PDA

View Full Version : Sex... en dan verder?

Alternative
09-05-2006, 09:42 AM
Hey eerste post op dit forum dus (noobie).
Ik zie een meisje voor ongeveer 2 weken nu paar keer afgesproken en afgelopen nacht bij haar thuis uitgenodigd. We hadden wat gegeten en na een tijdje praten en wat zoenen ging ik rond 11 uur naar huis. Onderweg vertelde ze me dat ze niet echt het "gevoel" had. En dat ze niet zeker wist hie nu verder.... Ik wilde met de trein alleen reed de trein niet meer dus stelde ze voor om bij haar te blijven slapen na even nadenken heb ik ja gezegd. Door haar comment dat ze niet echt het gevoel had ging ik van niks meer uit. Toen we eenmaal in bed lagen begon ze een beetje op me in te praten en begon ik haar te strelen enz enz en van het een kwam het ander. Nu weet ik niet zo goed meer hoe verder? we hebben afgesproken dat als we eruit zijn allebei wat van ons laten weten hoe we erover denken? Hoe kan ik haar overhalen om wel het gevoel te krijgen???
THnx

The Dutch
09-06-2006, 04:13 AM
lol, Wat wil je nu eigenlijk bereiken ? dat ze verliefd op je word ?
Mischien wat "Ross J. Patterns" op haar los laten !
maar in iedergeval, ik begrijp je probleem niet helemaal, je bent toch lekker met r bezig geweest :D wees blij man !!!
En dan laat je haar nu een beetje links liggen, laat haar achter jou aankomen, "ik heb t gevoel niet" nou dat krijgt ze vanzelf als ze jou met een andere meid ziet rotzooien ;)
JIJ bent de prijs...en niet andersom !

Iknow
09-07-2006, 05:09 PM
zegt dat ze het gevoel niet heeft... heeft sex met je... spreekt af om bla bla bla.
Ik zie het probleem niet.
Wat ze zegt is niet altijd de werkelijkheid.

Profundido
09-19-2006, 04:21 AM
wek haar aantrekking op alsof je ze net kent. Stop met te huggen en om meer sex te vragen en vooral kus ze wanneer ze het niet verwacht en als ze zelf begint zeg je nee om ze 2 minuten later zelf weer te kussen...laatst vanal als jullie volgende keer close zijn en weer voorspel beginnen breek je haar af met de woorden "Neen...je gaat te snel...." (op vriendelijke wijze) waarna je haar 5minuten in haar oor begint te blazen en te hijgen tot ze onnozel wordt van verlangen en nadat ze weer signalen van ik-wil-sex begint te vertonen laat je je ditmaal wel helemaal gaan (niet ervoor!!!) zodat ze het gevoel krijgt dat ze je echt overwonnen heeft.
Overdag doe je gewoon interessant en cocky/funny om haar meer "het gevoel" te geven. Stop vooral met een wussy te zijn en neem de lead, overal en altijd. Zelfs als je stiekem beslist haar te laten kiezen laat je het nog altijd half overkomen alsof jij leidt...