PDA

View Full Version : Groet alle PUA's (en AFC's)

akirastijl
03-28-2007, 09:54 AM
Hey pua's en afc's~! :cool:

Akirastyle hier van ||||||||||||||.com

Door één of andere rare bug op het forum is elke naam met Akirastyle in bezet.. Akirastyle87.. Akirastyle_NL... you name it! daarom is het Akirastijl geworden :rolleyes:

Ok cut the crap ;)

Ik heb mij hier aangemeld, omdat ik al een tijdje met het pua gebeuren bezig ben en ben benieuwd hoe het er op dit forum aan toe gaat.

Ik zit nu te denken wat voor interessante dingen ik hier allemaal kan typen maar ik denk dat ik het hierbij laat :p

Greetz
Akirastyle

DutchAngel
03-28-2007, 10:36 AM
haha

Bij deze welkom dan hier!

Succes op het forum .. iedereen gebruikt het voor zijn of haar reden.

- Angel

ps .. Akira is wel DE bekende anime .. en tsja style ... nuff said .. ik denk dat er meer fanaten zijn hehe
pss je gaat gelijk voor een recordposts op 1 avond zie ik :D

IMsum122
03-28-2007, 02:00 PM
Akira, de naam "Akirastyle" is waarschijnlijk niet toegestaan omdat het woord "Style" erin zit. De admins kunnen verboden woorden voor de namen instellen, en Style heeft natuurlijk veel met MM te maken, dus willen ze dat waarschijnlijk beschermen.

Welkom op het forum!

The Dutch
03-28-2007, 11:30 PM
Akiralstyle...n bekende !

"Ricky D" hier "Dutch seduction".

veel plezier !

akirastijl
03-28-2007, 11:59 PM
Akira, de naam "Akirastyle" is waarschijnlijk niet toegestaan omdat het woord "Style" erin zit. De admins kunnen verboden woorden voor de namen instellen, en Style heeft natuurlijk veel met MM te maken, dus willen ze dat waarschijnlijk beschermen.

Welkom op het forum!

Ah dat is het! Ik zat letterlijk een half uur variaties op mijn nickname te verzinnen en was steeds verbaasd dat ze al in gebruik waren :eek:

@DutchAngel
Ik vond de film Akira niet leuk, maar de naam akira wel :) Verder houd ik van goede animes/manga's ;)

@Ricky D
Hey bro, waar blijven je fr's? :D

Persian_Stylo
03-29-2007, 04:50 AM
oeh, heb je elfen lied gezien?:eek: die zooo mooi!:O

anyway. welkom;)

ik ga dit weekend zwaar sargen dus je kunt nog een FR van me verwachten

The Dutch
03-29-2007, 05:12 AM
Ah dat is het! Ik zat letterlijk een half uur variaties op mijn nickname te verzinnen en was steeds verbaasd dat ze al in gebruik waren :eek:

@DutchAngel
Ik vond de film Akira niet leuk, maar de naam akira wel :) Verder houd ik van goede animes/manga's ;)

@Ricky D
Hey bro, waar blijven je fr's? :D

Ja, ik ga zaterdag nog op stap, dan zal ik een update plaatsen met waar ik allemaal mee bezig ben
Kzit niet stil, no worries ;)

Mokum
03-29-2007, 09:54 AM
oeh, heb je elfen lied gezien?:eek: die zooo mooi!:O

anyway. welkom;)

ik ga dit weekend zwaar sargen dus je kunt nog een FR van me verwachten

Hentai? ;)