PDA

View Full Version : Sargen op Lowlands

Tempesto
08-11-2006, 12:51 PM
Hallo allemaal, dit is mijn eerste thread (vorige week aangemeld).
Ok, ik ga deze week dus naar Lowlands. Ik ben regelmatig naar dit soort festivals geweest, maar dit is de eerste keer sinds ik me hebt verdiept in PUA materiaal.
Heeft iemand hier al een keer een soort analyse gemaakt van de voordelen voor de PUA op festivals? Ik heb in het verleden zeer veel mensen leren kennen op festivals, dus ik denk dat deze editie van Lowlands weleens goede resultaten kan gaan opleveren.
Ik ben van plan de resultaten van komende week op dit forum te posten voor verdere discussie.
cheers, Tempesto

Asphyx
08-13-2006, 10:25 PM
Heb nooit echt gesarged op Lowlands wel chicks mijn tent in geregeld daar. De mooiste vrouwen lopen rond bij de DJ's vergeet daar vooral niet naartoe te gaan.Ze zijn ook outgoing en leuker om te benaderen.
Tiga, 2000 and one, Tiefschwarz en Magda zijn altijd wel dj's waar zware HB's op afkomen.

energetic
08-14-2006, 12:43 PM
hey Tempesto,
Ik heb me ook sinds kort in het pua materiaal verdiept. Zoals elk jaar wordt lowlands weer briljant! En nu voor het eerst sinds lange tijd vriendinloos ;)
Ik ga met een grote groep vrienden heen dus dat loopt wel los.
Ik heb iig met een maat voorgenomen om ff flink op pad te gaan. Ik zal kijken of ik m'n game verder kan verbeteren. Ik ga de uitdaging iig met mijzelf aan.
tot speeks
later

energetic
08-16-2006, 06:12 AM
Verdomme net dat ik mijn kaartje wilde kopen.... uitverkocht...
grrrrrrr.
Wie van jullie heeft wellicht een kaartje over of heeft nog goeie contacten..?
Man ik wil echt graag heen.
prijs valt over te praten
all.energetic@gmail.com

Terrance
08-16-2006, 07:18 AM
Lekker slim om er zo lang mee te wachten..

Tempesto
08-16-2006, 11:08 AM
Hey,
Een paar vrienden van mij waren ook zo slim om gisteren pas kaartjes te gaan halen. Maar ik zal de resultaten hier neerzetten. Ik hoop dat het geen enorme baggerzooi gaat worden. En bedankt voor de suggesties om naar bepaalde dj's te gaan.