PDA

View Full Version : Mijn verhaal

SmoothRay
10-27-2006, 08:00 AM
Beste vrienden,
Ik ben nieuw op dit forum want dit is mijn allereerste post.
Ik ben SmoothRay. Ik heb erkenning geworven met mijn muzikale verdiensten maar ik ben gestopt met het intensief beoefenen na een blessure. Ik dacht dat mijn hectische liefdesleven voortkwam uit mijn waarde die ik had bewezen als musicus totdat er een keerpunt kwam in mijn leven.
Ik ging op vakantie naar Chersonissos met een vriend en ik had toen al vluchtig gehoord van Chill Palmer over the Game maar ik had mij er nog niet in verdiept. De eerste avond toen ik uitging was ik erg moe door de reis dus ik deed het wat rustiger aan. Aangekomen in 1 van de vele discotheken vielen mijn ogen direct op een meid. Zij had een dochter van Aphrodite kunnen zijn met haar vertoning. Modellenlengte, bruine krullende haren, blauwe ogen, prachtige mond en een blik die alle jongens als hondjes achter haar aan deden lopen. Een meid die voor mijn gevoel veel te hoog gegrepen was.
Ik stond op 3 meter afstand van haar. Ik observeerde de AFC’s die onherroepelijk pogingen waagden haar voor zich te winnen. Ik glimlachte naar haar elke keer als zij een jongen afwees.
Zij glimlachte terug en gebaarde dat ik naar haar toe moest komen. Na eerst Nee te hebben geschud gaf ik toch toe en liep zo ‘Smooth’ mogelijk naar haar toe. Ik stond 1 minuut voor haar en ik keek haar zo diep mogelijk aan.
‘Ogen zijn de spiegels van de ziel’.
Ik kon de chemie voelen door de manier waarop zij haar blik spiegelde aan dat van mij. Ik pakte haar subtiel om haar middel, boog een beetje naar voren en zei in haar oor: Hey.
Hierna bestookte zij mij met vragen die ik allemaal negeerde. Ik bleef haar diep aankijken en het fysieke contact werd intiemer. Onze verhouding was geheel non-verbaal met een bepaalde spanning die zelfs de naïefste AFC kon voelen.
Nog geen twee uur later had ik een f-close met haar.
Zij was 24.
Ik was 18.
Ik had mijn onzekerheid grotendeels overwonnen mede door een f-close twee dagen later met een andere HB die mij vertelde dat ik naar Temptation Island moest gaan om daar al die vrouwen te gaan versieren. Dit was voor mij een ontzettende stimulans en hierna is het echt ongeloofwaardig goed gegaan met mijn liefdesleven mede doordat ik geobsedeerd was geraakt door the Game.
Ik kijk er nu naar uit om mensen te ontmoeten uit the Community en te gaan sargen want ervaring is vanzelfsprekend belangrijker dan kennis.
Bedankt voor het lezen,
SmoothRay

Odyssey
10-28-2006, 01:36 AM
welkom in de community! Je hebt daar zeker een vast een lekkere vakantie achter de rug.. :D
Positieve reacties zijn altijd super voor je inner gamer, houden zo, eens je er enkele hebt kom je in een positieve spiraal terecht.
Nu je je ook verdiept hebt in de theorie (of moet je dat nog doen?) is het leuk om je game op dat moiment te gaan analyseren.. zonder het misschien echt 100% te weten heb je wel degelijk gereageerd als een pua :)
Sarge on!
OD

SmoothRay
10-28-2006, 04:40 AM
Het waren de beste dagen uit mijn leven.
Ik ben direkt voor mijzelf gaan analyseren wat ik goed en fout heb gedaan want ik wil wel kritisch over mijzelf blijven.
Ik werd door Chill Palmer al een Natural genoemd en ik ben na die vakantie direkt begonnen met studeren (zangles, fitness, sociale interacties, nlp, esp, venusian arts etc.) en het heeft zijn vruchten al afgeworpen.
Wat adviseren jullie mij om mee te beginnen?

TheMaestro
10-28-2006, 09:54 AM
Welkom hier !
Waar je mee moet beginnen. Zo te horen heb je alle materie bestudeerd en als je een natural wordt genoemd, dan ben je al aardig op weg.
Theorie is anders dan de praktijk, dus zoek wat wings en ga sargen om de materie in de praktijk te testen. Ik ben bijvoorbeeld gisteravond met mijn wing op stap geweest.

Odyssey
10-31-2006, 10:25 AM
lees misschien eens het boek masterflirt ook eens.
het is het eerste boek dat ik ooit gelezen heb over deze materie,
later heb ik gezien dat het grotendeels ross jeffries is maar er zijn enkele belangrijke verschillen ook.
zeker aan te raden :-)

chiefofficer
11-05-2006, 07:05 AM
lees misschien eens het boek masterflirt ook eens.
het is het eerste boek dat ik ooit gelezen heb over deze materie,
later heb ik gezien dat het grotendeels ross jeffries is maar er zijn enkele belangrijke verschillen ook.
zeker aan te raden :-)
Dit meen je niet. Masterflirt is totaal gejat. Ik heb er niks nieuws in gevonden in ieder geval. Je leert meer in een halfuurtje dit forum lezen dan dat boek te kopen. :)