PDA

View Full Version : Mijn SEDUCTION Verhaal: Wings Randstad

Romance
09-27-2006, 12:08 PM
Beste PUA's
Ik plaats zelden een reactie gezet of een nieuwe thread begonnen op deze site of wat voor seduction site dan ook. Het is nu wel tijd vind ik.
ik ga jullie vertellen hoe dingen sinds zomer 2005 veranderden in mijn leven. Ik ben 23 jaar. Ik heb voordat ik met de seduction wereld in aanraking kwam wel succes gehad maar niet zoals dat ik altijd wenste. Je kent het wel, je gaat uit met je vrienden en je hoopt dan maar dat je weer eens geluk hebt die avond. De statistieken kunnen je natuurlijk wel een HB opleveren, ik bedoel als je 100 keer een HB probeeert te scoren is de kans wel groot dat je ereen krijgt maar wat nou als je dat nou niet goed vindt. En soms lukt dat ook niet hoor want op den duur wordt een ''nog een blauwtje lopen'' wel heel erg en bewust of onbewust ga je ook minder zelfvertrouwen hebben door de eerdere crash and burns and dat zullen de chicks ook wel zien die je gaat proberen te versieren.
Daarom ben ik op internet gaan zoeken en was gauw terecht gekomen bij Ross Jeffries, wat ik deed is alle films van hem downloaden en kijken. Ik heb ook de Magic connections van zijn studenten Orion & Kamal gezien. Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk in verdiept was en heb de NLP technieken echt een kans gegeven, ik ben iemand die zich ergens in verdiept en probeert er iets van te maken. Ik begon met Ross Jeffries omdat ik dacht dat hij de enige was in de seduction wereld (nu weet ik inmiddels beter) en heb dus zijn technieken toegepast. Ik moet zeggen dat ik ermee geen enkel succes heb gehad. De meiden zullen wel merken dat je iemand bent die ontzettend intelligent is maar zullen niet aan je vingers gaan sabbelen als je een pattern op ze laat. Ik denk dat de meiden je dan zelfs heel saai vinden in plaats van een toffe gozer. Er was namelijk zelden tot nooit lachen bij die patterns, misschien was ik te gefocust om de pattern te doen en lette niet op hoe ik dat dan ook deed. Het kan wel hoor, dat ik de technieken niet goed deed ofzo. In ieder geval,het was niet effectief voor mij maar ik weet nog steeds hoe het werkt en gebruik nog steeds in heel veel dingen hoor, het is ontzettend goed voor het onderhouden van een relatie bijvoorbeeld maar niet om een HB ermee te krijgen. Ross gebruikte bij HB;s bijvoorbeeld openers als: ,,Weet je, ik vraag me af wat je allemaal in je hebt naast je genetische perfectie?'' of zoiets als dit. Ik heb zijn shit gebruikt, het kon me echt niets schelen dat ik er vette blauwtjes meeliep want ik wist dat hoe dom ik ook erover zou komen dat ik er uiteindelijk van zal leren op wat voor manier dan ook.
Kortom: Ross Jeffries hielp niet om de chicks te krijgen.
Toen heb ik van de naam David Deangelo gehoord en heb 5 tot 6 complete seminars gedownload. Wat ik van David D heb gezien is dat hij in zijn seminars ook andere PUA's uitnodigde. David D's technieken met cocky and funny zijn op zich wel goed vind ik voor het leven in het algemeen. Hoe je je bijvoorbeeld moet gedragen in veel dingen en niet alleen tijdens een date. Lichaamstaal, dat heb ik wel overgehouden van David D. Ik leerde ook over sociale status van David D. Dat waren inderwerpen voor mij die niet te begrijpen waren. Dat er bijvoorbeeld een gesprek tussen een man en een vrouw kon plaatsvinden en het gaat totaal over iets anders dan waarover je zou denken dat het over gaat. Van David D heb ik ook het beste gezien wat ik ooit zag op seduction wereld en dat was MYSTERY. Mystery's informatie in sommige seminars van David D sloeg als een bom bij mij. Tijdens die seminars van David D zijn zoveel PUA's aan bod gekomen maar veel waren heel slecht en niet creatief vind ik. Echt Mystery Method sprak me het meest aan. Ik ben het ook gaan toepassen en zie er inmiddels ook heel erg anders uit voor veel mensen die mij een tijdje niet hebben gezien. De beste successen in mijn leven heb ik met Mystery behaald.
Ik moet zeggen dat ik veel heb gejaagd en heb succes gehad met super lekker chicks maar het sargen was allemaal alleen. Ik ben echt een jager geworden die alleen te werk gaat. Ik woon in Utrecht en ben student. Ik heb dus een OV kaart. Mijn OV kaart heb ik gebruikt om vaak naar Amsterdam te gaan en dan was ik met zoveel chicks aan het praten, ik heb compete technieken ontwikkeld door met de toeristische chicks in Amsterdam te praten. Ik moet zelfs de hoeren van Amsterdam bedanken dat ze mij hebben geholpen om mijn technieken te verbeteren. Ik ben namelijk op een gegeven moment de technieken op de hoeren van Amsterdam gaan proberen en dat is best wel leuk hoor. Als zij je bijv. dan vraagt om binnen te komen voor 50 euro dan zeg je dat je dat best wel zou willen maar dat je niet echt een leuke dag hebt gehad omdat een vriend van je in de knoei zit met zijn vriendin en die vriend vroeg mij hoe hij een probleem het beste zou kunnen aanpakken. Dan zeg ik bijvoorbeeld dat die vriend van me goed bevriend is met zijn ex en dat zijn huidige vriendin dat niet goed vindt. Dan vraag ik de hoer aan het eind wat ze ervan vindt en het gekke is dat de hoeren dan stoppen met ‘’werken’’ en dan ook echt een oplossing gaan proberen te zoeken voor die nietbestaande vriend van me.
Goed jullie hebben het idee wel door, ik probeerde die hoeren niet in bed te krijgen ofzo, alhoewel dat wel tof zou zijn als het gratis zou worden, maar ik probeerde zo lang mogelijk de hoer aan het praten te houden want die dames zijn zo ontzettend zuining met hun tijd dat je echt een kunstenaar bent, een echte PUA, als je ze 45 minuten van hun tijd kan jatten. Ik weet niet meer of dat me gelukt is maar het is wel leuk om eens te proberen kan ik je vertellen.Vaak waren die geprekken in het Engels want je hebt daar hoeren uit de hele wereld leek het wel!
In ieder geval, wat ik wil zeggen is dat ik ontzettend veel geprobeerd heb op heel veel manieren, weliswaar niet altijd succesvol maar ik geloof echt nu dat elk blauwtje dat ik ooit hebt gelopen mij op een of andere manier heeft geholpen. Het is echt niet erg om fouten te maken, ik maak nog steeds fouten hoor. Je blijft maar leren, zo zie ik het.
Ik heb uiteindelijk ook alle video's van Mystery gedownload en gezien. Die man heeft me dingen laten zien die ik echt niet zag ervoor. Ik heb sinds kort The Game gelezen van de student van Mystery (Neil Strauss). Ik vind het boek hylarisch soms. Ik heb me kapot gelachen soms bij bepaalde stukken.
Samenvatting: Ik heb vaak gejaagd en heb succes gehad maar het mindere van dit allemaal is dat ik het niet kan delen met iemand. Mijn vrienden ben ik gaan verwaarlozen op een gegeven moment en ik zie ze tegenwoordig ook niet meer als vrienden omdat ze zo anders zijn. Ik was en ben iemand die altijd gek was op vrouwen. Vrouwen zijn voor mij een hobby kun je wel stellen. Ik geniet er echt van om bijv te flirten met een vrouw. Het hoeft niet altijd om de sex te gaan maar alles is voor mij heel leuk. Ik weet niet of er mensen zijn hier die hetzelfde hebben. Het is ook wel als kunst te zien wat wij doen vind je niet?
Ik zou nu dan ook met mensen willen sargen: ik wil het op de Mystery method doen. Ik heb wel succes gehad maar ik ben ervan overtuigd dat het sargen met nog iemand die er hetzelfde over denkt dat dat het veel makkelijker maakt om bijvoorbeeld een groep van 4 of 5 dames te benaderen. In je eentje sargen lukt wel maar je kunt niet echt grote groepen vrouwen benaderen. Je kunt het wel doen, ik heb het ook gedaan maar je wordt gauw gezien als iemand met lagere status omdat je alleen bent. WE GAAN DIE HB's van Nederland eens verlossen van die aardige kerels, de aardige kerels (waarvan ik er een was een jaar geleden).
Ik woon in Utrecht, ik wil wel sargen in Randstad, en dan bedoel ik steden als Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, grote steden het liefst: Daar worden je zonden snel wel weer vergeten.
Jullie vriend in verleiden,
Romance

DutchAngel
09-29-2006, 10:13 AM
Hej!
Ik ga vanavond sargen in Rotterdam! En kn wel wat hulp gebruiken!
Als je zin hebt je wijsheid te delen? Heel graag!!!
Reply als je kan! Ik ben tot 0.00 bereikbaar op t forum of placeinheaven@gmail.com.
Later!
Angel

Romance
09-29-2006, 11:02 AM
Hee man, het lijkt me harstikke tof om met je te sargen, maar volgende week komt beter uit. vanavond heb ik al een date met een italiaanse meid. ik ben benieuwd wat er uitkomt. ik ga natuurlijk voor 100% maar het lukt niet altijd natuurlijk. Ik stuur je volgende week een bericht en dan gaan we Rotterdam lekker chillen. Het betekent niet dat we meteen de eerste nacht gaan scoren maar op zijn minst zullen we met hele lekkere chicks praten die ons ook heel interessant vinden. Als andere mensen meewillen, laat het dan weten. Hoe meer, hoe gezelliger het wordt. Later

DutchShadow
09-29-2006, 11:25 AM
Ik laat mijn goede vriend Angel niet alleen sargen! Dus ook ik zal erbij zijn!
Als je maar lol hebt!
Shadow

Romance
09-29-2006, 12:20 PM
Dat wordt gezellig Shadow. Ik kijk er nu al naar uit. Spreek jullie nog.

DutchShadow
10-03-2006, 08:50 AM
Oke, en wanneer gaan we?
Angel en ik hebben dit hele weekend tijd!
Laat maar weten wanneer je kan/wil!
Mzzls
Shadow

Romance
10-03-2006, 11:16 AM
hee jongens, dit is mijn email adres:
mystery_romance@hotmail.com
mail me wanneer je kan en dan kunnen we samen sargen. lijkt me harstikke tof! groetjes

Zoroaster
10-07-2006, 06:42 PM
ik wil meedoen!
haha.Ik ben best een beginneling.
Maar het lijkt me lache om van jullie gasten te leren. Ik woon in alkmaar en hier ist wel kut, maar als jullie tijd en ruimte hebben maak ik graag een date(?!) met jullie.

Romance
10-08-2006, 04:31 AM
hee zoroaster
je bent welkom man! ik laat je nog weten wanneer we uitgaan.groetjes, romance

Straydoggy
10-22-2006, 01:21 PM
K ben het zeker met je eens wat betref de Dating matrialen die tegenwoordig aanwezig zijn MM sloeg als een bom in bij mij .K heb pas z'n boek uit en ben op zoek ook opzoek naar iemand waarmee k mee kan sargen en lol kan maken...K zelf zit in Utrecht op school maar woon in Amsterdam ben dus ook studentje.
Als je zin hebt om de vrouwen gek te maken laat het me weten mail me maar of voeg me toe Bleubeast@Hotmail.com.

Romance
10-23-2006, 05:29 AM
Tuurlijk heb ik zin om de vrouwtjes gek te maken. Ik stuur je een mailtje wanneer ik uitga in Utrecht. Ik heb het nu even druk de komende twee weken maar erna kunnen we een keertje stappen en dan leren we elkaar ook even kennen. Lijkt me tof man!

Straydoggy
10-23-2006, 12:22 PM
Mail me maar wie weet heb k na deze komende 2 weken wat veld ervaring en kunnen we zeker wel info uitwisselen ondermekaar.
K merk het wel als k een mailtje van je vind in me mailbox.(je hebt me hotmail)
bye :)

mindjob
10-24-2006, 03:00 PM
Ik zie het inmiddels zo:
1) Speed seduction is professioneel valsspelen. Paterns en frames werken wel degelijk, maar de exacte verwoording weten te vinden is rotwerk. Ik laat dit dan ook liever over die echt into NLP is.
2) Cocky Funny is inderdaad toepasbaar op alles in het leven. Je academische resultaten, je carriere, je sociaal leven in termen van vriendschap/kennissen.
3) MM beschouw ik persoonlijk als de regels van het versieren. Simple as that. Als je de regels niet begrijpt, kan je niet scoren. Maar dit is het perfecte stukje gereedschap op ze te leren, en op volle kracht te kunnen gebruiken.
Ikzelf ben een typisch geval rAFC, maar heb in twee maanden meer resultaat gezien met MM dan in de afgelopen 21 jaar, simpelweg door te begrijpen wat er zich voor mijn ogen voltrekt, en er gebruik van te kunnen maken.
Dat gezegt, ik woon in utrecht, en het lijkt me relaxed een keer te gaan sargen met wat nederlandse PUA. Always willing to learn.
Laat het me maar weten: Lavos@gawab.com
-Mindjob

aikon
10-26-2006, 10:14 AM
Ben vandaag met Stray-dog wezen sarge in A'dam.
was voor mij de eerste keer sarge met een wing, en met MM in het achter hoofd
in 3 uur tijd 12 to 14 sets geopend mijn doel was om vooral sets te openen en me er goed bij te voelen
en wil graag ook andere mensen aan het werk zien en meer leren.
laat een pm achter om wat aftespreken
grt Aikon