PDA

View Full Version : cafe

pepp
08-19-2006, 10:06 PM
hey Pua's,
Ik ga morgen naar een cafe, en ik had net het boek van style en mystery uitgelezen, en wilde het nu wel voor het eerst testen.
Nou wilde ik dus vragen wat ik als opener moet gebruiken, ik wil niet echt iets hebben van mystery met zn middelvinger opsteken als opener, maar iets dat haast niet mis kan gaan en waar mn hart niet met 300 hartslagen per minuut van gaat... Verder nog wat tips voor een beginner?
greetss
pepp

Asphyx
08-20-2006, 12:43 AM
Gewoon praten, zorgen dat je een leuke tijd hebt en je op je gemak voelt. Je moet niet hangen op de technieken maar ze gewoon toepassen in situaties. Het zal niet meteen lukken maar gewoon veel oefenen. Succes post eventuele field-reports op het forum.

pepp
08-20-2006, 08:29 PM
oke dank voor de tip, maar doordat er wat problemen waren hadden we het maar naar overmorgen verplaatst, morgen dus :eek:
nou maar ik vraag me gewoon af of er iets makkelijks is dat ik gewoon kan proberen, ik wil niet iets zeggen zoals hoi hoe gaat het? oid
en als ik een biertje opheb voel ik me sowieso wel lekker :P

Odyssey
08-22-2006, 06:47 AM
oke, regel één, geen alcohol (ooit al eens gezien hoeveel zatte of beschonken jongens zich aan meisjes opdringen? het is een minpuntje. een glas kan miss, maar zeker niet meer)
regel 2, drie seconden regel, spreekt voor zich (al is deze voor mij ook nog moeilijk toe te passen)
ga niet direct beginnen met 'hoe gaat het' want dit impliceerd jouw interesse in haar, iets wat de vorige jongen ook probeerde, en de volgende waarschijnlijk ook zal doen.
Vraag liever iets over waar er nog leuke plaatsen zijn om weg te gaan, of over ze soms weet welke cocktail het beste is (om vervolgens te zeggen dat je niet drinkt, zal ze meteen reageren en heb je direct gesprek)
Hou het dus asexueel en toon zeker geen interesse voordat zij IOI's aan jou geeft!!!
Hou ook enkele routines of verhalen klaar waarin je kan vervallen eens je geopent hebt ;-)
success!
Od

The Dutch
08-22-2006, 07:20 AM
haha, die van die cocktails, dat vind ik wel een leuke :)
Ik kan de raad van Odyssey beamen, zorg dat je meerdere verhalen klaar hebt.
Kheb zelf nog wel eens dat als ik merk dat ze niet echt happerig is, omdat ze mischien een Bitchshield optrekt ofzo, dat ik dichtsla, en dan sta je dus al gauw voor lul...zoals ik dus regelmatig heb meegemaakt.
wat ik zelf doe is bv:
ipv zomaar op een meid af te lopen, eerst eens goed te observeren, of ze veel lacht, dat duidt bv op het feit dat ze een goed humeur heeft en in is voor een geintje ofzo want van nature ben ik een beetje "cocky funny" en weet ik dat ik mn humor kan gebruiken in het spel en mn opener kan ik daar op aanpassen bv.
Zo voel ik me iets lekkerder in mn vel, ik ben op die manier meer in mn element.
Mijn game is namelijk niet zo sterk dat ik een blok ijs kan omtoveren tot een warme bron vol lust ;)

Odyssey
08-22-2006, 09:38 AM
eerst eens goed te observeren
dat is iets wat ik ook vrij vaak doe, vreemd genoeg voel ik mij daar ook goed bij. feit is dat door haar te observeren je zondigd aan de 3s regel, en ze maw al de tijd gehad heeft om jou te betrappen op haar observeren met DLV tot gevolg.. :(
een vervelend neven effect waar ik iets aan probeer te veranderen, but hey, at least we're talking to those chicks in stead of the AFC's :cool:

stRiPPed
08-22-2006, 09:48 AM
Er wordt wat erg slechte advies gegeven hier.
Bijvoorbeeld

Hou het dus asexueel en toon zeker geen interesse voordat zij IOI's aan jou geeft!!!
Zij weet al waarom je haar aanspreekt. Ook als je haar de weg vraagt of iets dergelijks. Test het maar uit. Vroeger of later krijg je als reactie, "Maar waarom vraag je dit aan mij?" Dit is een test om te kijken of je genoeg ballen heb om je intentie -- op een stijlvolle manier -- te laten zien.
"Indirect" approaches zijn aanpakken van 5 of 6 jaar geleden.

The Dutch
08-22-2006, 10:43 AM
Tja, kijk, ik ben geen "hardcore PUA" dat probeer ik ook niet eens te zijn en tuurlijk het zal wel zo zijn dat ik de 3 sec regel verbreek als ik eerst observeer maar als ik Mystery's verhaal terug lees zegt hij aan de andere kant ook "only an amature hits on a girl instantly...a pro waits 3 to 5 minutes"
Ik "DENK" dus, dat die 3 sec. regel mischien verkeert geinterpeteerd word, ik kan het fout hebben hoor dus val me niet gelijk aan :) als ik het verkeerd heb hoor ik het graag, maar ik denk dus dat die 3 sec regel ingaat zodra je op een dame afstapt en dat je dus binnen 3 seconden moet beginnen te praten, omdat je anders een freak lijkt die haar recht in haar gezicht staat aan te gapen.
Zo heb ik het dus opgevat...

Odyssey
08-22-2006, 11:57 AM
Zij weet al waarom je haar aanspreekt. Ook als je haar de weg vraagt of iets dergelijks. Test het maar uit. Vroeger of later krijg je als reactie, "Maar waarom vraag je dit aan mij?" Dit is een test om te kijken of je genoeg ballen heb om je intentie -- op een stijlvolle manier -- te laten zien.
"Indirect" approaches zijn aanpakken van 5 of 6 jaar geleden.ja én neen.
sta mij toe even vrij te reageren zoals jij net deed.
indien je niet direct je intensies bloot geeft zal zij gaan denken van waarom doet hij niet zoals alle andere mannen? ben ik niet goed genoeg? enz...
Tuurlijk dat je je interesse in haar moet vrijgeven maar dan spreken we eerder over einde attract begin comfort. het ging hier over openers dacht ik...

Asphyx
08-24-2006, 02:30 PM
Hoe je het ook wendt of keert ER IS GEEN EXCUUS OM DE 3 SECONDENREGEL TE BREKEN
Waarschijnlijk is 3 seconden ook nog te lang. Gewoon niet nadenken, tegen iedereen die enkel maar in je buurt komt iets zeggen. Op een gegeven moment praat je vanzelf wel toevaligerwijs tegen een HB en dan begin je gewoon aan je game. Doordat ze je al met iedereen heeft zien praten zal ze haar bitchshield omlaag doen omdat ze niet zeker is of je haar aanspreekt omdat je iedereen aanspreekt of omdat je serieus wel iets van haar wilt.
Serieus als ik ga gamen in clubs en bars probeer ik na een periode van acclimatisatie zoveel mogelijk korte gesprekjes te voeren met IEDEREEN die ik maar tegen kom. Op een gegeven moment gaat de motor rollen en komen de fantastische openingszinnen vanzelf eruit floepen. Jullie hebben allemaal waarschijnlijk wel 1000en goede zinnen gelezen en die zitten allemaal in je hoofd. Op een gegeven moment komen die er toch wel vanzelf uit, je moet gewoon eens die 'leap of faith' maken en geen slappe excuses verzinnen.
stRiPPed heeft helemaal gelijk in zijn kritiek. Er worden hier slechte adviezen gegeven. Met alle respect, zelf vind ik dat veel posts typische AFC-posts zijn...Uiteindelijk gaat attitude voor goede openingszinnen/strategie. Overtuig jezelf gewoon dat IEDERE VROUW je leuk vind, stap dan een cafe in en begin slap te ouwehoeren en volg het schema minimaal. Als je alleen of met een mokkel in bed ligt ga je maar je game tot op het bot analyseren wat er goed ging en wat leermomenten zijn. Let op:DAARNA DUS!...daarvoor of tijdens werkt alleen maar verlammend.
Serieus: ik heb HB's gekregen met suffere zinnen als 'hoe gaat het?' Meestal begrijpen of horen ze niet eens wat ik zeg(ik praat zacht en binnendsmonds, ik moet daar aan werken)...ondanks dat krijg ik vaak goede report. Het gaat er niet om WAT je zegt maar WIE het zegt en HOE je het zegt. Ik heb bijvoorbeeld met een paar woorden portugees, half engels, half frans een set in een club in lissabon geopend. Komt dat door die fantastische opener die ik gebruikt heb? Nee natuurlijk niet....gewoon enkel door een outgoing attitude, zelfvertrouwen, lef en gevoel voor humor.

pepp
08-29-2006, 10:33 PM
bedankt allemaal voor de positieve posts, helaas was de trip naar het cafe echt nix, geen lekkere meisjes en de anderen waren vaak omsingeld door een groep van meer dan 5 jongens... Ik ga morgen misschien nog naar een andere cafe, daar schijnen veel meisjes te zijn.
asphyx: ja oke, lef enzo heb ik wel, zelfvertrouwen komt vanzelf wel, maar ik wil niet iets beginnen met hoe heet jij oid... ik wil wel iets echt nieuws te zeggen hebben wat ze dus nog nooit hebben gehoord... dus wat is iets dat ik kan gebruiken dat meestal wel werkt?

stRiPPed
08-30-2006, 03:21 AM
indien je niet direct je intensies bloot geeft zal zij gaan denken van waarom doet hij niet zoals alle andere mannen? ben ik niet goed genoeg? enz...
Helaas als het zo makkelijk was. Zij denkt echter, de jongen is AFC excuser net zoals de vele anderen.... Hij probeert maar wat.
Vooral de hele mooi vrouwen weten waarom onbekend mannen plotseling hun "vrouwelijk mening" nodig hebben.
Op de archief van ||||||||||||||.com hebben wij dit al uitvoerig besproken.

Asphyx
08-31-2006, 11:36 PM
Ik heb laatst een chick geopend met de openingszin 'hey luister ben je wel eens versierd met de volgende openingszin [even wachten] hier komt ie[speel dan als Style] "Sorry, maar ik heb even haast, ik ga straks weer naar mijn vrienden terug maar [die vriend die zijn juwelen van zijn ex terug wilt-line]" ?'
Het was een redelijk slechte opening omdat ze halverwege de draad alweer kwijt was maar het werd wel snel een leuk gesprekje.
David Deangelo haalt ergens een komiek aan die stelt 'Als mannen een vrouw aanspreken weet die vrouw dat de eigenlijke boodschap is: "Want some dick?" ' en dat is ook echt de waarheid, want hoevaak spreken mannen een man aan om een mening...mij is het in ieder geval nooit gebeurd(zelfs niet in gay-clubs)

Profundido
09-19-2006, 04:43 AM
3 seconden regel (voor diegenen die nu wel doorhebben dat het op hen van toepassing is) slaat niet op het beginnen versieren op zich van de meid die je wil in een gegeven set. Het slaat op het openen van de set zodat je bezig bent en daar niet staat te gaaien (want mensen ZIEN dat, ook al denk je van niet...)
Ik hou voor mezelf een iets strakkere variant van deze regel. Vlak voor ik een publieke plaats zoals cafés binnenstap herinner ik mezelf aan die regel. Onmiddellijk bij het binnenwandelen stap ik naar iemand en open een set ZONDER PARDON. Dat is de regel die ik met discipline aanhoud. Ook als ik er nog nooit binnengeweest ben. Ik stap gewoon op een man af (geef toe, da's makkelijk) en begin te babbelen en terwijl ik dat doe begin ik af en toe links en rechts te kijken zonder dat het opvalt om een idee te krijgen van hoe het er aan toe gaat. Je kan niet geloven hoeveel ik achteraf te horen krijg van meisjes daar in het cafe (nadat ik ze heb leren kennen) "hey jij kent hier precies wel mensen he" en eigenaardig genoeg klopt dat nog helemaal ook.
Ik heb na 2uur meestel wel een man of 6-10 die ik heb leren kennen en die regelmatig voorbijlopen (bv om naar toilet te gaan) en die ik dan wanneer nodig tegenhoud en effe mee verder babbel bij wijze van neg of IOD in het algemeen naar een specifiek meisje toe waarna ik me weer omdraai en verderbabbel met haar. Zaterdag laatst ook weer gedaan in een cafe waar ik nog nooit eerder was. Een HB5 op 10min zo zot gemaakt dat ze wanneer ze maar kon aan mij kan. Dan stilletjes stap per stap verplaatsen zodat ze meekomt tot ik met mijn rug naar een groep van 5 HB8-9 blonde sta. Hetzelfde gedaan met een HB7 naar die groep blonde en toen ze ook weer rond mijn middel kwam (en zeker was dat de groep blondjes aan het kijken was) klaar en duidelijk haar hand gepakt en weggegooid met de woorden "Hey, rustig he meiske ik ben niet van iedereen he..." en dit op hoorbare toon. Ik begon direct erna weer tegen een van die mannen die ik daar al had leren kennen met het plan mij na max 5min om te draaien en de set blondines te openen maar terwijl ik tegen die man bezig was voelde ik plots een lichaam tot 2 maal toe zachtjes tegen mij duwen. Ik draaide mij om en zei op lachende toon "hey gaat het een beetje ja ? Een mens wil al es rustig babbelen...", gevolgd door een gemeende smile. Het meisje in kwestie bleek een van de blondines en toen ik haar vriendinnen zag staan terwijl ik dat zei merkte ik dat ze allemaal lachten...

Kaaks
09-19-2006, 08:08 AM
Ik ben het helemaal met Asphyx eens. De zinnetjes en trucjes die je leert zijn alleen maar een hulpmiddel om een gesprek te beginnen en niet dood te laten vallen. Er zijn maar een paar dingen die je moet doen:
- Heb zelfvertrouwen in jezelf/heb lef
- Ben anders dan andere
- En zorg dat ze moet lachen om wat je zegt
Daarbij kunnen die openers die je hier leest goed voor gebruiken en die kubus en het getal raden etc.
Je MOET ook zeker zoveel mogelijk sets openen in het begin zodat je social value omhoog gaat en dus ook je zelfvertrouwen. Als je dat doet dan hoef je na een tijdje niet op vrouwen af te stappen maar komen ze wel naar jou toe. Dus ga nie rond kijken of het ergens anders leuker is.
NEE het is bij jou te doen en dat mag iedereen weten ook!
Verder is het iets waar je ervaring in moet krijgen

Zoroaster
09-30-2006, 10:31 AM
2 jaar terugh kwam ikregelmatig in een kroeg waarin ik weinig mensen kende. Ik rookte vantevoren een jointje en dronk drie biertjes ofzo.Op zo'n moment was ik in me element. En voelde de behoefte om met iedereen te slap te ouwehoeren. Wekenlang heb ik nog aanspraak gehad door die drie avonden in een jaar waarin ik iedereen aansprak.
Dus ik sluit me aan bij de rest: praat tegen iedereen!
Dit geld ook voor ouwe omaatjes in de trein er zit altijd wel een hb-tje in de buurt die je ad-rem geouwehoer interessant vind.
T laatste jaar kom ik nog steeds in dezelfde kroeg met een bouwvakkende alfa die alles voor me wegkaapt en iedereen kent, dat is kut voor mijn game.
Nu begin ik er gelukkig weer bovenop te komen!

DutchShadow
09-30-2006, 01:06 PM
Asphyx AMEN!
Je hebt helemaal gelijk. T gaat niet om wat je zegt maar hoe je het brengt!
Just do it!