PDA

View Full Version : Mislukte opener... Wat ging er mis?

TommyGun
08-06-2006, 01:48 AM
Heren PUA,
Gisteravond werd ik afgewezen op de "welk-geurtje-vindt-jij-het-lekkerst" opener.
Even voor de beeldvorming: ik was uit met vijf vrienden. Twee vrienden zagen in de club waar we waren twee meisjes die ze hadden ontmoet op vakantie. Deze meisjes (een 6,5 en een 7) hadden weer twee vriendinnen bij zich die niemand eigenlijk kon (een 8, mijn target, en een 9). Ondanks dat ik het boek van Style pas heb gelezen en geregeld hier de verhalen lees had ik nog maar 0,00 ervaring in de echte wereld met deze manieren van verleiding. Ik had de opener met de geuren voorbereid en wilde deze dolgraag uitproberen deze avond op de 8. Ik overtrad de 3-seconden-regel met ongeveer een half uur (om moet te verzamelen). Vervolgens liet ik in het gezichtsveld van mijn target een vriend aan mijn polsen ruiken zodat ze zag dat ik het 'echt' zou menen als ik het aan haar vroeg. Dit is wat er gebeurde nadat ze het voorgaande had gezien:
TommyGun: Hé ik heb een vrouwenmening nodig.
Zij: Vertel...
TommyGun: Ik heb twee verschillende geurtjes op gedaan, een op mijn linker en een op mijn rechter pols, omdat ik niet kon kiezen welke het lekkerst wa.....
Zij: WIE DOET ER NOU IN GODSNAAM 2 VERSCHILLENDE GEURTJES OP?!? :confused:
TommyGun: Tja ik kon niet kiezen, mijn vriend vind die op mijn rechter pols het lekkerst maarja dat is een gozer en ik heb liever dat jij je vrouwelijke mening geeft.
Zij: Wie doet er nou 2 luchtjes op?? (zonder te ruiken) Ja ik kies ook de rechter (draaid zich om naar haar vriendinnen).
TommyGun: Ben je altijd zo als iemand gewoon wat aan je vraagt?
Zij: (om van me af te komen en over haar schouder zeggend) Ik heb een vriend.
TommyGun: Ik vroeg niet of je met me wilde trouwen...
Zij: (negeert TommyGun met haar rug naar hem toe en gaat snel tussen haar vriendinnnen in staan)
TommyGun: (stille aftocht met gebogen hoofd..)
De rest van de avond heb ik de moed niet meer op kunnen brengen om het bij een andere hb te proberen (wat slecht is, ik weet het). Voordat ik over deze technieken van verleiden had gelezen, ging ik op natuurlijkinstinct af. Ik denk nu zelfs dat als ik een 'gewone' AFC opmerking had gemaakt als: 'komen jullie hier vaker?' dat ik nog meer kans had gemaakt dan nu...
Wat denken jullie hiervan?
- TommyGun

TheMaestro
08-06-2006, 02:58 AM
Hey Tommygun,
Ten eerste je hebt ze in ieder geval aangesproken. Je bent dus al een stap verder dan heel veel andere gasten.
Tja en nog even over die opener met die twee geurtjes. Die komt geloof ik van Mystery. Maar die HB8 had wel een punt. Ze zei wie doet er nu in hemelsnaam twee geurtjes op. Vrouwen hebben meteen door dat je dat vantevoren gepland hebt. Want inderdaad wie doet er nu twee geurtjes op als hij uit gaat. En zo een zin komt al erg versierderig over.
Je zou bijvoorbeeld het volgende kunnen doen. Stap op een HB en vraag de weg naar andere uitgaansgelegenheid.
Voorbeeldje "Van hé weet jij waar de Escape zit ?" Dat is totaal neutraal. Vervolgens vraag je of ze nog wat andere leuke tenten in de buurt weet. En als je dan eenmaal in gesprek bent.Zeg je:
"Hé ik moet wel zo weg, maar mag ik jou om wat vrouwelijk advies vragen. Ik heb net een nieuw geurtje en vroeg me af wat jij er als vrouw van vind ?" (Dus niet twee geurtjes op twee armen).
Kijk zo leid je jouw vraag geleidelijk in i.p.v. dat je meteen pats boem haar mening gaat vragen.
Greetz,
TheMaestro

Terrance
08-06-2006, 03:11 AM
Ik neem aan dat het overtreden van de 'drie seconden regel' ook niet echt hielp :)

Iknow
08-06-2006, 05:18 AM
mwoah....
Die 3 seconden regel bestaat om overtuiging, gebrek aan angst, wilskracht en een fuck-iedereen-instelling uit te stralen.
Als je een opener als de jouwe heeft dat niet nodig. Die vraagt juist om een instelling van ik vraag het aan iedereen.... dus ook aan jou.
Het moet niet opvallen dat je het als versiertruc gebruikt. (zoals meastro zegt)
Vrouwen hebben door dat je de 'truc' gebruikt om ze te versieren.
Je kan het inpakken "Ik ben vandaag in de stad geweest en deze 3 (!) bleven over." Laat er 2 ruiken aan je polsen... waar is de 3e??? Juist. In je nek. :D.
Boeit ook niet zoveel. Falen bestaat niet. Alleen leermomenten.
Volgende keer: je probeert haar niet te versieren met een luchtjes techniek... je vraagt naar haar mening.
Het is een verschil van instelling.
"He hoe is het? Luister, ik ben in de stad geweest.... kunnen jullie ff kijken welke het lekkerst is??" Met een instelling... na deze vraag ben ik weer pleite.
Je maakt al progressie... lekker boeiend dat iemand fout reageert. Volgende keer ben je beter.
Heads up man.

stRiPPed
08-06-2006, 07:00 AM
De opener met de twee geurtjes was van MadDash uit de V.S. Toen hij een keertje naar ons was toegekomen in Amsterdam hebben wij lang van gedachten gewisseld hierover.
Conclusie: De opener is niet een magische pilletje of sleutel tot een gouden doos.
Vrouwen weten dat je haar "vrouwenmening" niet nodig heb. Dit is een smoes. De weg vragen naar de Escape is ook een smoes. Goed om over je approach angst heen te komen, maar zeker niet optimaal. Het voelt voor vele vrouwen alsof je een kruk nodig heb om met mensen te socializen.
Hier is je bewijs:

Zij: (om van me af te komen en over haar schouder zeggend) Ik heb een vriend.
TommyGun: Ik vroeg niet of je met me wilde trouwen...
Durven praten is veel beter dan helemaal niets.
Wat je misschieen in Het Spel heb gelezen zijn voorbeelden van emotioneel intelligentie maar de "tactieken" zeggen vaak niet veel over hoe (stem, lichaamstaal, inner game) zij gebracht werdt.
Hoe begin je een gesprek met een vriend die je een tijdje niet gezien heb?
Dit hebben wij ook uitvoerig besproken op de NL Lounge (http://www.||||||||||||||.com) Dutch Seduction forum.

Mental
08-06-2006, 11:30 AM
De opener is goed, gewoon juist doen.
Het "Waarom?" staat in het boek.
Verder toch goede poging.

TheMaestro
08-06-2006, 11:45 AM
Mental,
Wij hebben die boeken met openers ook gelezen. En alles klakkeloos overnemen is not done. Wel kritisch blijven.
In dit geval lees je dat de vrouw in kwestie zegt. Wie doet er nu 2 luchtjes op. Vertaald betekent dat dat ze door heeft dat het niet spontaan is, maar dat hij het voorbereid heeft.

Mental
08-06-2006, 12:05 PM
Ik zei dat dat het "Waarom?" in het boek staat. Niet dat hij het letterlijk moet overnemen.
Het is voorbereid. En?
Je moet ze gewoon laten geloven dat je het echt doet omdat je je collectie geuren wilt uitdunnen. Niet omdat je hun wil versieren.
Net zoals bij de veel andere openers.

myththerealone
09-07-2006, 03:01 PM
zeg speels of serious NEE:p steek je tong uit en draai om
of
TommyGun: Ik heb twee verschillende geurtjes op gedaan, een op mijn linker en een op mijn rechter pols, omdat ik niet kon kiezen welke het lekkerst wa.....
Zij: WIE DOET ER NOU IN GODSNAAM 2 VERSCHILLENDE GEURTJES OP?!?
tommygun: (geef haar een duivelse grinn) IK
of tommygun: (met een gezich van jij bent zo in de war meid maar toch lief) IK mijn omas kat mijn buurman madonna en 50 cent
nou geef me je mening ik moet gaan (en strek je armen naar haar neus zodat ze wel moet ruiken)
en niet zomaar kan zegen de rechter
en toen ze zei de rechter kon je naar je vriend omdraaien en zegen haha je had gelijk oh shit
Dan zegt ze "Wat wat had die gelijk
Hij vertelde me bad girls kiezen altijd de rechter shit ik kan niet meer met je praten maar toch bedankt voor je eerlijkheid( geef een smirk)
...en elke keer als je haar dan ziet kijken naar ou of je haar perongeluk in de ogen kijkt schud je hoofd van "o nee jij bent trouble"
ren weg van haar neem afstand als ze dichterbij komt wees speels man dan bam als ze begint te praten ga mysterious mystery bad speels push pull do the cube duw haar weg zeg nee je bent bad etc etc
maar je bent nieuw dus het is ok

Profundido
09-19-2006, 04:10 AM
Myth heeft gelijk en toch vind ik die van die geurtjes belachlijk slecht als opener. Het kan werken voor sommigen omdat het gaat om HOE je het brengt en dan speelt de opener zelf geen rol meer maar als pure opener is hij barslecht om eerlijk te zijn om die reden die al aangehaald werd: je maakt duidelijk dat je dat gepland hebt. Hou er rekening mee dat de gemiddelde knappe US griet echt niet zo bijdehands is als een gemiddelde mooie BE-NL griet. Je valt al snel door de mand in BE-NL als je dit probeert TENZIJ je zogoed en vlot kan corrigeren dat ze het eigenlijk wel leuk/grappig vinden (zie Myth's post voor voorbeelden) dat ze je spontaan interessant vinden. Alles draait em in dat geval wel om de mimiek en body language die je uitstraalt en dat kunnen wie hier niet voortonen...