PDA

View Full Version : Style's The Game, Het Spel in het Nederlands

stRiPPed
01-18-2006, 12:35 PM
hoi stRiPPed,
Weet jij of je het boek van mystery kan kopen in de boekhandel? Ik heb helaas geen creditcard:mad:
Doei,
Beast
Er is nu een nederlandstalige versie in de boekhandel.
Mystery's ebook (geschreven door Lovedrop) is alleen in het Engels beschikbaar.

aRRR
01-19-2006, 01:29 PM
Volgens mij bedoelde hij de Venusian Arts eBook, hij kan het niet kopen online omdat hij geen Credit Card heeft. (denk ik)

wolftour
04-02-2006, 02:06 PM
het boek het spel is gewoon te koop , maar vaak moeten hun het bestellen maar dan heb je binnen een aantal dagen binnen.
en als je het e-book wilt hebben moet je iemand anders zoeken die wel een credit card heeft.
Maar dat e-book waarom heeft het nog geen nl versie??:confused:

stRiPPed
04-03-2006, 08:04 PM
Het is volgens mij niet economische gezien de moeite waard om te vertalen.

Mercedes
04-06-2006, 10:56 AM
Ik heb "het spel" ook aangeschaft , en mede daardoor ben ik hier beland. Vind het een heel interessant boek om te lezen en ga veel van de beschreven methodes in de praktijk proberen, ik twijfel of het allemaal echt werkt... maar misschien is dat de ontgroeningsfase ;).
Ik hoop btw dat er in de toekomst nog een bijeenkomst plaatsvind in Nederland?
@ stripped, omdat ik nog geen 10 posts heb kan ik je niet pmén, maar ik heb nogsteeds geen toegang op ||||||||||||||.com, heb me geregistreerd heb de vragenlijst ingevuld.. maar ik kan echt helemaal niks ik kan wel sommige topics lezen en zien maar kan nergens posten of wat dan ook. Hoop dat dit kan veranderen?

stRiPPed
04-06-2006, 12:09 PM
Ik lees al verschillende posts daar van jouw!

Mercedes
04-08-2006, 03:56 AM
klopt , het probleem is wss verholpen :).

Koers
07-15-2006, 05:55 AM
klopt , het probleem is wss verholpen :).
Waar lag het aan, want ik heb nu hetzelfde probleem.