PDA

View Full Version : Belgische plekken om te sargen

riser
08-31-2006, 04:43 AM
Vrienden,
misschien kunnen de Belgen eens vertellen waar we in het (Vlaamse) landsgedeelte succesvol vrouwen kunnen ontmoeten.
ik wou dit eerst op de |||||||||||||| posten, maar die mannen laten het niet toe ( eigenlijk wel erg)...
aangezien ik zelf van Antwerpen ben, enkele plekken die druk door vrijgezellenvrouwen bezocht worden:
1. Café Berlin ( knal over het politiebureel Oudaan in het centrum), zeker op dinsdag en donderdag. Overigens gemakkelijk om het personeel te leren kennen, hetgeen een vertrouwd gevoel geeft ( thuismatch :)).
2; Café La Suite ( naast Cafe Local), misschien iets te druk en te snobby, maar wel heel mooie vrouwen en overigens van alle leeftijden ( MILFS!!)
3. Cafe De Vedett ( super plek iets verder dan cafe la suite, richting hof van beroep). Eerder jonger publiek ( studenten). deze keet blijft langer open, dan La Suite, waardoor na sluiting van La Suite, ze ( de vouwen van la suite) meestal daar toekomen, en dan op zoek naar een plaatsje, etc...
4. Cafe Canal ( enkel overdag en liefst met terrasjesweer, vlak aan het museum van schone kunsten), veel mooie vrouwen, echter meestal van buitenlandse afkomst.
Evenwel voor de Nederlanders onder ons, een belangrijke opmerking. Antwerpse vrouwen zijn niet zo openhartig als Nederlandse vrouwen. Antwerpse vrouwen hebben een groter " bitchshield", dit zit mee in onze cultuur.
Vandaar dat het gebruik van "negs" hier wel van belang is.
ik zie de berichten van de overige Belgen tegemoet.
riser

mindhunter
08-31-2006, 10:45 AM
idd riser, niet alleen de Antwerpse vrouwen , bijna alle vlaamse meisjes (vanaf HB6) hebben een serieus bitchshield, het leuke is dan wel dat je veel negs kunt gebruiken.
Persoonlijk heb ik zelf contact met 2 nederlandse meisjes, ze zijn idd meer openhartig dan de vlaamse.
Verder wil ik er nog aan toevoegen dat het uitgaan bij de jongeren sterk is verminderd tegenover 5 jaar terug.
Meisjes zijn zeker in de minderheid in de uitgang.Wrsl komt het daarom van dat bitchshiel

Asphyx
08-31-2006, 11:45 PM
Gewoon naar I love Techno gaan in Gent. Goede sfeer, mooie vrouwen.

stRiPPed
09-01-2006, 07:39 AM
Hey Riser, rustig aan.
Voordat je toegang heb tot alle gedeeltes van de NLLounge @ ||||||||||||||.com moet een aantal goede posts schrijven. Zo simpel is het.
Voor de ene duurt het langer dan voor de ander. Maar zeiken helpt je niet. :rolleyes:

riser
09-02-2006, 02:08 AM
hey stripped,
Nu ik begrijp dat je heel wat voelt, omdat jij wel op de site kan ( als je tegen deze kritiek niet kan, dan fuck off!!), maar dat is geen reden om een dergelijke houding opzichtens mij aan te nemen.
je moet leren lezen. ik heb geschreven, dat ik niet kon posten!!!
Bij gebrek aan mogelijkheid om te posten, kan je natuurlijk geen toegang krijgen tot andere gedeeltes.

Asphyx
09-02-2006, 07:30 AM
Hey kom op gast...doe eens ff normaal. Het heeft helemaal geen zin om als een wesp gestoken te reageren nu iemand uitlegt waarom je niet op |||||||||||||| kan posten/komen whatever.

stRiPPed
09-02-2006, 10:16 AM
als je tegen deze kritiek niet kan, dan fuck off!!
Ik kan mij voorstellen dat je een beetje gefrustreerd voelt, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom.
Ik zie een aantal posts van jouw al staan:
http://||||||||||||||.com/showthread.php?p=13144#post13144
http://||||||||||||||.com/showthread.php?t=1452
ene van eerder in de week, de andere van gister.
Het staat ook duidelijk in de NLLounge (http://www.||||||||||||||.com) huisregels op ||||||||||||||.com, "LID ZIJN VAN DE NLLOUNGE IS EEN PRIVILEGE, NIET EEN RECHT." Dus wat je krijg verdien je. Bijna vanzelfsprekend, lijkt mij.

Mr Jo
09-05-2006, 01:43 PM
helleu flaporen :D ,
Nog enkele leuke plaatsen waar ik wel wat succes heb gehad.
-central park: In Schoten. zaterdag avond is het een dans cafe voor de rest gewoon een taverne, leuke serveuses trouwens...
-botermelk: schuin over central park maar dan op donderdag avond, iets ouder volk maar doelrijpe kansen!! (heb ik trouwens Lien van de kelder (een BV) tegen het lijf gelopen, mr ze vertelde me pas na een uur dat ze een vriend had. ergens in de fout gegaan maar dat zal ik wel eens posten.
-Domus cafe: centrum van schoten, gezellig cafe, vrijdag- zaterdag.
-cafe d'Anvers: club in het hartje van de hoere buurt, op zaterdag avond echt de moeite. de zaal beneden trance - electro etc en de zaal boven r&b.
Grietjes ni normaal...:D
-care, richting brussel op de a12 op zondag avond r&b. zeker ook de moeite.
-En als we wat door hetstad kuieren an belanden we wel is in het centrum rond de kathedraal, (het vervolg, de vuile was, de vipes, het veurleste) en op het zuid, zo als reeds vernoemd en bij deze nog eens bevestigd. de Vedette en La suitte.
-Barcless: in Lier-Emblem, op vrijdag en zaterdag zeker eens doen
Higstreet: Hoogstraten, op vrijdag heb je een apparte zaal boven, veel doelrijpe kansen en gezellig plekjes om je af te zonderen met het grietje!
Dit zijn mijn meest bezogte plekjes
Greetz

Remo
09-09-2006, 06:41 AM
La Rocca , Cafe danvers , Bonthuys (vroegere industria)
Persoonlijk vind La rocca op zaterdag het beste, omwille van de electro-house muziek en het volk natuurlijk

Frankeh
09-10-2006, 09:15 AM
Weten jullie plaatsen in Antwerpen die wa in de stijl van lounge/bar zijn waar de muziek wa rustiger is (kwa volume) en iedereen chillt in sofa's, goed sfeer en wa donker? Da lijkt mij de perfecte sarge area, maarja nog nooit gezien. :p

Profundido
09-19-2006, 04:01 AM
Gent: de Maeght van Gent, Cafe Plansjee, De Gentse Feesten (1 keer per jaar)
Kortrijk: De Geverfde Vogel, De Mono, Da Shake
A'pen: zie hierboven, ze zijn al genoemd door de anderen

Mumbo
09-22-2006, 01:27 PM
In Antwerpen Local op donderdag altijd veel vrouwen en veel plek. Soms beetje druk maar loopt wel lekker.
Nog nooit echt gaan sargen in bars ed maar ja da komt nog wel. Cajun queen voor de afwisseling en cafe au lait, veel mooie vrouwen daar.