PDA

View Full Version : Comfort



Sculptor
10-06-2006, 06:32 AM
Tu Genghis i Sculptor. Naszym sticky point jest Comfort. Pitrafimy wyrobic sie w Atraction (IoI - Dążenie do kontaktu fizycznego, og贸lnie droczenie sie itd.). Jednak naszym problemem jest comfort (tak nam sie przynajmniej wydaje). Genghis ma ten sam problem co Style miał (nie moze dokonać Kiss close) a Sculptor zamyka sie w sobie po otrzymaniu IoI.
A wy? Macie jakies problemy? To jest Temat Comfort!

Optic
10-07-2006, 03:27 AM
Genghis ma ten sam problem co Style miał (nie moze dokonać Kiss close) a Sculptor zamyka sie w sobie po otrzymaniu IoI.

Hej,
A jak Wam wychodzi Kino escalation? Genghis, probowales Evaluative Phase Shift Style'a? Ja to robie w ten sposob:
jesli wypali Kino-test, to juz jej nie puszczam, za to jesli idziemy gdzies (np. zmieniamy lokal) i po drodze sie zatrzymamy na chwilke (np. przed witryna sklepu albo czekajac na znajomych), nie puszczajac jej dloni obejmuje ja (moja prawa reka spoczywa na jej prawym ramieniu, a jej lewa reka idzie przodem, przed piersiami do gory do prawego ramienia - tak, jakbym chcial ja obrocic w tancu). Stojac tuz za nia caluje ja nagle w ramie (lewe). Jest w potrzasku. BAM! - K-close. Score.
Najwazniejsze - k-close jest w prostej linii kontynuacja kino-escalation. I uwaga - NIGDY nie zdazylo mi sie k-close w lokacji C1. Zawsza bylo to po drodze do innego lokalu albo po prostu na zewnatrz. Wewnatrz lokacji C1 mozesz przy probie k-close dostac anti-slut defence, bo HB bedzie myslec, ze wszyscy dookola patrzyli, jak ja rozpracowales od A1 do k-close. Badz intymny.
Sculptor, masz ciekawy sticky point. :) Wiesz co ja mialem na poczatku? Wogole nie zauwazalem IOIs! Serio. Dlaczego jej nie nagradzasz swoim IOI? Choc wlasciwie nie potrafie sobie dokladnie tego wyobrazic, ze Cie zatyka. Wez podaj jakis konkretny przyklad z Pola. :)
A stosujesz stare, dobre Bait, Hook, Reel, Release? Choc to raczej by bylo w A3...
Moze tak: nagradzaj ja za IOI wiekszym Kino. W ten sposob szybko przeskoczysz do k-close.
Moze cos pomoglem... :)
Wasz,

Oskis
10-07-2006, 02:29 PM
Dla mnie najtrudniejsze jest chyba Kino, nigdy nie wiem kt贸re jest mocniejsze i jakie mają być odstępy między nimi. No i jak to zrobic zeby nie spłoszyć sztuki :P

soltys
10-07-2006, 11:00 PM
najfajniej jest jak laska zacznie kino. wtedy wiesz, że nie będzie miała nic przeciwko jak ty to odwzajemnisz. kino powinno być tajniackie w sensie takim, że laska nie powinna wiedzieć że robisz to z premedytacją tylko żeby odebrała to jako naturalny odruch. powiedzmy smiejecie się z czegoś dość mocno poł贸ż jej ręke na przedramieniu, wychodzisz do kibla i przechodzisz za jej krzesłem, poł贸ż ręce na jej ramionach i powiedz przepraszam, żeby się przesunęła. nie klep jej co minute, niech będzie to spontaniczne ale nie nachalne. tyle
pozdrawiam
soltys

Optic
10-09-2006, 03:39 AM
Hej, :)
Kino-test to ostatni moment A3.
Skupmy sie ewentualnie na Kino Escalation w C.
Gdy juz jestescie po Kino-tescie (najlatwiej go przeprowadzic podczas izolacji Kroliczka), to wystarczy sie po prostu nie cofac. Po co grac wstecz? Skoro juz ja trzymacie za reke - robcie to dalej.
Eskalacja: podczas gadki w C1 poloz jej dlon na swoim kolanie. Jesli ja zabierze - ukaraj ja: IOD. Po chwili znow poloz - jesli jej nie zabierze: nagrodz ja: M2F-IOI.
Poza tym wiekszosc DHV mozna polaczyc z Kino: z pewnoscia wszystkie ESP. Nawet Szescian. Ja robie tak: zgarniam wszystko ze stolika, sciagajac uwage wszystkich (a najlepiej poprosic sasiedni set, czy mozna u nich na chwile postawic - masz wtedy dodatkowo uwage kolejnego setu), kaze jej podac mi obie dlonie. Jesli sie waha lub jest spieta - karam ja: "Co ty taka spieta?!" + odrzucam (nie po prostu puszczam) jej rece. Jak jej sie zrobi glupio, mowie: "Daj jeszcze raz.". Daje, a ja serwuje jej serie pytan:
- Czy jestes spontaniczna?
- Czy potrafisz odpowiadac na pytania bez zastanowienia?
- Czy masz bogata wyobraznie?
- Czy lubisz spac nago? (to zawsze dodaje jako ostatnie, bo HB z rozpedu tez odpowiada "TAK")
No i zaczynam Szescian.
Najwazniejsze: zaczales Kino? To go nie cofaj! Graj w przod! :)
Wasz,

NeoDavinci
10-18-2006, 03:19 PM
Dokladnie nie wiem jak wam pomoc ale jesli chodzi o kino to dobra zasada jest
DUZO, WCZESNIE, WSZYSTKICH
Ja dotykam dziwczyne od samego poczatku, zanim jeszcze otworze usta. Ona mnie widzi, ja podchodze i zewnetrzna strona dloni dotykam gdzies miedzy lokciem a ramieniem.
Dotym, "hej potrzebuje szybkiej kobiecej opini na pewien temat"
Nie wewnetrzna bo wtedy wyglada to jakbym chcial ja zlapac, nie palcami bo wtedy podtekst brzmi "przepraszam ale potrzebuje chwilki twojego czasu"
Zewnetrzna strona dloni.
Faceci, tez ich dotykaj, dotykaj wszystkich, nie chcesz byc tym gosciem ktory dotyka tylko krolika ktorego chcesz upolowac bo bedzie to wygladalo dziwnie.
Pocalunek, osobiscie mam z tym jeszcze toche problemow ale osobiscie uzywam techniki Mysterego.
wyliczylem 3 IOI lub mam to uczucie ze ona tego chce, chwilka przerwy,
JA : "chcesz mnie pocalowac??" ----wazne-- chcesz mnie a nie ja ciebie bo to JA jestem tu osoba z wiekszym statusem spolecznym i to przywilej dla niej pocalowac mnie
ONA: " Tak" buzi lub "Nie wiem" JA:" to sie dowiedzmy" buzi
ONA:" Nie"
Ja:"Nie mowilem ze mozesz, zdawalo mi sie tylko ze chcesz" i przechodzisz do kolejnego tematu natychmiast.

Korsarz
12-01-2006, 01:53 PM
nie puszczajac jej dloni obejmuje ja (moja prawa reka spoczywa na jej prawym ramieniu, a jej lewa reka idzie przodem, przed piersiami do gory do prawego ramienia - tak, jakbym chcial ja obrocic w tancu). Stojac tuz za nia caluje ja nagle w ramie (lewe). Jest w potrzasku. BAM! - K-close. Score.
Troche sie zagmatwałem :)
Stoicie obok(?) siebie przed witryną, jesteś po jej lewej stronie, prawą ręką odejmujesz ją (tylem) za prawe ramie, więc lewą ręką trzymasz jej lewą ręke (?) i tą swoją lewą ręką , trzymając jej, siegasz do swojego prawego ramienia (przodem) i przesuwasz sie za nią? k-close
W tym co opisalem powyzej jest własnie jedno ALE - mianowicie jak stoicie obok w 'pozycji' wyjsciowej - trzymasz jej lewą ręką swoją lewą ręką?? Fizycznie niewygodne :)

Optic
12-04-2006, 01:58 AM
Troche sie zagmatwałem :)
Stoicie obok(?) (...)
Fizycznie niewygodne :)
Zrobimy z Remotem vid. i zobaczysz. :D
Ja bede robil k-close, Remote bedzie krecil. ;)
Wasz,