PDA

View Full Version : AA en the three day sarge

TheMaestro
12-2006-03, 01:33 AM
Ola,
Ff een kleine inleiding om een beeld te schetsen.
De hele week werk ik met mag wel zeggen best mooie vrouwen. Ik ken ze al wat langer en bij hen heb ik totaal geen AA. Behandel ze als kleine zusjes en zeg dus alles wat ik op dat moment denk. Cocky en funny werkt bij hun uitstekend Dit had ik laatst ook in een kroeg met twee HB's. Ik voelde gewoon dat ik alles kon zeggen en doen wat ik wilde. (wel in een funny way)
Ook als er bijvoorbeeld een HB10 naar me toe zou komen, heb ik geen last van AA en kan ik haar ook als bratty little sister behandelen. Ok in dit geval approach ik niet, maar you know what I mean. Zou je toch denken dat je met deze ervaringen geen AA meer zou hebben.
Het tegendeel is waar. Ik heb wel last van AA. Zij het in veel mindere mate dan vroeger. Ik ging pas stappen met een paar buddy's van vroeger. Die stonden echt raar te kijken dat ik veel mensen aansprak en een kiss-close had. Kreeg de volgende dag nog mail van ze dat ze het echt geweldig naar hun zin hadden gehad.
Maar mijn AA is er nog steeds en die is heftiger bij HB9's en HB10's dan bij HB7's en HB8's. Maar ik heb besloten er wat aan te doen. Meestal begint het bij mij op de helft van de avond te lopen en aan het eind ben ik on a roll. Probleem is alleen dat ik het gevoel heb dat ik de week erna weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Ik heb me voorgenomen om aankomende week vanaf donderdag 3 dagen achter elkaar te sargen en mezelf dan maar voor lul te zetten. Weet niet of het zo werkt, maar denk dat ik hierna een stuk beter kan approachen. Schrijf het op dit forum zodat ik een stok achter de deur heb.
By the way ik kom uit een relatief gezien klein dorp waar niet veel HB's rondlopen. Vroeg me af of iemand venues kent waar veel HB's komen. (HB8, HB9, HB10 )
Later
Maestro

Odyssey
12-2006-03, 04:36 AM
1) zonder te zeggen waar je juist woont is het moeilijk om plaatsen aan te wijzen... (niet dat ik je zou kunnen helpen, maar ik zeg maar)
2) good luck met je 3 dagen sargen. Door effectief in the field actief te zijn is de enige methode om AA te bestrijden.
Sarge on
OD

Mumbo
12-2006-13, 12:19 AM
Hey M,

wat bij mij altijd helpt is enerzijds gewoon in een praatzame bui geraken, en je energie level naar boven halen.
Zoals je zelf al zei begin je naar het einde van de avond toe on a roll te geraken. Na enkele warmup sets zou je dezelfde energie moeten hebben. Lul gewoon iedereen wat aan, mannen, vrouwen, mixed sets, maakt echt ni uit. Tot de toiletjuffrouw toe.

Heb 3 openers klaar en probeer die overal uit. Na een tijdje heb je zelfs geen AA meer. Maar dit is inderdaad voor die avond.

Btw AA blijft hoor, iedereen blijft er last van hebben. Allessinds ik toch, als er mensen zijn die dit niet hebben, let me know....
maar beschouw het als een adrenaline kick die het toch leuk maakt.

Anyway good luck met de sarge missie.