PDA

View Full Version : c en u glimlachen

mindhunter
08-23-2006, 12:36 PM
ik heb het boek van neil strauss gelezen en daar stond U en C vormig glimlachen in als opener. Maar hoe werkt dit juist eigenlijk?
Kan iemand mij helpen?
Trouwens ben ook een Belg:)

Asphyx
08-24-2006, 02:33 PM
ja ik begreep daar ook geen ene fuck van wat zijn C en U vormige glimlachen?

stRiPPed
08-27-2006, 08:32 AM
Deze routines zijn dingen van 5 jaar geleden! :D

Terrance
08-27-2006, 08:37 AM
Maakt dat wat uit? Ik neem tenslotte aan dat dit soort openers altijd gebruikt kunnen worden, ook al zijn ze 5 jaar geleden bedacht.

The Dutch
08-29-2006, 04:04 AM
hahaha, tja, volgens mij zijn alle vragen die ik nu heb allang achterhaald lol.
Maar wat ik ervan begreep was dat "C" vormige glimlachen een lievere uitstraling hebben en "U" vormige een "stoutere" hij verwijst dan naar "B. Spears en C. Aguilera" de ene een "Lief" uiterlijk en de andere een "stoute".
vouw hierzelf een mooi verhaaltje omheen zou ik zeggen.

mindhunter
08-29-2006, 05:06 AM
zover was ik ook gekomen, dat staat beschreven in het boek van neil.
Er staat trouwens ook in dat het iets met de vorm van de tanden te maken heeft...

stRiPPed
08-30-2006, 03:25 AM
Maakt dat wat uit? Ik neem tenslotte aan dat dit soort openers altijd gebruikt kunnen worden, ook al zijn ze 5 jaar geleden bedacht.
Ha. Nee, het idee alleen dat een routine of opener je game kan redden is verouderd.

volgens mij zijn alle vragen die ik nu heb allang achterhaald
Misschieen. Kijk maar even in de archieven hier (http://||||||||||||||.com).

Asphyx
08-31-2006, 11:41 PM
Hey het gaat mij niet om de opener maar om de vraag WAT ZIJN C EN U VORMIGE GLIMLACHEN?
Gewoon puur uit interesse wat zijn dat? Heeft iemand plaatjes?
Mijn mening is dat alles een opener kan zijn. Zorg alleen dat het niet een baard heeft en een beetje eigenzinnig is. Nu Neill Strauss de bijbel heeft geschreven voor onzekere mannen die chicks willen regelen zou ik hem niet gebruiken. Want al velen zijn je voor gegaan.

mindhunter
09-03-2006, 04:00 AM
Ik heb wat huiswerk gedaan en het eens opgezocht wat het eigenlijk betekent U en C vormig glimlachen.
Het mag dan al oud zijn om dit te gebruiken, maar daarom wil het niet zeggen dat de nieuwe PUA's het niet mogen weten wat het wil zeggen.
Bij alles wat je leert moet er een begin zijn.
Stijl: Ik ontmoete een meisje dat een pop ster wilde zijn. En zij had een theorie dat de mensen met U-vormige glimlachen vijandig werden waargenomen. En de mensen met c-Vormige glimlachen kwamen vriendschappelijk over.
HB: Zo wat is dan U?
Stijl: U is wanneer uw tanden rechtstreeks in uw mond terugkeren (kan „soort gelijkaardig toevoegen een paard“ als zij een SHB is). een C. is wanneer er een grote rij van parelachtig wit in de voorzijde is. Het is van mijn ex, het is maar een theorie.Zij veranderde haar tanden chirurgisch van U naar een c.
HB: te neig ofwa
Stijl: Ze zei mij om naar de covers te kijken van Christina Aguilera, wie een U is, en Spears Britney, wie een c. is. Bekijk de cover van even welk tijdschrift, en u zult zien dat het altijd een c. glimlach is.
Van daar dat ik altijd naar de tanden kijken van iedere nieuwe persoon dat ik tegen kom. Het is een leuk hobby geworden.

stRiPPed
09-03-2006, 07:34 AM
daarom wil het niet zeggen dat de nieuwe PUA's het niet mogen weten wat het wil zeggen
Van mij mag je alles uitzoeken. Maar maak je geen onderscheid tussen wat erg nuttig is en de moeite waard is om te studeren en leren en wat niet?
Als ik je binnenkort gaat vertellen dat wij de "super annihilator mega-blow-your-mind neuk routine" hebben ontdekt (dat meestal $$$$ kost) denk je dan ook dat het voor jouw DE OPLOSSING moet zijn? :D

The Dutch
09-06-2006, 04:21 AM
hahahaha

TommyGun
10-02-2006, 09:34 AM
Stop deze nutteloze discussie haha! Het gaat er niet om wat een U en een V vormige glimlach betekenen. Je denkt toch niet dat diegene, waar Style het van heeft gehoord, het wetenschappelijk heeft onderzocht ofzo? Het blijft een spel, het is geen liegen als je de betekenis omdraaid, het is FLIRTEN!
Don't forget: it's just a game! :D