PDA

View Full Version : lichaamstaal

mindhunter
08-23-2006, 01:17 PM
toen ik 2 jaar geleden een boek las over lichaamstaal is mijn leven totaalverandert.
in het boek stond alles uitlegd hoe je je lichaamstaal moet aanpassen in de liefde.
eerlijk gezegd ik veranderde totaal, ik ging rechtop lopen, nam altijd een open houding aan, glimlachte tegen iedereen, ik gedroeg mij sexier enz..
de reactie bij het vrouwelijke publiek volgde al snel. Aan hand van hun lichaamstaal kun ik merken dat er een positieve reactie was ,ze zonden de volgende signalen uit of IOI haarflip,voet wijzen, glinsteringen in de ogen ,aanstaren ,polsen draaien,overhun schouders kijken,handtas aanraken enz.
Maar mijn vraag is nu: als ze deze signalen uitzenden wat verder?
kun je ze dan snel in bed krijgen?
en nog iets toen ik merkte dar meisjes die signalen uitzonden ook al hadden ze al een vriend dan was het bij sommige binnen de kortste keren af.
Komt dat dan door mij?
kan het dan meisjes jongens willen zonder der maar één woord tegen te zeggen?
groeten vanuit gent

Odyssey
08-24-2006, 06:09 AM
neen.
sommige van deze signalen zullen inderdaad IOI's geweest zijn, maar hoogst waarschijnlijk ga jij er gewoon meer op gaan letten omdat je dit juist allemaal gelezen hebt.
trouwens een goede zaak om je eigen lichaamstaal te veranderen, maar die van anderen op een afstand interpreteren is riskant.
Je kan dit testen, het volgende meisje waarvan je denk dat ze je signalen geeft, stap er binnen de 3 seconden op af en open haar, en kijk hoe ze reageert. als ze je wel degelijk signalen gegeven heeft zal ze veel opener zijn, dan in het geval dat ze je nog nooit gezien heeft...
Een aanrader voor jou is miss de David DeAngelo DVD's over body language, met oa ook een uitgebreid hoofdstuk waar Mystery enkele dingen uit de doeken doet. verhelderend!
Sarge on
Od

mindhunter
08-24-2006, 09:15 AM
Oké zal ze proberen te openen.
Het is wel een fijt dat ik door die lichaamstaal te gebruiken te veel stond te flirten met de meisjes. Ik stond zoveel te flirten dat ik dan te veel moeite had om er tegen te beginnen. Ik speelde het spel met veel te hoge verwachtingen waardoor ik sneller afging.
Door het boek te lezen van Neil beschikt ik over meer inspiratie om ze te openen.
Waar kun je de dvd's van david Deangelo kopen?
En zijn ze ook te verkrijgen in het nederlands?