PDA

View Full Version : Uitgenodigd door een nymfo: escalatie???

Ruigs
01-18-2007, 03:17 AM
Ik ken dus al geruime tijd vaagjes een HB8 in Zeeland die ik echt heel leuk vind. Zij is 28 ik 20 :) en zij staat erom bekend een nymfo te zijn. We praten vaak over muziek en daarom heeft ze mij gisteren uitgenodigd om uit te gaan naar live muziek uit zichzelf. Ik had haar nummer niet dus zij heeft mij gebeld, wat een goed teken is.

Als ik dit goed aanpak dan kan ik nog een keer met haar uitgaan in Scheveningen naar de crazy pianos waarna ze bij mij blijft slapen, hier heeft ze namelijk positief op gereageerd toen ik het voorstelde. Als ik het verpest en haar verveel dan gaat dat niet door.

Hebben jullie tips voor escalatie en eventueel ook voor het middengebied. Hier zou ik echt onwijs veel aan hebben. Denk eraan ze is nymfo. Ik ga haar dan ook vragen wat ze denkt van monogamie:D kunnen we ff confirmen dat we op de zelfde golflengte zitten zeg maar.

Het is best wel jammer dat ze me niet twee weken later uitnodigt trouwens want volgende week volg ik een workshop bij de dating doctors ( www.datingdocter.nl ) . Daarna is het wel waarschijnlijker dat ik haar close natuurlijk.

Ramble
01-18-2007, 07:14 AM
He gast don't sweat it, tis best makkelijk, ze komt bij jouw slapen toch, dus na et uitgaan gewoon op de bank tv gaan kijken. Dan heeft ze 2 keuzes, bij jouw gaan zitten of gaan slapen, als je tijdens de avond haar interesse hebt gewekt met DOV's etc dan komt ze heus wel bij je zitten, dus arm om der heen en dan als ze dichter tegen je aankruipt weer net iets afstandelijker doen, bijvoorbeeld wat te drinken gaan halen, daarna (als ze echt nympho is) gaat et vanzelf, gewoon in jezelf vertrouwen, dan komt et goed, zelfvertrouwen is de sleutel, dat moet je nu zo onderhand wel weten ;)

Ruigs
01-18-2007, 07:20 AM
Als je goed leest dan zie je dat ze pas de volgende keer bij mij blijft slapen. Als die er komt.

Nu neemt ze me mee en hopelijk neemt ze me mee terug naar haar huisje. Ik moet mezelf binnen zien te lullen.

Ramble
01-18-2007, 07:41 AM
Als ze je meeneemt dan betekent dat je dus een flink eind moet reizen wil je daar komen, gebruik gewoon ik ben te moe om nog naar huis te rijden :P Maar zoals ik al zei: Als ze echt Nympho is en vrijgezel, dan hoef jeje over escalatie een zorgen te maken daar zorgt zij dan echt wel voor.

Terrance
01-18-2007, 07:52 AM
Precies! Hakuna Matata!

Ruigs
01-19-2007, 04:14 AM
Mijn ouders wonen op hetzelfde dorp als haar dus ik kan prima op mijn eigen kamer slapen. Maar opzich zou ik wel de smoes kunnen gebruiken dat ik te moe ben om naar huis te fietsen:) Moet ze natuurlijk niet gaan denken dat ik te moe ben om haar gek te maken:P