PDA

View Full Version : Prowadzenie Rozmowy



Genghis
03-13-2007, 01:34 PM
Mam ostatnio taki problem: Zaczynam konwersacje z L-kami, uprzednio sprawdziwszy ich ochote na rozmowe (BL i czy odpowiada przynajmniej jedna na moj Uśmiech). Rozmowa toczy sie w dobra strone: Nie nudze, nie wygłaszam sądów, pytam sie o to czym sie interesują te dziewczyny itp.

Mimo to po jakims czasie rozmowa nagle zastyga i zostaje jakby wyrzucony z rozmowy, co mi sie nie podoba! Doszedłem do wniosku że musze zmienić to i owo aby poprawić jakość moich rozmów. Mam to zamiar zrobić poprzez prowadzenie ciekawszych tematów, a jak zostane wyrzucony z rozmowy to mam zamiar "ukarać rozmowców", tylko dokładnie nie wiem jak.

Moze coś dodać aby moje wyniki były lepsze?

Yar
03-15-2007, 03:25 AM
Genghis, krótko:
Na początku rozmowy jest faza A, czyli wzbudzenie atrakcji. W tej fazie raczej nie pytaj dużo co dziewczyny robią, czy często bywają w klubie, itp. Tylko żartuj, bądź cocky-funny, czy wygłaszaj jakieś fajne sądy właśnie, opowiadaj coś, generalnie bądź wogóle ultra-cool. :)
Natomiast potem, po A2, A3, następuje faza C - wzbudzenie komfortu - wtedy można gadać o zwykłych sprawach.

Poza tym, karanie kogoś za brak zainteresowania, to też nienajlepszy pomysł. Brak zainteresowania = brak wzbudzenia atrakcji, niezgranie sie.
Olej to, i idź do przodu, z następnym zestawem.

Genghis
03-15-2007, 08:31 AM
Ojej, chyba nie dałem dobrze znac ze nie chodzi mi tylko o podryw, ale o rozmowe generalnie, z kazda osoba, nawet babcia ;p.

Remi
03-15-2007, 11:18 AM
zostaje jakby wyrzucony z rozmowy,
Czy chodzi Ci o to, że mówisz coś, mówisz, mówisz i w pół twojego zdania, jedna z nich zarzuca do innych temat i traktują cię jakbyś nie stał obok nich?
Jest na to genialny sposób!
Widziałem to w jednym filmie (nie wiem nawet jakim :P ).
Gdy dojdzie do takiej sytuacji, że po prostu oleją twój temat, odczekaj chwilę (max. 5 sekund) i sypnij tekst:

"A potem przystawiłem jej spluwę do głowy i strzeliłem!" - i nacechuj swoją wypowiedź emocjonalnie, ale nie krzycz.

Jeśli na słowo "strzeliłem" nie zareagują (chociaz mi się to nie zdarzyło, zazwyczaj reagują wcześniej, w pół zdania), możesz dodać "...Krzycząc <<Giń szmato!>>"

Teraz nastąpi zdziwienie zestawu i pytanie typu "O czym mówisz?", odpowiadasz prawdą: "mówiłem o czymś, a wy przerwałyście moją wypowiedź, "

UWAGA! Trochę hard-stuff. Ale działa :) !

Genghis
03-15-2007, 01:00 PM
Genialne! Napewno skorzystam!!

Optic
03-17-2007, 05:16 AM
Gdy dojdzie do takiej sytuacji, że po prostu oleją twój temat, odczekaj chwilę (max. 5 sekund) i sypnij tekst:

"A potem przystawiłem jej spluwę do głowy i strzeliłem!" - i nacechuj swoją wypowiedź emocjonalnie, ale nie krzycz.

Jeśli na słowo "strzeliłem" nie zareagują (chociaz mi się to nie zdarzyło, zazwyczaj reagują wcześniej, w pół zdania), możesz dodać "...Krzycząc <<Giń szmato!>>"


Stary! Toz to zajebiste!
Na pewno z tego bede korzystac. ;)

Wracajac jednak do pytania Genghisa - warto jest zrobic cos takiego, o czym pisal Remi, bo to samo w sobie sciagnie uwage, ale na pewno nie powinno sie odzyskiwac uwagi w stylu: "Hej, posluchajcie mnie!". Nie badz needy - pamietaj, ze to oni maja przyjemnosc rozmawiania z Toba.

Wczoraj mnie cos takiego spotkalo: rozmawialem z moim znajomyhm i nagle podszedl do nas Krolik, tez nasza wspolna znajoma. Przywitala sie, mowiac "Czesc, chlopaki!" (najpierw do mnie), a potem zaczela gadac o czyms z kumplem (Active Disinterrest?). Zrobilem wiec to, co mnie najbardziej wkurwia u Krolikow, ktorym robie AD - zamiast zabiegac o uwage, wyciagnalem telefon i zadzwonilem do Remote'a (przy nich, nie odwracajac sie). Pogadalismy chwilke, a gdy skonczylem, oboje sie patrzyli na mnie - teraz nastapila pora na moj ruch. ;)

Swoja droga, niedawno wpadlem na to, co zrobic gdy w ten sposob robi Target, gdy okazujesz mu AD tuz po Otwarciu: mowisz do Przeszkody "Chodz, odsuniemy sie, by nie zagluszac jej rozmowy przez telefon", po czym odciagasz Przeszkode 2-3 m dalej. Kroliczek konczac swoja gadke przez telefon bedzie musial podejsc i postarac sie odzyskac uwage, serwujac nam swoje DLV. ;)

Wasz,

Genghis
03-18-2007, 11:34 AM
Powiem wam że ostatnio czuje duza poprawe mojego sikllsetu.

Wszystko jest w gestii komplementow. Jak tylko ktos traci zainteresowanie rozmowa, komplementuje go za jakas umiejetnosc lub ceche charakteru i buduje raport z nim dopoki kto inny z setu nie zaczyna tracic zainteresowania. Wtedy historia zaczyna sie od poczatku i ciagnie dalej, az nie wyknoam misji. :D

Rellik
03-18-2007, 04:52 PM
czeba sie wtrancac i caly czas dodac do tematu albo zmienac temat (thread) na drogi jesli sie robi negatiwny albo nie interesujancy