PDA

View Full Version : Sarge get-togethers

DutchShadow
09-09-2006, 06:48 AM
He mensen!
We zoeken nog iemand die al wat verder gevorderd is met de Method.
Iemand die een keer met ons wil gaan sargen en eens kan laten zien
hoe het moet ;-)
Vanavond gaan we weer naar Breda waarschijnlijk.
Als iemand zin heeft?!!
Enjoy!
Shadow

trickersrun
12-18-2006, 11:17 PM
He alles goed!

Ik weet niet wanneer jullie eens gaan sargen in breda, maar wanneer jullie dat doen laat me weten, aangezien ik ook wil gamen in breda!
:cool:

Gabbana
12-19-2006, 01:25 PM
Eey Shadow,

hier ff een berichtje uit Groningen,
Ben nu zo'n driekwart jaar bezig met de method, en niet onsuccesvol.
Natuurlijk altijd een topidee om mede-PUA's de tricks of the trade te leren.
Verder kan ik het ook echt aanraden om hier in Groningen eens te gaan sargen, succes gegarrandeerd.
in de zomervakantie hier elke dag de sta in gegaan (34 dagen) en in die tijd 46 vrouwen gezoend, en met 6 ervan naar bed gegaan (om even een beeld te geven).

Lijkt me top om jullie hier een keer rond te leiden en de trick van the trade te leren. Laat het me maar ff weten als jullie een x naar groningen gaan.

Greetz,
Gabbana

Terrance
01-03-2007, 11:41 AM
Ik ben nog maar een beginner, dus niet degene die je zoekt :) Tegen de tijd dat ik wat verder gevorderd ben, zal ik wel wat van me laten horen!

DangerLover
01-07-2007, 09:46 AM
ik wil wel een keer met jullie sargen/wingen
Ik kom uit Rotterdam, hier is ook heel wat te beleven maar wingloos is het wat uitdagender dus doe ik het graag op wat onbekender terrein.

el_artivino@hotmail.com

Ruigs
01-07-2007, 02:26 PM
Als ik wat verder ben laat ik ook van me horen.

He Dangerlover ik kom uit Delft misschien kunnen we samen sargen. Alleen ik ben wel een rafc. Dus...

Sweet_Elf
01-08-2007, 08:50 AM
2 februari is er een leuk themafeest in rotterdam Offcourso.
Vrouwen met de gemiddelde leeftijd van 20. En perfect om te sargen.
Vorige 2 keren ging daar zo makkelijk :).

Op 2 februari gaat het weer gebeuren: Apenkooi in Rotterdam. Een uitgelaten publiek (ergens tussen hun eindexamen en hun mid-life crisis) gooit alle remmen los temidden van een uit de kluiten gewassen gymzaal. Alles kan en nog meer gebeurt, tussen trampolines, bruggen, paarden en slingertouwen.

Laidback Luke, Nuno dos Santos, Benny Rodrigues, Marcella, Cleon Macnack, Rubywax & Missing Links, Leroy Rey. Allemaal hebben ze al eens een grijnzend naast resident dj Jasper Goossen de zaal op zijn kop gezet. Wie er deze keer op het programma staan is nog een verrassing. De enige vaste waarden zijn klapkauwgom, wodka-ranja en een bijzonder ontspannen sfeer. Geen standaard feestje dus. Een outfit uitzoeken is niet moeilijk, want gympakjes zijn verplicht.

DangerLover
01-08-2007, 11:29 AM
2 februari?
Daar moet ik bij zijn.
het sargen werkt het best bij de rustige gedeeltes. Op de dansvloer moet je haast concurreren met de oorverdovende muziek, alhoewel ik de vorige keer success had met als opener opzettelijk op een HBs tenen te trappen. :p

Terrance
01-08-2007, 11:42 AM
En dan gelijk een neg over haar grote voeten!

Moet ik ook maar eens proberen.. :D

DangerLover
01-09-2007, 04:32 AM
Hahahaha, exactly.
Mijn favoriet is: (ze kijkt een beetje lief/geschokt en verwacht een sorry)
Ik: "Hey, als je zo snel op je teentjes getrapt bent...
kan je beter geen hoge hakken dragen."
Of ze moeten erom lachen of hun mond valt open van verbazing.
Ik: "Ik heb een beter idee de ruimte te delen." (begint van achter tegen haar aan te dansen. Natuurlijk pas na een IOI. Geen IOI, doorgaan met CockyFunny of volgende HB)

Maar daar zijn andere threads voor hahahahaha. Try it, it's fun.

Sweet_Elf
01-09-2007, 09:01 AM
Het belangrijkste van alles is natuurlijk nog dat je het allemaal op een leuke manier brengt. Dan zal je merken dat het werkt. Zeker zijn van jezelf geef zoveel macht gevoel.

Zijn er nog andere mensen die graag mee willen 2 feb naar de offcourso. Hoe meer hoe sterker we staan ;).