PDA

View Full Version : Forum - postawa, posty - konkrety



Yar
03-26-2007, 12:45 PM
1. Jak jesteś tylko cichym gościem, co myśli ze czytając forum po cichu, nie udzielając się i nie wychodząc w pole trenować i podrywać, mówię Ci od razu: tracisz czas :D Bez działania nic nie wskórasz, bez kitu. Ale miło że czytasz forum, bo podnosisz statystykę odwiedziń hehe

2. Myślę że największą wartość mają posty które zawierają:

- Field Reporty, czyli relację z tego, jak to było w klubie czy na ulicy

- Własne przemyślenia, refleksje, propozycje

- Konkrety o inner game i outer game

Generalnie coś twórczego, coś co wnosi do naszego rozwoju.


Ale tematy, np o tym że był jakiś program w tv, że wyszedł jakiś ebook, powielanie jakichś informacji - to.... niepotrzebne zawracanie głowy ;)

Dantie
03-26-2007, 11:44 PM
Co do pierwszego zgadzam się bez zastrzeżeń! Chłopaki, którzy to czytacie, dołączcie i podzielcie się swoimi doświadczeniami!!( Nie macie żadnych?? To zacznijcie coś robić. Każda akcja jest przydatna, każde podejście czegoś uczy, choćby tego, żeby się odezwać, jak już złapiecie kontakt wzrokowy;)...) Bo im więcej nas jest tym łatwiej znajdziemy rozwiązanie na każdy problem i wspólnie będziemy mogli nad czymś popracować, posarge'ować, nauczyć się czegoś nawzajem...

Co do drugiego, to oczywiście, że każdy post, który pomaga nam w poprawie gry jest dużo bardziej przydatny od popisów Jana Wieczorkowskiego... Ale również takie informacje mogą sie do czegoś przydać. Nie oglądałem tego, ale skoro mówią, że jest takim podrywaczem, to można od niego zerżnąć: mowę ciała, sposób mówienia, no w najgorszym przypadku styl ubioru... Chyba, że jest największym podrywaczem w Wawie, bo jest Janem Wieczorkowskim... a tego raczej się nie nauczymy ;)

Pozdrawiam
Dante

Malutki84
03-28-2007, 10:27 AM
Hahaha, powiedzcie mi jedna rzecz!! Co mam plazowac, jesli wokolo tylko sami faceci??:confused: :D Wiec jak na razie w dalszym ciagu tylko teoria, az do upadlego:cool:

Dodam tylko, ze nie jestem w zadnym "zakladzie", tylko na emigracji!! Taki szczegol:)

Yar
03-29-2007, 01:31 PM
Malutki84, jesteś w Danii, kraju ślicznych blondynek. No ja Cię proszę! Bez wymówek.

Do tego jesteś ładny chłopiec. Sam mówiłeś że Cię wyrywały. :D

(hahahaha Nie, nie mam skłonności do chłopców, jakby ktoś pytał)

/Yar.

Malutki84
03-30-2007, 08:37 AM
Hahahahaha:D :D :D , LADNY CHLOPIEC!! Dzieki! Na razie odpuszczam sobie podryw tu, bo jutro wracam do Polski!! Jakos u nas latwiej!!

Optic
04-07-2007, 02:02 AM
Yar, pamietaj jeszcze o tych, ktorzy stawiaja pierwsze kroki i maja mnostwo pytan.
Te pytania i odpowiedzi na nie pomagaja wielu innym poczatkujacym.

Swoja droga, nie widac cos ostatnio zadnych nowych technik... :( Na pewno wiaze sie to z postem i zbyt malymi mozliwosciami testowania ich w Polu. Hmm, ja od razu po swietach biore sie do testowania techniki Dance Seduction, ktora wlasnie spisujemy z Lorentine'm. ;)

Wasz,

Yar
04-07-2007, 06:19 AM
Dance Seduction? Ooo, brzmi ciekawie! Musisz to opisać :)

Fakt, o tym wcześniej pomyślałem: pytania są jak najbardziej OK.