PDA

View Full Version : klopt de methode wel?

stRiPPed
01-18-2006, 12:36 PM
Hey stRiPPed,
Ik ben het boek aan het lezen van Style de kunst van het verleiden. Een leuk boek trouwens, maar klopt de methode wel? Ik bedoel het lijkt zo makkelijk om openers uit je hoofd te leren en de vrouwen te neggen om ze te duwen en aan te trekken en daarna binnen te halen? Komt hier niet meer bij kijken?
Doei,
Beast
ps: ik ben een week geleden bewust van de hele PUA`s gemeenschap. Het heel gaaf om al die dingen te lezen. Echt heel leuk.
Dit is een ingewikkeld vraag.

stRiPPed
01-18-2006, 12:41 PM
Dit is een ingewikkeld vraag. Ja, wat Mystery je leert is erg nuttig en er zit erg veel wijsheid -- en sociale intelligentie -- achter zijn methode.
Maar... het boek van Style is ook veel hype en niet helemaal hetzelfde als wat je krijgt bij een MM workshop. Bovendien zijn er anderen methoden die ook uitstekend werken. Badboylifestyle is eentje die absoluut de moeite waarde is.
Ik raad je aan om naar de archieven te kijken van ||||||||||||||.com. Wij bestaan sinds 1999.
Daar hebben wij al vanalles over gezegd en geschreven mbt MM in het Nederlands.

lauwder
01-18-2006, 02:48 PM
Op dit moment ben ik ook het boek aan het lezen (voor de tweede keer) gewoon zodat ik het wat beter begrijp. Ben het wel mee eens dat het gehyped is maar er staan wel een aantal handige dingetjes in het kan een handige inleiding in de community zijn. Zelf ben al een tijdje met de hele scene bezig, zit nog (steeds) in de a1 fase maar er wordt aan gewerkt :)
ps: |||||||||||||| wordt gechecked:D

stRiPPed
01-24-2006, 11:14 AM
an een handige inleiding in de community zijn.
Volledig mee eens.
:cool:

wolftour
04-02-2006, 02:22 PM
Tsja ik ben er ook net achter, maar ja beter laat dan nooit :cool:
ik heb het boek nu bijna voor de eerste keer uit.
en ik heb al wat dingen in de praktijk gebracht.
Maar ik ga me er echt inproberen te verdiepen , ik heb de eerste boeken over hypnose al aangeschaft en ik ga kijken of er leuke workshops zijn in nederland.
en morgen register ik me bij die nederlandse site

stRiPPed
04-03-2006, 08:02 PM
Over een paar weken hebben wij gasten zoals Dimitri en Woodhaven en Cortez in Nederland. Goedkope mini-seminars voor actieve leden van ||||||||||||||.com.

wolftour
04-03-2006, 11:49 PM
gelukkig heb ik me nu ook in de dutchlounge ingeschreven maar ik ben nog net begonnen en ik denk dus dat die semminars nog te vroeg nog voor mij komen .maar stripped ik spreek je wel in de nllounge zodra ik het nl gedeelte op kan
:D

Mercedes
04-04-2006, 12:12 PM
ik ben ook sinds vandaag actief op de forum's heb het boek van neil strauss ook gelezen ik hoop dat deze community een beetje actief is in nederland en dat ik een aantal mensen leer kennen waarmee ik te veld kan gaan om deze geleerde methodes uit te voeren en te bespreken etc.
mvg Mercedes

Mercedes
04-04-2006, 12:13 PM
ik ben ook sinds vandaag actief op de forum's heb het boek van neil strauss ook gelezen ik hoop dat deze community een beetje actief is in nederland en dat ik een aantal mensen leer kennen waarmee ik te veld kan gaan om deze geleerde methodes uit te voeren en te bespreken etc.
mvg Mercedes
ik heb me btw ook geregistreerd en de vragenlijst ingevuld van ||||||||||||||.com ;) maar ik zie dat daar niet veel mensen actief zijn of dat het heel lang geleden is dat er iemand iets heeft gepost? klopt dat of moet ik eerst nog geactiveerd worden door een admin.

wolftour
04-04-2006, 12:19 PM
ja er zijn wel veel mensen actief maar je moet "sleutels" verdienen ik heb er ook nog geen maar stripped weet er wel van af.
ik wacht ook nog steeds tot dat ik het nl gedeelte in kan , al hoe wel ik nu wel weer me engels op niveau terug heb gebracht :)

stRiPPed
04-05-2006, 07:14 AM
Het is een groot en actieve gemeenschap in Nederland, eigenlijk een van de eerst in west europa.

Mercedes
04-05-2006, 07:40 AM
Wanneer verdienen wij acces dan tot de rest van het forum op www.||||||||||||||.com?
@wolftour, idd mijn engels verbeterd wel als ik hier menig uren/weken/maanden heb doorgebracht ;)

wolftour
04-05-2006, 07:43 AM
haha tsja het heeft dus ook zijn voor delen!!:cool:
nu is me engels weer helemaal op peil om na engelse dames te gaan in de Irish Pub (jaja engelse i.p.v ieren :p )
maar ja ik sta ook te popelen om in het nl gedeelte te komen!! en kijken hoe het spel in nederland word gespeelt!!!

Mercedes
04-05-2006, 07:51 AM
zo denk ik er ook over :) ben ook benieuwd, kan btw ook helemaal niet posten op www.||||||||||||||.com.

stRiPPed
04-06-2006, 12:22 PM
zo denk ik er ook over :) ben ook benieuwd, kan btw ook helemaal niet posten op www.||||||||||||||.com.
Wat een onzin. Je heb al zoveel posts daar gemaakt!
:D

Mercedes
04-08-2006, 03:55 AM
Ja op dit moment wel ja :) , ik heb nu wel de mogelijkheid om te posten dat was eerst niet het geval ;)

artoe
04-17-2006, 01:22 PM
hey, ik ben ongeveer net als jullie ben ook het boek van style aan het lezen vind het echt super boeiend en leerzaam boek heb me ook in geschreven bij |||||||||||||| en ken OOK niet w8en tot ik hele site ken bekijken maar ik ben dus een beginner en kom uit weesp ten zuid ooste van amsterdam en wil eigenlijk wel is gaan sargen dus zijn er mensen die dat willen gaan doen stuur me een pb misschien kennen we wat afspreken?
ik wil graag dingen in de praktijk brengen en 2 weten meer dan 1!

Koers
07-15-2006, 05:49 AM
mvg Mercedes
Ben de forums nu ook aan het bekijken en ook ik heb het boek gelezen.
Hopelijk komt er uit het dutch forum een groep waarmee we het een keer in de praktijk kunnen brengen. Mijn vrienden hebben helaas meer interesse in de bar, dan wat er rondloopt.

Carbon
08-02-2006, 12:08 PM
Ik heb ook wel een beetje vraagtekens bij de methode uit het boek van Style. Ik vraag me af of de meiden in Nederland er niet te nuchter voor zijn. Ik denk dat t wel werkt, maar dan moet de methode hier en daar wel n beetje aangepast worden.
Magoed gewoon een kwestie van uitvinden en veel proberen. Dusss wordt er verder nog wel ns gesargd? Ik heb wel interesse.

Koers
08-03-2006, 12:04 PM
Ik heb ook wel een beetje vraagtekens bij de methode uit het boek van Style. Ik vraag me af of de meiden in Nederland er niet te nuchter voor zijn. Ik denk dat t wel werkt, maar dan moet de methode hier en daar wel n beetje aangepast worden.
.
Dat denk ik ook, ik denk niet dat de HB in Nederland onder de indruk zijn van zwart gelakte nagels, om maar eens iets te noemen.