PDA

View Full Version : Ross Jeffries' Speed Seduction

The Dutch
08-26-2006, 10:09 AM
Wie van jullie heeft hier enige ervaring mee ?
Wat vinden jullie ervan ?
Is het echt zo "powerfull" als t lijkt ?
Ik persoonlijk vind de Mystery Method t makkelijkst te snappen en om het te gebruiken, dit ligt mij heel goed.
De Angelo's "cocky funny" ligt mij ook redelijk goed, want dat ben ik van nature al een beetje. (voor zover ik snap wat hij predikt)
Alleen Ross Jeffries is voor mij persoonlijk een uitdaging, ik probeer wat meer materiaal te vinden hierover, en ik ben hier echt druk mee bezig nu...nu komt voor mij het echte werk eraan, hier moet ik persoonlijk echt moeite voor doen.
Graag hoor ik jullie ervaringen en ideen hierover !
Tanx.

Odyssey
08-27-2006, 05:29 AM
Ik ben gegonnen in een boek van hem en staan effectief wat interessante dingen in die ietswat vergeleken kunnen worden met masterflirt, maar met dat verschil dat ik in Ross's werk redelijk veel AFC zinnen zie staan...
no offence, maar als opener gebruiken 'i just felt in love' lijkt mij niet zo pua...

Terrance
08-27-2006, 08:39 AM
Blijkbaar is het niet echt PUA maar werkt het wel :)

The Dutch
08-29-2006, 04:00 AM
ja, kzit het allemaal een beetje door te lezen en vind het wel erg interessant, sommige dingen gebruik ik namelijk al, een beetje in de richting van wat hij doet, (haha, ik ben een natural)
Net als nadat ik een beetje een band heb opgebouwd begin ik al langzaam aan "vies" te praten, en dan een beetje in de "cocky funny" style van De Angelo (ik mix alles door elkaar) en dan beginnen ze inderdaad te blozen, en als je het een beetje speels doet komt het niet te "pushy" over.
MAAAR, jullie hebben zijn dingen dus nog niet getest ? hoe hij het verteld komt het best logisch over alleen ben ik ik er niet zeker van dat ik niet strak uit gelahen word in mn gezicht als ik mn "stem omlaag breng" en ze met verborgen opdrachten te lijf ga :)
Ik ga me er zeker verder in verdiepen...ik wil ALLES weten namelijk !!!

fingertipz
08-30-2006, 10:23 AM
Een van de grappigste en interessantse, maar ook moeilijk te vertalen onderdelen van Jeffries' methode zijn wat mij betreft de "binder commands", verborgen commando's in een tekst. Als je bijvoorbeeld zegt: "...that's the way to do it. Now, with me, its different, becauseā€¦" zit daar een verborgen commando in "DO IT! NOW! WITH ME! Ja, lach er maar om :) Helaas onvertaalbaar in het Nederlands, want in "...zo moet je het doen. Maar bij mij is het anders, want...." is het hele commando verdwenen. Suggesties zijn welkom...
"Weasel phrases" zijn net zo iets: woorden of zinnetjes die je op verschillende manieren uit kunt leggen. Als je zegt: "in a new direction" zou je daar NUDE ERECTION in kunnen horen, of in "the sky is beautiful" zou je THIS GUY IS SO BEAUTIFUL kunnen horen. Nog een paar: "That's below me" wordt BLOW ME, "in your mind" wordt YOU'RE MINE en in "Happiness" zit PENIS. Inderdaad, erg dubieus of dit werkt, maar je weet het pas als je het probeert en ook deze zinnetjes zijn onvertaalbaar. Ook hier zijn suggesties welkom!

Asphyx
08-31-2006, 11:43 PM
Wat het is met Ross Jeffries. Hij gebruikt NLP en hypnosis als seduction technique. Als je daarin gelooft kan je hem gebruiken.

The Dutch
09-06-2006, 04:19 AM
Ik ben zel wel "patterns"aan t schrijven aan de hand van zijn ideen, inderdaad, je kun het niet klakkeloos vertalen, maar je kunt wel de kennis gebruiken om je eigen spul te bedenken, want het principe is gewoon het zelfde natuurlijk.
Maar hier ben ik dus nog wel fftjes mee bezig, als ik wat dingen heb zal ik het hier wel eens posten.
Maar dan nog ben ik er niet helemaal van overtuigd dat het gaat werken...maar ik ga over een tijdje een weekend naar Milaan, en in December 3 weken naar Australie, en die tijd ga ik goed gebruiken om te sargen en ales eens uit te proberen, dus ik ga zeker die Jeffries patterns gebruiken om te zien wat er gebeurt.
Ik houd jullie op de hoogte ;)

Odyssey
09-06-2006, 04:53 AM
een aanrader voor mensen die in het nederlands aan de slag willen met NLP + verleiden is MasterFlirt (http://www.masterflirt.nl) ;-)

ThemanofSteel
09-24-2006, 06:21 AM
Hmm, intersant die taalpatronen, ik denk dat ik me ook maar eens in zijn matteriaal ga verdiepen

Anteros
11-13-2006, 05:07 PM
De engelse taalpatronen uit speedseduction zijn moeilijk te vertalen in het Nederlands, en ook minder effectief. Echter, door NLP/Hypnose leer je beter verhalen vertellen, gevoelens en gedachten te omschrijven.
Gedachten spelletjes zoals de Kubus, zijn een gemakkelijke methode om je taalpatronen te verpakken. Zeker de moeite waard om te bestuderen, al is het alleen al om enthiousiast verhalen te vertellen en gevoelens te omschrijven. Door verhalen te vertellen maken mensen associaties in hun gedachten. Vooral vragen stellen over kinderjaren en (positief) intensieve emotionele momenten zijn erg handig.