PDA

View Full Version : Post je beste negs..!1

seaker
06-2007-25, 05:07 AM
zoals de titel het al zegt, post hier je beste negs en deel ze met de fellow pua's ..:cool:

gabe02
06-2007-25, 07:39 AM
begin jij dan ff.... hahahahaha, hoe was je date zaterdag?.

JoAss
06-2007-25, 02:04 PM
Ik ben benieuwd wat hier allemaal uit komt...
Neggen is niet mijn sterkste punt... Ik post er later nog wel een paar...

KisseS,
Valmont (JoAss)

seaker
06-2007-26, 04:02 AM
zaterdag ging niet door man.. daarom had ik nog niets gepost ik dacht ik wacht even tot ik een mooi verhaal heb :P.. maar zondag had ik 2 dates.. en die heb ik nog niet kunnen posten... omdat ik gister naar school moest en nog werken.. dus hier is het verhaal :D

nou ik zal beginnen met zaterdag.:

zaterdag had ik lekker uitgeslapen, ik was om 2 uur wakker.. en ik had die hb (hb1) van die avond nog niet gesproken en omdat we geen exacte tijd hadden afgesproken smste ik dr ff.
de sms was gewoon kort..: "hey hoelaat wou je afspreken vanmiddag? kus."

ik kreeg niets terug.. maar ze kwam wel per direct op msn... ze zei: "hey sorry maar ik kan niet meer weg.. sorry we doen het een andere keer over.."
en ik zei: ow oke.. "jammer nu mis je een geweldige ervaring met mij..." "maar ik moet weer gaan doeidoei :)" /block

diezelvde avond was ik niet wezen stappen want zat de hele dag nog in mn boxer en had nergens zin in :p.
dus ik zat weer eens achter msn. mn cocky funny te oefenen en meisjes waar ik nooit mee praat een degelijk gesprek mee proberen te voeren.

En ik eindigde bij sasja.(hb2) ik begon met haar te praten,, en ik deed nog helemaal niet cocky.. wel grapjes maken en haar steedsa late lachen enzo..
tot het 1 uur in de nacht was en ik vond dat ik maar eens moest slapen.. ik kapte het dus af en zei dat ik ging slapen. ze vond het jammer en ik zei: "als je je nummer geeft kunnen we per sms verder."

waarop zij antwoordde: "ja ik heb 2 nummers. de ene is leeg en de andere weet ik niet uit mn hoofd." ik zei toen: "bel mij ff dan heb ik je nummer gelijk ook ;)"
zegt ze: oke ik bel niet opnemen he.. :o dus ik nam express op en we gingen verder via de tel: ze zegt: "waarom neem je nou op dan.." ik zei: "ik wou ff je stem horen.. of je ook zo dominant klinkt als dat je via msn deed.."
en toen begon ze met een verhaal dat ze ooit dominant deed tegen een gozer en dat die ging huilen enzo..
dus ik zei: "sorry je bent te eng voor mij straks moet ik ook huilen.. ik denk dat ik ga ophangen doeidoei.." waarna ze smste: "sorry hoor ik heb het misschien iets overdreven, maar jou zou ik nooit laten huilen hoor.."

en toen begon het sms spel. ik maakte een typisch AFC opmerking. ik zei: "hey heb je morgen wat te doen ofzo ?" en zij smste terug: " ik kan wel in de avond met een vriendin "
dus ik zei: " haha wie zegt dat ik wat wou afspreken, ik vroeg me gewoon af wat je morgen zou gaan doen :P" zij zegt dan: "ja waarom vraag je het op die manier dan.. :p"
toen zei ik: "oke als je het zo aandringt ik denk dat ik morgen avond nog wel een gaatje heb in mn agenda.. om een uur of 7 op ***locatie***"
zegt ze: "oke ik zie je daar om kwart over 7, maar ik ga nu slapen truste..!!" daarna stuurde ik niets terug..

eenmaal zondag was ik weer om 2 uur wakker, ging ik douschen/ontbijten en even de forums en profielenpaginas checken..
en om half 7 ging ik uit huis.. ik wou een vriend meenemen die "het spel" net aant lezen is.. omdat zij ook een vriendin meenam.. maar hij was niet thuis en zn mobiel stond uit.
dus ik ging alleen. eenmaal daar aangekomen zag ik dat de vriendin van hb2 toevallig (ofniet? :o wie weet :p) hb1 was waarmee ik zaterdag zou afspreken..

dit begon dus met een conflict.. waar ik me uit heb wete te redden door te zeggen dat ik hun wou testen of 2 beste vriendinnen samen naar dezelvde jongen zouden gaan..

ik deed de kubus bij hun beiden.. waaruit een leuke discussie opkwam.. en toen hb2 dr hand op mn linker been legde, kon hb1 dat niet weerstaan en begon over mn borst te wrijfen.
dus ik zei: "wie van jullie kan het beste zoenen >?" ze zeiden beiden: "ikke.!" dus ik zoende ze 1 voor 1 ( geen verschil beiden bakten dr niets van :p )
daarna nam ik ze mee naar mn huis aangezien ik toch alleen thuis was, want ouders waren naar eindhoven.. we gingen van de bank in de 1e 5 minuten van titanic naar mijn slaapkamer,
en van mijn slaapkamer naar de badkamer en van de badkamer naar mn slaapkamer, waarna hb1 gebeld werd door een vriendin.. (het was echt een vriendin want ik hoorde dr huilen..)
dus ze gingen beiden weg.. wat ik eigenlijk een goede timing vond want ik was me net aant bedenken hoe ik ze weer weg moest sturen voor mn ouder thuis kwamen..

al met al hb1 heeft het goed gemaakt van zaterdag, en hb2 bleek wat geiler en liever in bed dan de dominante indruk die ze in het begin uitstraalde..

poeh een heel verhaal, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, op en aanmerkingen altijd welkom..!!

JoAss
06-2007-26, 08:07 AM
Ik kan niet veel anders zeggen dan... Chill... en lekker gedaan...
Is nice hoe je ze tegen elkaar opzetten... Volgende stap is Rick H. achterna... als dat al niet gebeurd was, kon dat niet opmaken uit je verhaal...
Maar goed... dit is je favo neg post... Ik wil hem uitproberen... alleen ik denk dat een meisje niet zolang naar me neg luisterd als ik jou verhaal als neg uitprobeer... maar goed het is te proberen...

KisseS,
Valmont (JoAss)

seaker
06-2007-26, 11:52 AM
trouwens ik heb hier een geval dat volgens mij ook het spel heeft gelezen :P en het is een meisje.. ze probeert me alleen maar te neggen, maar zo cocky als ik ben, komt ze niet verder :P

hb zegt:
hey je broek zakt af op die foto:

ik zeg:
ow goh (A)

hb zegt:
jaa kdacht kzeg het ff... strax had je ut niet door ofzo

ik zeg:
wat attent van je.!

hb zegt:
ja hea (A)
maaree... dan hoort dat ckr ofzo...[neg]

ik zeg:
ja..

hb zegt:
ow owkee
nou ja opzich wel sexy orz (H)[neg]

ik zeg:
oke(H)

hb zegt:
en jij ook bedankt... (A)

ik zeg:
bedankt waarvoor?

hb zegt:
nou ja uit beleefdheid zou je bv kunnen zeggen van: hetzelfde ofzo..
maaja.. je eerlijkheid siert je want je liegt niet (H)
owja verder ben ik niet raar (A)

ik zeg:
als jij het zegt. [lol]

hb zegt:
(A) nu voel ik me weer niet serieus genomen...
kutleven
majaa alles goed?
owja wanneer ben je jarig.. krijg je bretels van me

ik zeg:
ja alles is goed. 2 september.!

hb zegt:
owkee kzal een paar mooie voor je bestellen...
xx

ik zeg:
wat jij wil !

hb zegt:
jaa.. want kijk tis netuuk hemaal niets dat je elastiek is gesprongen...[denk als neg bedoeld maar begreep dr stront van..!!]

ik zeg:
daar snap ik even helemaal niets van :s

hb zegt:
ownee dr zit geen elastiek in je broek zie ik nu
maar ff serieus..
vind je dat leuk ofzo, je bjorn bjorg ding showen? [alweer een neg.!]

ik zeg:
ik draag niets van bjorn borg ?

hb zegt:
ook goed
dolce en gabbana dan

ik zeg:
ik heb geen erkenning nodig daarvoor. ik draag het omdat het fijn zit...

hb zegt:
owkee.. dan ist goed gekeurd

ik zeg:
O wat fijn zeg.! [sarcasme]

hb zegt:
ik vind dat je egt heel spontaan bent.!

ik zeg:
dankje (H)

daarna niets meer van gehoord.. k post er een foto bij.. ik vind het niets :S vind jij dat ik de bal terug moet kaatsen ?

http://nl.static.netlog.com//p/oo/003/119/3119328.jpg

JoAss
06-2007-27, 04:19 AM
Phooee, Dat is wel lastig. Alleen met dit soort meisjes kun je wel de grootste lol hebben en moet je heel wat lines klaar hebben wil je het eruit redden. Wat ik denk is dat dit een soort test was, hoe je reageert of je derin meegaat of wat je doet. Jij hebt hier echt zo van "Ehmmm jah.. whatever.. wat jij wilt".

Wat ik op die eerste had gezegt van "je broekt zakt af". "Neee, dat is je gedachte die met je speelt". Allleen ik vind haar gedrag wel apart want je geeft echt duidelijk aan van "Ik vind het niks en lul maar een eind raak" alleen ze gaat maar door met aandacht zoeken, ze blijft ook erg lang hangen bij die broek terwijl het niet grappig is. Ik denk dat je met haar heel veel lol kan hebben als je van dat kaatsen houdt maar ik zou er zelf ook na 10 minuten helemaal gek van worden als iemand het telkens beter moest weten :P

Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze altijd is achtergesteld door der moeder en nooit een vader heeft gehad in der jeugd. Dit probeert ze nu te compenseren door jongens te vinden die hun broeken lager dragen dan hun knieën (no offense, heb het zelf ook...figuurlijk dan).. Jahh zo een meisje ben ik nooit tegengekomen maar misschien ben jij de gelukkige :D...

Veel succes
Valmont (JoAss)

seaker
06-2007-27, 11:54 AM
Phooee, Dat is wel lastig. Alleen met dit soort meisjes kun je wel de grootste lol hebben en moet je heel wat lines klaar hebben wil je het eruit redden. Wat ik denk is dat dit een soort test was, hoe je reageert of je derin meegaat of wat je doet. Jij hebt hier echt zo van "Ehmmm jah.. whatever.. wat jij wilt".

Wat ik op die eerste had gezegt van "je broekt zakt af". "Neee, dat is je gedachte die met je speelt". Allleen ik vind haar gedrag wel apart want je geeft echt duidelijk aan van "Ik vind het niks en lul maar een eind raak" alleen ze gaat maar door met aandacht zoeken, ze blijft ook erg lang hangen bij die broek terwijl het niet grappig is. Ik denk dat je met haar heel veel lol kan hebben als je van dat kaatsen houdt maar ik zou er zelf ook na 10 minuten helemaal gek van worden als iemand het telkens beter moest weten :P

Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze altijd is achtergesteld door der moeder en nooit een vader heeft gehad in der jeugd. Dit probeert ze nu te compenseren door jongens te vinden die hun broeken lager dragen dan hun knieën (no offense, heb het zelf ook...figuurlijk dan).. Jahh zo een meisje ben ik nooit tegengekomen maar misschien ben jij de gelukkige :D...
Veel succes
Valmont (JoAss)

dat laatste snapte ik niet echt haha :P maar ik ben nu verder met het gesprek post het morgen wel ofzo ga nu ff naar de snackbar :D moet ook gebeuren he :p

JoAss
06-2007-27, 12:07 PM
Hé... dat leer je nog wel... om dat soort onzin te waarderen... :D Dr.Phil zegt dat soort onzin altijd... duss waarom ik niet :P

Eetsmakelijk..
Valmont (JoAss)

seaker
06-2007-28, 02:21 AM
omdat er nog bijna geen negs staan doe ik jullie ff een pleziertje, hoop dat jullie negs ook nog volgen :P

online negs...

scary neg.!
--hey stuur die foto eens.. --> [verwijzend naar haar display picture]
hb: waarom?
--ik wou kijken of je van er van dichtbij ook zo eng uitziet :P haha [vergeet nooit de emoticons tijdens het online neggen, het is de enigste manier waarop je emoties kan uitdrukken.. behalve als je cam aan hebt ofzo, maar dan nog als ze op dat moment niet naar je cam kijkt schiet het nog niet op..!!]

color neg
-- waarom heb je altijd zwart wit fotos? wil je je echte kleur verbergen ??
hb: [meestal zeggen ze: nee hoor is gewoon toeval... ]

day game negs...

nadat je al hebt geopend, maar ze blijft hoog... gebruik je deze:
hey het viel me op dat je hier al 10 minuten stond. doe je dat vaker om aangesproken te worden door mannen ofzo ?
zegt ze nee: ik wachtte op een vriendin ofzoiets :P
dan zeg je. ow oke het leek er wel verdacht veel op.. en ga verder met een frame ;)

tegen de kassiere..

ik wou eigenlijk naar de zelfscan kassa gaan, maar bij jou stond geen rij :P normaal ontvlucht ik je altijd.. (als je vaker in de zelfde super komt met de zelfde kassieres zoals ik..) maar vandaag dacht ik laat ik eens bij haar gaan staan.. anders zit ze ook zo uit dr neus te vreten...

ik vind de online negs beter :P met day game gebruik ik niet zo vaak negs.. dat ik dr geen compliment(en) geef is al neg genoeg vind ik :P

trouwens 1 tip :P maak nooit de volgende opmerking tegen een kassiere ik deed het 1 keer en ze keek me aan alsof ze een halve gare malloot aankeek van waarom praat die mongool tegen mij ik weet niet hoelaat de bus komt ofzo :P

het ging dus zo... ze was nieuw daar, en ik vroeg hey ik heb jou hier niet eerder gezien.. hoelang werk je hier al dan ? en ze werd helemaal rood en zei 5.95, ik zei dus: haha ik bedoel hoelang je al werkt :P neit de prijs.. toen moest ze lachen en ze was in verlegenheid, ik had dr.. maar toen verneukte ik het toen ze vroeg of ik het bonnetje wou.. ik zei: staat je nummer dr op? en toen keek ze me dus aan zoals boven beschreven... en toen ging ik lachend weg :P

agjah..

op en aanmerkingen altijd welkom zoals je wel gewend bent van mij :P

Ramble
06-2007-28, 06:10 AM
de simpelste en leukste blijft toch de supermodel neg:

Pua: Hé jij lijkt echt wel op een supermodel.

Hb: ja joh vast wel

Pua; Ja echt, dezelfde anorexia armen en benen, een schilderij gezicht etc etc

Mokum
06-2007-29, 01:05 AM
Ik zeg bij alles wat een compliment is, afhankelijk wat er het best op aansluit:

Wat ben je sexy,
Wat zit je haar leuk
Wat heb je een leuk shirt
etc.

Dat weet ik

Of, na een uitspraak als:

Super,
Wat goed van je
Wat aardig dat je dat deed

Ja, zo ben ik

alelbie natuurlijk met sarcasem doordrenkt, verveeld en ongeïnterresseerd gezegd

seaker
07-2007-02, 04:01 PM
hier dacht ik opeens aan op mn werk toen er een chick van de administratie langs me liep met een dikke parfum walm..

jij: welke parfum heb je op ? hb: parfum X.. jij: hmm het doet me denken aan wat mn oma altijd ophad:P toen ze me altijd knuffelde en me een smakkerd gaf toen ik klein was :P haha die oude oma toch.. :p

zo kraak je dr parfum af, en ze lacht nog ook omdat je oma je een smakkerd gaf :P

rottweiler
07-2007-03, 08:45 AM
Damn goede verhalen hier! Post er zelf ook ff een..

Oke was in een discotheek samen met een vriend/kennis van me en we gingen ff zitten aan de bar naast 2 meiden. Was en hb6. Voor 5 min gepraat en ze vroeg wat voor school ik deed etc (kon z'n mijn waarde een beetje inschatten denk ik)

Vertelde een beetje en was het voor het meerendeel niet met haar eens dus dat zei ik ook, toen was ze een beetje beledigd :) Vervolgens stond ik op en liep weg zonder wat te zeggen die vriend/kennis van mij stond daar nog en ik zei dat ik ff naar de wc ging.

Mijn plan was om helemaal niet meer terug naar ze te gaan dus ging ik de dansvloer op beetje met meiden dansen en knuffelen etc. Dat werkte echt machtig mooi! die meiden gingen de hele club rond op zoek naar mij :)

Opeens stonden ze ook op de dansvloer dus ik ff met ze dansen en zei toen tegen een van die meiden dit word niks en liep weg. Aan het eind van de avond liep ik naar haar toe en zei geef me je msn dan praten we nog wel verder. Geregel,die cold techniek werkt als de beste.

Greetzz Out

JoAss
07-2007-03, 02:10 PM
Ik weet niet zozeer of het een Neg is... maar post hem hier... Heb hem van Swingcat en ik vond hem echt zoo ongelovelijk prachtig..

Als een HB ook maar iets zegt dat een beetje beledigend is
HB: "Trek je dat aan?"
Jij: "Is dat je beste versiertruc?... Als je doorgaat met die tekst kun je geen eens een date krijgen op het internet"...

Je kan zelf ook toepassingen verzinnen,,, ik vind hem geweldig...
KisseS,
Valmont (JoAss)

seaker
07-2007-06, 02:14 PM
Ik weet niet zozeer of het een Neg is... maar post hem hier... Heb hem van Swingcat en ik vond hem echt zoo ongelovelijk prachtig..

Als een HB ook maar iets zegt dat een beetje beledigend is
HB: "Trek je dat aan?"
Jij: "Is dat je beste versiertruc?... Als je doorgaat met die tekst kun je geen eens een date krijgen op het internet"...

Je kan zelf ook toepassingen verzinnen,,, ik vind hem geweldig...
KisseS,
Valmont (JoAss)

mooi man :P

Scener
07-2007-09, 04:02 AM
de simpelste en leukste blijft toch de supermodel neg:

Pua: Hé jij lijkt echt wel op een supermodel.

Hb: ja joh vast wel

Pua; Ja echt, dezelfde anorexia armen en benen, een schilderij gezicht etc etc

Ja, dit vraag ik me af. Je moet een vrouw geen complimenten over haar uiterlijk geven de eerste tijd dat je haar ziet, maar hoe zit het met negs? Kan je wel neggen over haar uiterlijk? De populaire neg van Mystery over de nagels kennen we wel en die over het haar, maar kunnen we uiterlijknegs altijd gebruiken?

De bovenstaande neg vind ik zelf echt grappig, maar ik denk dat een vrouw zich zo over beledigd voelt, dat het zelfs een DLV voor jou zou kunnen zijn.

Hoe denken jullie hierover?

Een neg, waar ik zelf op gekomen ben:
"Je ziet er echt moe uit."

dens uitgaan vindt geen een vrouw dit leuk leuk. Je zegt niets over haar uiterlijk, maar over haar uitstraling. Het is een heel simpele neg en je kan hem in iedere situatie gebruiken.

JoAss
07-2007-09, 06:30 AM
Ik denk dat je gewoon de balle nodig heb om die shit hierboven te zeggen. Je moet stevig in je schoenen staan. Die neg van "je ziet er moe uit" dat is voor een meisje meestal beledigend, als iemand dat tegen mij zegt zomaar dan kunnen er twee dingen gebeuren:

1. Ik word echt sjagerijnig (hoe je woord het schrijft?) en heb zoiets van "Wat the fuck kom jij doen"
2. Of ik geef een verklaring waarom ik moe zou kunnen zijn

Als er nog humor in zit, dan vind ik het zelf ook leuker om te zeggen en heb ik zelf altijd beter resultaat. Dan kan je er daarnaast vaak mee wegkomen met 'Playfull'... Maar goed... Ik heb het nooit zo gehad met Negs maar meer 'opmerking à la C&F style'. Het is dan natuurlijk belangrijk dat je hem goed 'deliverd'.

Als je zoiets zegt denk ik niet dat het een DLV is voor jezelf, en waarom niet? Ik weet niet waarom niet, ik zie het gewoon niet zo :P... De Supermodel neg van Ramble vindt ik juist goed. Ik zat er over na te denke bij een HB te gebruiken. Het is eerst in hun hoofd echt van "Fucking lozer!!, ik weet het dat ik een supermodel ben, dat hoor ik altijd... Fucking aap dat je bent"... (terwijl ze glimlacht en zegt: Dank je)... en dan daarna zeg je het vervolg en dan gebeurt er dit in haar hoofd: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ho?,, Wa?.. Hoe dur.. Nee dit ka..." ze zou der gedachtes niet eens af kunnen maken!

Die 'opmerkingen à la C&F' kunnen naar mijn weten altijd over uiterlijk, ook al ken je ze net (dan moet je wel oppasse).

KisseS,
Valmont (JoAss)

seaker
07-2007-09, 11:07 AM
Ik denk dat je gewoon de balle nodig heb om die shit hierboven te zeggen. Je moet stevig in je schoenen staan. Die neg van "je ziet er moe uit" dat is voor een meisje meestal beledigend, als iemand dat tegen mij zegt zomaar dan kunnen er twee dingen gebeuren:

1. Ik word echt sjagerijnig (hoe je woord het schrijft?) en heb zoiets van "Wat the fuck kom jij doen"
2. Of ik geef een verklaring waarom ik moe zou kunnen zijn

Als er nog humor in zit, dan vind ik het zelf ook leuker om te zeggen en heb ik zelf altijd beter resultaat. Dan kan je er daarnaast vaak mee wegkomen met 'Playfull'... Maar goed... Ik heb het nooit zo gehad met Negs maar meer 'opmerking à la C&F style'. Het is dan natuurlijk belangrijk dat je hem goed 'deliverd'.

Als je zoiets zegt denk ik niet dat het een DLV is voor jezelf, en waarom niet? Ik weet niet waarom niet, ik zie het gewoon niet zo :P... De Supermodel neg van Ramble vindt ik juist goed. Ik zat er over na te denke bij een HB te gebruiken. Het is eerst in hun hoofd echt van "Fucking lozer!!, ik weet het dat ik een supermodel ben, dat hoor ik altijd... Fucking aap dat je bent"... (terwijl ze glimlacht en zegt: Dank je)... en dan daarna zeg je het vervolg en dan gebeurt er dit in haar hoofd: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ho?,, Wa?.. Hoe dur.. Nee dit ka..." ze zou der gedachtes niet eens af kunnen maken!

Die 'opmerkingen à la C&F' kunnen naar mijn weten altijd over uiterlijk, ook al ken je ze net (dan moet je wel oppasse).

KisseS,
Valmont (JoAss)

als je het zo bekijkt is ie nog best mooi :P

Mundane
07-2007-19, 12:07 PM
He Seaker,

Ik heb net dit online gebeuren ondekt, ben met een vriend al een poosje met de materie bezig. Maar ik moet zeggen je bent echt grappig.

Goeie vertaling naar het nederlands en goed veel ballen gekweekt!
Maar die laatste ging wel erg vlug van een contacten naar telefoonnummer he :p

Je kan ook gewoon negs uit the game vertalen.
Het gaat er alleen maar om dat je tijdelijk haar ego wat naar beneden schroeft.

bv die schoenen zien er wel comfortabel uit! :p

wat een leuk/mooi(e) (rokje trui what ever) ik zag er net een ander meisje ook mee lopen.

(doet een stap achteruit) je praat met consumptie....

jij hebt echt mooie ogen......... mag ik ze aanraken......... :)

Mundane
07-2007-19, 12:07 PM
He Seaker,

Ik heb net dit online gebeuren ondekt, ben met een vriend al een poosje met de materie bezig. Maar ik moet zeggen je bent echt grappig.

wat een leuk/mooi(e) (rokje trui what ever) ik zag er net een ander meisje ook mee lopen.

and let the fun begin..........

seaker
07-2007-19, 01:17 PM
He Seaker,

and let the fun begin..........

hmhm klopt ma die zijn al standaart :P
ik bedenk ze tegenwoordig liever zelf :P

seaker
07-2007-20, 03:39 AM
beste online neg ooit :P al zeg ik het zelf :D

Originele bericht van seaker
Verzonden op: 13:30 20 Juli 2007

oke je bent gezakt, ik wou ff testen of je een total bitch was :P

ja dus :P(A)

-------------------------------------------------
Originele bericht van hb
Verzonden op: 13:28 20 Juli 2007

ja, hoi.

-------------------------------------------------
Originele bericht van seaker
Verzonden op: 13:27 20 Juli 2007

heeeee:P

majoor
07-2007-21, 01:03 AM
Hoi allemaal, mijn eerste bericht hier! Heb een tijdje al die interessante posts gelezen, en nu moet ik zelf maar eens wat bijdragen.

Ik heb geen standaard neg. Ik kijk gewoon naar een vrouw en bedenk wat zij zelf waarschijnlijk lelijk aan zichzelf zal vinden. Alle vrouwen hebben wel zoiets.

"Wat heb jij veel sproeten zeg! / Weet je dat jij een hele kleine neus hebt? / Hee, je hebt een spleet tussen je tanden."

Dan kijkt ze hopelijk een beetje beteuterd (positief) of boos (ik weet wat minder goed wat ik met die reactie moet).

Na die reactie zeg ik: "Geeft niet, ik houd van sproetjes/kleine neusjes/zulke tanden"

Niet erg ingenieus, maar leuk om te doen en het werkt redelijk.

seaker
07-2007-21, 04:53 AM
Hoi allemaal, mijn eerste bericht hier! Heb een tijdje al die interessante posts gelezen, en nu moet ik zelf maar eens wat bijdragen.

Ik heb geen standaard neg. Ik kijk gewoon naar een vrouw en bedenk wat zij zelf waarschijnlijk lelijk aan zichzelf zal vinden. Alle vrouwen hebben wel zoiets.

"Wat heb jij veel sproeten zeg! / Weet je dat jij een hele kleine neus hebt? / Hee, je hebt een spleet tussen je tanden."

Dan kijkt ze hopelijk een beetje beteuterd (positief) of boos (ik weet wat minder goed wat ik met die reactie moet).

Na die reactie zeg ik: "Geeft niet, ik houd van sproetjes/kleine neusjes/zulke tanden"

Niet erg ingenieus, maar leuk om te doen en het werkt redelijk.

opzich een goed systeem..
wat je moet doen als je zown reactie krijgt is met een ander onderwerp verder gaan, want zodra zij jou terug negged moet jij haar weer terug neggen, en om zulke akkefietjes te vermijden moet je gelijk doorgaan met je volgende frame ofzo.. de kunst is dus om de te neggen en door te gaan, neg and pass thru..!!..

en ik zou niet zeggen dat je daar van houd, ipv te zeggen dat je daarvan houd kun je zeggen dat je het best schattig vind...

waarom je niet moet zeggen dat je daar van houd is omdat je een standaart moet hebben, als ze zich eenmaal tot je aangetrokken voelt kan je juist zeggen dat je meisjes met sproeten eigenlijk niet echt mooi vind.. ze zal zich dan aan jouw standaart proberen aan te passen omdat ze je leuk vind..

succes ;)

seaker.!

majoor
07-2007-22, 12:13 PM
Cool, hier heb ik wat aan.

Nog een neg:
Zij zegt iets waarin ze 'je of 'jij' zegt. Dan zeg je tegen haar: "Ik heb liever dat je 'U' zegt". Serieus blijven kijken, zodat ze gaat twijfelen of het echt een grapje is.

seaker
07-2007-22, 01:30 PM
Cool, hier heb ik wat aan.

Nog een neg:
Zij zegt iets waarin ze 'je of 'jij' zegt. Dan zeg je tegen haar: "Ik heb liever dat je 'U' zegt". Serieus blijven kijken, zodat ze gaat twijfelen of het echt een grapje is.

haha juist :P

die gebruik ik meestal online, pakt beter uit, dn zeg ik: k heb liever dat je U zegt ik heb niet met je in de kleuterklas gezeten ja. beeetje respect graag :p

Scener
07-2007-26, 05:05 PM
Was deze tegengekomen met de zoekfunctie; ik dacht ik zet ze erbij!

"Mooie ogen, vooral de linker..." :D

"Wat schattig, je knipoogt veel als je nerveus bent."

Als ze iets vanzelfsprekends zegt:
"Heel goed, je hebt zeker universiteit gedaan!"

Als ze vraagt waarom je háár die vraag (opener) stelt (en je hebt uiteraard FTC en de reden voor de vraag genoemd):
"Ik wilde het eigenlijk aan die meid [wijs haar aan] vragen, maar ik durfde niet, want die is knap." :D

goodwillhunting
07-2007-31, 01:33 AM
Goede Negs Scener!

Hoorde deze van een vriend van me en vond het wel subtiel.

Terwijl je aan het praten bent bied je haar een kauwgompje aan en zonder er zelf een te nemen steek je de kauwgom weer in je zak.

Je hebt er geen woorden voor nodig en ze merken het bijna allemaal. Vaak zeggen ze er niks over omdat ze ineens heel erg zelfbewust zijn over slechte adem en daar wil je ze hebben!

Keep coming met de negs

seaker
07-2007-31, 03:04 AM
whahahah. die met kauwgom is lekker :D

jorre
07-2007-31, 09:07 AM
ja, van de kauwgom heb ik ook al eens ergens gelezen of gezien, als ze zegt: neen dankje, ik ben aan het drinken, antwoord dan: dat weet ik, neem hem toch maar.

seaker
07-2007-31, 11:44 AM
deze heb ik vaak gebruikt en hij werkt echt.
je kan m in vele gelegenheden gebruiken. bijvoorbeeld in de rij van de discotheek. je gaat zeker zeggen dat je je id vergeten bent? kom je wel binnen?...

of gewoon tussendoor tijdens je routines.. hey hoe ben je binnengekomen? mijn broertje is ook 16 en hij kwam er niet in..

online kan je zeggen, hey zeg eens eerlijk leeftijd op je profiel klopt niet he.. geef toe hoe oud ben je ? 13 of 14 ?

werkt het beste op meisjes die rond de 16.17.18 of 19 zijn.. die zich net volwassen beginnen te voelen, als je ze dan afkraakt dat ze jong lijken trippen ze echt:P je kan natuurlijk de leeftijden altijd aanpassen 2 jaar jonger dan ze echt lijkt/is, is meestal wel voldoende. bij meisjes van 16 zou ik 13/14 nemen.

gebruik dit niet bij vrouwen van 40 die voelen zich juist gevleid als je dit zegt.

Trask
07-2007-31, 11:58 AM
Seaker, bij vrouwen vanaf 23-25 jaar zijn er nog gevoeliger op maar dan wel als je ze ouder schat.

bvb:ik: Ik heb haar daar gezien.
Zij: Wie dan?
ik: Je zusje (en als je echt grof wil zijn kan je nog altijd je dochter antwoorden. heb al een paar keer succes gehad met de klein zusje routine

seaker
07-2007-31, 12:14 PM
Seaker, bij vrouwen vanaf 23-25 jaar zijn er nog gevoeliger op maar dan wel als je ze ouder schat.

bvb:ik: Ik heb haar daar gezien.
Zij: Wie dan?
ik: Je zusje (en als je echt grof wil zijn kan je nog altijd je dochter antwoorden. heb al een paar keer succes gehad met de klein zusje routine

ja klopt oudere vrouwen moet je ouder schatten en tot de 19 kan je ze jonger schatten. 19 word al risky :P

k ging vandaag auwehoeren met de vrouwen die bij mij op werk op kantoor werken. dr was zown kerel met ze aan t praten, dus ik zeg: hey niet slijmen bij de dames he. toen zei die haha mja ik ga weer dag. waarop ik zei: ja ga ma weg nu is het mijn beurt om te slijmen :P die vrouwen zijn iets van 35 allemaal, dus allemaal giegelen, zegt dr eentje. we zijn te oud voor jou. dus ik zeg ow je wijst me al af voordat ik begin. allemaal lachen weer. en toen ik ook wegging zei ik: hey dames fijne avond nog he, en niet naar mn kont gluren terwijl ik wegloop. en k liep weg met mn hand op mn kont. allemaal giechelen weer:P whaha

Trask
07-2007-31, 12:17 PM
lol, nee tot 21ben je safe (als je bedoeling neggen is hé) als je eronder gok (heb het wel over onder 18 jaar te gokken hé) vanaf dan moet je hoger gaan om geloof waardig te blijven

seaker
07-2007-31, 02:00 PM
maar de bugs bunny neg blijft het mooiste :P

Trask
07-2007-31, 02:32 PM
das natuurlijk een meesterlijke neg

seaker
08-2007-01, 02:41 AM
das natuurlijk een meesterlijke neg

van de meester himself :P

majoor
08-2007-01, 09:26 AM
Iets wat ik eigenlijk al tijden doe, gewoon omdat het grappig is, maar waarvan ik nu pas besef dat het een neg is:

Geef haar iets waardeloos. Iets waar je vanaf moet. Een leeg glas, het plastic wat om je pakje sigaretten heen zat, een bonnetje, een propje papier.
En dan zeg je: "Alsjeblieft" - met een glimlach, alsof je een mooi cadeau geeft.

De natuurlijke reactie is in 95% van de gevallen aanpakken. Leuk is ook dat veel meisjes het zullen proberen terug te geven. Jij pakt het dan niet aan. Zij wil toch dat je het aanpakt, probeert het propje papier in je hand te stoppen, als dat niet lukt het in je broekzak te doen, etc.... kino! (PUA: "blijf eens van me af! Zo makkelijk ben ik niet")

Als ze het niet aanpakt: "Wil je niet eens een cadeautje van me? Arrogant zeg." ... dan omdraaien en met iemand anders gaan praten.

jorre
08-2007-01, 09:52 AM
haha, heerlijk majoor! idd een heel goeie neg en het klopt idd dat mensen bijna altijd alles aanpakken.
ik ga hem zeker gebruiken!

Trask
08-2007-01, 10:09 AM
Haha inderdaad wel een goei zal hem ook eens uit proberen

seaker
08-2007-01, 12:08 PM
majoor ik hou van je :D

majoor
08-2007-02, 05:23 AM
Haha dank je seaker, deze moeten we zeker wat meer gaan fieldtesten morgen!

JoAss
08-2007-05, 03:45 AM
één woord over de negs die ik nu allemaal gelezen heb, dat is vooral pagina 4:
Nicee!!

Ik heb weer wat leuks te doen :D..
KisseS,
Valmont(JoAss)

seaker
08-2007-29, 02:08 PM
jonges een paar nieuwe :P

heb je nieuwe parfum ofzo ?
hb: [heel blij] JA :D
ow k dacht dat iemand een scheet had gelaten :P
maar vertel........ [dhv]

volgens mij ben jij een player :o
hb: [verward.] huh ? echt niet hoor :O (evt. : hoe kom je dr bij)
k vond je dr wel uitzien als een mannenverslinder. ik kijk wel uit.

meisjes vinden het Absoluut niet leuk om voor slet uit gemaakt te worden en mannenverslidner is een subtiele manier om dat te zeggen :P je zegt het eigenlijk niet maar komt wel op slet neer.

die schoenen.. komen me bekend voor.
hb: oja ?
ja ik dt oud vrouwtje waar ik gister prongeluk tegenaan botste had ze ook. ik weet het nog want ze ging door dr hakken(ze was er 1 verloren tijdens de botsing.)

Waarscheinlijk heeft ze flink wat geld betaald voor die schoenen :P en dt boor je flink de grond in.

of als je het hebt over wat ze gister heeft gedaan ofzo en ze zegt stad in geweest nieuwe schonen gehaald/nieuwe blouse gehaald/ nieuwe dit nieuwe dat wetikveel wat. en je ziet dat ze het aanheeft zeg je o leuk.en evrandert van onderwerp. ze verwacht natuurlijk een complimentje, maar dt gaat niet gebeuren :P

zodra ik er nog een paar onthoud die me in field tebinnen schieten zal ik ze posten :P k vergeet vaak welke ik gebruik (A) :P ouderdom slaat toe :D