PDA

View Full Version : iemand advies?

AdiFrzo
08-25-2006, 03:28 AM
Hi guys dis mijn 1e post dus hier bij wil ik iedereen van harte groeten en zeggen dat het best wel cool is om zo dingen van je hart te luchten met paar gozers die je nooit hebt otmoet maar toch ergens hoopt om dat wel te doen in de loop van tijd. Ik ben ongvr 2mnd geleden begonnen met lezen over seduction en vanaf begin was ik gewoon verslaafd aan, want 2mnd terug d8 ik dat je een vette auto en een dikke rekening moet hebben om een 9 te verleiden en zo en nu denk ik dat het maar kwestie van tijd is al hoewel geld en al die dingen het makelijker maken, maar ja net als vrouwen geld verijkt onze leven maar defineert het zeker niet. Omdat ik gewoon rookie ben wat praktijk betreft wil ik jullie hulp bij deze vragen.Ben tijdje terug begonen met werk en daar heb ik een meid leren kennen en na een tijdje zag ik dat ze mij I.O.I begon te geven (lachen om de domste dingen die ik zei,met haar spelen,lippen likken,af en toe aanraken,waneer ik stop met praten hervat ze gesprek en zo)dus begon ik rapport te bouwen met haar ,maar om de 2e zin gooi ze woordje vriendje er in zo van "ja ik was met m'n vriendje in r'dam" of "ja dat doe ik ook met m'n vriendje" en ik weet gewoon niet WTF ze aan het doen is? dus bij deze guys plz advies zou cool zijn :)

Odyssey
08-25-2006, 05:13 AM
zeggen dat ze een vriendje heeft, dit zou je toch al mogen gelezen hebben, voegt ze louter in voor zichzelf 'veilig' te stellen. mochten jullie toch iets doen kan ze dat dan op jou steken. chick logica...
dit staat trouwens ergens beschreven in mystery's boek.
je moet hier zeker niet op blokeren! Swingcat zegt het zo mooi, "ah je hebt een vriendje, leuk! kan hij een beetje koken? *antwoord* Ah oke dan kan hij ons morgenochtend ontbijt op bed brengen"
door dit als een obstakel voor jou te nemen verlies je je game.
als je goed bezig bent wil en zal ze haar bf bedriegen :-)

mindhunter
08-25-2006, 09:52 AM
je moet eens tegenhaar zeggen: ik..ben echt tevreden voor u dat je de man van uw dromen al gevonden heb (en dan leg je zonder te kijken je hand op uw hard) verder kun je nog bezigzitten over haar toekomst met die man.
Ze zal zeker beginnen twijfelen

AdiFrzo
08-26-2006, 08:06 AM
Ej boys thx voor de reply en ik begin het ongeveer door te krijgen en zo maar ja hoe regel ik afspraakje met haar buiten kantoor uren want ik had al een keer geprobeert en toen was haar aantwoord "ik denk niet dat m'n vriendje het leuk zou vinden" maar ja ik denk dat ik hier te snel fout in ging omdat ik weinig of eigenlijk helemaal geen rapport met haar heb gebouwd,maar nu praten we meer met elkaar en dollen en zo maar ja als jullie tips hebben hoe ik dit zou moeten aanpakken zou echt cool zijn

The Dutch
08-26-2006, 10:02 AM
Mischien moet je eerst wat meer "spanning" opbouwen voordat je haar vraagt mee te gaan.
Veel "Kino" en mischien wat "R. Jefries' spreuken" ?
houd die "catstring" wel boven haar hoofd, laat haar een beetje werken voor jou aandacht !!!
??

mindhunter
08-26-2006, 10:26 AM
idd goed idee, maar wat je moet doen is als je met haar een leuk gesprekje heb is , zeggen tegen haar op het einde van leuke zin, laten we dit verder zetten in een cafeetje in de buurt .Vooral niet vragen van zoude eens meewillen enzo, ge moet er een uitdaging van maken.
Vragen is vragen om nee

Carbon
09-03-2006, 07:14 AM
Hej AdiFrzo,
Volgens mij moet je gewoon je coole zelf blijven, beetje babbelen, cocky & funny , wat IOI's en IOD's en niet denken aan dat vriendje van d'r. Een date krijgen met d'r is zowiezo misschien geen goed idee, zie 'Het Spel', je kan wel proberen voor elkaar te krijgen dat jullie samen dingen op t werk doen.
Focus je ook niet te veel op deze ene chick (pas op voor een-itis), als je met haar lol kan hebben dan zijn er honderden andere meiden waar dat ook mee kan.
En mocht de chemie er toch echt komen, kan je nog altijd t bezemhok met d'r in duiken :D
Laters,
Carbon

riser
09-05-2006, 08:49 AM
een andere techniek, is haar "mateke" of "vriendje" beginnen te noemen. daar kan ze niet tegen. echter wanneer zij van het idee vetrekt dat je werkelijk een vriend bent, dan is het van het begin misgelopen.
Mogelijks wil ze met jou praten over haar vriendje.... en ziet ze jou ECHT als een vriend.
Indien zo, moet je dit vergeten. dan is het zo. mogelijks door het geen aandacht te geven, zal haar onbewustzijn hier anders op reageren en mogelijks is er dan een kansje dat het goed komt.
BTW: check mijn eerste post hier op deze site. deze ging over een Marokkaans meisje.
In essentie kwam het advies van de vrienden van deze site er op neer om de zaak te laten voor wat het was en te leren uit mijn fouten.
Het toeval wil dat ze me gisteren belde en vandaag spontaan is langsgekomen. Ik denk dat ze er echt niet tegen kon dat ze geen aandacht meer kreeg ( hoewel er vele verklaringen mogelijk zijn).
belangrijk is te laten zien dat je een goed leven zonder haar hebt en dat je een sterke man bent.