Søker wing i Oslo (er 20 år, rimelig fersk, men ikke en AFC-type)

Heisann,

Jeg er en 20-åring fra Kristiansand som nylig flyttet til Oslo, i hvilken anledning jeg avsluttet et lengre parforhold. Som singel for første gang på lenge, benytter jeg selvfølgelig anledningen til å stupe inn i noe jeg har ventet lenge på å stupe inn i, nemlig sjekkekunsten.

Å komme i gang på egenhånd virker dog noe vanskelig, og jeg søker derfor en eller flere vingmenn. Men ettersom jeg er rimelig fersk selv, må du helst ikke være helt grønnsak i sosiale situasjoner eller rundt jenter (jeg tror ganske enkelt ikke jeg er den rette for deg), men du trenger heller ikke å være en veldig erfaren sjekker, selv om jeg setter pris på å komme i kontakt med erfarne også.

For å ta litt kort om meg, enten det skulle være relevant eller ei: Jeg tør kalle meg smart, med et ganske bredt spektrum av interesser. Sosialt kompetent vil jeg si at jeg er, men jeg synes det er utfordrende å ta kontakt med jenter på åpen gate (med mindre jeg skal spørre om veien elns), og det er kanskje dette (daygame) at jeg er mest interessert i å bli god i og trygg på, men jeg elsker en god kveld ute, så jeg er fleksibel. Ellers er jeg høy og relativt kjekk, og ganske gjennomført i klesstilen.

Ta kontakt hvis du er interessert i å møtes for noe moro. Jeg har mye tid om dagene, og fredag-søndag er jeg vanligvis helt fri. Inkludert førstkommende helg.