PDA

View Full Version : Tip for you guys !

PlayTheGame
10-06-2006, 10:11 AM
Hé Gasten,
Ik zal me eerst ff voorstellen. De naam is PlayTheGame.
Ik ben zelf we aardig in de omgang met vrouwen. Ze vinden me meestal een gezellige smartass to have around zeg maar. Krijg ook vaak sexuele getinte opmerkingen van vrouwen naar mijn hoofd. Ze zeggen dat ik dat bij ze naar boven breng. Cocky and Funny is dus no problem.
Maar hier is een gedachte die je kan helpen bij het sargen .
De gedachte: ik ken dus een oudere man van 60, die volgens mij echt nog nooit iets heeft gedaan met een vrouw. Geen borst of poesje aangeraakt in zijn hele leven ! Een Super-AFC dus. Vrouwen nemen hem ook constant in de zeik. Gaan ze met zijn vieren tegelijk aan hem zitten vragen hoe sexlijnen werken. Wordt hij helemaal rood natuurlijk, weet niet waar hij het zoeken moet en vervolgens druipt hij af om een sigaretje te gaan roken. Ja het zijn soms letterlijk echt takkewijven !
Kijk in zijn tijd was er nog geen Mysterymethod etc. so do'nt blame the poor bastard. Maar denk tijdens het sargen aan hem. You do not want to end up like him en daar moet je toch moed uit putten. Wat heb je liever een paar keer je kop stoten of zo eindigen.
De eerste keer sargen werd ik trouwens compleet afgezeken door verschillende sets. Moest zelfs ff naar buiten om bij te komen. Was zo pissed dat ik zo behandeld werd, dat ik besloot om weer diezelfde kroeg binnen te gaan. En gewoon weer stoicijns andere HB's aanspreken. Kreeg natuurlijk niks voor elkaar die avond, maar leerde er wel veel van. Ten eerste dat een afwijzing minder erg is dan je in je hoofd hebt. T 'is wel kut, maar wel minder erg dan je denkt. Ten tweede als je niemand aanspreekt dan weet je zeker dat die avond een fiasco wordt.
Greetz,
PlayTheGame

Zoroaster
10-07-2006, 05:37 PM
Ik, zoals de titel al een beetje aangeeft, heb moeite met niet-drinken. Ik kom vaak in kroegen waar het bomvol is.Wanneer het druk is erger ik me als een gek aan sukkels die tegen me aan 'beuken'. Wanneer ik wat biertjes op heb kan ik als een pua reageren. Ze een schouderklopje geven en lief naar ze lachen en zeggen dat het een gekkenhuis is.
wanneer ik nuchter ben, ben ik ook gewoon te selectief in het aanspreken van mokkels.
Ach ja ik moet gewoon meer openen wanneer ik strontnuchter ben. Dan leer ik er weer van. Maarja die vriend van jou moet denkik meer zelfvertrouwen kweken. Geef hem complimenten enzo! Dat scheelt al een hoop

DutchAngel
10-13-2006, 04:41 AM
Ik ken het drink probleem eigenlijk ook wel
Helaas mijn Wing ook ... die pakt soms dan ook een wiskey voor me ... maar als ik niet leer om nuchter het spel te spelen, krijg ik het ook nooit helemaal onder de knie.
Bij mij ligt het probleem ook in openen, wat kan betekenen dat ik gewoon de standaard fear-of-rejection heb ... dus dat is gewoon een stapje wat ik moet leren nemen.

TheMaestro
10-15-2006, 06:41 AM
Tja drinken en sargen. Ik doe dat niet omdat ik echt heel veel op moet hebben voordat ik wat aangeschoten ben. Wel heb ik ook moeite met de HB's aanspreken.
We zouden in feite met verschillende gasten een sarg-marathon moeten houden van 3 dagen achter elkaar ofzo waarbij iedereen nuchter is en dan de 3 avonden lang chicks aanspreken en op je bek gaan.
Als je die een paar keer hebt gehouden dan wordt je er minder gevoelig voor.

DutchShadow
10-15-2006, 11:35 AM
Als we dat doen ben ik erbij! En mn wing Angel zal ook niet achter blijven.
3 dagen sargen is een hele goede training mensen! En zeker goed voor je mindset.
Just let me know when!

TheMaestro
10-16-2006, 06:03 AM
Ik ben wel up for it DutchShadow 2 of 3 dagen achter elkaar sargen en een paar gasten van de approach anxiety af helpen including myself.
Zou je eigenlijk geregeld moeten doen met een groep gasten een paar dagen sargen. Bedoel als je één avond gaat dan kom je er net in, maar 2 of 3 dagen dat is volgens mij pas echt effectief.
Mystery zegt zelfs 4 avonden stappen en om de 20 minuten een andere set aanspreken. Da's wat overdreven 4 avonden stappen (ik moet ook nog tussendoor werken ;-), maar wel goede practice.
Meer gasten interesse ?

WetchiE
10-16-2006, 09:01 AM
Mij lijkt het ook een goed plan!! We kunnen afspreken in een stad die voor iedereen makkelijk te bereiken is... of waar het natuurlijk altijd leeft! (denk aan amsterdam of rotterdam)
En als we drie dagen gaan sargen kan het van donderdag t/m zaterdag of vrijdag t/m zondag.
Ik prevereer de laatste optie omdat ik ook graag de zondag meepak.
Jullie suggesties of ideeen?
-Wetchie

TheMaestro
10-17-2006, 01:27 AM
Hey gasten,
We kunnen wel roepen dat doen we. Maar ff concreet plaats en data afspreken lijkt me wel handig.
Eén wingman van me zal er ook wel oren naar hebben. Hij komt uit Canada , heeft een soort x-ray vision en kan heel goed bij een andere gast zien welke chick in een kroeg de hots voor hem heeft. Hij is wel wat ouder, maar met zo'n skill mag hij er wezen. Hij lijkt een beetje op Style nou ja een beetje dan.
Voor mij is Amsterdam het meest centraal. Ben alleen niet zo bekend met goede tenten daar.
Ik hoor het wel !

DutchAngel
10-18-2006, 05:11 AM
pff internet down is slecht voor je merk ik al ... teveel posts om snel te lezen
maar wat ik merk, een sarge in Adam, ben ik een en al oor voor
Ik was laatst met Romance en Shadow in Rdam op een sarge, en daar hadden we het ook over een sarge in Adam
OPROEP
Bij deze, het weekend van vr 27 en za 28 oktober, hebben mensen interesse in een sarge in Adam?!
zelf kan ik ook wel een keer extra op donderdag, als we 3 dagen willen sargen!
Laat het bij deze weten of mail/pm me
placeinheaven@gmail.com
- Angel

DutchShadow
10-19-2006, 10:33 AM
Ikzelf prefereer donderdag t/m zaterdag. Ik werk namelijk als het meezit 60 uur per week (als het tegen zit meer) dus ben in het weekend vaak nogal gesloopt. In dit geval neem ik dan vrijdag vrij en is mijn week niet zo lang.
Plus hebben we dan een makkelijke startup avond met de studentjes!
Adam is geen probleem, Angel en ik zullen er bij zijn!
Het voorstel wordt dan 14-15-16 december.
En moet zsm vastgesteld worden ivm vrij vragen. Waar ook jullie vast last van zullen hebben ;-) Maar dan hebben we wel een verschrikkelijk gave tijd sargen!!

TheMaestro
10-22-2006, 01:06 AM
Hé Dutchshadow,
Is wel een beetje ver weg december. Daarbij ben ik 16 december jarig. 14 en 15 december zou misschien wel kunnen.
Ik begrijp dat je je een slag in de rondte werkt. Goddamn 60 uur of meer man. Ik ben zelf naast mijn fulltime baan een eigen bedrijf aan het opzetten, dus ik weet hoe dat soms voelt. Slopend.
Maar ik kan op zich wel eerder, dus als er gasten zijn die gewoon een keer wilen sargen met mij en mijn wing let me know.
TheMaestro

DutchShadow
10-26-2006, 09:25 AM
Geef de datums en ik probeer er samen met Angel bij te zijn!!

Alternative
10-26-2006, 10:18 AM
Lijk me ook cool gasten 14,15 en 16 lijkt me cool van mij part mag het ook wat eerder maar im in als er eentje wordt gehouden

aikon
10-26-2006, 10:33 AM
count me in !

TheMaestro
10-28-2006, 11:23 AM
Ik ben er net als Romance voor om iedereen samen te brengen om zo van mekaar te leren.
Stuur ff een mailje naar maestro@doooh.nl als je met mij en mijn wing wil sargen. Is wat overzichtelijker.

Terrance
10-31-2006, 07:06 AM
Tja drinken en sargen. Ik doe dat niet omdat ik echt heel veel op moet hebben voordat ik wat aangeschoten ben. Wel heb ik ook moeite met de HB's aanspreken.
We zouden in feite met verschillende gasten een sarg-marathon moeten houden van 3 dagen achter elkaar ofzo waarbij iedereen nuchter is en dan de 3 avonden lang chicks aanspreken en op je bek gaan.
Als je die een paar keer hebt gehouden dan wordt je er minder gevoelig voor.
Hehe! Klinkt wel stoer.. :)