PDA

View Full Version : Doe dit en je hebt ballen. Rookie/PUA opener.

Iknow
06-2007-01, 06:28 PM
Ok hier is de opener en dit wordt echt lachen als je em uitvoert.
De grootste problemen als je een pua wil worden is:
"wat ga ik zeggen"
"wat zal zij zeggen"
"wat is het gevolg"

Hoewel ik denk dat je vooral aan je inner game moet werken, is het nooit mis om aan je cold game te werken. Hang je ballen uit je broek en doe de volgende oefeningen. Je zult merken dat het allemaal meevalt.
HET VALT WEL MEE.
De grootste drempels bestaan uit angst. "wat zal ik zeggen. hoe zal ze reageren en wat is het gevolg?!"
als in: ik weet niet wat ik moet zeggen, en als ik iets zeg, dan ben ik bang dat er mij iets vreselijks overkomt.

Hier is de fool proof opener. Niets KAN je gebeuren, het scoort en het werkt.

Walkthorough:
- je loopt naar je target... hoe groter de set hoe makkelijker. Serieus. Een 6 set is ideaal. 4 set ook. 2 set is moeilijk omdat je haar meteen los weekt van haar vriendin. Hoe groter de set hoe beter.
- je zegt alleen "hey, kom es..." alsof je wilt dat ze je volgt met een klein handgebaar, maakt niet uit, en je loopt weer terug naar je vrienden.

Het is aan te raden dat je met wat vrienden bent. Zodat je een base hebt waar je naar toe kan gaan... (sorry voor degenen die alleen gaan chargen. Het kan wel, maar dan je moet een goed verhaal hebben. Ik raad aan dan gewoon te zeggen "je lijkt me leuk en wilde je spreken. Hoe isset?" (een heel krachtig statement... zeer gewaardeerd)
Je zult denken wat is dat voor een move.

optie 1: ze doet niets. Ok who cares. Jij? nee. Zij? nee. Je vrienden? nee. Mooi.
optie 2: ze loopt achter je aan. Jij loopt gewoon terug naar je vrienden. Vaak (bijna altijd) is ze nieuwsgierig, en ze vraagt "wat is er" of iets van die strekking. Je antwoord "oh wij hadden een goed gesprek maar hadden een vrouwelijke mening nodig. Wat vind jij...." of nog beter als je haar direct spreekt... "je lijkt me leuk, ik wil je beter leren kenen. Dit is Jeroen, dit is ... etc...."

HB praat met een AFC:
Je game is hetzelfde als boven:
"hey heb je het naar je zin?"
haar antwoord is ALTIJD "nee" of 'nee niet echt". (ze is namelijk bored door de afc)
Je antwoordt: "nee dat snap ik" (grijns, laat weten dat je het snapt) en je LOOPT WEG. Jij snapt het. Hij heeft niets te melden, jij wel en zij wil het. LOOP WEG!
Zij zal je volgen, want jij bent zeer zeker een beter optie dan waar ze nu mee aan het praten is.
Zij zal vragen of jij het naar je zin hebt etc. Jij zag dat ze bored was. Dat uitleggen is goud waard.
"jij leek me leuk en wat vind jij eigenlijk van [whatever]"

Succex.
Enige opmerkingen of ervaringen wil ik GRAAG horen.

gabe02
06-2007-02, 07:06 PM
count me in... ik ga em proberen, zeker weten... ik deed vanavond nog een hele gewaagde gedicht opener (waarin je een gedichtje schrijft, naar haar toeloopt, op tafel legt en terug naar je vrienden gaat)... en die pakte ook wonderwel goed uit, so iam up for it :D

seaker
06-2007-13, 03:16 PM
haha meestal open ik met de jaloerse vriendin opener, maar zal deze ook eens proberen, kan me voorstellen dat ze tegen je gaat praten en vragen wat er aan de hand was, omdat ze niet voor schut wil staan tegenover iedereen die daar staat dat ze voor shit achter je aan gelopen is :P

Iknow
06-2007-15, 03:23 PM
Paar opmerkingen.

2 sets: lastig. Neem ze allebei mee. Zeg "hey, luister... kom es." en kijkt ze allebei aan en neemt ze mee naar je vrienden.
Als je wilt ben je een charmeur en maakt een kleine buiging en strekt je hand uit. (kijk de film Don Juan DeMarco)
Of, wat bij je past, zeg "hey... sorry dat ik stoor maar we hebben professioneel advies nodig".

Je vrienden hoeven niet van je plannen te weten. Zorg dat je in gesprek bent over iets en dan een "ik haal er wat dames bij voor wat betere gespreks omstandigheden" is voldoende.
Zorg dat je vrienden op zijn minst hun cool bewaren.
"Keep your cool, they're hot"

Sets met 3 of meer. Easy. "hey kom es" is voldoende en betrek haar in het gesprek. Be fun."

In de 2e situatie die ik in mijn eerste post schetste. Dat een afc met iemand aan het praten is en zij duidelijk bored is... en hij heeft geen idee.
Oh man. Vissen met dynamiet. Oneerlijk gewoon.
1: Je kan hem terplekke -met haar- afbranden.
"Hij spuugt je toch niet onder he?" ... "Sjakie, 11 uur naar bed he" of "uuhhh kennikjounietergensvan?"
2: je kan de "heb je het naar je zin?" erin gooien, je kan zeggen "kom nou es ff, ik vraag het geen 2 keer" (vergeet de ubervaute vette knipoog niet).
3: er naartoe lopen, in haar oor zeggen... "zal ik je redden van deze nerd?" ... zij zal lachen en jij hoeft alleen maar weg te lopen.

Ik weet dat mooie vrouwen zich omsingelen met andere mooie vrouwen of jongens maar soms dan ontsnapt er 1 of is zo naief om alleen te gaan. Sjahh.

jorre
06-2007-21, 08:14 AM
ja of gewoon als je een andere kerel ziet crash en burnen, naar de hb stappen, ze een kus geven en zeggen "hey schat, is er iets? valt deze jongen je lastig?"

crocop
06-2007-26, 02:28 PM
Ik gedraag me in het begin,, beetje alpha :P,, zij krijgt van iedereen in principe de aandacht en niet van my,, ik negeer der.. Dan op een gegeven moment, zeg ik tegen der kom !

Tot nu toe altijd gelukt! Vaak resultaat ;) erna

Stylo
07-2007-08, 03:35 AM
Deze is wel Hard man,;) Deze moet ik zowiezo proberen, maar normaal gebruik ik ook altijd de jaloerse vriendin zoals SEAKER :D want die helpt ook (bijna) altijd.
Maarja

Rustig mensen
Stylo..

seaker
07-2007-08, 05:37 AM
Deze is wel Hard man,;) Deze moet ik zowiezo proberen, maar normaal gebruik ik ook altijd de jaloerse vriendin zoals SEAKER :D want die helpt ook (bijna) altijd.
Maarja

Rustig mensen
Stylo..

jow pimp we gaan maandag ff sargen man.. k moet wat nieuw materiaal uitproberen ;)..

Stylo
07-2007-08, 11:11 AM
Ok Ik zie je dan ;)