PDA

View Full Version : The day after

IMsum122
03-23-2007, 10:49 AM
(Dit is de 3e post van deze thread! Door een fout in het forum is hij bovenaan gekomen.)

Dat zou leuk zijn... alleen zit ik ook daadwerkelijk de komende week volgepland, dus als ik iets zou willen doen moet het vandaag of morgenavond zijn.

Sowieso maakt de hoeveelheid dagen volgens mij geen ruk uit. Zo lang je niet te lang wacht, en ook niet binnen een paar uur terugbelt, zit je goed. Het gaat er vooral om hoe je het doet. Dus, wat voor activiteit onderneem ik nu?

Neem ik haar nog een keer mee uit? Of nodig ik mezelf bij haar thuis uit? Of nodig ik haar bij mij uit? Ga ik er mee uit eten?
Basically... what's the easiest and most succesful way of getting her into bed? :D

IMsum122
03-23-2007, 11:23 AM
Okay, kort verhaal als introductie:

Gisteren wezen stappen. Een posse van 10 kerels, waarvan ik de leider was, meegenomen de kroeg in. Veel oogcontact met (mooie) vrouwen, veel gezopen, veel gedanst.

Aan het einde van de avond (3 uur), met meisje beginnen te dansen na 4 woorden met haar gewisseld te hebben. Ze heeft drie kwartier tegen m'n been aan staan te rijden, en we hebben iets van 20 minuten gezoend. Ze was echt zo geil als boter. Heel prachtig, want mijn hele groep stond dus met open mond te kijken terwijl ik aan het dansen was met dat meisje. Aan het einde van de avond liep ze aan mijn arm mee naar buiten, en gingen we de fietsen halen. Vervolgens bleek ze met haar zusje te zijn gaan stappen, dus kon ze het niet maken om met me mee naar huis te gaan (excuusje, maar ja). Telefoonnumers uitgewisseld, ons aan elkaar geintroduceerd, nog even gezoend en vervolgens naar huis toe gefietst met een maat van me.
Nu heb ik dus een nummer en een naam. Iets wat ik al wel vaker heb gehad aan het einde van de avond. Maar ik doe daar dus nooit iets mee.
Eigenlijk zou ik hier nu iets mee moeten doen - maar aangezien ik nooit de volgende dag terugbel, weet ik niet hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Misschien dat een van jullie me met wat advies kan voorzien.

Topcat18
03-23-2007, 11:31 AM
wat je het beste sowieso moet doen, is nog niet terugbelle maar nog 2 dagen w8e ofzo 2 a 3 dagen meestal. Dat is niet voor niets, de belangrijkste reden is: niet needy overkomen, maar als iemand die een sociaal leven heeft, en ook andere dingen te doen heeft. Bovendien is het voor haar ook spannender als je later belt, en zal ze zich afvragen, "waarom belt ie nou niet..?" en dan uiteindelijk bel jij een dagje later ofzo. ook een mooi voorbeeld van DHV vind ik zelf

TC

Topcat18
03-24-2007, 12:16 AM
ahahhaahaha

vaak is een combinatie van de 2 heel goed, dus bij jou afspreken, om dan later ergens naartoe te gaan. Er moet sowieso nog wat comfort gebouwd worden wilje van bil gaan. en jah de dagen hoefje niet echt te tellen, maar meestal zijn 2/3 dagen het best om te w8e.

TC

goldeneye22
03-25-2007, 05:13 AM
ja ik zou het advies van TC opvolgen.

durexlw
03-25-2007, 05:29 AM
Aan het einde van de avond (3 uur), met meisje beginnen te dansen na 4 woorden met haar gewisseld te hebben. Ze heeft drie kwartier tegen m'n been aan staan te rijden, en we hebben iets van 20 minuten gezoend. Ze was echt zo geil als boter. Heel prachtig, want mijn hele groep stond dus met open mond te kijken terwijl ik aan het dansen was met dat meisje. Aan het einde van de avond liep ze aan mijn arm mee naar buiten, en gingen we de fietsen halen. Vervolgens bleek ze met haar zusje te zijn gaan stappen, dus kon ze het niet maken om met me mee naar huis te gaan (excuusje, maar ja). Telefoonnumers uitgewisseld, ons aan elkaar geintroduceerd, nog even gezoend en vervolgens naar huis toe gefietst met een maat van me.

Dit is wat ze noemen een foolsmate en heeft weinig te maken met wat een PUA doet.
Voor de toekomst sta je beter je voorspel niet in een club te bedrijven, duw haar weg en bouw comfort. A2 kan je schrappen.. A3 is waar ik zou beginnen in dit geval, tenzij je voor een volledige foolsmate kan gaan die avond.

Voor je 10 vrienden die met je mee waren, ook al is het mooi voor jou, maar bekeken vanuit 'The game': toevallig een gijle griet tegen het lijf lopen heeft weinig met een cold pickup te maken, dat zie je ook aan je volgende vraag:

Nu heb ik dus een nummer en een naam. Iets wat ik al wel vaker heb gehad aan het einde van de avond. Maar ik doe daar dus nooit iets mee.
Eigenlijk zou ik hier nu iets mee moeten doen - maar aangezien ik nooit de volgende dag terugbel, weet ik niet hoe ik dit het beste aan kan pakken.

m.a.w. nu moet je een echte pickup beginnen en weet je niet waar te beginnen. Wat OK is van mijn part, ik probeer maar iets duidelijk te maken.
Over email en telefoon-game vind je massa's op de hoofdforums, gebruik de zoekfunctie.

Als je vraag is: wat is het beste om iemand in je bed te krijgen als je op een day-2 gaat.... in de eerste plaats zou'k zeggen, tenzij ze echt gijl en hopeloos op zoek loopt naar sex, ga je wat meer tijd met haar moeten doorbrengen (5-10 uur - aldus Mystery).
Qua structuur: zeg dat je ergens gaat in de buurt van waar je woont dat ze efkes komt aanbellen bij jou thuis. Als ze aanbelt, pak haar effe meer in jouw huis. Nodig haar uit, zeg dat je je jas nog wil nemen, of whatever. Zorg dat ze effe je huis binnenkomt.
Als vrouw verwacht ze dat je haar daar ter plekke gaat proberen bespringen, maakt ze avances, dan zou ik voor de gehele foolsmate gaan en daar sex hebben.
Maakt ze geen avances, en reken er niet op zou ik zeggen, blijf er hooguit een paar minuten, pak haar dan bij de hand en verlaat je huis. Leidt haar buiten.
Doe wat je wil gaan doen, zorg dat jij weet wat je wil gaan doen en zorg dat jij het leuk vind. Is je 'date' gedaan, vraag dan dat ze nog iets komt drinken. Ze is al in je huis geweest, ze weet dat het veilig is want je hebt daar geen avances gemaakt en aangezien jij haar buiten leidde, heeft zij een natuurlijker nieuwsgierigheid opgebouwd naar je woonst. Ze is m.a.w. veel waarschijnlijker om nog mee te komen.
Aangezien je tijdens je date al in de comfort-zone zit, ben je al een tijdje bezig met kino-escalatie. Een in je huis zet je die gewoon door en ga je naar je verleidingsroutines. Lees je hoofdstukken over LMR nog eens en you're set.

Have fun!