PDA

View Full Version : dansen en vraag

Zoroaster
10-01-2006, 02:37 PM
Ik heb gemerkt dat het heel makkelijk is om dansende chicks op een verhoging ofzo te openen.
Wanneer ik zie dat ze enthousiast uit hun dak gaan, wijs ik naar ze of ga voor ze staan met een blik van ik geniet van jullie energie en uitstraling.
Dat pakt altijd positief uit.
Gister werd ik het podium opgetrokken en werd overspoeld met IOI's.
Geen nrs. geregeld maar wel met twee hb8jes gezoend die notabene vriendinnen waren.
Ook werd ik vandaag plots gesmst door een andere chick die mijn nr had achterhaald?!
Ik kende haar via via sinds kort en kan me herinneren dat we veel in elkaars kont hadden geknepen gister.Dit stuurde ze:
"halloe jonge met die lekkere kont!:)Ik vond je gisteravond erg gezellig! Heb daarom stiekum je nr gepikt..Hoop dat je dat niet erg vind!Kus, van die juf!"
Hoe de fuck werkt nu dat telefoonspel?
Ik blijf leren

kboulema
10-02-2006, 01:08 PM
Telefoonspel? Fuck dat. Dat is echt niet meer nodig. Ze wil je. Opbellen, afspreken, neuken. ^_^ Behalve als je haar natuurlijk ├ęcht als vriendin wil. Dan zou ik haar eerst ff screenen en dergelijke (in levende lijve natuurlijk, niet over de telefoon).

crocop
06-12-2007, 01:55 PM
Je moet haar niet de volle aandacht geven, pas de 3 seconde regel toe, en neg haar. Ik heb de ervaring gehad dat meisjes verwaant doen vanwege dat ze al veel jongens aandacht krijgt, Neg haar en pas Kino aan.

seaker
06-14-2007, 01:32 AM
sms haar terug.

en zeg het volgende: "Hey, dus je hebt mijn nummer achterhaald, je gaat me nu toch niet stalken ofwel ?.. haha :P ''

ze zal iets antwoorden van "nee ik vond je gezellig en vond het jammer dat ik je niet mee rkon bereiken.."

dan stuur jij dit terug: "Ik was van van plan om van de week die nieuwe film te gaan kijken.. heb je soms zin om mee te gaan ?..."

Noem nog geen tijd, als ze nee zegt vraag ook niet of ze op een andere dag kan, dat zal te kansloos over komen...

maar dat zal ze niet zeggen want ze heeft zichzelf aan je voeten geworden, maak het af met een *-close ze kan hooguit nog een beetje LMR vertonen, heel kort uitvriezen en afmaken die hap..

jorre
07-30-2007, 12:51 PM
wat bedoel je met wijzen enzo? en enthousiast zijn, dus gewoon naar hen kijken en ook mee uit de bol gaan?

Fish_
08-01-2007, 07:08 AM
jorre, lache kerel... toon ze dat je er plezier in hebt dat zij plezier hebben. wijzen is onbeleefd, ik denk dat je zo'n move beter al grappend dan serieus kunt doen :)

jorre
08-01-2007, 07:29 AM
wijzen naar hen vind ik idd een beetje vreemd. go with the flow, enjoy the vibe. en het is natuurlijk eens geweldige social proof naar de andere grieten toe als jij er tussen andere vrouwen aan het dansen bent.