PDA

View Full Version : Groet van de VSA!

GymKing
02-19-2007, 09:02 AM
Hei iedereen

Ik gebruik een vertaling dienst om hier te schrijven omdat ik enkel Engels jammerlijk spreek, bijgevolg alstublieft mij vergeef indien mijn Nederlands echt slecht is. In ieder geval wil ik echt echt echt, ECHT naar amsterdam voor een badboy cursus komen. Ik wil niet alleen voor de cursus gaan, maar ik wil ook amsterdam bezoeken omdat ik weet hoe ongelofelijk ontzagwekkend amsterdam is, en ik wil echt de cultuur bezoeken en ervaren. Maar mijn probleem is, spreek ik Engels, en enkel engels. Ik hoorde dat in Nederland, hoewel iedereen spreekt Nederlands, de meest ook Engels begrijp en kan hem spreken. Is dit waar? En weet iemand of de badboy cursus waarschijnlijk geleide in het engels of Nederlands zou zijn? Ik ben droevig voor het komen van alsof ik voor mensen verwacht om voor mijn Engels te zorgen, ik verwacht hem als het een volledig nieuw land is niet, maar ik hoop en bid dat het waar is dat mensen hem kunnen spreken omdat ik echt echt FANTASTISCH slecht naar amsterdam wil gaan omdat alles in amsterdam juist is hoe ik wil leven, hoewel ik nog steeds mijn land hou van. Bedankt kerels.

Terrance
02-19-2007, 11:52 AM
You should contact those who arrange the workshops. But as far as I know, Badboy is English himself. This most likely means that the workshop will be in English.

DutchAngel
02-19-2007, 02:58 PM
About everyone in holland speaks english, kids learn it at the age of 10, so everyone you will talk to is likely to understand you!

Badboy is Croatic I thought, his seminars are in (poor) English. I dont feel alot for him for "guru" but he has a great mindset.

I doubt he knows enough Dutch to give these seminars in Dutch, but Stripped arranges workshops I thought, you might want to send him a private to ask, but I dont know if he seriously checks this forum anymore.

- Angel

stRiPPed
02-20-2007, 03:41 PM
Stripped arranges workshops I thought, you might want to send him a private to ask, but I dont know if he seriously checks this forum anymore.

Ieder keer dat ik hier inlog en verond kijk zie ik zoveel negativiteit en getrol inderdaad.

Over Badboy: Hij spreekt Engels en komt uit Kroatie. Hij geeft regelmatig Meet & Greet bijeenkomsten voor de lair: ||||||||||||||.com (http://www.||||||||||||||.com) goedkoop/bijna gratis voor actieve leden. Hier heb je iig een kans to try before you buy. En dat wil zeggen, alleen als je geld over heb, de workshops zijn meestal erg duur tegenwoordig.

Dit weekend geef ik een gratis in-field workshop in het Nederlands en bespreken wij ook BB game.

DutchAngel
02-23-2007, 01:20 AM
Ieder keer dat ik hier inlog en verond kijk zie ik zoveel negativiteit en getrol inderdaad.

vandaar dat ik maar een pm had voorgesteld .. ik weet niet of hij het gedaan heeft, maarja dat is dan niet verder ons probleem

xerxes1358
03-06-2007, 03:20 AM
Hi GymKing,

The ability to speak Dutch in the inner city meeting spots (clubs, bar etc.. e.g. in Remberand plein or Leidse Plein) is completely irrelevant to meet, hook up with and eventually picking up girls.

The power of the language of love is universal and omnipresent. As far as your poor Dutch goes: turn this into a charming and powerful grounding routine. Think about the French guys in the USA who speak English with French accent. Chicks love this even though we men may find it cheesy.

Just meet up with us and we can guide you through the city make sure you open some sets.

xerxes

Hei iedereen

Ik gebruik een vertaling dienst om hier te schrijven omdat ik enkel Engels jammerlijk spreek, bijgevolg alstublieft mij vergeef indien mijn Nederlands echt slecht is. In ieder geval wil ik echt echt echt, ECHT naar amsterdam voor een badboy cursus komen. Ik wil niet alleen voor de cursus gaan, maar ik wil ook amsterdam bezoeken omdat ik weet hoe ongelofelijk ontzagwekkend amsterdam is, en ik wil echt de cultuur bezoeken en ervaren. Maar mijn probleem is, spreek ik Engels, en enkel engels. Ik hoorde dat in Nederland, hoewel iedereen spreekt Nederlands, de meest ook Engels begrijp en kan hem spreken. Is dit waar? En weet iemand of de badboy cursus waarschijnlijk geleide in het engels of Nederlands zou zijn? Ik ben droevig voor het komen van alsof ik voor mensen verwacht om voor mijn Engels te zorgen, ik verwacht hem als het een volledig nieuw land is niet, maar ik hoop en bid dat het waar is dat mensen hem kunnen spreken omdat ik echt echt FANTASTISCH slecht naar amsterdam wil gaan omdat alles in amsterdam juist is hoe ik wil leven, hoewel ik nog steeds mijn land hou van. Bedankt kerels.