PDA

View Full Version : Badboy Meet & Greet @ ||||||||||||||.com

stRiPPed
08-18-2006, 12:55 PM
Een kans om Badboy te onmoeten.

Heren, (English version below)
Komende week is Badboy in Amsterdam en organiseert de NLLounge een "Meet & Greet" met hem. Badboy zal vertellen over zijn nieuwste inzichten en tactieken, daarna mag je je vragen aan hem stellen.
Locatie en datum: Amsterdam centrum, woensdag 23 augustus, 19.30 uur.
Details over de exacte lokatie krijg je in je bevestigingsemail.
Kosten: Trouwe leden 10 euro, incidentele posters leden 30 euro
*Trouwe leden zijn leden die actief posten (gemiddeld minimaal 2x per maand), advies geven en/of bijdragen aan de FAQ, helpen dingen organiseren.
*Incidentele posters posten nu en dan, geven weinig tot geen advies.
*Leden die nog niet gepost hebben: als je interesse hebt om te komen, laat dit aan mij weten per email. Als er plaats is krijg je een uitnodiging.
Je kunt je aanmelden via email adres:
supernatural (apestaart) |||||||||||||| (punt) com
Bij twijfel over tot welke categorie leden iemand behoort, beslissen de moderators.
De inschrijving sluit maandag avond om 18.00 uur.
Meer info @ www.||||||||||||||.com.
Gentlemen,
Next week Badboy will be in Amsterdam and the NLLounge organises a "Meet & Greet" with him. Badboy will tell about his newest insights and tactics, after that you may ask him your questions
Location and date: Amsterdam city centre, wednesday 23 august, 19.30 hours (7.30 PM). Details about the exact location will be provided in your invitation email.
Costs: Loyal members 10 euro, occasional posters 30 euro.
*Loyal members are members who are active posters (on average at least 2x a month), give advice, help writing the FAQ, help organise things.
*Occasional posters post every now and then, give some to no advice.
*Members who didn't post until now: if you want to attend the event, let me know by email. If there is place available you will get an invitiation.
You can sign up via email address:
supernatural (a t) |||||||||||||| (d o t) com
If there is doubt about to which member category you belong, the moderators will decide.
The signup procedure closes monday at 18.00 hours (6 PM)
More info @ www.||||||||||||||.com.
Sign up via the email address above.

stRiPPed
09-02-2006, 12:14 PM
Een review van Badboy en ik verschijnt vandaag in de Telegraaf. Een beetje overdreven, hij schreef dat de "vrouwen eten uit je hand" (!), maar leuk om iets positief te lezen in de pers over ons.
Leden van de nonprofit NLLounge (http://www.||||||||||||||.com) krijgen toegang tot (bijna) gratis mini-workshops van Badboy.

stRiPPed
09-03-2006, 07:37 AM
Ik hoorde net geruchten dat hij weer volgende maand terugkomt voor een (bijna) gratis meeting. Als mensen zin hebben om een van de toppers in het echt te zien....

The Dutch
09-06-2006, 04:02 AM
hey,
ik heb zeker wel interesse om zoiets een keer bij te wonen dus graag hoor ik van je "hoe, wat, waar en wanneer"
Thanx,
Ricky D.

Odyssey
09-12-2006, 08:23 AM
stRiPPed
altijd als sinds ik The Game gelezen heb vind ik het jammer dat de hedendaagse guru's aarts moeilijk te bereiken zijn, en dat die 'workshops' die daar beschever worden helaas praktisch uitgestorven zijn en vervangen zijn door "industrieele" seminars...
Ik wil deze kans dan ook zeker niet laten liggen!
One man can always learn more then he already knew...
sarge on
Od