagt hij zich 'needy'. Ik zit er haast aan te denken om hem te koppelen aan een vrouwtje (desnoods via internet hoewel ik daar zelf geen voorstander ben) zodat hij ook iemand heeft om zich mee bezig te houden en ik wat meer mijn eigen ding kan doen. Het is een prima kerel verders, maar met de chicks heb ik beetje last van hem.
    he man,

dit is een probleem waar we allemaal mee te maken krijgen. in wat voor vorm dan ook. doordat wij zo ontzettend bezig zijn met zelfverbetering, en onze waardes nogal verschuiven, houdt onze sociale cirkel het niet bij. zij maken niet de vooruitgang mee die jij meemaakt, en blijven achter. ik kamp zelf met hetzelfde probleem, en andere instructors ook.

hoe jij het oplost is aan jou. als hij je echt voor lul zet, echt niet met vrouwen op kan schieten, dan zal ik hem maar bij vrouwen uit de buurt houden, en dat gewoon in je eentje, of met vrienden die het wel snappen oplossen.

het is niet abnormaal dat vrienden uitvelkaar groeien en dat een achterblijft. im wil je geen advies geven over hoe jij met je vriendschap omgaat, maar wel aqngeven dat dit niet abnormaal is.

in mijn vriendenkring heb ik jongens die ik wel bij mijn vriendinnen in de buurt laat komen, en andere niet.

het is een lastige kwestie, kijk het aan, en maak een beslissing.

succes!

35
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Mark V View Post
    he man,

dit is een probleem waar we allemaal mee te maken krijgen. in wat voor vorm dan ook. doordat wij zo ontzettend bezig zijn met zelfverbetering, en onze waardes nogal verschuiven, houdt onze sociale cirkel het niet bij. zij maken niet de vooruitgang mee die jij meemaakt, en blijven achter. ik kamp zelf met hetzelfde probleem, en andere instructors ook.

hoe jij het oplost is aan jou. als hij je echt voor lul zet, echt niet met vrouwen op kan schieten, dan zal ik hem maar bij vrouwen uit de buurt houden, en dat gewoon in je eentje, of met vrienden die het wel snappen oplossen.

het is niet abnormaal dat vrienden uitvelkaar groeien en dat een achterblijft. im wil je geen advies geven over hoe jij met je vriendschap omgaat, maar wel aqngeven dat dit niet abnormaal is.

in mijn vriendenkring heb ik jongens die ik wel bij mijn vriendinnen in de buurt laat komen, en andere niet.

het is een lastige kwestie, kijk het aan, en maak een beslissing.

succes!
    Bedankt voor je reactie,

ik denk inderdaad dat het het beste is om situaties waarbij in mijn ogen wat meer op het spel staat te mijden, daarnaast zorgen dat de alcohol consumptie een beetje beperkt wordt bij gezamenlijke stapavonden!

29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

yo,

te veel energie hebben meer last van. vaak is het een teken van nerveusheid.
    probeer voortaan in set ninder te bewegen en .... langzaam..... praten.....
    blijf cool en kalm, ga voor niets of voor niemand sneller praten. dit laat ontzettend veel kracht en beheersing zien.

wAnneer je aantrekking verliest, blijf rustig, alsof het je niks boeit. zij is saai, niet jij. bouw gewoon wat social proof op(praat met andere chicks, praat met de dj of barkeeper, let welndat zij naar jou moeten leunen in het gesprek, jij niet naar hun, de bedoelint is dat je waarde laat zien) en spreek haar later weer. doet wonderen.

waT voor dingen zeg je dan waardoor je in een creep verandert? ligt dat aan jou of aan haar? het gebeurt mij vaak dat een meid mijn grap niet begrijpt, dat interresseert me helemaal niks, ik weet dat het grappig is en als zij slim genoeg was geweest dan zij ook.

iedere chick neuken?? daar heb ik geen tijd voor. weet je wel niet hoeveel vrouwen er zijn op de wereld?? alleen de meest speciale belanden in mijn bed. wanneer je die mentaliteit hebt wordt je ook automatisch beter in kwalificatie.
    Hey mark,

zijn inderdaad vaak de grappen die niet worden begrepen etc. Maar je reactie was weer duidelijke taal! ik zal het een paar keer overlezen en het leren begrijpen en ga er mee aan de slag, je hoort weer van me!

thanks

57
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Bonsai View Post
    Wat kwam eerder: kip of ei? Zodra ik het antwoord weet, mijn game zal exploderen!

Good werk hellspawn. Keep it up.
    Haha was vorige week in de krant. De kip kwam eerder.

31
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey

Ik ben me sinds een paar weken gaan verdiepen in de PUA-wereld en eerlijk gezegd, ik ben letterlijk weggeblazen door de inzichten die het mij heeft opgeleverd. Ik heb een paar boeken (magic bullets, routines etc.) gelezen en heb 1 boek (Mystery Method) werkelijk grondig gelezen, gestudeerd zeg maar. Ik vond dat tot nu toe het beste boek omwille van zijn wetenschappelijke en rationele invalshoek (Evo-Psych etc, I like )

Het eerste wat me opviel toen ik de kennis tot mij genomen had, was dat ik zo ongeveer alles misdeed wat er maar mis te doen valt. Geen kino (nooit), geen oogcontact, snel wegkijken, geen bullshit verkopen (verhaaltjes vertellen, spelletjes spelen) maar gewoon rationeel zeggen waar het op staat.

Het tweede wat me opviel, was dat een aantal kerels rondom mij, ook al ben ik er zeker van dat zij niks weten van PUA, laat staan er boeken over gelezen hebben, bijna exact deden wat er in de community verteld wordt, en dat zij natuurlijk ook succes hadden. (Mijn ogen vielen werkelijk bijna uit mijn oogkassen, toen ik voor m'n neus zag plaatsvinden wat ik de weken ervoor had gelezen, en het dan nog zag werken ook!)

Wetende dat het niet zo eenvoudig zou zijn om al mijne slechte gewoontes af te leren (mijn grootste probleem zit bij Kino, oogcontact en approach anxiety, de routines lopen wel vlot) begon ik het toch te proberen.

Wat ik me afvroeg, in de meeste boeken gaat het om "iemand oppikken in een bar" en dan zo snel mogelijk seks hebben, maar ik voel dat ik daarvoor nog niet genoeg skills heb momenteel. Waar ik wel al in geslaagd ben is op het werk een speelse relatie op te bouwen met een paar (knappe) vrouwen, beetje kino-pinging etc. (Dit is voor mij al heel wat) maar omdat het in het begin nog wat ongemakkelijk ging en ik het traag opbouw (er is redelijk wat om rekening mee te houden, aangezien ik een complete niet-natural ben) duurt dit nu al een week of 4. Heeft het nog zin met deze vrouwen verder te proberen escaleren, of hoe weet ik dat ik in de friendship zone zit en mijn pijlen dus beter op andere vrouwen richt?

Dank bij voorbaat

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

yo ramus,

je verhaal klinkt bekend. het is te vergelijken met mijn eigen verhaal, maar ook met studenten die wij iedere bootcamp krijgen. met hard werk en doorzettingsvermogen is het te leren, maak je niet druk.

goed dat je de community hebt gevonden en bent gaan lezen. alles draait om zelfverbetering hier. buiten je comfort zone leven en op die manier nieuwe skillsets en mind sets ontwikkelen. de weg is lang maar leuk, en wanneer je eenmaal aan de andere kant staat, dat je het echt begrijpt zeg maar, dan zul je echt snappen dat alles mogelijk is. Die 'naturals' zijn dan geen partij meer voor je, en eigenlijk lachwekkend.

je hebt magic bullets en mystery method gelezen. mooi zo. ik begrijp waarom mystery method je zo aanspreekt omdat hij echt de 'nerdy' wetenschappelijke aanpak heeft om het uit te leggen. maar alhoewel mystery wel zo'n beetje de grondlegger is van de community, en de mystery method echt een meesterwerk is, zijn zijn methodes redelijk achterhaalt en is het boek uit de tijd. magic bullets en the routines manual zijn daarentegen wat geschikter.

maar nu sta jij voor de keus, ga jij het pad bewandelen? ik zou zeggen: ja! maar daarvoor zul je honderden approaches moeten doen voordat het enigszins duidelijk wordt. je zult goed moeten begrijpen waarom je het doet, en je moet met 'afwijzing' kunnen omgaan(en dan wel zo dat je begrijpt dat afwijzing helemaal niet bestaat en dat je er geen seconde bij stil moet staan). Ik hoop dat jew de motivatie vind want ik kan je zeggen dat het doel het zeker waard is.

wat betreft je problemen met kino en oogcontact. dat komen we keer op keer tegen, en de beste manier om het op te lossen is door het te demonstreren. Dus als je serieus bent wil ik je aanraden een bootcamp te nemen. als dit een te grote stap is voor je heb je nu geluk, want binnenkort komen 5.0 en bonsai naar amsterdam voor een seminar, ga daar heen. het is een stuk goedkoper en het is een stap voor je in de goede richting.
    hier kun je er meer over vinden:

http://www.theattractionforums.com/n...22-2010-a.html

het snel oppikken van vrouwen, en via je vriendenkring of werk een relatie opbouwen vereissen verschillende technieken. het tweede is iets wat wij social circle game noemen en mijn kameraad mr m. is daar een genie in.
    lees er eens wat over.

het is goed dat je kino uitprobeert, maar wees voorzichtig op je werk. ik raad je echt aan om naar een club/discotheek/cafe te gaan en vrouwen aanspreekt die je niet kent, en ook niet meer hoef te zien. als het goed gaat heb je beet, als het fout gaat heb je iets geleerd en verder geen consequenties. win/win.

Een tip als je begint. ga naar een cafe, en wanner je dat gevoel krijgt van shit ik wil naar huis. zeg dan tegen jezelf: 'ok, ik mag naar huis, maar eerst spreek ik drie vrouwen aan, en dn ga ik.'
    behandel het alsof het de afwas is, je hebt er geen zin in maar je doet het maar even snel want dan is het gedaan en kun je weer wat leuks gaan doen.
    op die manier oefen je steeds meer je pick up skills, en na een tijdje zal het regelmatig ghebeuren dat je de tweede of de derde vrouw mee naar huis neemt.

want wat wij allemaal al weten, het verschil tussen een goede en een slechte avond is meestal nog 1 set.

veel succes jongen!

ps. je bent jong dus het zal niet te moeilijk zijn. soms heb ik studfenten van 50, en slechte gewoontes afleren die je al 35 jaar hebt is moeilijker dan dat het voor jou is. jij hoeft alleen een beetje bij te sturen.

31
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

yo ramus,

je verhaal klinkt bekend. het is te vergelijken met mijn eigen verhaal, maar ook met studenten die wij iedere bootcamp krijgen. met hard werk en doorzettingsvermogen is het te leren, maak je niet druk.

goed dat je de community hebt gevonden en bent gaan lezen. alles draait om zelfverbetering hier. buiten je comfort zone leven en op die manier nieuwe skillsets en mind sets ontwikkelen. de weg is lang maar leuk, en wanneer je eenmaal aan de andere kant staat, dat je het echt begrijpt zeg maar, dan zul je echt snappen dat alles mogelijk is. Die 'naturals' zijn dan geen partij meer voor je, en eigenlijk lachwekkend.

je hebt magic bullets en mystery method gelezen. mooi zo. ik begrijp waarom mystery method je zo aanspreekt omdat hij echt de 'nerdy' wetenschappelijke aanpak heeft om het uit te leggen. maar alhoewel mystery wel zo'n beetje de grondlegger is van de community, en de mystery method echt een meesterwerk is, zijn zijn methodes redelijk achterhaalt en is het boek uit de tijd. magic bullets en the routines manual zijn daarentegen wat geschikter.

maar nu sta jij voor de keus, ga jij het pad bewandelen? ik zou zeggen: ja! maar daarvoor zul je honderden approaches moeten doen voordat het enigszins duidelijk wordt. je zult goed moeten begrijpen waarom je het doet, en je moet met 'afwijzing' kunnen omgaan(en dan wel zo dat je begrijpt dat afwijzing helemaal niet bestaat en dat je er geen seconde bij stil moet staan). Ik hoop dat jew de motivatie vind want ik kan je zeggen dat het doel het zeker waard is.

wat betreft je problemen met kino en oogcontact. dat komen we keer op keer tegen, en de beste manier om het op te lossen is door het te demonstreren. Dus als je serieus bent wil ik je aanraden een bootcamp te nemen. als dit een te grote stap is voor je heb je nu geluk, want binnenkort komen 5.0 en bonsai naar amsterdam voor een seminar, ga daar heen. het is een stuk goedkoper en het is een stap voor je in de goede richting.
    hier kun je er meer over vinden:

http://www.theattractionforums.com/n...22-2010-a.html

het snel oppikken van vrouwen, en via je vriendenkring of werk een relatie opbouwen vereissen verschillende technieken. het tweede is iets wat wij social circle game noemen en mijn kameraad mr m. is daar een genie in.
    lees er eens wat over.

het is goed dat je kino uitprobeert, maar wees voorzichtig op je werk. ik raad je echt aan om naar een club/discotheek/cafe te gaan en vrouwen aanspreekt die je niet kent, en ook niet meer hoef te zien. als het goed gaat heb je beet, als het fout gaat heb je iets geleerd en verder geen consequenties. win/win.

Een tip als je begint. ga naar een cafe, en wanner je dat gevoel krijgt van shit ik wil naar huis. zeg dan tegen jezelf: 'ok, ik mag naar huis, maar eerst spreek ik drie vrouwen aan, en dn ga ik.'
    behandel het alsof het de afwas is, je hebt er geen zin in maar je doet het maar even snel want dan is het gedaan en kun je weer wat leuks gaan doen.
    op die manier oefen je steeds meer je pick up skills, en na een tijdje zal het regelmatig ghebeuren dat je de tweede of de derde vrouw mee naar huis neemt.

want wat wij allemaal al weten, het verschil tussen een goede en een slechte avond is meestal nog 1 set.

veel succes jongen!

ps. je bent jong dus het zal niet te moeilijk zijn. soms heb ik studfenten van 50, en slechte gewoontes afleren die je al 35 jaar hebt is moeilijker dan dat het voor jou is. jij hoeft alleen een beetje bij te sturen.
    Eerst en vooral bedankt voor je snelle reactie. Ga me zo snel mogelijk wat verdiepen in social circle game, al moet ik zeggen dat de Mystery Method me (op de nog ongemakkelijke en onzekere manier dat ik ze momenteel gebruik) toch ook echt al meer resultaat heeft opgeleverd dan verwacht.

Het is niet echt werk, waar ik de MM uitgeprobeerd heb, maar eerder een vakantieplein waar we aan zomerjeugdwerking doen en je dus op een speelse manier met medewerksters aan attraction en comfort kan werken. Ik moet nu beginnen studeren aan m'n herexamens, en krijg al smsjes van mijn proefkonijnen of ze me toch nog wel gaan te zien krijgen tussen het studeren door (Dit vind ik behoorlijk spectaculair, aangezien ik het van mezelf nogal knullig uitgevoerd vond, maar goed, je zal wel gelijk hebben als je zegt dat als ik deze technieken blijf implementeren en perfect leer kalibreren, dat naturals dan een lachertje worden) Heb het alleen echt moeilijk om te bepalen of ik nu in de friendship zone zit of toch niet (ben echt wel heel onervaren op dat vlak en vrouwen kunnen nogal cryptisch zijn)

Iets anders waar ik soms nogal problemen mee heb, is hoops. Mystery waarschuwt er ook voor, om geen sociale robot te worden. Maar ik heb het echt soms nog moeilijk om te beseffen of een target mij door een hoop probeert te laten springen of niet echt. Op de duur ben je teveel aan het nadenken en is de fun er ook af. Mss heb je hier nog tips voor?

Na mijn herexamens zit ik weer op kamers om te "studeren" en ik heb al de gewoonte bijna dagelijks uit te gaan. Ga mezelf echt verplichten een paar approaches per avond te doen en hoop echt dat ik mijn game dan up to speed krijg.

Wat de workshops betreft, daar zal je me vrees ik niet al te snel zien. Wat researchen op internet, tot daar aan toe, maar een heuse workshop of bijeenkomst zou voor mij toch wel een brug te ver zijn.

In elk geval bedankt voor de aanmoediging en ik ga m'n uiterste best doen om m'n kennis in skills en gewoontes om te zetten!

173
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mark V,

Als een reactie op je post naar Ramus toe; het feit dat de Mystery Method achterhaald is:

Ik heb zelf enkel de Mystery Method gelezen, dat was vorig jaar in 't voorjaar. Gezien het feit dat ik toen net klaar was met 6 vwo, kun je zeggen dat de 2 meisjes waarmee ik tot dan toe het bed mee gedeeld heb toch helemaal geen slecht gemiddelde is voor een 19e jarige jongen. Echter, ik ging erg veel uit en merkte dat ik heel vaak als ik een leuk meisje zag er totaal niets van kon breien (ik werd ook vaak door andere jongens gezien als een type met een gebruiksaanwijzing; je kon me als goede vriend hebben, of je wordt direct door me eruit geslagen; erg zwart-op-wit). Mijn 8 jaar oudere broer die in tegenstelling tot mij wél altijd veel vrouwen aan de haak wist te slaan heeft mij destijds gewezen op de Mystery Method (dit was dus in 2009). Nadat ik de MM grondig bestudeerd had besloot ik vervolgens maar gewoon te beginnen met day-game e.d. met de meisjes om me heen (waar ik ze maar tegenkwam).

Vervolgens in mijn rite tot student worden heb ik in korte tijd erg veel romantische liaisons meegemaakt met meerdere dames (en is het aantal vrouwen dat ik in bed heb gehad gestegen van 2 tot 6). Dit tot op het punt dat ik 3 maanden later, bij aanvang van het academisch jaar mijn nieuwe studentenmaatjes verblufde met het feit dat ik direct meisjes wist op te pikken in de bar, café's, clubs etc.

Dit heeft mij tegelijkertijd zo'n adrenaline rush gegeven, en zoveel zelfvertrouwen dat ik in no-time meerdere vriendinnen had hier in Groningen, en tevens het meisje wat nu al ruim 7 maanden mijn vriendin is.

Ik vraag me dan ook af; WAT is precies 'achterhaald' aan de Mystery Method? Ik heb alleen de MM gelezen en ik vond het erg indrukwekkend (een autistische perfectionist dat ik ben, vind ik het schematische werken erg handig en duidelijk), en ik heb vervolgens een paar goede vrienden die net als ik diezelfde problemen hadden met vrouwen (bijv. het 'LJBF-syndrome) gewezen hierop. Echter dit heeft voor hen geen succes gehad, aangezien zij zich er ook veel minder in verdiept hebben.

Nu heb ik een goede vriend die al ruim een jaar geen meisje meer aan zich heeft gehad, terwijl hij er toch goed uitziet, stoer gespierd is en toch de nodige aandacht krijgt van vrouwen. Vanaf de 1e keer dat ik hem meenam sargen en hij zag hoe ik direct mezelf in 4-5 verschillende groepjes met vrouwen sloot, was hij vastberaden om het ook te leren, en ik heb hem enkele van mijn eigen gambits geleerd, en nam hem regelmatig mee de stad in en wees vervolgens meisjes voor hem aan waar hij maar op af moest gaan en die hij dan moest openen, etc. (waarna ik vervolgens als zijn wing binnenkwam --> vaak als gevolg dat de meisjes mij uiteindelijk hun mob. nummer gaven terwijl hij afdroop).

Echter, nu het toch vakantie is, en hij na die 1e teleurstellingen zich er volledig bij neergelegd heeft, wilt hij het toch weer proberen, en vanaf volgende week ga ik hem 1 on 1 lessen geven met hoe ik het zelf heb geleerd.

Nu is mijn grote vraag dan ook: moet ik hem überhaupt wel inleiden in de MM? Is het nog wel nuttig? (voornamelijk de verwarring omdat ik dus niet weet wat er mis is met de MM)
    Ik wil graag mijn vrienden die aanzienlijk meer moeite hebben met vrouwen dan ik het systeem leren, maar dan zou ik wel graag willen weten; Hoe en wát vooral, is het 'up-to-date' "pick-up" systeem dat gehanteerd wordt? (wees maar niet bang, ik zal heus geen concurrentie vormen voor Love Systems )

Mvg,
    CiT

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yoooo child in time,

klinkt alsof je lekker bezig bent. mooi zo!

De mnystery method is een prachtig boek en een geweldig systeem die heel goed werkt. De mensen die ik ken die mystery persoonlijk kennen zeggen dat hij de beste is die ze ooit hebben ontmoet(en dit zijn meestal de pua's uit de top 10 wereldlijsten).
    Niks mis mee dus.

Zo snel schieten mij twee dingen te binnen die niet helemaal kloppen aan mm.

de eerste is dat directe openers niet zouden werken. Volgens de oude mm kun je niet op een 10 afstapen en zeggen 'hoi, ik moest met jou komen praten want ik vind je echt lekker.' Terwijl dat soms juist de beste opener is.

het tweede is dat mm er van uit gaat dat er altijd lmr is. terwijl dat juist het gevolg is van zijn indirecte aanpak. veel van de instructors sexualiseren de interactie nu zo snel mogelijk, zodat tegen de tijd dat je alleen met haar bent ze allang de beslisdsing heeft genomen dat er geneukt gaat worden, dit scheelt een hoop tijd.

ohja, nog 1. peacocking. alhoewel ik begrijp waarom hij het doet. het geeft haar een excuus jou te openen in plaats van andersom. openen verlaagd je waarde een beetje en je moet daarna altijd weer de balans in de interactie terug vinden, dat is vervelend en voral mystery had daar een hekel aan heb ik gehoord.
    Aan de andere kant kost het meer moeite om een chick je bed in te krijgen als je de mafkees met zwarte vingernagels en een hoge hoed bent, dan als je een gewone leuke jongen bent die normal kan viben en af en toe iets heel ondeugends maar leuk zegt.

mm werkt heel goed, maar vooral voor mystery. en ik heb gehoord dat hij tegenwoodg zioch ook niet meer helemaal aan mm houdt. bedenk je dat hij dat boek ook tijden geleden geschreven heeft en hij waarschijnlijk beter dan ons weet wat er allemaal aan rammelde.
    Savoy heeft magic bullets geschreven omdat hij de methode ook wilde laten werken voor mensen die geen pro goochelaar zijn maar gewoon advocaat of timmerman.

mooi dat je je vrienden hebt, maar ehh....
    vaak als gevolg dat de meisjes mij uiteindelijk hun mob. nummer gaven terwijl hij afdroop
    dat is geen wingen he? dat is amoggen. Ik begrijp je probleem want wanneer je dit niet oefent en je game is strak dan gebeuren dit soort dingen.
    Maar loop je wing nooit voor de voeten. als een vrouw je wing geen respect toont, zet haar dan op haar plaats. heb een verhaal klar om je wing te introduceren aan meiden waarin je benadrukt hoe geweldig hij wel niet is.

ok, de groeten ouwe!

mark.

173
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mark V,

M.b.t. het wingen, over het algemeen ben ik een redelijke wingman met een goede intro voor m'n vrienden. Echter: ziet je maat 't niet meer zitten en besluit hij maar ff een biertje te gaan drinken, dan is het vrij spel. Maar ook de balans van iemand die weet wat hij doet en iemand die niet weet wat hij doet zal hier denk ik een grote rol in spelen. Ik heb hem er ook al op aangespoord dat ik hem met 1 op 1's een paar van mijn eigen openers en routines ga leren en dat hij dan in z'n 1tje het moet proberen te doen (ik neem gewoon m'n vriendin mee uit en vermaak me dan prima).

Maar in ieder geval, bedankt voor de uitleg m.b.t. de MM. Het hele 'persona' dat mystery had gecreëerd met het hele goochelen enzo, dat vond ik ook een lastig iets om te metamorpheren in m'n eigen game. Echter, ik ben een 'neoclassical' gitaar spelen (iemand met fijngevoelige vingertjes die o.a. dingen van bach/beethoven etc. op een heavy metal manier speelt met z'n gitaar) en ik heb m'n eigen band. Het hele rockstar imago heb ik dus eigenlijk al klaar staan, en daar pas ik me dan ook vaak aan.

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Return of the PUA!

Mark V,
    even een lang bericht om de gehele situatie uit te leggen.

lange tijd uit the game geweest. om maar even met de deur in huis te vallen; heel lang in het buitenland gezeten om af te kicken van een vreselijke cokeverslaving in een privekliniek, dus ook een compleet nieuwe social circle opgebouwd.
    mij werd aangeraden vanwege de obsessieve aard van een verslaafde 2 jaar niet aan relaties te doen (ook niet sexueel) vanwege de krachtige emoties erbij. Afijn met wat mensen erover gehad ook weer laatst me eerste date gehad. ging prima geen kissclose maar wel een sms gelijk erna dat ze het fijn heb gehad en bbenieuwd was naar de volgende keer als ze terug komt uit parijs (dus ik moe gaan uitkijken voor de friend-zone.)

nu ben ik bijna een jaar clean van de dope en sinds ik clean werd, werd ik ineens een extreme onzekere kerel (zelfvertrouwen weggevrete door de drugs..) dus ik merk dat ik wel steeds zekerder wordt met alles weer nu bijna jaar verder. ik via hyves beetje rondkijken en me ouwe tactics uit de kast gehaald om via hyves aan nummers te komen voor dates. kom ik dus bij een leuke hb10 uit opinion opener geknald via hyves reageerde ze met een kut antwoord ik gezegd dat me neefie dat was via mijn account (dat ie een leuke meid zag en dus ff contact wilde make) mijn excuses aangebode daarvoor en dat me neefie nog niet aan mij kon tippe met de vrouwtjes dat gezegd op een hele nonchalante manier en wat geblabla. haar reactie was super, opgepakt vanaf daar, nummer gefixt eerste keer 10 min aan de lijn gezeten met plagen, dhv verhalen, hoop lachen moest ze enz. top dus
    ik als eerste het gesprek afgekapt en gezorgd dat we binnenkort op date gingen. kutte = dat ze mense kent die ik ook ken en die dus ook weten dat ik nogal een foute jongen ben geweest (onthoud, dit heeft invloed voor later) maar ze kwam zelf ineens met de shit per sms van: het is zo toevallig hoe dit gaat, antwoord van mij; ik geloof niet in het toeval, jij? zij: ik ook niet. dus die zat!
    date geregeld op een vrijdag, moest ze overwerken en ik ga niet meer nachttijden de stad in met me verlede dus ik verzet naar dinsdag middag.
    dinsdagmiddag; slaat ze cold laat ze niks horen, ik bellen, niks, ik sms, niks.

ik denk aan the game: fuck it dit wordt al veels te veel oneitis (dat is dus dat kut obsessieve wa ik heb overgehoude aan die verslaving) en ik laat haar gaan leg het neer en zeg vanbinne gedag tege haar, volgende dag date met die hb die ik eerder heb gepost.
    en ze kwam weer in me hoofd omhoog vandaag.
    ik een sms sturen omdat de connectie weer long fuse lag,
    ik sms letterlijk:

[naamhb], was eergister met Lisa, een vriendin, uit en moest wonderbaarlijk genoeg aan je denken!
    is zo vreemd hoe we in contact zijn gekome en vertelde haar dat. Ik had je eigelijk al gedag gezegd maar Lisa zei dat
    ik je nog een kans moest geven. Je wilt toch niet op je geweten hebben dat ik je verkeerd heb ingeschat?
    --
    respons:

Lieve *** (wat afstandelijk al gelijk he?),
    allereerst (auw!) kreeg ik een week geleden te horen dat ik erg ziek ben, wat het is doet er even niet toe.
    Ten tweede (weer au voor mij), sprak ik toevallig (jaja), met een vriendin van me over jou en vertelde haar
    ook hoe toevallig onze ontmoeting was geweest. Zij scheen jou te kennen als niet zo'n lievertje en had wat verhalen
    die me best deden twijfelen (zeer auw, kutverlede blijft me achtervolge..). Niettemin wil ik best met je
    afspreken maar neem ik wel een vriendin mee en als jij wilt jij een vriend. Ik denk dat ik dat toch fijner vind voor de eerste keer. Hopelijk begrijp je dit. Verder ben ik al wat beter en in staat af te spreken. Zelf dacht ik aan volgende week zaterdag.
    X ****

oke, hier is mee te werken dacht ik. heb gelukkig nooit iemand fysiek wat aangedaan maar als ze heb gehoord dat ik aan de coke heb gezeten kan ik me in haar verplaatsen.
    nu dacht ik; hee, ze kan allang gedag zeggen tegen me en toch heb ik haar in het begin goed gegamed waar ik nu de vruchte van pluk en ik kan nu de jongen zijn die zijn leven heeft gebeterd maar toch een bad boy is geweest (waar hb's gewoon tot aangetrokken worden. Elk nadeel heb ze voordeel! dus ik dacht laat ik dit maar omzetten in iets positiefs.

paar korte smsjes tussedoor dat ze zegt dat ze het toch uit mijn mond wil horen hoe of wat en ik stuur deze om 'mijn verleden' luchtig te maken want anders brengt het alleen maar negat. emoties:
    --
    Tof van je reactie en ben in me verlede ook niet altijd een lieverd geweest hoor.
    Elk huisje heeft ze kruisje zeg ik dan. K vind het prima als je een vriendin meeneemt, mogen 2 dames
    een leuke tijd met me hebben, toch?! morgen ff bellen?
    --
    krijg ik deze terug als antwoord:

nee maar ik ben juist best braaf al zeg ik het zelf ik heb eigenlijk alleen maar hele normale vriendjes/vrienden gehad vandaar. Daarom dat ik eerst even de kat uit de boom kijken. Maar naam aub ook een vriend mee volgende week zaterdag, voor mijn vriendin :P xx
    --
    Oftewel, ik heb het nog weten te redden en heb weer hoop! ze gaf ook duidelijk aan dat ik niet in de friend-zone zat en dat ik een potential partner positie heb of hoe jullie guru's het ook noemen.
    Ik heb in mijn dichte kring een paar maatjes die ook pua's zijn, die zitten wel ver boven me, al ben ik zelf nie slecht, dus een van hen ga ik meevragen om mij te wingen, te dhv'en enz.

maar aangezien dit weer me eerste date is op zo'n manier via hyves enzo weer sinds ik clean ben en alles weer als nieuw voelt (ja! alle theorie zit er nog in maar gamen voelt weer als nieuw voor me met gevoel in me donder nu!)
    vraag ik bij deze om wat concrete tips aangezien ik nogal een speciale situatie heb, zij waarschijnlijk weet van me verleden.
    ik zie zelf dat voordeel is dat ik de badboy kan uithangen, maar wel kan zeggen dat ik nu alles voor me kaar heb weer. dus nog meer reden kan maken voor haar om mij waarde te geven.
    lees echt weer een hoop over gamen so..! wat is de community veranderd in een paar jaar tijd, ik stam nog van de MM tijd dus ik ben hard aan het bijbenen nu, maar kan je me wat concrete dingen geven, ook the game weer gelezen opnieuw laatst maar ben echt alles kwijt, zoals timing, callibratie, volgorde van dingen. 't is nu een beetje een bijmekaargeraapt zooitje geworden die game van me. Ook gebruik ik nu gamen voor fun, doe het niet meer voor de seks, wil gewoon fun hebben en heb dus wel die i dont give a shit attitude op een date nu. maar als ik er later over ga zitte nadenke ken ik weer een obsessieve lijer worden.. pfff.. word er moe van van me zelf

Hoop echt dat jullie voor die aankomende date wat tips hebben en over het algemeen in mijn situatie ook weer wat tips hebt! ook moet ik me nederig blijven opstellen anders leer ik niet meer.
    alvast thanks voor het lezen van dit uitgebreide verhaal hoop dat ik er niemand mee geoffend heb wat meer te posten over mijn verleden aangezien het er nou eenmaal mee te maken heb.
    en happy hunting voor iedereen.
    btw beetje in een aso manier geschreve allemaal omdat 't laat is en geen zin heb netjes te doen.
    --

I will become a better pua than I ever was in the abundant times with hb's of my past,
    because if the world's a bitch, i'm gonna fuck her!

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yo man,

Halverwege het lezen van je post had ik al door dat die meid wel degelijk in je geinterresseerd is, en later gaf je dat ook zelf aan. Maak je dus absoluut niet druk, als ze geen interresse had dan zal ze nooit zo veel investeren. Bedenk je bijvoorbeeld dat wanneer je tegen een vrouw zegt 'he kom eens' en ze doet twee stappen om te horen wat je zegt, dat eigenlijk al genoeg is om te weten dat er aantrekkingskracht is. En zo lang ze nog met je praat of schrijft, weet je dat ze tot je aangetrokken is. Deze meid txt je niet alleen, ze maakt zelfs plannen om een vriendin mee te nemen zodat ze het tegen over zichzelf (of iemand anders misschien, vrouwen hebben elklaars goedkeuring nou eenmaal nodig) kan verantwoorden. Mijn eerste tip is eigenlijk, zorg dat die vriendin van haar je helemaal geweldig vind.
    Wanneer je dus met haar afspreekt, en ze komt opdagen, is ze vrijwel zeker tot je aangetrokken, daar kun je vanuit gaan.

Aan de telefoon heb je dus ook geplaagd en dhv verhalen verteld, dat verklaart de aantrekking. Goed werk.
    Comfort is de sleutel hier, zoals ik het zie. Ze is nog niet comfortabel genoeg. Dit is niet eens zo zeer een probleem vanwege je verleden, dit is vaak het geval.
    Op de date wil je dus comfort bouwen zonder de aantrekking te verliezen. Blijf dus die leuke grappige jongen, maar praat wat meer over persoonlijke dingen, van haar en jou, en probeer jullie werelden aan elkaar te linken.
    Hier kan die vriend van je van pas komen. Zorg dat je een jongen meeneemt die zijn leven op orde heeft, heel aardig is en geen rare dingen gaat doen, en die alleen mar goede dingen over jou weet te vertellen.
    Als de meiden allebei die vriend van je mogen en goed met hem kunnen opschieten, dan is dat een sterke indicator dat jullie goed bij elkaar passen. Zorg wel dat het een jongen is die niet allebei die meiden tot hem aangetrokken krijgt, of die te veel aandacht gaat trekken, dat is namelijk counterproductive.
    (een ding die ik doe op een eerste date, ik neem haar mee naar het restaurant van een vriend van mij, niet alleen is hij een top kerel, hij is daar ook nog eens de baas en hij is weg van mij, wat voor beeld schetst dat? Dat soort sociaal prof is goud. bedenk of je misschien zo iets kunt doen.)

Ze is ernstig ziek, vraag daar iets over. Dit is iets waar je jullie werelden aan elkaar kunt linken.

bv: 'jij hebt de strijd tegen je verslaving gewonnen en bent nu sterker geworden daardoor, zij staat nu aan het begin van haar strijd maar jij kunt nu al merken aan haar dat zij het soort persoon is die zichzelf daar doorheen slaat. Mensen als jij en haar zijn nu eenmaal sterker dan anderen' Zie je hoe je hier attraction, qualification, en comfort door elkaar gooit? jij hebt de strijd gewonnen(jij bent een sterk persoon, en jij zou haar kunnen helpen met haar strijd, attraction), jij merkt aan haar dat zij het soort persoon is die zich erdoorheen slaat(qualification), jij en haar zijn nou eenmaal sterker dan anderen (wij tegen de wereld, wij begrijpen elkaar, anderen niet, comfort).

Aan je verhaal te lezen heb je genoeg ervaring en zul je de onderliggende principes wel begrijpen en kun je hier wat mee spelen. Zelf weet ik op deze manier zo'n beetje iedere meid aan me te binden, van stripper tot topmodel, iedereen heeft wel iets. Ik heb zelf een ongeluk gehad en ik mis mijn volledige rechterarm, dit gebruik ik constant om haar tekortkomingen(en het maakt niet uit wie het is, iedereen heeft ze) aan die van mij te binden en zo een gevoel van connectie en comfort te creëren dat ze gewoon van mij is, punt uit.
    Je zwakte kan je kracht worden. In een aankomende LSi (love systemen newsletter) zal ik daar wat over schrijven.

Nu dat gezegd is moet je wel oppassen voor een grote valkuil: praat niet te veel over je verslaving, anders wordt je 'de ex verslaafde' in plaats van 'de leuke jongen die alles op een rijtje heeft en die vroeger wat foute dingen gedaan heeft(wat wel sexy is)'

Verder zal ik gewoon de gebruikelijke attraction comfort stuff doen.
    Marriege role play is altijd goed. Ik heb er mijn eigen variant op: 'oh, je bent advocaat? mooi, dan ben je rijk, wanneer wij getrouwd zijn ga jij werken en ik blijf thuis met de kids!' dan voor de grap een paar keer scheiden en weer bij elkaar komen, je kent het wel. Dit is altijd goed om de sfeer leuk en luchtig te houden.

Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zal gaan.

Nog even over je zelfvertrouwen, die krijg je terug door gewoon veel uit te gaan, en veel te sargen.

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hartstikke bedankt voor je reactie weer een nieuwe ontwikkeling die post ik morgen wel even maar heb zeker wat bruikbare dingen van je opgepikt. Die trouw-scheidings'shit' heb ik ook al gedaan aan de tel met haar.
    Smste haar vanavond en ze stuurde gelijk [ioi] terug: Moest net aan je denken! enz.
    morgen weer report en ik ga ff de date inmekaar draaien.
    more will be revealed!

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Systemerror View Post
    Hartstikke bedankt voor je reactie weer een nieuwe ontwikkeling die post ik morgen wel even maar heb zeker wat bruikbare dingen van je opgepikt. Die trouw-scheidings'shit' heb ik ook al gedaan aan de tel met haar.
    Smste haar vanavond en ze stuurde gelijk [ioi] terug: Moest net aan je denken! enz.
    morgen weer report en ik ga ff de date inmekaar draaien.
    more will be revealed!
    Dit komt wel goed.

Hou me op de hoogte!

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Progress

A.s. Zaterdag dus een double date met me 'target' en een vriendin van haar.
    Voorlopig laat vandaag een maat (die ook sarged) weten of hij meekan of niet.
    Haar laatste sms was weer heel geinteresseerd met veel attraction.
    Ze heeft al zooveel geinvesteerd, als Mark V al eerder zei,
    dat als ik gewoon lekker mezelf ben, niet teveel in me verlede ga zitten, fun heb en me kino's blijf zetten dan moet het helemaal goed gaan komen.
    Heb ook wat outfits die echt zo congruent zijn met hoe ik ECHT ben -> enorme attraction!

Tip voor iedereen; ik heb allerlei kicke outfits gehad met veeeel peacocking erbij en het paste gewoon niet. Je moet omarmen wie je bent op de beste manier. Zelf had ik altijd een nerd uitstraling maar ik trek dan ook een ballerige trui aan met een strak overhemd eronder, zonnebrilletje erop colbertje aan en huppakee!

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

het is nogal laat ik ben nogal doorgedraaid in me hoofd op dit moment en zeer moe dus ik heb lekker lui getikt en niet de moeite genome om het echt heeel duidelijk uit te leggen maar hoop dat je er wat van kan leren.
    -

eerste date gehad met haar! één woord; good not bad, best wel goed!
    hier de report zodat anderen wat kunnen leren;
    dacht haast nog dat ze flakete maar dat was me eige onzekerheid ze kwam, ze bleek echt een hb9 te zijn, ik en me wing zaten al achterin de bar in het luxe gedeelte fun te hebben beetje de statusmannetjes uit te hangen, laidback.
    op het eerst bleek ik haar vriendin nog te kennen ook, dus gelijk social proof.
    had vrijdagavond nog een maat van me ontmoet die ik echt een pua noem met heeel solid game.
    heeft me wat tips gegeven om geen routines te gebruiken tenzij ik merk dat er iets slecht loopt.
    zo gezegd zo gedaan.
    lekker gaan zitten mixed met ze 4e ik gelijk me target beetje negeren en veel met die oude vriendin van me praten om zo ook haar approval te winnen. dat ging dus gelijk goed!
    kreeg al behoorlijk snel IOI's van me target (wat een k*ttermen zo respectloos haha)
    en focuste me op haar weer, diep oogcontact en nog meer IOI's terwijl ik wat verhalen vertelde met dhv erin verwerkt.
    af en toe een statement over haar uiterlijk, zovan; leuk horloge staat je goed (eve kino zetten) maar jammer van je schoenen. enz
    weer geshift naar die vriendin van me en me wing nam me target even over.
    alleen vond ie haar zo mooi dat ie vergat dat ie mijn wing was maarja dat krijg je eenmaal als je nog nie zo lang bezig bent zoals hem. spreek hem er wel op aan binnekort.
    maar ik bleef ineens een beetje zelf in me slechte verlede hangen, alhoewel met een grappige ondertoon.
    na 20 min ging me maatje weg want die had nou eenmaal andere plannen, dus ik liep ff met hem mee, zijn innergame is weer heel vergevorderd en hij zei ook van, shift to the positive, niet alleen met de manier waarop je praat maar ook met je onderwerpen (ik dacht ineens ja waar ben ik nou mee bezig..)
    dus ik was met ze alleen.
    gelijk weer verder met praten, nu helemaal super positief en weer wat rollenspel gezet met me target, ook naast haar gaan zitten ipv de spot waar ik eerst zat.
    had vrijkaartjes gekregen voor dj roog dus ik gelijk ; ik ga dan en dan daarheen en ik kan vrijkaarten regelen dus bij deze zijn jullie uitgenodigd (weer dhv natuurlijk)
    weer lachen, en zo nog een uur door zitten gaan totdat ik merkte dat de tijd zo snel ging en ik wilde de eer aan mezelf houden dus ik liet merken dat ik er zo vandoor ging en nog andere plannen had. Ook kon ik niet 'advancen' met kino ed. en als ik dat niet snel genoeg ga doen blijf ik stuck zitten in de comfort zone dus besloten om maar weg te gaan. Ik heb nu toch wel die approval van die oude vriendin van me te pakken en nu regelen dat de volgende keer geen derde wiel aan de wagen zit. super weggegaan uitmekaar.
    ik had het zelfs zo naar m'n zin en zo ver van tijd en realiteit dat ik met ze ben weggelopen zonder de rekening te betalen hahaha te droog. ze hebben wel moeten denken dat ik alles betaald heb ofzo maar ik had ook gewoon genoeg cash op zak dus was ook bizar. Ik had eigenlijk nog moeten gaan sargen want ik was weer helemaal in state, lang niet gevoeld zo kalm, rustig, tevreden, gewoon om weer bevestigd te hebben gekregen; the game works, but stay yourself!
    enja als je gewoon echt geen gesprek ken voeren normaal met een hb dan raad ik je aan niet om routines uit je hoofd te leren, want dan word je een robot. maar om gewoon eens serieus te overwegen misschien een vrouwelijke psycholoog te bezoeken of iets in die richting. Build comfort around women!

later op de avond even een korte sms gestuurd dat ik het leuk heb gehad, en dat ik haar toch wel een leuke lieve meid vind alleen dat ik het jammer vond van haar leeftijd (ze is wa jonger).
    dus ff als test hoe ze zou reageren ook over de date en of ik goed zat.

kreeg 20 min later pas een sms (gewend om ze instant te krijgen, maar maakt het wel spannend) ja was hartstikke leuk, gezellig! jij neemt de kids toch vanavond? (rollenspel-frame wa ik heb gezet) blablabla wat doe je nou ineens moeilijk over leeftijd? nog bedankt voor de gezelligheid blablabla overmorgen is prima xx! (weer af te spreken, op maandag dus)

ik nonreactive over die leeftijd en deze gestuurd;
    Schat jij zou toch oppassen vanavond??
    maandag overdag ga ik op pad dan neem ik je mee en verzin ik iets leuks!
    (verzin ik iets leuks? domme zin achteraf als ik het nu lees)
    We moeten weer gaan samenwonen en samen genieten van het aangezicht van de zon
    in ons huis in Monaco.. aan de zee.. met romantische diners.. elke avond! X

(oftewel speedseduction shit wat ik in me game heb opgenomen om haar dat ook echt met mij te laten voorstellen, tip; zeer krachtig!)

ik bel haar morgen even om solid plans te maken voor maandag.
    Back in business!

SE!
    Last edited by Systemerror; 08-28-2010 at 05:34 PM. Reason: omdat ik nogal heel erg moe was en wel heel veel fouten had gemaakt. kan amper recht uit me oge kijke tijd voor bed

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

gister ook onverwacht met 2 hb9's uitgegaan, vriendinnen van me target. voor wat social proof. vrijkaarten geregeld.
    as weekend weer met wat vriendinnen uit.
    waarvan een een toekomstige maybe Fuckbuddy.
    ghehe

111
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

100+ approaches

Hoi Mark,

It has been a while, had ergens rond de 60 approaches een dip, maar nu ga ik er weer vol voor. In het verleden heb je ooit gezegd dat ik eerst maar eens 100 approaches moest doen om een patroon te zien. Hierover de volgende ervaringen:

- Als een meid zich tot je voelt aangetrokken, dan zal ze je alle mogelijkheden geven om door de verschillende fases heen te komen, maar je moet het dan wel even doen :-). Ohjah haar vriendinnen doen dan ook vrolijk mee.
    -Ik denk persoonlijk dat 3 sets indirect openen, je genoeg gein en lol geeft om social proof te hebben, zeker in het begin van de avond.
    - Het is belangrijk om alleen wingmen te maken met mensen waarmee je afspraken kunt maken zodat je niet asiociaal bezig bent, dit maakt het heel lastig om, zeker als je wat ouder bent, om skills te ontwikkelen. Wat helpt is de PUA community, dan kan je lekker voor jezelf kiezen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Maar soms wordt er ook te moeilijk gedaan hiero. Een code of conduct zou handig zijn.

Bij indirect openen:

- Negs zijn niet zo effectief in Nederland te snel beledigd ofzo... bepaalde disqualifiers werken beter.
    - Het is belangrijk te letten op je body language, dat je niet teveel interest in je obstacle laat zien, maar ook niet in je target.
    - Indirect naar je target toewerken kan ages duren, persoonlijk overweeg ik om vanaf nu indirect de target maar indirect te openen en body language desinteresse te gebruiken.
    - Het probleem zit hem meer in dat je minder green lights krijgt en meer rode. Dus, nadat je desinteresse hebt laten zien, dan moet je op begeven moment gewoon gaan qualificeren zonder op IOI's te wachten. Dit maakt het lastig en duurt langer als je niet durft.

Bij direct openen:

- Directe openers zijn goed if well delivered, alleen heb ik nog een beetje moeite met push-pull body language.
    - Daarnaast heb ik vaak een meid direct benaderd die er gewoon lekker uit ziet. Dat wil niet meteen zeggen dat ze open en creatief van geest is. Hiervoor moet ik langer kijken dan de algemene 3 seconds rule. Gaat dan de kracht van je directe opener af?
    - Ohjah, vind je michael Jackson sexy kan je ook fucking direct brengen, het hangt dus ook ervan af HOE je dingen zegt.

Future focus:
    - Omdat ik in Magic bullets had gelezen dat coole artsy shirts orgineel is ben ik dit maar gaan dragen ipv korte mouwen bloesjes (hele verbetering al haha). Toch, zeker in Utrecht, zijn de vrouwen wat euhm posh, heb het idee dat T-shirts hier toch minder voor zijn. Dus ik blijf even op zoek gaan naar een goede kledingstijl.
    - Looks matter, dus ik ga zeker -proberen- om wat meer spieren te kweken, het is gewoon vervelend dat ik 1.81 ben, but I have to deal with it. On the other hand, looks are not THAT important. And not that bad looking ;-)
    - Body language! Push pull na direct openen. Dit is namelijk MOEILIJK. Het is net alsof je 6 ballen tegelijkertijd in de lucht moet houden.

Kortom de vragen:
    - Wat draag jij meestal?
    - Kan je misschien heel specifiek uitleg geven over de body language na de directe opener tot aan de close? Push pull. Bijvoorbeeld dat de dame wel ingaat op de eerste vraag maar daarna wat stugger doet....
    - Wat is eigenlijk je lichaamsbouw (pictures)?

Irrelevante vraag
    - Waarom verblijf je in Oost Europa (of all places!)?

Duizenmaal dank.

Broke

P.s. ik ga over twee maanden een bootcamp volgen, maar tot die tijd ga ik als een bezige bij dingen uitproberen.

111
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hoi even een toevoeging:

Natuurlijk is het zo dat wanneer de dame in kwestie voldoende aantrekkingskracht heeft, ze zich wil kwalificeren naar jouw standaarden m.a.w. ze zal zich openstellen en creatieve antwoorden geven, toch heb ik het idee dat sommige mensen minder open staan voor voor nieuwe dingen dan andere mensen daarnaast ook mensen minder creatief van geest zijn.

Ik snap dat het uiterlijk hier niet altijd mee te maken hoeft te hebben, dus voorlopig zal ik in de zoektocht naar mijn standaarden gewoon met iedereen praten. Toch krijg ik steeds meer het idee dat stereotypes werken. Maarjah, dan ga je voorbij de 3 seconden....dan krijg je eerder 15 seconden ipv 3. Hoe ga jij hiermee om? Enige adviezen?

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

@ Broke

de 3 second rule is er om je approach anxiety te verhelpen. Als je dit niet meer hebt kun je dus best wel de tijd nemen voordat je een set opent, geeft je ook voordelen en kan je even in een lounge bijv. alle sets checken en kijken waar ze mee bezig zijn en wat voor type mensen het zijn!
    pushpull bodylanguage; wat ik een aantal keer heb getest afgelopen 2 weken, is een stukje speed seduction nlp. Voorbeeld.
    Jij; Ben jij het type dat als een kans voor het grijpen ligt (plaats je hand op je borst, zovan; IK BEN DE KANS) dat je die dan pakt? Of laat je zo'n kans dan liggen? (Beweeg nu langzaam naar achter met je bovenlichaam om fear of loss te creeeren). Als je dit in mid-game doet en het een paar keer oefent- Als een bazooka in je zak!
    Ook kan je als ze ineens 'stugger' doet gewoon gaan 'bodyrocken' (weglopen, weer omkeren, soort van heen en weer bewegen alsof je weggaat elk moment) Als je genoeg attraction hebt zal ze ineens haar best gaan doen je aandacht te wekken. Doe dit alleen niet 2 min nadat je haar op straat heb leren kennen.

pushpull shit die ik laatst gebruikte bij een target van me die nogal een one-itis begon te worden;
    Ik; blablabla, het is alleen wel jammer van je leeftijd, blablabla (ze is jonger dan ik).

Nog een tip als preventie voor de Lets just be friends-Zone; Plaats haar in de ljbf-zone. Het blijft dan jouw frame en je kan er dus ook zo weer uitstappen. Als zij JOU er in zet, you're f*cked!

Aannemende dat je wel de nodige attraction al hebt, belangrijk!
    zovan;
    Telefoongesprek, jij;
    Zaterdag 8 uur kom ik je ophalen en ga ik naar [lokaties]..
    Don't get me wrong, let's just be friends.
    blablabla. X
    als je dit in het begin doet gaat ze zich ineens als een afc kwalificeren;

haar; Wat bedoel je nou met just be friends? En het gaat toch zo goed tussen ons nu, enz enz

gewoon weer nonreactive op zijn en op je date met haar attraction blijven creeeren, even comfort bouwen en dan gelijk over naar mr seducer! Vanaf het begin gewoon kino zetten and you're fine!

ps een mooi lichaam is echt een pre, ik train nu ook al een flinke tijd en het geeft ook nog eens aan dat je een gezonde jongen bent die om zichzelf geeft.

2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark,
    Ik ben net gestart in deze community. Wat is een goed plan van aanpak. Eerst theorie of beter direct veldwerk?

30
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Bart31,

Verdiep je in verschillende materie, zoek uit waarom je je game wilt verbeteren met meiden.
    Welk doel stel je jezelf? LTR? ONS?
    Mijn advies; begin eens met de basic materie, laat initiatief zien! Show some balls.

The Feeling

9
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

School

Hey,

Dit is mijn eerste post hier, ik ben nog niet zo oud nog maar 16 namelijk.
    Ik ben begonnen met The Game te lezen van Neil Strauss, daarna heb ik David DeAngelo gelezen "Double your Dating" en zijn cocky funny stijl spreekt mij heel erg aan.
    Maar nu heb ik een meisje bij mij in de klas zitten, een 7,5 alleen heb ik vrij weinig informatie gevonden om dat op school goed aan te pakken. Misschien heb jij iets?

Chalmer

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yooooo!

Ik ben er weer. Tijdje weg geweest voor bootcamps. Leuk dat mensen weer hebben gepost.

Broke,
    Waar ik mij persoonlijk in kleed is niet zo heel belangrijk. Wel hebben alle succesvolle verleiders een bepaalde stijl. Probeer gewoon wat uit. lees modebladen, neem een chick mee shoppen, totdat je je eigen stijl ontwikkelt. Zo weinig mannen letten op wat ze dragen dat het een vrouw direct opvalt als jij dit wel doet.

lichaamstaal: altijd relax, probeer geen beweging te verspillen, en leun naar achter. Ik persoonlijk heb altijd mijn gewicht op mijn achterste voet als ik open, ik kino direct bij haar onderarm, en leun wel even naar voren om iets als 'ik zag je staan vanaf daar en ik moest met je komen praten' langzaam met bas in mijn stem in haar oor te zeggen, dit creeert sexuele spanning, maar daarna leun ik direct weer naar achter, daarmee herstel je de balans en het is ook weer direct een take away. Lock in, zo snel mogelijk! Het allerbelangrijkste is dat je comfortable bent. Dat is wat ze wilt zien, dat je op je gemak bent.

Yo Bart!
    Hou deze regel vast: 1 uur theorie, 2 uur praktijk.
    Nog een tip, het approachen kan heel eng zijn in het begin en emotioneel vermoeiend. Wat ik deed was mezelf voorhouden dat ik wetenschappelijk onderzoek aan het doen was, en als mensen het raar vonden wat ik deed, 'joke's on them', zei weten niet waar ik mee bezig ben, ik lach in mijn vuistje, en ze hebben mij zojuist de info gegeven die ik wou hebben.
    uiteindelijk, kun je die insteek achterwege laten. op den duur ga je iedereen weer gewoon als mensen zien en dan wordt je game pas echt goed, en wordt het leuk.

Yo Chalmer!

goed dat je op je 16e al begint! ik wou dat ik dat had gedaan.
    The game is een goed boek inderdaad, goed geschreven en goede plot. Het probleem met de game is dat het een verkeerde indruk geeft van wat wij doen. Ik raad je aan om magic bullets te lezen, en the routines manual.

School is een social circle situatie. Daarbij gelden in principe dezelfde regels maar voorzichtigheid is geboden.
    Er zijn een heleboel factoren die je in de weg kunnen gaan zitten hierbij. Ik zou niet gaan voor de meiden in mijn eigen klas, maar ik ken natuurlijk niet jou situatie. Het probleem is dat asls het fout gaat, het je nog wel even kan achtervolgen.
    Gebruik geen routines! Routines gebruken in een club of cafe met meiden die je toch nooit meer ziet is ok, maar in je sociale circel zou ik het proberen, als ze er achter komen heb je direct een een heel slechte naam.
    Zorg dat haar vriendinnen je heel erg mogen. Dit is iets heel belangrijks wat de meeste mannen over het hoofd zien.

Veel succes!

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Een vraag die mij vaak gesteld word, en ook vandaag weer, is of er veel verschil is tussen nederlandse en amerikaanse meiden, en of love systems wel tot zijn recht komt in nederland.

Deze vraag wordt ons overal waar we komen gesteld en de antwoorden zijn nee/ja en ja.

Is er verschil? Nee en ja, er is cultureel verschil. Dit merk je in hoe ioi's gegeven worden. Amerikaanse, Canadese en engelse meiden bombarderen je bijvoorbeeld vanaf het begin met ioi's. Zweedse, Nederlandse en bijvoorbeeld Duitse meiden doen dit weer minder. Maar dezelfde attraction switches zijn van toepassing, en het principe dat je attraction en comfort moet creeren geldt nog steeds.
    Persoonlijk vind ik Nederlandse meiden makkelijker omdat in nederland mensen wat vrijer zijn dan bijvoorbeeld polen waar ik veel sarge, ik ben gek op poolse meiden, daar krijg ik veel ioi's maar duurt de pick up langer. In nederland is meestal de beste ioi die ik krijg dat ze nog steeds met me praat.
    (in zweden stond ik met een prachtige blondine te praten maar ik kreeg niet de ioi's die ik de week daarvoor in london gewent was, dus zij ik 'zeg, als we niet heel snel gaan zoenen moet ik maar met wat andere meiden gaan praten,' ze keek me aan met een blik van 'WTF!?' ik stond op en zei 'kom mee' en leidde haar naar de bar. Het feit dat ze achter me aan liep vertelde mij toen dat ze die nacht met me mee zou gaan, dat was de ioi, en dat is het culturele verschil. Maar verder was het hele process het zelfde. Pas na een uur kreeg ik kino terug van haar, en ze zoende me pas voluit in de lift van mijn hotel, maar de totale tijd die die pick up heeft geduurd was +-3 uur, gemiddeld dus. De opener, routines, kino, was allemaal hetzelfde als ik normaal doe, dat wil zeggen: mijn eigen routines en opener)

Mensen die zeggen dat love systems niet tot zijn recht zou komen in nederland hebben een ander veel voorkomend probleem. Dit is een probleem die we over de hele wereld zien, ook in amerika. Mensen denken dat het allemaal om de routines draait, en nemen die dan letterlijk over. Op die manier klinkt het gemaakt, ongemakkelijk, en wanneer haar reactie niet volgens het script is raken ze helemaal in paniek. Daarbij, als je de routines dan ook nog eens letterlijk naar het nederlands wilt vertalen ben je helemaal verder van huis. Dat klinkt echt nergens naar.
    De reden dat de love systems instructors de hele wereld over kunnen vliegen en in ieder land wel op commando een meid mee naar hun hotelkamer kunnen nemen is omdat zij begrijpen WAAROM de routines werken, en ze of in hun eigen woorden vertellen, of ze bedenken ter plekke iets dat op dezelfde manier werkt. Dat krijg je van het jaren bestuderen van game, je begint te snappen hoe die instincten werken die attraction te weeg brengen, en op gevoel baan je je een weg naar haar hart, in welke taal dan ook. Het is allemaal het zelfde.

Ik hoop dat dat antwoord op de vraag geeft,

Mark.

9
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark V,

Ik had even een snelle vraag, ik ben bezig met Magic Bullets te lezen en daarin staat dat je een HB niet mag complimenteren op haar uiterlijk.
    Mag je haar ook niet complimenteren op haar kleding?

Chalmer

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yo man!

Dat is een beetje dubbel.
    Het ligt aan je stijl. Gasten als jeremy soul, bad boy, en mijzelf complimenteren een vrouw vaak op haar uiterlijk. Maar wij weten dat te balanceren met een bepaalde afstandelijkheid die aangeeft dat het nog niet genoeg is en ze nog wel indruk moet maken met haar karakter.
    Dit is een wat geavanceerdere stijl, die je in een later stadium kan uitproberen (of probeer het nu, maakt eigenlijk niet uit, alle ervaring is welkom) in ieder geval heb ik liever dat je de techniek uit magic bullets volgt, en later kun je dat soort regels breken.

Wat savoy hiermee wilde zeggen toen hij magic bullets schreef is dat je moet uitkijken in het frame te vallen van iedere klojo die alleen maar vrouwen benaderd vanwege hun uiterlijk en niet geeft om wie ze als persoon is. In het begin loont het dus de moeite om het helemaal niet over haar uiterlijk te hebben, omdat ze dat waarschijnlijk niet gewend is. Daarmee ben je dus direct anders en heeft ze het gevoel dat je meer in haar als persoon geinterresseerd bent, en dat je gewend bent om met mooie meiden te praten (pre selection).

Het is in principe prima haar te complimenteren op haar kleding. Ze heeft die kleding namelijk uitgezocht, dus het zegt meer iets over haar smaak, en dus karakter.
    Een opener die ik van 5.0 heb geleerd en die prima werkt is 'weet je, jij ziet er echt top uit in die jurk.'
    Ze heeft die jurk niet voor niets aan, ze heeft hem zelf uitgezocht en er waarschijnlijk een uur aan besteed, en bijna geen man die er een compliment over geeft. Prima dus!

Veel succes,

Mark.

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark,

Ik heb een vraag lees dit forum niet veel want dan ben ik weer uren bezig met pick up lezen ipv doen,

Was afgelopen weekend op kamp ik heb dus toen een meid geisolleerd die ik een week terug had ge #closed, wij zijn toen gaan lopen kreeg alle signalen dat ik moest kiss closen, en wist dat ik moest kiss closen maar reageerde er niet op, waarom niet? en hoe kan ik dat verbeteren was namelijk nog al fail van mij zelf

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yo Rick,

Goede instelling, dat is hoe je leert. Te veel lezen alleen maar en leren nog niks. Je zal nooit een goal scoren door alleen maar boeken over voetbal te lezen, hetzelfde geld voor pick up.
    Je oefend dus veel neem ik aan? Vertel eens wat over de dingen die je meemaakt op het forum. Start een journal, of schrijf field rapports in het field rapport section op het forum.

de kiss close...
    Wat gebeurde er met je gevoel? Verstijfde je misschien?
    Hoe was de kino? Het is natuurlijk zo dat als je een goede kino ladder hebt, waar je klein begint (bijvoorbeeld een aanraking bij haar arm), steeds groter gaat (haar middel), en groot eindigt (een kus/sex), dan is de kus al niet meer zo een grote stap maar juist een logische gang van zaken.

Bedenk je dat het feit dat je voor de kus gaat alleen al aantrekkelijk kan zijn. Het laat zien dat jij het soort man bent die de zelfvertrouwen heeft dat te doen, en dat je blijkbaar gewend bent dat vrouwen je willen zoenen (pre selection).
    Veel mannen zijn bang voor afwijzing op dit punt, maar dat is een onreele angst. Wanneer ze bijvoorbeeld haar hoofd wegdraait moet je gewoon kalm blijven, verder praten en kinoen op de manier zoals je al deed, en probeer het later opnieuw. Ze zegt namelijk geen 'nee', maar 'nog niet'.
    En doordat ze na je poging nog steeds daar staat en met je praat op dezelfde manier zegt ze letterlijk tegen je 'IK WIL JE ZOENEN, HET GAAT GEBEUREN!' Je bent dus een stap verder nu!! Om bang te zijn voor dit moment is dus belachelijk, dit is vooruitgang.

Mark.

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey mark,

De kino was prima kleine eigen routine ontwikkelt in kino die tot nu toe twee keer gewerkt heeft de laatste keer meegetelt, Ik weet niet of het bang was van de afwijzing ze stond met puppy dog eyes naar mij te kijken dus wist dat het wel goed zat. Maar op een of andere manier durfde ik het toch niet. Zal toch wel de afwijzing zijn geweest waar ik bang voor ben geweest.

Heb het in ieder geval met dat meisje verkloot want die stuurt nu ook niks meer terug etc, waarschijnlijk omdat ze vond dat ik alpha was maar omdat ik toch niks gedaan heb dat toch niet ben. Plus ook omdat de kamp commisie het er nog even 20 keer in gevreven heeft. We mochten niet van het kampterein af dus zijn ze met 50 man naar ons gaan zoeken, toen we terug kwamen kregen we een preek en toen was het over.

deze week weer 4 keer uit dus laten we hopen dat het nu wel goed komt

37
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hi Mark,

Ik ben net nieuw hier en zit met een big smile alle tips te lezen.

Het kost mij niet veel moeite om een gesprek aan te gaan met een vrouw maar ik heb soms erg moeite met de ioi's te onderscheiden waardoor ik uiteindelijk in de fszone beland.

Nu ben ik met het volgende bezig en zou graag jou advies willen hebben.

Een vriend heeft mij voorgesteld aan zijn vriendin waar hij op dat moment een relatie mee had. Ik had vanaf het begin een klik met haar en we hadden erg veel lol samen. Hij heeft deze relatie beëindigd en is terug gegaan naar zijn ex. Ik heb nog steeds contact met haar en we hebben nog steeds veel lol ondanks dat haar hart gebroken was en ik een soort als trooster optrad. Ik kreeg steeds meer contact met haar totdat ze vroeg of ik handig was met computers omdat ze een probleem had met haar computer en de vraag of ik even langs wilde komen. Ik ben dus een beetje langsgegaan uit nieuwsgierigheid en we hebben die avond gezellig zitten kletsen waar zei een aantal malen kino deed bij mij (dit had ze ookal gedaan toen ze nog met hem ging dus ik zocht er nog niets achter) nadat ik afscheid had genomen en de straat nog niet uit was kreeg ik een sms met de tekst "ik vond het zo fijn om met je gepraat te hebben, dikke kus"

Ik heb er hierna nog vele keren gesproken zowel telefonisch als per ping en ik kreeg afgelopen zondag toch wel twijfels of ze nou niet meer wilde dan alleen vriendschap. Ze zei lig je al in bed? Ik zei dat ik al in bed lag en vroeg of zei er ookal in lag. Ze zei dat ze erin lag en zei dat die zo lekker lag. Toen zei ze: ik denk dat jij een heerlijk bed hebt om in te liggen alleen mis je er nog iemand naast. Aangezien ik tijdens haar relatie met mijn vriend verteld had dat ik wel zin had in vastigheid wist ik niet of ze nu daarop doelde.

Ze vraagt ook iedere keer wanneer ik voor haar kom koken en wanneer ik weer langskom omdat ze het zo gezellig vind. Ik heb nu zelf voorgesteld dat wanneer ik langskom een fles champagne meeneem om te toasten op de toekomst. Ik vroeg daarbij wel: "of drink je niet doordeweeks" waarop zei antwoorde: "als jij langskomt dan ga ik echt wel drinken"

Verder heb heb ik zover ik me kan herinneren de volgende dingen gezegd
    - dat ik voordat ik haar persoonlijk kon haar echt een harde vond maar nu ik haar beter heb leren kennen ze echt een mooi persoon is met een heel klein hartje
    - dat een meisje zoals haar een hele goeie jongen verdient die goed voor haar zorgt, kookt en haar met respect behandeld (met het zorgen, koken en respectvol behandelen bedoel ik mezelf omdat ze altijd zegt dat ik aan die punten voldoe)
    - Haar buurman heeft een oogje op haar maar ze vind hem niks dus ik maak dan grapjes van zit die al op de bank of ligt die al in bed?

Vrienden van mij zeggen dat ik er gewoon voor moet gaan net als haar ex die zegt als je wil moet je het doen mijn zege heb je. Ik ben bang dat ze het alleen gezellig vind en meer niet maar volgens mij zijn de signalen er wel. Hoe kan ik het nou het beste aanpakken zodat ik tijdens die champagne date ;-) hahaha

Zoals je ziet heb ik nog niet veel kaas gegeten van de pua termen en pas het volgens mij nog nergens toe. Maar zou het zonde vinden als dit niks wordt.

Alvast bedankt.

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yo little B!

Ze geeft je ALLE signalen. Maar als je niet uitkijkt zit je zo in de friend zone.
    De dingen die je haar hebt gezegd zijn allemaal goed maar i mis een ding in je doen en laten: SEXUALISATIE.

wanner een meid zegt: "jij bent een een lieve jongen" reageer jij met "jou kont is echt lekker in die broek!" dat is de "nice guy with an edge" een echte man die voor een vrouw kan zorgen maar tegelijkertijd zich niet schaamt voor zijn sexualiteit en haar kan neuken zoals ze wilt.

Je vrienden hebben gelijk, GA ER VOOR! Verspil geen tijd meer, DOEN, NU!
    Wat kan jou het nou schelen of ze mischien wel of niet alleen maar vrienden wil zijn? Wat is nou erger? als je al deze tijd met haar omgaat, haar schouder bent om op te huilen, van alles voor haar doet maar niks gebeurt er. Of dat je je move maakt maar er ze wijst je af? De eerste lijkt me.

Dat gezegd, ALS ze nu heeft besloten dat ze het niet wilt(wat mij onwaarschijnlijk lijkt), dan komt dat doordat je te lang hebt gewacht. Maar zelfs dat is niet erg, want zolang jij laat zien dat je naast die lieve jongen ook een man bent die haar sexueel ook onder handen kan nemen, zal ze wel op die beslissing terug komen en ben jij de ideale man voor haar.

Verspil geen tijd meer en maak er werk van! Hoe langer ze wacht hoe meer ze zal denken dat je het mischien gewoon niet in je hebt(wat natuurlijk niet waar is, je hebt het wel in je), en daar heeft ze niks aan. Ik denk dat ik niet duidelijker kan zijn.

Veel succes ouwe!

111
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hoi Mark,

Jeetje wat ben jij in één keer actief! Dan kan ik vast een vraag stellen ;-)

Ik wil graag wat tips wat betreft Kino escalatie tijdens uitgaan. Ok nadat je de fist bumps, de high fives, het aanraken van de onderarm je bent er in geslaagd om haar te isolaten, maar dan zonder hand (/hmm ergens heb ik het idee dat nu de hand al beetpakken awkward is als het nog te vroeg/casual is)....

Zit een beetje aan de quote van Keychain/Ghandi te denken:"You may never know what results come of your action, but if you do nothing there will be no result.' But this as a sidetrack.

What next? Oftewel: Kan jij misschien wat kino tests (of anders volgens mij heb jij er een boel verbal ;-)) opnoemen die handig zijn?

Goed ik ga weer buiten spelen.

Thanks!

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Broke,

Als ik thuis ben ben ik iedere dag online, dat is misschien drie maanden in het jaar
    Mooi dat je echt bezig bent met sargen. Als je echt de wil hebt om het te leren en echt een doel stelt zul je verstelt staan van wat je allemaal kunt.

Er is zoiets als een kino ladder. Je begint laag en eindigt hoog. Eerst raak je haar arm aan, dan steeds meer totdat je boven aan de ladder staat en je hebt sex met haar. Het is escalatie.

Dit moet je vanaf het begin doen. Laat direct merken dat jij een persoon bent die mensen aanraakt wanner hij met ze praat. Dat wordt dan direct geaccepteerd en is het niet awkward meer.
    De ladder werkt zo dat wanner je een stap hoger hebt genomen, vanaf dat moment die stap en alle stappen eronder geaccepteerd zijn.
    Laten we zeggen je raakt haar middel nu aan. Dan kun je gerust haar arm, schouder, been blijven aanraken, die stadia ben je al voorbij.
    (Wanneer ze je gezogen heeft op de wc kun je vanaf dat moment gewoon haar hand op je lul leggen)

Wanneer je haar hebt geisoleerd mogen we aannemen dat je haar hand en arm al hebt aangeraakt.
    Een voorbeeld van wat je kunt doen in de escalatie vanaf dat punt:
    Gan nu wat dichterbij haar staan, leg je arm om haar middel, geef haar een knuffel, duw haar weer weg(take aways moeten erin, dat is waar de echte escalatie plaatsvind), trek haar weer terug en kus haar nek, Draai je rug naar haar toe, geef haar weer een knuffel en til haar op en draai haar rond(dominantie).

Het wordt vaak awkward als je te veel aandacht vestigt op de aanraking. Zoals ik hierboven al schreef, ze moet weten dat het voor jou normaal is om mensen aan te raken.
    Toen ik aan het begin van mijn leerproces stond weet ik nog goed dat ik naar mijn hand keek als ik haar been aanraakte, te ver van haar af zat, en te laat begon met kinoen. Ik had nog niet zo veel succes toen.
    Je moet blijven praten terwijl je het doet en er geen bewuste aandacht op richten. Dan doet zij dat ook niet en gaat de escalatie smooth.

Om dit te leren geld hetzelfde voor alle andere dingen. Gewoon doen!

111
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hoi Mark,

Bedankt voor je reactie, ik ga dit oefenen in de komende maand, daarna zal ik vast en zeker weer met een nieuwe vraag aankomen.

Wat betreft het doel stellen, ik weet eigenlijk nog niet wat ik nou met het komende jaar wil, ik weet eigenlijk niet waartoe ik in staat ben, lets find out. Wat ik wel steeds doe is kleinere doelen stellen, steeds weer een stapje erbij, maar ook soms of vooral niet te doen wat ik altijd al deed.

Twee opmerkingen:
    - Tjee, ook al drink ik voortaan spa rood, sargen is inderdaad vermoeiend hoor, ook de emoties die erbij komen kijken...reflect en gewoon doorgaan.
    - Wat mij geholpen heeft is mezelf in, door middel van online forums, contact te brengen met andere Wingmen, ik heb te lang geprobeerd om vrienden mee te krijgen, zij zijn niet in staat om de sprong te wagen, dus dan ga ik maar voorop....bij deze dus een tip naar andere dudes die hier aan beginnen.

Trouwens, is er ergens nog een bootcamp in Europa waar jij aan deelneemt?

Mazzel

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

je moet het inderdaad stapje voor stapje doen, maar je bent tot alles in staat. geen meid is te veel.

Ik ben volgende vrijdag in oslo, en de aankomende in munchen ook.

9
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark V,

Ik liep zaterdag tegen een probleem aan, wat doe je als een HB met haar vriendinnen aan het dansen is, hoe open je dan?

Mvg,

Chalmer

5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark v,

In verschillende topics heb ik gelezen dat een van de eerste stappen van jezelf un-LJBF'en het compleet vermijden van contact voor een paar weken is. Hoe doe je dit als de HB (HB8,5 in mijn geval) bij jou op school zit en ook in hetzelfde winkelcentrum werkt, waardoor je elkaar dus zes dagen per week ziet?

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Chalmer,

Dit kan op verschillende manieren uiteraard. I zelf doe wat ik (bijna)altijd doe, en dat is ik loop op haar af, raak haar binnenkant van haar elleboog aan en draai haar ietsje naar me toe en zeg 'Ik moest even met je komen praten' Dan draai ik heel kort naar de vriendinnen en zeg 'sorry, ik leen jullie vriendin even, ze is zo terug.' Ditr laatse is om respect voor haar vriendinen te tonen, dit is belangrijk.

Heeeeeyyyyy Butthurt,

Coole naam!

Zeg gewoon hoi en doei voor een tijdje. Haar compleet negeren is een beetje dom in deze situatie natuurlijk.
    Zie het zo: je leven is zo verbeterd dat je haar er niet meer bij nodig hebt. Je hebt nieuwe vrienden, je hebt succes, alles gaat lekker, dus je hebt gewon geen tijd meer om met haar om te gaan.
    Ondertussen moet je dan ook daadwerkelijk die dingen gaan doen die je leven zullen verbeteren (leer game, niewe carriere, veel lekkere chicks om je heen), zodat ze je ineens in een nieuw daglicht ziet , en er spijt van krijgt dat ze de kans niet pakte toen ze hem had.
    Savoy zij al in zijn boek magic bullets dat dit nog geen garantie is, maar het gebeurd wel vaak.

Een andere bijwerking kan zijn, dit heb ik zelf meegemaakt, dat jij haar niet eens meer wilt wanneer je dit hebt gedaan. Je weet nu wel beter.

Veel succes jongen, dit is een lastige!

Rotterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Lange FR, met zeer veel details! Ik hoop echt dat jullie de tijd ervoor nemen because I'm humble towards advice!

ben voor het eerst met een vlaamse milf (zeker een 8,5!) op een bijzonder geslaagde date geweest,
    ik was helemaal in state, deed wat ik moest doen op een natural way zonder al te veel routines want attraction was er al. Tevens ben ik pas 20 en zij 38 maar ze ziet eruit als 33. Fantasy coming true dus mij.

Het zou een dagje weggaan zijn naar een paranormale beurs en voor+na nog bij haar thuis had ik in mind. Ik naar haar huis in de ochtend. Ze gaf een rondleiding en liet me haar slaapkamer zien met de zin 'hier gebeurt alle magic'.. okee ik zit goed dacht ik! bakkie koffie gedronken, wat dhv verhalen gezet en met me kino begonnen. Eerste 2 bussen gemist doordat ze het zo leuk had en ze was al aardig weg van me.

Reizen naar die beurs met een aantal keren overstappen, maar ze leek bij alles totaal ontregeld want ze vergat telkens de tijd door onze gesprekken; om uit te stappen.. ze stapte het verkeerde perron op.. enz (waren dus goede tekens voor mij!) Ook zette ik deze; Ze nam een slok van een cola flesje die ze had, gaf ze aan mij ik nam een slok en ik zei; 'blabla.. We hebben nu praktisch al gezoend blabla' reageerde ze ook weer leuk op.
    Eenmaal bij de beurs aangekomen even samen naar toilet en nam ik haar arm in arm mee naar boven. Maar ze trok wel haar arm na 15 sec weg. Daarna gelijk alweer flinke dhv shit gezet en ze lachte en kino zetten. Maar ik had het gevoel dat ik een beetje moest gaan opletten door niet TEVEEL comfort te creeeren.

Ik had haar al in de friends-zone gezet earlier on voordat we deze afspraak maakten en buiten onze social circle zouden afspreken, anders had ik mijn voet nooit tussen de deur gekregen met mijn jonge leeftijd! En mijn plan is dus om daar weer op tijd uit te stappen. Nu opletten dat ik de volgende keer GELIJK uit comfort stap en doorga naar seduction!

Dus..
    In de beurs wat leuke dingen laten doen
    (ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde maar niet dat dat op zo'n beurs te vinden is) zoals aurafoto enz. Maar ze kreeg lekker veel indrukken, creeert dus genoeg comfort in korte tijd en ik heb nog wat speedseduction routines gezet aangepast op de situaties (ze glunderde, ik zei; zo.. je bent helemaal verliefd..) en allerlei dergelijke dingen, het kwam er lekker natural uit allemaal op deze dag.

Ze was weer als een kind van 16 om mij heen en lachte om alles wat ik zei. Flinke kino gezet en zij ook weer terug. IOI's all over the place! Ze kon niet van der haar afblijven, ze tapte me shoulders en me benen enz.

Ook kwam ze met een hele vragenlijst over mijn achtergrond etc en toen ik haar erop wees met dit antwoord; Heb je net als al die andere oppervlakkige vrouwen hier een hele vragenlijst klaar liggen?
    Toen antwoordde ze met.. haar heerlijke belgische accent; Nu je het zegt.. ik doe dat normaal eigenlijk nooit! (BINGO! dacht ik ghehe)
    Ik wilde op een gegeven moment weg van die beurs zodat er genoeg tijd zou overblijven om haar bij haar thuis te closen. Wij weg, zelfde verhaal als de heenreis, ze was aanhankelijk, net een kind om mij heen alleen merkte ik op een gegeven ogenblik dat onze benen tegenelkaar aanzaten maar trok ze haar benen weg.. weer begon ik te twijfelen of ze me niet als EEN vriend begon te zien..
    Ik lekker koud op gereageerd door naar de andere kant te kijken en het gesprek stil te laten vallen en even later voelde ik ze weer tegen me aan. Kleine details maar uiterst belangrijk!
    Ook viel me op dat een stilte in onze gesprekken helemaal niet awkward aanvoelde. Ik kon gewoon soms weleens stil zijn met haar zonder dat het onprettig was. Was ook voor het eerst. Ik zei het ook tegen haar en zij vond het ook.

Bij haar thuisgekomen.. Samen met haar op de bank naast elkaar gaan zitten. Ik had nog zo'n 1,5 uur voordat haar kids kwamen. dhv verhalen, kino gerund, palmlezen, flinke kino! Ik zette wat pushpull shit; 'Jammer alleen dat je zo ouder bent' (DOM! Dacht ik, ik ben zelf 19 dus had ik JUIST niet van leeftijd een probleem moeten maken maar van iets anders!) maar ze reageerde met 'en ik heb een vriend' (wat niet waar is hoogstens een fuckbuddy wiens plek ik ga innemen). Ik vergat hier overheen te gaan praten alsof het me koud liet maar ik was er redelijk non-reactive op en het gesprek ging weer door.

Dus we gingen weer naast mekaar zitten, zij aan mijn gespierde lichaam voelen haha ik aan haar armen en benen en het werd tijd voor de kissclose.

Ineens.. schoot er deze AFC gedachte door mijn hoofd; 'We kennen mekaar door een gezamelijke social circle en wat nou als ze me afwijst dan ben ik het haasje bij iedereen daar vanwege het leeftijdsverschil!'
    In een split second besloot ik dus niet te gaan closen deze dag. Dom.
    Ik ben daar dus ook niet al te lang blijven hangen maar gevoelsmatig ging ik een punt voorbij waardoor ik voelde.. Volgende keer MOET ik closen anders is het verpest.. Als je niet verder escaleert en je blijft hangen net voor een kissclose.. Stilstand is achteruitgang!!
    Haar kids kwamen (7 en 9 jr) en ze dachten dat ik 30 was, ook vroegen ze of ik bleef overnachten whaha.
    Hierna zou ik weggaan. Ik wilde toch even een routine testen van een maat van me. De bijna-zoen.
    Ze liep achter me aan de gang in, ik zei; Je hebt voor deze geweldige dag een bijna-zoen verdiend.
    Ik deed dus net alsof ik haar zou zoenen, hield even onze lippen op zeer dichte afstand en trok weg met me hoofd. Ze had em helemaal verwacht zag ik en ze trok haar hoofd niet weg.. Ondanks mijn twijfels eerder wist ik nu dat ik de volgende keer moet gaan closen want ze staat er dus wel voor open.
    I left and felt on top of the world!

Kleine dingen die ik nog zijn gebeurd en nog niet vernoemd;
    -truffelchocolade meegenomen. Ze nam een bite en kreunde, ik kino-de haar. Volgende keer denkt ze aan mij bij DIE sensatie
    - Nog wat andere chocola ook meegenomen, ze moet wel genoeg hebben om elke keer aan mij te blijven denken!
    - Een boekje meegenomen die ze wilde lenen over 'geniet van het nu carpe diem' etc..
    - Gezegd dat ze niet teveel achter deze dingen moest zoeken, maar ze vond het superlief allemaal. Dat te bedenken dat ik normaal nooit van dat soort AFC Shit meeneem op een eerste date. Ik ben er denk ik op gebrand deze te closen, het is een fantasie die werkelijkheid begint te worden.
    - In onze social circle (ik zie haar 1 keer per 1,5 week op ons praatuurtje) loopt iedereen van haar leeftijd achter haar aan, ik niet en ik zit binnen 1,5 week al bij haar binnen op de bank tegen haar aan hahaha.
    - Ze was lekker zichzelf en ik heb een kant gezien die maar zeer weinig anderen hebben gezien, ze vertrouwde me ook zei ze (kut.. is dit goed of slecht?)
    - Het voelde vanaf haar kant ook echt als een date aan merkte ik door heel de dag heen, dus dat was goed maar heb het gevoel dat ik balanceer op het randje van friends-zone als ik niet uitkijk ga ik verkeerd.
    - Ze was heel vaak ook nog eens aan het qualifien, vb. IK; ja vd week gesport blabla. Zij; Ik ben ook heel sportief hoor!

Tips graaag want nooit wat gelezen over; How to date a milf for young guys!
    Zijn er misschien wat dingen die ik juist bij een milf anders moet doen??
    En.. Zondag was ik met haar, wanneer zal ik haar weer bellen? Deze week heeft ze de kids en het liefst zou ik niet as weekend, maar het weekend erop wanneer ze alleen is met haar afspreken, wel / niet in weekend?
    Zal ik naar een kissclose toewerken of zal ik directer zijn? Vroeg namelijk vandaag aan een natural hoe hij dat zou doen, maar hij zei dat vrouwen van die leeftijd die barriere niet meer hebben met seks en daar dus veel opener in zijn en dat je het gewoon ter sprake kan brengen.

Mijn phonegame is zeer oke, normaal zou ik niet vragen when to call maar door mijn lust-fantasie is mijn objectieve blik bedwelmd en ben ik ineens weer AFC met dat, mijn hoofd wilde haar gelijk al maandag bellen.. En ik heb wel geleerd niet naar me kop te luisteren soms!

Let me know asap!

Game on & Happy hunting.

-SE!

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

yooo,

hier heb je wel wat aan denk ik http://www.lovesystems.com/audio/vol...ajun-calabrese

Amsterdam
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

sms probleem

Jo mark

Op de eerste plaats: supervet dat je dit doet!

Ik zit met een probleem. Ik heb laatst een echt een leuke chick ontmoet (daygame), best lang mee gepraat (zeker in attraction fase gekomen) en nummer geregeld. Was op dat moment zeker wel chemie. Nu heb ik sindsdien ik een aantal keer berichtje gestuurt om wat te gaan drinken en krijg steeds wat slappe ontwijkende berichtjes terug. Ik heb nu twee keer initiatief genomen en weet niet zo goed of ik nog een extra keer initiatief nemen nut heeft, vind ik nogal AFC overkomen. Hoe zou jij dit aanpakken?

Vgr,

Johan L

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Johan,

bewaar haar nummer gewoon en sarge fijn verder
    Je gaat de goede kant op, je krijgt al nummers, nu moet je gewoon door sargen en zien hoe ver je kunt komen.
    `sms haar nog maar een keer een maand later ofzo.

er kunnen een paar redenen zijn, bijvoorbeeld:

-ze heeft een vriend waar ze niks over zei, en ze heeft zich bedacht.
    -ze heeft het overlegt met haar vriendinnen en die vinden het raar en raadden haar aan niet met je af te spreken. Dit kan zijn uit bezorgdheid en jaloezie.
    -alhowel je wel attraction had, was er misschien niet genoeg comfort of zeker te zijn van een day2. Dit is voornamelijk het probleem lijkt me, in daytime dating legt soul dit allemaal haarfijn uit.
    -ze probeert jou te gamen.

Dit heeft allemaal tijd nodig. En haar blijven smsen komt alleen maar needy over. Wees blij met dit succes -je hebt een nummer, en dat is al een close-, maar begrijp dat je niet elke meid kunt krijgen, vanwege de logistics.

9
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark V,

Ik ga volgende week met een HB8 naar Paranormal Activity 2, ik weet dat een bioscoop geen goede date is volgens Magic bullets, maar ik was met haar aan het praten over horror films en toen hadden we het over die film en toen nodigde ze mij eigenlijk uit.
    Wat kan ik het beste doen aangezien je niet echt kan praten tijdens een film.
    Heb je advies voor mij?

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Maak je geen zorgen. of magic bullets het nou wel of geen goede date vind, als jij het een leuke film vind kun je er heus wel met een meid naar toe gaan. Het is geen wet, maar advies.
    Wat je wel kunt doen, en wat ik doe wanneerr ik een bioscoop date heb, is eerst met haar ergens anders afspreken en daar escaleren. Als je haar al gezoend hebt voordat je bij de bios komt is het een stk beter. Alleen loop je wel het risico de film te missen.

57
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark!

Vind jezelf dat opninion openers in nl effectief zijn in clubs?? Mij kijken ze raar aan haha. In kroegen enzo werkt het goed.

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

hey man!

welke openers gebruik je? ik gebruik ze zelf allebij, alhoewel ik meer van het direct ben.

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

yo chalmer. ben net naar dezelfde film gegaan met een chick. ik denk dat het een top film is om met een vrouw te zien omdat er veel emoties loskomewn tijdens die film

57
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik gebruik vaak: wat vind je vam vrouwen die bier drinken en wat vind je van dat iemand uitmaakt via sms. Direct opener zeg ik: ik zag je vandaar staan en ik moest met je pratem want je ziet er geweldig uit.

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

ok, dat moet goed komen, ligt eraan hoe je het zegt. Ze kunnen je raar aankijken als je die opener vanuit het niets stelt en het duidelijk is dat je alleen maar even met ze wilde komen praten omdat je vrouwen aan het versieren bent.
    Het is heel belangrijk dat jij het frame in je hoofd hebt dat wat jij zegt belangrijk is en wat voor mening anderen ook hebben, zij hebben het mis. Wat jij zegt is belangrijk voor de situatie die nu aan de gang is.
    Geef geen reactie op negativiteit, als ze je raar aankijken, negeer het. Praat gewoon verder en geloof heilig in jezelf.

ik zou die opener zo doen:

Ik zeg tegen mijn wing: 'hey, wacht... ik vraag hun mening!' op deze manier zet ik mezelf mentaal in het frame alsof we echt over het onderwerp aan het praten zijn. Op die manier komt het echt over, vooral op mezelf(onthoudt dat game eigenlijk alleen maar gaat om hoe jij JEZELF beheerst). Als zij mij dit horen zeggen helpt het ook, maar is niet zo heel belangrijk.

'wat vinden jullie van vrouwen die bier drinken?' (let wel op dat ze zelf geen bier drinken:P) wacht op een reactie. als ze je nog steeds aankijken van wtf? kun je direct verder gaan met iets als:
    'want wij hebben hier een gesprek over zo'n meid waar hij een beetje gek op is. maar toen hij met haar uit ging sloeg ze biertjes achterover met een rotvaart, dat was echt een afknapper.' nu willen wij weten of vrouwen daar uberhaupt wel over nadenken.... het deed haar adem ook geen goed kan ik je zeggen'

hier krijg je waarschijnlijk wel een glimlach. en dan transition je met iets als 'hey... hoe kennen jullie elkaar?' en je bent in gesprek.
    Een andere reden waarom het mis kan gaan is als je de opener uitmelkt (milking the opener). Dat betekent dat je er te lang over door gaat vragen. De opener is niet het gespreksonderwerp. Zo snel mogelijk dus over iets anders praten, teasen, take aways, sexual hoops, dat allemaal

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey mark,

Ik zit met een probleem, ik heb kiss close anxiety, ik kom geregeld in attraction fase met een vrouw, zoals je ook weet in mijn vorige post, nu had ik dat zaterdag weer. Als ik een vrouw zie die mij interreseert niet per se om hun looks, zo zag ik zaterdag een vrouw die langer was dan ik (ben zelf 1;85 dus kom ik vrij weinig tegen), dus ben daar mee gaan praten kwam er achter dat ze een stewardess was dus nog verder mee gebuurt alles ging goed. Maar ik ben dan te scheit om een kiss close te doen. Hoe in vredesnaam kan ik hier iets aan doen, is namelijk nogal irritant want de regel is meestal zonder zoenen geen seks (uiteraard zijn hier uitzonderingen op).

En gambits gebruiken ben ik in eerste instantie geen voorstander van, zoals kiss close technieken van mystery.

Greetz Rick

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yooo Rick.

Dit probleem heb ik zelf ook gehad.

Je moet begrijpen dat alleen het feit DAT je voor de kus gaat een dhv is. Blijkbaar ben jij gewend dat vrouwen met je willen zoenen, vandaar dat jij dat gewoon doet. preselection, confidence, de hele mik mak wordt hierdoor gesubcommuniceerd.

Waarom ik eerst een probleem had met de kus, en jij waarschijnlijk ook, is dat je bang, of in elk geval nerveus, bent dst ze haar hoofd wegdraait of wat dan ook. Maar dit is niet erg. Het ligt er aan hoe je reageerd of het goed of slecht is. Raak je in paniek, of zeg je sorry of iets in die strekking, dan is het een dlv. maar Als jij gewoon kalm blijft en verder gaat met je gesprek, gewoon verder kinod alsof er niks aan de hand is, dan is het een dhv.
    plus, nu heb jij duidelijk gemaakt dat deze interactie verder zal gaan dan alleen een gesprek. jij wilt sex, want een man als jij heeft nou eenmaal sex met vrouwen die hij aantrekkelijk vind, en dat is sexy Doordat ze nog steeds met je praat en je verder laat kinoen, heeft xze dat frame geaccepteerd, en heeft ze eigenlijk op haar voorhoofd geschreven dat het wel gaat gebeuren.
    Je escaleert nu gewoon verder en het is een sure thing geworden. Dit is echt het moment waar indstructors het 'I already fucked her' moment noemen. het punt waar we haar niet eens meer hoeven te closen om te weten dat het kan (en dit is nadat ze de kus heeft afgewezen).

hiervoor geld hetzelfde als met ales: OEFENEN, OEFENEN, OEFENEN. en dat betekent veel falen vooirdat je het ecxht zult begrijpen en er een gevoel voor krijgt.

best,

mark.
    I have never regretted an approach, no matter how bad it went.

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

ey, mark!

geweldige post, ik heb hier ook last van. maar ik heb toch nog een paar vragen.

1) we weten allemaal als een vrouw van de ene oog naar de andere en dan naar de mond kijkt ze je wilt kussen. maar als jij dit doet, hoe is de lichaamstaal van een vrouw als ze 'ja' of 'nee' zegt?
    2) hoe bouw je zoiets op? kan je gewoon over een onderwerp praten ( voetbal of vrienden of uitgaanof ...) en dan zonder een verwittiging kussen?
    3) en hoe moet je dan verder gaan als ze weigert? dus: praten -> (stilte???) -> inleunen voor de kus -> ze weigert -> terug komen -> verder praten?
    4) en als ze een opmerking maakt?
    5) als ze eenmaal geweigert heeft, verder escaleren en nog eens proberen? en hoe lang moet je dan wachten om opnieuw te proberen?

ik weet dat het misschien geen 'gemakkelijke' of zelfs 'vreemde' vragen zijn. maar ik voel me hier zeer onzeker over omdat ik nog nooit een vrouw heb gekust.

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yo playa!

Ok, ik doe dit ff snel voordat ik de deur weer uit moet

1) ja dat is inderdaad een teken. gewoon gaan met de banaan dan zoals k hierboven al aangaf, de eerste weigering van en kus maakt niet uit. het is geen 'nee' maar 'nog niet'. Ga gewoon voor die kus en laat zien dat je een man bent(wanner ik haar kus voor de eerste keer verwacht ik een nog niet, het enige wat ik doe is introduceren dat ik haar ga kussen, en laat die gedachte maar even bakken in haar hoofd. ps, hetzelfde doe ik met anale sex). Andes denkt ze 'huh? ik gaf hem alle tekenen en hij kuste me niet? oh, blijkbaar is hij niet de man die ik dacht. hij heeft blijkbaar geen zelfvertrouwen en is niet preselected. daar zal dan wel een reden voor zijn. laat maar zitten.'
    Wanneer je wel voor de kus gaat in dat geval, en ze draait haar hoofd alsnog weg, en je blijft kalm, dan denkt ze 'goed zo, ij ging er voor en hij bleef kalm toen ik mijn hoofd wegdraaide, hij is blijkbaar een man die aan vrouwen gewend is, hij begrijpt vrouwen, hij weet wat wij willen. daar zal wel een reden voor zijn. andere vrouwen wilden hem blijkbaar in het verleden, en daarom wil ik hem nu ook.'
    2) was jij het die de bootcap met cajun heeft genomen? heeft hij het over de questions game gehad? dat is wat ik doe. iedere set
    3)praat gewoon verder, kino verder, escaer verder, doe take aways(dat is waar het echt escaleert), leid haar door de club of cafe(dit is heel belangrik, bouwt een verleden en een band op. comfort = tijd+gedeelde ervaringen. probeer dus zo veel mogelijk te DOEN met haar. 'he, kom even hierheen... meekomen jij , we gaan dansen... ophouden, hier ditis mijn vriend mark, hij is echt een top gast', wanneer je haar aan een vriend voorstelt zorg dan dat die vriend meteen zegt iets als: 'jij weet toch wel hoe tof ass player is he? als ik ook maar een klacht over jou hoor van hem krijg je met mij te maken. deze gozer kan je op bouwen! maar ik zie al dat jij een lieverd bent, jullie tweeen bij elkaar is echt een plaatje. wavht, knuffwl elkaar even, dan maak ik een foto!'(of zoiets!) dit geeft je weer social proof. Na al deze acties kun je haar waarschijnlijk bij elkaar vegen en meenemen naar huis. (pfoeh,.. ik ben moe van het typen, maar dit is een set zoals instructors het doen wanneer wij met zijn alen uit gaan)
    4)neem het niet serieus. jij bent the shit. punt uit.
    5) zie antwoord 3

geen punt man. ik weet hoe het is:

mazzel,

mark.

9
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark V,

Ik heb afgelopen week een date met hb8 gehad, maar ze was ziek en ik ben niet zo'n fan van zieke mensen daardoor was er beetje weinig kino. Eerst sprak ze me vaak op msn aan, maar na die date niet meer. Moet ik haar aanspreken? Ik dacht zelf van fuck haar zijn genoeg andere.

Chalmer

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

was jij het die de bootcap met cajun heeft genomen? heeft hij het over de questions game gehad? dat is wat ik doe. iedere set
    ja ik heb die bootcamp genomen. maar ik wil zijn question game ook spelen alleen heb ik problemen om vragen naar het nederlands om te zetten.
    bijvoorbeeld vraag 1: de 'have you been with' vind ik moeilijk vanwege als ze haar 'wenkbrauwen optrekt' je direct moet zeggen 'romanticly'. terwijl in het nederlands als je zegt met hoeveel ben je geweest, weet iedereen dat je een relatie bedoelt dus de romantisch aan toevoegen lukt al niet meer.

enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

player

maak je daar niet zo druk om. de vraag 'met hoe veel jongens heb jij het gedaan?' of 'hoe veel jongens heb jij gehad?' kun je gerust vragen aan elke meid.
    Caun zegt dat van die wenkbrouw erbij, en andere subtiele tekens die hij in de loop der jaren heeft opgepikt. maar denk daar niet te bewust over na, dat doet hij ook niet, geloof me. Dat is gewoon kalibratie, opgepikt door veel oefenen, en dat betekent veel faLen

trouwens, ik weet dat cajun de beste vragen stelt, maar ik doe ook niet letterlijk ZIJN vragen. ik bedenk gewoon zelf wat

ga gewoon uit en probeer het allemaal. dat is de beste tip die ik je kan geven nu neem deze informatie in je op en ga gewoon sargen

29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark V, Iedereen

Na van een vriend het boek ''The Game'' gekregen te hebben ben ik nu bezig in magic bullets en ben nu nieuw op deze forums en heb gister voor het eerst mijn geleerde spul in de praktijk gebracht!

, ik kwam 2 meiden tegen die allebij mwah een 5-5,5 waren.. en 1 daarvan heeft als test object gefungeerd. ik stond werkelijkwaar versteld van het resultaat om gigantisch lang verhaal kort te maken, na een tijdje had ik mijn test subject geisoleert en wou de 5 question game met dr spelen. Ik stelde voor om voor een drankje te wedden (het was dus een 5) maar ze reageerde van naahhhh! dat is saai! dus ik van, waar zullen we dan om wedden? toen ging ze naar haar vriendin en kwam terug. ze zei ''zoenen'' ik dacht van (wow dat gaat makkelijk!...maar ik wil niet met dr zoenen!) dus ik zei van nou, dat vind ik net te heftig .. ik geef je wel een kusje..okay? naja goed natuurlijk won ik met de 5 question game..ghehghehe

dat ging allemaal goed, toen later op de avond ging ik naar een andere kroeg. heb ik 3x (steeds groepje van 2 meiden) de ''jealous girlfriend'' opener gebruikt. met alle 3 de keren, vonden ze het super intressant om hun mening te delen rond dit thema. Ik heb daarna geprobeerd een transition te doen met de ''best friend'' opener. die 2x heel goed werkte maar 1x .kreeg 1x beetje rare blik van duuuuus. allemaal volgde wel tot een gesprek van rond de 10-15 minuten, waarvan 2x 1 van de meiden naar huis wou. De andere keer voelde ik de vibe niet. ach voor een eerste keer was ik niet ontevreden

Vond mijn transition net wat te magertjes heb je een paar tips waar ik goed op moet letten bij transition?

8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey mark V,

ik was bij de bootcamp in munchen ( de korte van de twee nederlanders) en ik wilde ff een follow up bespreken waar we het over hadden mocht je in het land zijn. geprobeerd een PM te sturen maar dat ging niet. is het mogelijk dit toch via pm of email te bespreken? lounge ID is Jekyll mocht het helpen.
    we zijn afgelopen vrijdag vers uit de bootcamp uitgeweest, beide #close en followup dates, dus er zit al een klein beetje schot in.

laat ff wat horen

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

hey man, ik wou je nog spreken maar ik was de laatste dag van de seminar er niet bij helaas.
    je kunt mij mailen via markv@lovesystems.com en als ik in nederland ben moeten we eens wat gaan drinken, lijkt me leuk!

66
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

heey Mark

Ik heb twee vragen waar ik nu toch al even mee zit:
    1) Wat moet je doen als de beste vriendin van het meisje waar je mee bezig bent, je echt niet kan hebben. Bij alles wat ik zeg krijg ik een vieze blik en rolt ze met haar ogen. Elk verhaal dat ik vertel, zegt ze van: oh ik dacht dat je iets boeiend ging zeggen. En serieus, het gebeurt enkel bij haar. Als er dan anderen naar een verhaal van me zitten te luisteren, zit zij te geeuwen en weer vies te kijken. Heb het eerlijkheidshalve tegen dat meisje die ik probeer te krijgen gezegt, kwestie dat ik het anders niet meer aan kon. Zegt ze van: Ja, vind ik ook. Zo doet ze vaak ook tegen mij.
    Ik denk van WTF. Dump haar dan ofzo? Want dat meisje is een serieuze cockblock aan het spelen, dat hou je niet voor mogelijk. Ik kan dat meisje nooit isoleren door haar.
    2) Hoe moet je je gedragen tegen een meisje die je een tijd lang hebt genegeerd (en zij had het door. Ze vroeg soms van: hey, ben je kwaad?).
    Dacht ik probeer het eens, misschien wek ik zo jaloesie. Al is daar nog niet veel blijk van, maar ik kreeg wel elke dag vragen als, wrm praat je zo weinig met me?
    (Push-pull). Nu probeer ik er even opnieuw mee te beginnen, heb al geblunderd door het op haar vriend te steken, dat ze maar eens moest beslissen.

Echt dom denk ik lol

Maar ik ben nog lerende (2 maand bij lovesystems ofzo).

Groeten,

Vinn

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Heyyy Vin,

punt 1 is echt typisch. laat me raden, die bitch is niet half zo mooi als haar vriendin, om maar niet te spreken van lelijk? dat krijg je vaak, jaloezie, haat, dat soort kinderachtige shit. wat je moet doen is het NOOIT serieus nemen wat ze zegt. je kijkt er dwars doorheen en vind het grappig.
    Je kunt het of gewoon negeren, echt doen alsof ze er niet is, of je speelt 'ja, en..' bijvoorbeeld: 'jij bent homo!' 'ja, en ik ben wereldkampioen homo. ik heb een pijp wedstrijd gewonnen TERWIJL ik een roze jurk in elkaar heb genaaid!' en dan gewoon verder met je verhaal en negeer de cockblock. dit kun je met alles doen.
    waarom die twee meiden nog met elkaar omgaan nadat ze zelfs toegeven dat ze ekaar niet mogen...... :/ :/ tja... uhhh.... dat kom ik ook heeeeel vaakl tegen, het is eerder regel dan uitzondering, maar wat daar nou precies mee aan de hand is ik zou het niet met zekerheid kunnen vaststellen.
    waarschijnlijk heeft het te maken met dat vrouwen meer waarde hechten aan sociale waarde en eventueel krijgen ze dat van elkaar.
    2) oh dit doe ik ook zo vaak. je moet gewoon helemaal geen uitleg geven waarom je haar hebt genegeerd. je was gewoon druk. is er een andere reden nodig?
    alleen als ze echt iets heeft gedaan wat je niet kunt accepteren (onbeleefd gedaan tegen een vriend van je ofzo), en dat je dus een grens hebt getrokken, dan zal ik gewoon recht toe zeggen 'dat accepteer ik niet.' hierdoor stijg je in waarde.
    onthou ook dat het negeren van een vrouw helemaal niet slecht is, maak je daar echt geen zorgen om. allen mannen van hoge waarde zullen zoiets doen, het is dus een dhv.

het beste,

mark.

ps. voor iemand die nog maar twee maanden bezig is stel je goede, directe vragen, daar houden wij van! doorgaan zo!

30
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Allereerst wil ik zeggen dat het awesome is dat je actief vragen beantwoord van beginners e.d., en daarnaast zijn je antwoorden ook nog eens zeer informatief en van kwaliteit, ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid goud in deze thread.

Ikzelf ben geinterreseerd in het opbouwen van Social Circles, want ik ben tot de conclusie gekomen dat het werken aan een aantrekkelijke levenstijl op de lange termijn het belangrijkste doel is.

Mijn eerste vraag is dan hoe je het beste een "high value friend" van meisjes kunt worden, i.p.v. een "just friends" die alle bullshit mag aanhoren en zich als een vriendin mag gedragen.

Mijn tweede vraag is hoe je, als je eenmaal een gewenste vriendschappelijke relatie met een meisje hebt, hoe je dan in haar Sociale Circles kan integreren of in elk geval ermee in contact kan komen.

Als laatste heb ik nog op de Engelse forum van de Social Circle Game dingen gelezen als "respect first, popularity second". Is het moeilijk om gerespecteerd te worden in nieuwe Sociale Cirkels i.e. hoe lang duurt het meestal en wat zijn bijvoorbeeld fouten die je moet vermijden?

34
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark,

Ik heb het boek van the game bijna uit en in het boek wordt er verwezen naar andere boeken (speed seduction, the art of seduction) Welk boek zou jij kunnen aanbevelen om na the game te lezen?

Verder heb ik een vraag over phase shifting. Wanneer en hoe kan ik phase shiften van een grappig gesprek naar een uitdagender gesprek. En hoe kan ik zoiets het beste doen?

Alvast bedankt!

Grtz

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Beaudelaire View Post
    Allereerst wil ik zeggen dat het awesome is dat je actief vragen beantwoord van beginners e.d., en daarnaast zijn je antwoorden ook nog eens zeer informatief en van kwaliteit, ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid goud in deze thread.

Ikzelf ben geinterreseerd in het opbouwen van Social Circles, want ik ben tot de conclusie gekomen dat het werken aan een aantrekkelijke levenstijl op de lange termijn het belangrijkste doel is.

Mijn eerste vraag is dan hoe je het beste een "high value friend" van meisjes kunt worden, i.p.v. een "just friends" die alle bullshit mag aanhoren en zich als een vriendin mag gedragen.

Mijn tweede vraag is hoe je, als je eenmaal een gewenste vriendschappelijke relatie met een meisje hebt, hoe je dan in haar Sociale Circles kan integreren of in elk geval ermee in contact kan komen.

Als laatste heb ik nog op de Engelse forum van de Social Circle Game dingen gelezen als "respect first, popularity second". Is het moeilijk om gerespecteerd te worden in nieuwe Sociale Cirkels i.e. hoe lang duurt het meestal en wat zijn bijvoorbeeld fouten die je moet vermijden?
    hey beaudelaire,

dankjewel!

allereerst wil ik zeggen dat degene die social circle mastery hebben geschreven, mr m en braddock, twee van mijn beste vrienden zijn. Ik weet dus de ins en outs van hun theorien.
    het bouwen van een aantrekkelijke levensstijl en waardevolle social circle is inderdaad een goed streven.
    Wat bedoelt wordt met 'respect first, value(populariteit) later' zoals mr m het altijd zegt, is dat JIJ eerst je respect aan hun toont, voordat je zelf je waarde demonstreert. je draaide de concepten dus om
    wat jij aan het begin van he post hier deed bijvoorbeeld is heel goed
    probeer op deze manier nieuwe hoogwaardige mensen te winnen, voordat je begint cool en populair te doen (heel mooi dat ik je eigen post als voorbeeld kan gebruiken)
    je toonde eerst je respect, voordat je een vraag stelde en je eigen belangen en interresses toonde. hierdoor gunnen mensen je meer en jaag je niemand tegen je in het harnas. zo zien ze je als een aanwinst en niet als een bedreiging.

je vermeid de friend zone door sexual tension. zodra je het gevoel hebt dat ze je gewoon als vriend ziet hou dan het frame aan van 'ik vind je lekker, ik wil je knallen, en zolang wij met elkaar omgaan hou ik niet op met het proberen' als ze dan nog steeds met je omgaat heeft ze het frame geaccepteerd en is sex zo goed als onvermeidelijk geworden.

waneer je een vriendschappelijke relatie met een meisje hebt is het gebruikelijk dat je zo af en toe met haar vriendinnen in aanraking komt. zei hebben dan ook weer vriendinnen en het mooie daarvan is dat je die gewoon kunt cold approachen, en je hebt social value omdat je er al met die meiden bent. deze combinatie is goud.

happy hunting!

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik zou zeggen magic bullets, the routines manual 1 en 2, en guide to phone and text game. die hebben mij het meest geholpen. the game, mystery method, en al die boeken zijn oud, en veel van de technieken daarin beschreven zijn niet echt toepasbaar voor normale mensen. mystery en style zijn een beetje vreemd, en de instructors van love systems zijn doorgaans normale mensen met normale beroepen, advocaten, doctors, soldaten, hun routines werken dus beter in het normale leven.

Quote Originally Posted by kl85 View Post
    Hey Mark,

Ik heb het boek van the game bijna uit en in het boek wordt er verwezen naar andere boeken (speed seduction, the art of seduction) Welk boek zou jij kunnen aanbevelen om na the game te lezen?

Verder heb ik een vraag over phase shifting. Wanneer en hoe kan ik phase shiften van een grappig gesprek naar een uitdagender gesprek. En hoe kan ik zoiets het beste doen?

Alvast bedankt!

Grtz

66
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mark, goed advies dat je me gaf. En inderdaad, die vriendin is uhm, om het een beetje deftig te zeggen: niet moeders mooiste.
    En voor het tweede antwoord. Wel uhm... Het is wat uit de hand gelopen. Heb dus gezegd (voor dat ik die vraag hier stelde) dat haar vriend nog tussen ons instond en dat dat de reden is waarom ik haar negeerde.
    (Echt een ongelooflijk kutantwoord. Notie aan mezelf: Nooit meer over de bf spreken. Hij is het niet waard, ik ben beter!)
    Nu zit ze te zeggen dat we eens 'moeten praten'. Oh jezus. Graag nog een keer hulp gevraagd.
    Moet ik hier toegeven dat ik fout zat? Er geen aandacht aan besteden? Dumpen en nr de volgende? (zou ik het minst graag doen, maja, ....)

Groeten, vinn

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

klinkt alsof je haar goed kent. is dit zo?
    vraag jezelf eens af, wil je haar echt afpakken van haar vriend? misschien moet je dat juist niet doen. het is aan jou natuurlijk.
    ik zou me er gewoon helemaal geen zorgen om maken en mijn vleugels verder spreiden. het is geen 'dumpen en op naar de volgende' maar gewoon dat ik wel wat beters te doen heb dan me druk te maken om jan en alleman.

best,

mark.

34
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hee Mark,

Bedankt voor je tips! ben nu de sample van manual routines aan het lezen als het bevalt over tot aanschaf.

Trouwens echt gaaf om ook jouw veldrapporten te lezen vond die ene met dutch/aussie girl echt gaaf!

Grtz en bedankt!

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

ey, mark

ik had graag je mening/ inzicht gehad bij dit voorval: http://www.theattractionforums.com/n...tml#post793562

het is nogal een lange post, vandaar dat ik het niet hier post, maar enkel de link. bedankt voor je andere tips die je me al hebt gegeven.

30
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark, nog bedankt voor je uitgebreide reactie eerst.

Ik had nog een andere vraag. In veel van de theorieen van Love Systems wordt gesteld dat het uiterlijk niet zoveel uitmaakt voor vrouwen als omgekeerd, en dat vrouwen veel meer op de attraction switches letten. Nu begin daar toch aan te tweifelen aangezien ik diverse vriendinnen in mijn cirkel over dudes hoor praten in de trant van "hij is echt lekker", "ja hij is opzich wel aardig maar heeft echt een lelijke kutkop". Of bijvoorbeeld een vriendin van me die van een jongen zegt die ze niet eens kent, die ze slechts op Facebook een foto heeft gezien, zegt "Hij is zo lekker ik ga hem versieren". Tja... ze kent hem niet eens, dus blijkbaar speelt het uiterlijk een grotere rol dan gedacht, of zie ik dat nou verkeerd?

Btw, dit zijn niet echt "vrouwen" maar meisjes rond de 16-18, dus misschien komt dit alleen voor op die leeftijd?

Ohja, maar aan de andere kant zie je toch echt dat sociale groepen vaak op gelijk niveau zitten qua fysieke aantrekkelijkheid (waarbij je echt een duidelijke verdeling ziet tussen de 7.5-10, 5.5-7.5 en 5.5-trol). Bij dudes zou je denken dat het uiterlijk minder uitmaakt bij groepsvorming, maar ik heb vaak genoeg gezien hoe de "lelijkerds" bij andere groepjes eruit gefilterd worden, wanneer dude groepen zich meer gaan focussen op stappen en uitgaan. Kan ook zijn dat dit selectieve perceptie is, maar ik zou iig jouw ervaringen willen weten met de ECHTE rol van fysiek uiterlijk bij het versieren.

(sowieso zijn er daarnaast 20 studies over hoe knappe mensen, met name in het gezicht, doorgaans meer verdienen, eerder gepromoot worden, aardiger gevonden worden, minder zware straffen krijgen en het vaker tot politicus schoppen. En ik heb het dan dus over dudes. Bij vrouwen is het sowieso wel duidelijk dat uiterlijk zo ongeveer de beslissende factor is in het openen van mogelijkheden).

66
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

klinkt alsof je haar goed kent. is dit zo?
    vraag jezelf eens af, wil je haar echt afpakken van haar vriend? misschien moet je dat juist niet doen. het is aan jou natuurlijk.
    ik zou me er gewoon helemaal geen zorgen om maken en mijn vleugels verder spreiden. het is geen 'dumpen en op naar de volgende' maar gewoon dat ik wel wat beters te doen heb dan me druk te maken om jan en alleman.

best,

mark.
    Ja ik ken haar toch wel al even. Kheb het idee maar laten vallen. Ergens wel vervelend, want ik het wel graag, maja... Na verloop van tijd probeer ik ooit nog wel eens. Àlle tijd.
    Enige probleem is wel dat ik haar regelmatig zie. Er hangt altijd een soort van spanning tussen ons als we praten. Maar daar maak ik me niet druk om.

En tuurlijk bedoel ik het niet zo plastisch als 'dumpen en op naar de volgende' hoor

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Beaudelaire View Post
    Hey Mark, nog bedankt voor je uitgebreide reactie eerst.

Ik had nog een andere vraag. In veel van de theorieen van Love Systems wordt gesteld dat het uiterlijk niet zoveel uitmaakt voor vrouwen als omgekeerd, en dat vrouwen veel meer op de attraction switches letten. Nu begin daar toch aan te tweifelen aangezien ik diverse vriendinnen in mijn cirkel over dudes hoor praten in de trant van "hij is echt lekker", "ja hij is opzich wel aardig maar heeft echt een lelijke kutkop". Of bijvoorbeeld een vriendin van me die van een jongen zegt die ze niet eens kent, die ze slechts op Facebook een foto heeft gezien, zegt "Hij is zo lekker ik ga hem versieren". Tja... ze kent hem niet eens, dus blijkbaar speelt het uiterlijk een grotere rol dan gedacht, of zie ik dat nou verkeerd?

Btw, dit zijn niet echt "vrouwen" maar meisjes rond de 16-18, dus misschien komt dit alleen voor op die leeftijd?

Ohja, maar aan de andere kant zie je toch echt dat sociale groepen vaak op gelijk niveau zitten qua fysieke aantrekkelijkheid (waarbij je echt een duidelijke verdeling ziet tussen de 7.5-10, 5.5-7.5 en 5.5-trol). Bij dudes zou je denken dat het uiterlijk minder uitmaakt bij groepsvorming, maar ik heb vaak genoeg gezien hoe de "lelijkerds" bij andere groepjes eruit gefilterd worden, wanneer dude groepen zich meer gaan focussen op stappen en uitgaan. Kan ook zijn dat dit selectieve perceptie is, maar ik zou iig jouw ervaringen willen weten met de ECHTE rol van fysiek uiterlijk bij het versieren.

(sowieso zijn er daarnaast 20 studies over hoe knappe mensen, met name in het gezicht, doorgaans meer verdienen, eerder gepromoot worden, aardiger gevonden worden, minder zware straffen krijgen en het vaker tot politicus schoppen. En ik heb het dan dus over dudes. Bij vrouwen is het sowieso wel duidelijk dat uiterlijk zo ongeveer de beslissende factor is in het openen van mogelijkheden).

yo man,

uiterlijk is ook 1 van de attraction switches, alleen staat hij ergens op 11e plaats ofzo.
    wat je moet begrijpen is mensen, mannen en vrouwen, over het algemeen niet echt weten waarom ze iets doen, iets willen, iets voelen, of tot iemand aangetrokken zijn. gedragswetenschap toont dat keer op keer aan.
    wanneer een vrouw zegt 'wauw, die jongen is echt lekker' zal ze het zelf niet eens weten, maar waar ze het nu eigenlijk over heeft is zijn lichaamshouding, gezichtsuitdrukking, toon van stem(als ze met hem praat uiteraard), stijl van kleding, en hoe verzorgd hij over het algemeen is(er zullen er nog meer zijn maar je snapt waar ik op doel).

daarbij hebben wij zo vaak jongens op bootcamps, en komt het zo vaak voor dat een jongen er uit ziet als brad pitt, maar zich zo needy gedraagt en slechte lichaamshouding heeft dat vrouwen hem niet willen hebben.
    Nu ik zelf mijn lichaamstaal op orde heb wordt er vaak over mij gezegd dat ik knap ben, er goed uit zie, sexy ben, maar daarvoor hoorde ik dat nooit, terwijl ik er nu toch hetzelfde uit zie, alleen wat dikker en minder spieren(ik was zo'n jongen die dacht dat hij iedere dag naar de sportschool moest om aantrekkelijk te zijn, haha sukkel! :P).

Sub communicaties, dat is waar het om draait.
    Een vrouw kan zo veel zeggen, maar net zoals ieder persoon weet ze toch niet echt waarom ze iets doet. gedrag is voor het merendeel onbewust, evenals communicatie.

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

ey mark v

je hebt gelijk ik heb wel een probleem met escalatie (ik dacht dat je physical escalatie bedoelde --> wat dom!)
    ik ga nu toch met haar winkelen 7 januari. ik zou willen weten voor een k-close of je dat tijdens het winkelen doet of op het einde?
    en voor de escalatie heb je hiervoor ook tips?

alvast bedankt

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey man,

ten eerste ben je niet dom. Je bent bezig op je weg om iets te leren, je weet wat je sticking points zijn, en je werkt er actief aan. je bent daardoor al slimmer dan 99.99% van de mensen. niemand is perfect, behalve ik dan(haha grapje!! ik nog het minst! sorry ik ben buis op het moment :P wodka, polen... poolse chicks... 'nuff said ).

de kus kun je het beste zo snel mogelijk uit de weg hebben. het liefst aan het begin van de date. dit is in dit geval lastig dat begrijp ik, dus doe het wanneer jullie ergns iets zitten te drinken. dont sweat it, maak je geen druk. wees gewoon kalm. als ze zker weet dat jij haar aan het versieren bent, en ze gaat met je mee winkelen, dan heeft ze dus zojuist gezegd dat ze dat zeker ook wel ziet zitten. en met deze kennis moet jij het zelfvertrouwen hebben om het cool te spelen.

welnu... ik WEET dat cajun je zijn versie van de questions game heeft geleerd, dat doe hij namelijk elke bootcamp. die shit is GOUD. doe dat!
    wanneer jullie even pauze nemen, ga een cafe in, en start die fucking questions game! perfecte escalatie. Cajun is daar echt een genie in.

als je hem echt niet meer weet laat het me weten en ik leg het nog een keer uit.

mzzl,

mark.

34
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey Mark,

Bedankt voor al je reply's ze zijn echt waardevol!

Ik heb een vraag over een dame die ik leuk vind. Afgelopen zaterdag gaan stappen met 2 vrienden en 2 dames waarvan ik er 1 voor de eerste keer zag.. In de auto naar het festival zat ik al lekker te geinen en ik trok de aandacht redelijk naar me toe. De dame die ik voor de eerste keer zag heb ik tijdens het festival veel mee gepraat en ik kon zien dat ze het wel naar dr zin had met mij. Echter die vriend van me zat ook achter haar aan (een macho jongen, gespierd waar ik het vooraf al voor zou afleggen voordat ik aan het experimenteren was met the game ). Het is nu echter zo dat zij ons allebei aandacht gaf.. Op een gegeven moment had ik tegen haar gezegd (iets teveel gedronken) of ze die vriend van me een leuke jongen vond. Ze zei dat ze daar geen antwoord op wilde geven (erg irritant want als ze ja had gezegd had ik me tenminste meer kunnen focusen op de mooie dame die recht voor ons stond).

Dus ik had mn handen sinds dat antwoord er een beetje van afgehaald en ik zag die 2 na 10 min weer verder praten. Ik ging de zaal in om een andere vrouw te versieren en had het idee dat die 2 elkaar wel zagen zitten...

Op de terugweg hadden ze een beetje ruzie ofzo ik weet totaal niet waar het over ging maar toen hij uitstpate zei hij haar geeneens gedag en toen ik uitstapte (5 min later) wilde ik haar 3 kussen geven maar ik voelde dat ze haar mond (min of meer) bij de derde zoen richting mijn mond ging (verder opzich onschuldig).

Nu vind ik het een leuke meid, in hoeverre je dat kan zeggen na 1 avond, maar ik weet totaal niet waar ik sta en hoeveel kansen ik heb bij haar. Kan jij uit dit verhaal iets ophalen?? O ja btw die 2 hadden niet gezoend die avond vertelde die vriend van me..

Een heel verhaal sorry daarvoor maar ik zit er nu 2 dagen al aan te denken.

Bedankt voor je tijd!

Grtz Kl

66
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

welnu... ik WEET dat cajun je zijn versie van de questions game heeft geleerd, dat doe hij namelijk elke bootcamp. die shit is GOUD. doe dat!
    wanneer jullie even pauze nemen, ga een cafe in, en start die fucking questions game! perfecte escalatie. Cajun is daar echt een genie in.

als je hem echt niet meer weet laat het me weten en ik leg het nog een keer uit.

mzzl,

mark.
    Nou, ik heb geen bootcamp gevolgd wegens geldgebrek en ik ben nog een jaar te jong ervoor, maar als ik je hoor zeggen: die shit is GOUD! Wek je wel m'n interesse.
    Zou je die versie aan mij willen uitleggen? Zou best handig kunnen zijn aangezien ik de laatste tijd verdacht vaak een 'question game' heb gespeeld, zonder het zelf in die richting te hebben gestuurd. haha
    Die zijn vaak dan wel leuk, maar het lukt niet altijd om een sexual frame op te stellen. Soms vind ik het ook wat ongepast. Ok, in nachtclubs kan je het gewoon doen, iedereen is daar in een seksuele stemming, maar als je op stap bent met z'n tweetjes, is het soms al een stuk moeilijker vind ik.

ciao

vinn

33
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yo Mark! Ik lees dat jij weleens in Polen komt. Waar sarge je daar ?
    Ik was daar toevallig ook vd week. Naar een club geweest in Warschau onder de grond(vlak naast een Mcdonalds, ben de naam helaas vergeten)
    Ging lekker met de chicks was er best druk ook al was het op een maandag. Ook een paar gesprekken gestart door eerst de gasten aan te spreken wat er in resulteerde dat ik van hun gratis wodka shotjes mocht pakken van hun dienblad. Lol.
    Anyway, misschien sarge jij daar ook wel eens ? waar ga jij daar normaal uit ? ik kan denk de naam van die club wel achterhalen mocht je interesse hebben.

groeten

29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yoo Mark!

even een vraagje,

was gister uit met mijn maten en we waren omdat we speciale gelegenheid hadden jasje dasje met allemaal dezelfde das uit gegaan. Mijn theorie is dat als je 2 mannen/vrouwen hebt die het zelfde aan hebt dat het dan ''gay'' is, maar als er meer dan 3 zijn hoor je tot een groepje en dan is et opeens ''super hip''. We kregen hierdoor erg veel aandacht. een HB kwam naar ons toe en die wou onze das lenen, ach had dr net iets meer voor moeten laten werken, maar goed weet ik ook weer! still learning this shit.

op een gegeven moment had ik een 2 set geopend en ik lockte mezelf in door een playful ''twirl'' en het was opvallend dat me target me maar bleef vragen waar ik vandaan kwam en het obstakel die zei uit het niets ''anders ga je even iemand anders lastig vallen en blalblaba'' ik dacht van woow! wat is jou probleem! ik negeerde haar. blijkbaar de obstacle te weinig gefluffed.

maar mijn vraag, wat doe jij als je zo'n chagrijnig figuur tegenkomt? ik heb namelijk aan de ene kant van wat ben jij asociaal om zoo te reageren dus fuck you en aan de andere kant wil ik niet dat de obstacle roet in het eten gooit voor me target

hooi!

Miles

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

heb je een pm gestuurt

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

top man, gelezen! ja je hebt hem helemaal.

daar voeg ik aan toe dat je uiteindelijk gewoon je eigen vragen moet bedenken, en kunt calibreren naar de situatie.

13
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Heey,

Chille site dit, heeft me zeker al stukken vooruit geholpen. Ik gebruik vooral de mindset en de algemene principes, de standaard routines laat ik over het algemeen achterwege, omdat ik mijn game toch zo 'natural' als mogelijk wil houden.

Nu heb ik een situatie waar ik graag hulp bij wil:

Date gehad met chick die nogal ver weg woont, ze was naar een stad bij mij in de buurt gekomen. We kenden elkaar van vakantie, waar we de laatste nacht samen door hadden gebracht. Daarna alleen op msn en via sms gepraat, en blijkbaar had ik een goede indruk achter gelaten, want ze wilde 5 maanden later nog wel een keer afspreken.
    We gingen dus gewoon wat drinken, ik had niet echt goede ideeen voor dates. Ging allemaal best leuk, enige probleem was dat ik misschien iets te veel had gedronken, waardoor mijn game niet meer echt strak was: te weinig gequalified, iets te weinig c/f (ze vond mijn 'ego' op vakantie namelijk erg leuk). Wel gewoon gezellig gepraat over van alles, en zeker geDHV'd, geteased, en haar zichzelf laten qualifien.

Uiteindelijk terug gelopen naar het station, arm om dr heen, 'helaas' miste ze haar trein net, dus ge k-closed, 30 minuten lang. afscheid genomen, en op de terugweg gesmst dat ik het chill had gehad met dr. Ze smste dat ze dat ook vond, en toen nog wat over de ns en hun heerlijke winterdienstregeling. Veel later op de avond vroeg ik of ze nog veilig thuis was gekomen, daar geen reactie op gehad. Ze had wel verteld dat ze niet van smsen hield.

Het probleem is dus dat ik wel heb ge-k-closed, maar dat ik toch het idee had dat er niet de intense attraction van haar kant was die ik graag zou willen. Nu weet ik dat ik dat zeker bij haar kan creeeren, als ik gewoon nuchter ben. Ik wil dus graag een 2e date, om nuchter te blijven en gewoon lekker strakke game te hebben. Ondanks die zeer relaxte k-close weet ik toch niet met wat voor gevoel ze naar huis is gegaan, en ik vraag me af of het genoeg is voor een day 2...

Ik heb zeker geen one-itis voor deze chick, maar ik wil toch graag weten hoe jullie het vanaf hier aan zouden pakken, want ze was wel echt een chill meisje, en ik wil ook gewoon mijn game verbeteren.

Thanks!

35
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hebben jullie ervaring met meisjes die langer zijn dan jijzelf? Ik denk dat lengte geen obstakel hoeft te zijn, alhoewel ze misschien minder snel toehappen?

37
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Yo Magic, ik reageer wat laat want ik ben een tijdje weggeweest.

Lengte is geen probleem. Mr M, Cajun, Tenmagnet, Keychain, en eigenlijk te veel om op te noemen, zijn allemaal kleine mannen die regelmatig met lange mooie dames het bed delen.

Probeer je lichaamshouding onder controle te krijgen. Wanneer je rechtop staat met je kin iets omhoog heeft ze hetzelfde gevoel al was ze in gesprek met een man van 2 meter. hetzelfde geld andersom. Een lange man met slechte lichaamshouding geeft haar het gevoel al was ze in gesprek met een dwerg.

29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ey Mark,

Ik had vroeger flink one-itis en daar ben ik uiteindelijk in de friend zone beland. Toen heb ik een jaar of 2 geen contact meer gehad en mijn inner game / game is toen sprongen omhoog gegaan. Met verschillende andere meisjes wat gedaan etc.

Nu ben ik haar laatst weer tegen gekomen en zijn we wat gaan drinken etc. Het is nu zo dat ik haar 1x per week zie omdat we bij dezelfde dansschool zitten, omdat ze vroeg of ik meewilde. Ik heb hier niet mee ingestemd omdat ik graag wat van haar wilde maar meer omdat ik wel wilde leren dansen.

Vanaf dag 1 dat ik haar zeg ben ik wel "game" gaan runnen, flink flirten, c/f, etc. En ik krijg belachelijk veel IOI van haar, ze smst me zomaar, aanraken, meekomen naar haar kamer etc.

Het probleem is alleen, ik heb sinds een paar weken een vriendin, alleen gaat deze met 4-5 maanden voor een nog onbepaalde tijd in het buitenland studeren, dus weet ik niet of dan nog met haar doorga.

Hoe zorg ik er voor dat ik niet weer in de friendzone beland bij mijn oude "one-itis" en het dus 4-5 maanden warm houd zonder te zoenen of verder te gaan. Als backup zegmaar.

33
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

hoi mark!

Ik ben sinds kort begonnen met het lezen van boeken en kijken van dvd's ( the game) david Dangelo & mystery enz
    tot zover gaat alles lekker, atraction/opening,comfort bouwen, echter de laatste stap Seducen wil nog niet helemaal lukken.
    Op een 1of andere manier willen de vrouwen wel met me blijven afspreken en voelen ze zich prettig bij me echter daar blijft het vaak bij....( en kom ik vaak in de friends zone,wat ik dus wil voorkomen)

Wat raad jij me aan?
    in C3 al beginnen met Kyno escalation?
    hoe kan ik zorgen voor die opbouwende seksuele spanning....met leuke vraagstellingen?,spelletjes?
    En wanneer kan je seksuele getinte complimenten maken? ( in de zin van, jij bent echt sexy, of je billen zien er super lekker uit in die broek

Alvast bedankt voor je tips!

34
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hoe belangrijk is maatschappelijke status voor een vrouw? Ik ben lang ziek geweest en arbeidsongeschikt geraakt en heb me studie niet kunnen afronden. Afgelopen 5 jaar heb ik een uitkering gehad en voelde me hierbij niet lekker tegenover vrouwen. Steeds als ik een meisje ontmoette kon ik wel leuk overkomen, maar ik weet dat mijn problemen van die tijd de rede is dat ik verlaten werd. Ik had geen dagindeling en raakte er depressief van en sociale contacten gingen moeizaam. Uiteindelijk ben ik sinds kort beter geworden en heb nu momenteel een magazijn baantje als order pikker. En hoewel het geen topbaan is ben ik toch uiteindelijk erg blij dat ik überhaupt werk. Ik heb wel gewoon een normale intelligentie en ben sociaal sterk. Ik ben na zo een lange tijd onzeker geworden en ben net begonnen aan "Het Spel" en wil nu elke week uitgaan om te kijken of het werkt, of is dit boek al hopeloos verouderd? En hoe kijken vrouwen naar maatschappelijk status of boeit dat niets zolang je maar the game kent.

36
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

@ lovemoppies.

Ik denk dat het vrouwen zoveel uit maakt als jou het uit maakt... ALs jij er niet mee zit zullen vrouwen er vaak ook niet mee zitten (en wel dan is het niet jou probleem en vraag je je af of wel wat met z'n vrouw te maken wil hebben, want ik denk dat je niet gekozen hebt voor z'n situatie (maar er wel voor kiest om er wat aan te doen).

@ mark ik lees op andere fora's vaak dat de MM of LS niet helemaal aansluiten met de nederlandse dating en uitgaansscence wat is jou visie hierop?

Zuidoostbeemster
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

So anyway, ben dus echt wel nieuw hier. EFFING super maagd ben ik (never kissed, never f*cked) en op 19jarige leeftijd moet daar ook wel een keer verandering in komen. Na het introductieboek te hebben gelezen (the game natuurlijk) ben ik verdergegaan naar Mystery's Method, en heb ik wat meer op internet gelezen and stuff.

Nu ben ik dus vaak boodschappen aan het doen en wil ik een paar goede openers bedenken voor in de supermarkt.
    Tot nu toe heb ik echt barweinig, iets met:" Hé ik heb even wat advies nodig. Ik zoek nieuwe gerechten voor het avondeten, wat kan jij me aanraden?
    Btw. zijn dit bewegende objecten (moving targets), want dan word het wel wat lastiger aangezien ik beginner ben.
    Of misschien iets in deze zin, bij de afdeling shampoo:" hé ik zoek iets voor een vriendin voor mij, die had mij gevraagd om shampoo mee te nemen. wat voor shampoo kan jij me aanraden want ik ben hier echt de weg kwijt".

Aan beide openingszinnen moet nog worden gewerkt, maar wat denken jullie er tot nu toe van, beide zijn redelijke open openers en nonsexueel. Bij de tweede opener wordt ook een beetje gebruik gemaakt van social proof. Van die zinnen kan je doorgaan naar je naturel game of je gestackede routines. Alleen heb ik het idee dat je verhalen in de middag anders zijn dan in de avond, zo kan je niet knuffelen and stuff (weinig kino gedurende de dag). Een hand geven en naam, plaats achterhalen kan wel maar dan loop ik zelf in gedachten al een beetje vast. Any help?

28
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

een boek: daytime daydating