PDA

View Full Version : Less than expected

Fresu
09-10-2006, 06:01 AM
Sinds dit mn eerste post is op dit forum (maar ik al langer bezig ben met het onderwerp..boek The Game al gelezen en regelmatig op forum) wil ik graag meningen horen over wat ik nu te zeggen heb.., hou er rekening mee: ik ben 18 jaar, heb steeds problemen gehad met zelfvertrouwen en meisjes aanspreken totdat ik met dit onderwerp in contact kwam, en ga vooral achter meisjes van 16-17-18, hier even rekening mee houden, en me niet uitsluiten wegens leeftijd omdat ik denk dat je er niet vroeg genoeg mee kan beginnen ;)
Was gisteren op een fuif in Antwerpen waar ik één van mn eerste keren benadering zocht tot enkele meisjes (verschillende meisjes)..
de eerste keer waren het twee (allebei 7) die toch wat interesse toonde in het begin (op afstand) ..na een tijd kwamen ze dichterbij en waren ze vermengd in een groep (meisjes stonden toen op één, twee stappen verwijderd van me) toen ik besloot actie te ondernemen en één meisje aansprak (ze stond bijna letterlijk op mn schoenen te trappen)..
ik opende met de vraag of ik er soms homo uitzag omdat ik zogezegd door een groepje homo's was aangesproken die me wel zagen zitten, waarop ze me eens bekeek en me geruststelde dat het niet zo was... goed..
toen vroeg ik haar mening over 'de biseksuele vriendin-routine'..waarop ze me haar mening gaf ook (had beter gwerkt in groep maar hey, niet alles gaat zoals het moet)... begon me beetje af te vragen hoe het verder moest..
waarop ik haar vroeg of ze enkel met haar vriendin aanwezig was (stomme ja-nee vraag maar kon op niets anders kome)
..
toen werd het stil en draaide ik mn rug naar mn vrienden toe (ze voegde zich trug in haar groep maar zag haar en haar vriendin nog enkele keren achterom kijke) (had achteraf beter wat geflufft en meer kino gemaakt ..maar zoals ik zei, ben niet gewend in de praktijk) (toevoeging: ze stond steeds dicht tegen me en drukte zich soms even stevig tegen me aan)
toen was er nog een aanspreking met een oudere volwassenere vrouw (te hoog bitchshield, te slechte omstandigheden, besef dat het niet uitmaakte, totale desinteresse van haar kant) waardoor dit niet van belang was..
maar dan was er nog een meisje (8) dat ik zag met een groep jongens maar ze stond na een tijd iets meer apart...dus dacht ik..eens zien!
opende met net dezelfde routines als de eerste keer, met ongveer hetzelfde, povere antwoorden..maar dit keer merkte ik desinteresse door haar manier van antwoorden en houding, nogmaals benadrukt door het feit dat wanneer ik de vraag stelde: (begon terug op totale AFC wijze te denke) wat vindt je van de muziek etc, ik kom van plaats X wat doe jij hier?, ze me antwoordde met "en wat doe jij hier buiten vreemde mensen aanspreken? "
..antwoordde gewoon: onder andere dat, maar me gewoon amuseren - Meisje: aja ik ook!
Blies de aftocht met haar te zeggen dat ik eens voorts ging doen..
Met lege handen naar huis en een licht gevoel van falen..
heb ik jullie mening hierover nodig en eventuele tips, aanwijzingen etc
Spaar me ne niet, heb liever goed advies!

The Dutch
09-11-2006, 03:40 AM
Volgende keer wat meer materiaal klaar hebben liggen om door te blijven gaan, je moet er voor zorgen dat er geen "rare stiltes" vallen, want als je daar maar een beetje stil staat te wezen en ineens iets doms gaat vragen om maar "iets te vragen" dan word je gek aangekeken
Dat is wat ik zou doen de volgende keer...en van daaruit verder werken.
Je zelf niet te druk maken om dingen die fout gaan,gewoon veel oefenen, dan komt het vanzelf goed.

Carbon
09-11-2006, 06:37 AM
Als ik t zo lees, was je heel erg bezig met je routines en hoe de meisjes aan te spreken. Focus je niet zo veel op het aanspreken van meisjes. Zorg dat je gewoon lol hebt als je op een feest bent. Spreek her en der verschillende mensen, laat zien dat je t naar je zin hebt. Dan zal je bij de vrouwen opvallen en komen de gesprekken vanzelf wel.
Zoek vervolgens bij t meisje naar iets waarmee je d'r in de maling kan nemen en ga d'r daar een beetje mee plagen. Cocky & Funny van David DeAngelo, wel van gehoord?
En wat The Dutch zegt is waar; ga niet in het wilde weg vragen stellen, dan kom je alleen maar wanhopig over. Maak een plagende, grappige opmerking en ga dan weer verder met feesten. Je zal zien dat ze op een gegeven moment wel weer contact met je zoekt.
En vooral gewoon blijven proberen en achteraf goed nadenken over hoe t ging en wat er beter kan.
Succes!

Fresu
09-11-2006, 08:54 AM
Yeah, heb zelf al ondervonden dat het Cocky-Funny van DeAngelo een zekere vorm van succes garandeert, thx for mentioning that anyway!
Weet soms niet hoe het degelijk toe te passen..
Wat ik tot hiertoe al heb gehoord is hetgeen wat ik nodig heb, laat het maar komen!
Greetz, F.

The Dutch
09-12-2006, 04:04 AM
Hoe ik het "Cocky Funny" toepas is bv zo...
Zij kijkt me aan, het zei toevallig of even een korte strakke blijk van interesse, dan zeg ik zoiets als
Ricky D - "Hey, wat sta jij verliefd naar mij te kijken ?!" (met een stoute glimlach op mn gezicht)
Zij bv. - "ja, ik zag je staan en dacht van GVD wat een leuke knul, daar ga ik nou eens verliefd op worden" (dan weet je dat het spel kan beginnen, its ON !!!)
OF als ze iets verlegen is begint ze een beetje te giechelen en weet niet meer waar ze naartoe moet kijken waarop ik zoiets zegt als "Ja, geeft niet hoor, ik ben het wel gewend, overkomt me al de hele avond"..en je geeft een stoute knipoog ofzo en gaat ernaast staan en probeert het iets matiger want je weet dat ze dichtklapt en zich niet comfortabel voelt als je zo "te keer gaat" tegen haar.
OF, als ze erg bijdehand, en TE zelf verzekerd , krijg je een anwoord als "Mocht je willen..HAHA !! op een manier van ga toch weg kneus!" waarop je dus een "NEG" plaatst (om haar weer eventjes op haar plaats te zetten en haar zelf verzekerdheid onderuit te trekken) waarop je haar met een compliment weer een beetje paait.
Ricky D. - "Wat ?! mocht ik willen ?! nou, ik val op originele meiden en aangezien jij de 4e bent vanavond die ik met dezelfde "blouse, truitje, broek, rok, etc" aan zie lopen scoor je niet erg hoog bij me (NEG)
Maar ik vind je "style" wel weer erg leuk en alles combineert erg leuk met elkaar "schoenen, strikje in je haar, lippenstift kleur, etc" dus ik ben nog wel geinteresseert hoor (COMPLIMENT), en je geeft een knipoogje om het geheel iets speels over te laten komen.
vervolgens ga je bv over op het feit dat je met je vrienden een gesprek hebt gehad over kledingstyle en dat zei bepaalde kleding niet helemaal cool meer vinden, en vraag haar mening, blablabla...de rest ken je wel
LET wel, dat je hiervoor zelf wel een beetje stylevol gekleed moet zijn, anders kan ze het hele verhaal terug naar jou draaien, en kan ze jou weer voor lul zetten.
maar dit is een van de manieren waarop ik het hele verhaal een beetje combineer met elkaar, ik ben zelf van nature wel een beetje speels, en cocky funny dus dat gaat redelijk vanzelf allemaal.
Ik krijg van bekenden ook regelmatig te horen dat ik een "groot ego" heb :p en af en toe een beetje patserig overkom, maarja, dat werkt voor mij nou eenmaal, probeer jezelf een beetje te vinden in het hele verhaal, het is namelijk wel belangrijk dat het natuurlijk overkomt en niet te "gemaakt"
Succes
Ricky D.

Odyssey
09-12-2006, 08:05 AM
de eerste keer waren het twee (allebei 7) die toch wat interesse toonde in het begin (op afstand) ..na een tijd kwamen ze dichterbij en waren ze vermengd in een groep (meisjes stonden toen op één, twee stappen verwijderd van me) toen ik besloot actie te ondernemen en één meisje aansprak (ze stond bijna letterlijk op mn schoenen te trappen).. Proximity !!!
Dit houdt in dat mensen die in je geinteresseerd zijn zich dicht bij jou in de buurt 'opstellen'. Dit geld trouwens omgekeerd ook, veel jongens staan ook maar op luttele meters van hun targets in de hoop dat zij hem eerst zou opmerken en een gesprek openen. bad thing for you to do, but nice to know.
Als ge meisjes zo dicht ziet staan zal ze openen een fluitje van een cent zijn want meestal staan ze daar gewoon omdat ze willen dat jij hen opent...
think about it!

ik opende met de vraag of ik er soms homo uitzag omdat ik zogezegd door een groepje homo's was aangesproken die me wel zagen zitten, waarop ze me eens bekeek en me geruststelde dat het niet zo was... goed..
toen vroeg ik haar mening over 'de biseksuele vriendin-routine'..waarop ze me haar mening gaf ook (had beter gwerkt in groep maar hey, niet alles gaat zoals het moet)... begon me beetje af te vragen hoe het verder moest..misschien een iets zachtere aanpak, maar hier gebruik je 2 initiators... een was al voldoende om daarna hogere waarde te tonen tov een van haar vriendinnengroep.
routines moeten op het juiste moment gebruikt worden, je kan niet iemand aanspereken met de een na de andere opener en hopen dat het gesprek daarop voortgebouwd wordt.
het grootste advies blijft, talk, talk talk en talk. en leer om van het een onderwerp in het andere over te gaan. enkel zo vermijd je stiltes die je game schade berokkenen.
Sarge on
Od

Fresu
09-20-2006, 05:51 AM
Thx for the great advice guys!, I appreciate it
maar,
een vraagje nog, over dat "talk talk talk" gedeelte..
is het de bedoeling dat JIJ constant ligt te praten en over moet schakelen (of toch in verhouding meer),
of moet zij praten en zo eigenlijk bewijzen dat ze je niet dumpen wil en verder gaan met feesten
(had altijd de gedachte dat als jezelf een hele tijd conversatie stond te voeren, het meisje in kwestie sneller interesse zou verliezen..niet dan?)
On my way,
still a whole run to go..
Greetz,
F.

Profundido
09-20-2006, 06:22 AM
Fresu heb jij eigenlijk de materie al gelezen ? Ik raad het ebook "doubleyourdating" van David D. aan als je wakeup call en daarna het ebook Mystery Method (The Venusian arts handbook) maar pas nadat je geen vrees meer hebt om een set te openen (lees: beginnen babbelen tegen een groep wildvreemde mensen met behulp van een routine openingszin of een spontane opener die je on-the-fly te binnen valt)

Fresu
09-20-2006, 07:18 AM
Nee, ben geintroduceerd in de wereld door The Game, van Style een half jaar geleden en ben sindsdien op eigen intuitie dingen beginnen op te pikken,
sinds ik relatief jong ben en het geld niet ter beschikking heb voor de stuff aan te schaffen
Dit om even een vlug antwoord te geven,
F.

Kaaks
09-20-2006, 09:57 AM
Hey,
Ik heb ook alleen dat boek gelezen en daar staat genoeg informatie in. Je moet gewoon lekker veel sets openen en gewoon al iets van verhalen klaar hebben. Je moet er voor kunnen zorgen dat je op z'n minst 5 a 10 min hebt met intressante verhalen. Als je dan toch een pijnlijke stilte voelt aankomen dan zorg jij dat je eerder weggaat door te zeggen van dat je een bekende ofzo ziet. Zo onthoud zij alleen het leuke intressante gedeelte en heeft ze geen moment gehad dat zij zich ongemakkelijk voelt.
Dit is goed voor 2 dingen:
- je krijgt zo een hogere social value doordat je zo continue met meisjes aan het praten bent
- als je ze daarna nog een keer tegen komt dat is dat alweer je 2de ontmoeting en vlot het meestal een stuk beter
Verder moet je er gewoon lol inhebben en dat uitstralen :)

Fresu
09-20-2006, 12:39 PM
I feel that,
thx voor het nog eens uit te punten,
vergeet soms dat het de bedoeling is zoveel mogelijk te oefenen ipv een garantueed succes te behalen vanaf de eerste keren..! :)
Respect,
F.