PDA

View Full Version : vakantielief

baddebom
08-21-2006, 12:58 PM
toen ik en mijn kameraad op de laatste dag van onzen reis een hapje gingen eten in een grieks restaurant dichtbij hamburg ontmoete ik een leuk duits meisje die in dat restaurant werkte. ik had er een leuk gesprek mee, ze kwam zelfs bij mij zitten toen mijn kameraad naar toilet ging, haar lichaamsstaal zag er positief uit er waren duidelijke signalen aan haar kant. Ik dacht toen ik vertrok ik zal haar een briefje afgeven met mijn email adres erop.(ja ik weet het ik had het aan haar moeten vragen wat haar email adres was). ondertussen heb ik natuurlijk nog niets ontvangen van haar.
Wat moet ik nu verder doen?
Naar het restaurant eens bellen en naar haar vragen?
De bediende van het hotel inschakelen en het haar laten vragen?
Of ze volledig uit mijn hoofd zetten(het is toch 600km hier vandaag) en mij op andere HB mijtoeleggen.

chiefofficer
08-21-2006, 01:19 PM
Of ze volledig uit mijn hoofd zetten(het is toch 600km hier vandaag) en mij op andere HB mijtoeleggen.
de vraag stellen en hem zelf beantwoorden :)
het is makkelijkere een nieuwe te nemen dan dit te gaan regelen :)

Odyssey
08-22-2006, 06:41 AM
je bent idd in de fout gegaan door je eigen e-mail adres te geven.
daardoor ben je er vanuit gegaan dat ZIJ de prijs is en jij de jager, bad thing.
dat je niks van haar hoort is vrij logisch, één zij weet zelf ook dat je maar een toerist was en ze je nooit meer gaat zien, en twee, ze kan dit als iets te eedy ervaren.
damage controll, don't try to fix 'broken' games :)
Leer uit het geen je hier verkeerd gedaan hebt, en probeer bij volgende projecten niet meer diezelfde fout te maken.
sarge on!
Od

Asphyx
08-24-2006, 02:40 PM
Gast gewoon bellen, je hebt niets te verliezen. Het ergste wat je kan gebeuren is dat de telefoon erop wordt gegooid.
Natuurlijk kom je needy over en natuurlijk moet je dit soort dingen niet doen in het dagelijks leven en hoort het niet bij the game of een PUA-lifestyle. Maar je kan gewoon niets verliezen.

Iknow
09-07-2006, 05:13 PM
dude wat wil je... terug gaan en met haar trouwen? Shuck Fit.

The Dutch
09-08-2006, 04:50 AM
volgens mij een gevalletje van "One Itis" :D
Je kan 2 dingen doen, bellen en het erop wagen, met de kans dat er niets uit komt en je je kut voelt, of gewoon verder sargen.
Ik zou persoonlijk denk ik gewoon BEIDE doen, khou wel van een gokje wagen dus...dat is wat ik zou doen. :cool:

mindhunter
09-08-2006, 08:52 AM
Het is ondertussen al ruim 3 weken geleden dat ik terug ben van Duitsland en ik heb ze gelukkig snel uit mijn hoofd kunnen zetten.
Ik zag snel in dat dit een one ites was. Hoe meer je bij hetzelfde meisje blijft hangen, hoe meer je erop verliefd wordt en hoe meer je ervan verwacht.
Ik ben dit snel te boven gekomen door opnieuw te sargen.
Dit is de beste remedie tegen one-ites.

Profundido
09-19-2006, 04:02 AM
lol