PDA

View Full Version : Oprichten van een kleine PUA gemeenschap

TheMaestro
08-06-2006, 01:36 AM
Hé gasten,
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is TheMaestro.
Ben pas op stap geweest met wat wings en dat is goed bevallen.
Volleerd zijn we nog niet, maar het begin is er.
Wie is er voor om een PUA gemeenschap in het klein op te richten.
Gewoon een aantal gasten die met elkaar on a regular basis gaan sargen.
Greetz,
TheMaestro

Iknow
08-06-2006, 06:26 AM
Ja altijd.
Waar woon je en waneer wil je go?
Omgeving DH / Delft / Rdam komt mij t beste uit.

TheMaestro
08-06-2006, 08:47 AM
Hey Iknow,
Leiden, Den Haag, Haarlem, Amsterdam, Rotterdam is allemaal te doen !
Stuur me ff een PB zodat ik je kan toevoegen op mijn MSN-lijst.
Hoeveel ervaring heb je met het hele PUA gebeuren. Zolang je je maar wil ontwikkelen als wingman dan zit je bij ons goed.
Greetz,
The Maestro

Mr Jo
08-06-2006, 01:22 PM
ok da was dus heel slim van me...
Als ik eens in nederland ben dan laat ik iets weten.
Groetjes

Tempesto
08-07-2006, 11:37 AM
Hallo,
Ik ben Tempesto, ik heb me eergisteren aangemeld op dit forum. Sinds een paar maanden ben ik veel over PUA onderwerpen aan het lezen, ik heb onlangs ook "The Venutian Arts Handbook" gelezen.
Ik ga eerst nog een tijdje zelf vanalles uitproberen en mij eigen maken. Maar over een tijdje lijkt het me best leuk om een keer met een paar gasten op stap te gaan.
Succes allemaal in ieder geval, cheers!, Tempesto

Tempesto
08-07-2006, 11:39 AM
Ik ben trouwens 24 en ben vaak op stap in Den Haag, Delft en Leiden.

DutchShadow
08-13-2006, 04:29 AM
Hey mensen!
Ik ben Shadow! Ik heb na het boek van Style (Het spel) gelezen te hebben, me verder verdiept in deze undergroundscene. Heb the venusian arts bestudeerd en ben nu bezig met Double your dating van David DeAngelo. Ook heb ik alle dvds van beide gezien! (echt goed trouwens).
Had niet echt problemen om vriendinnen te krijgen maar ik wil helemaal geen problemen hebben vriendinnen te krijgen ;-) Ik ben een perfectionist en daarom wil ik zoveel mogelijk leren en ervaring opdoen.
Een nederlandse PUA gemeenschap lijkt me een super idee, dus als jullie behalve deze site nog ideeen weten hoor ik ze graag!
Verder zou ik het niet erg vinden om eens met wat mensen te gaan sargen. Ik ben namelijk nog niet echt pua-achtig bezig geweest in het veld..
Omgeving breda-rotterdam.
Greetz..
Shadow

TheMaestro
08-13-2006, 04:52 AM
Hey Shadow,
Rotterdam is nog net voor ons te doen, maar wij zitten meer naar het Noorden
Toevallig ga ik 20 augustus tot 25 augustus op vakantie naar Baarle-Nassau
vlakbij Breda. Ken jij daar een beetje leuke tenten waar je goed kan sargen
Ken daar namlijk helemaal niks nada noppes.
En hoe zijn de vrouwen in Breda. Ik heb altijd het idee dat je die iets minder hard kan neggen omdat ze zo aardig overkomen.

DutchShadow
08-13-2006, 05:34 AM
Breda is goed te doen. Zitten een aantal leuke tenten dicht bij elkaar. De vrouwen zullen in Brabant zeker anders reageren op negs dan in de randstad. Ze zijn daar allemaal wat mondiger denk ik. Beetje minder of minder 'harde' negs is dus een goed advies.
Maar zoals ik al zei ben ik nog niet echt pua-achtig bezig geweest. De vrienden waar ik mee stap, staan niet open om op deze manier vrouwen te ontmoeten. Ze willen het niet methodisch aanpakken om beter te worden.
Mss kunnen we in de periode dat je in de buurt bent eens gaan sargen in breda dan? Rotterdam is ook geen probleem, ben er zelf nog niet echt vaak wezen stappen.
Wat is de stand van jouw voortgang?

TheMaestro
08-13-2006, 05:51 AM
Ja sargen in Breda zou kunnen op zich. Zit daar van maandag 21 augustus t/m vrijdagochtend de 25e. Weet niet of je daar bijvoorbeeld ook kan sargen op woensdag en donderdag. Heb alleen wel een paar puntjes:
Ik ga namelijk op vakantie met een vriend van me en die weet echt nada noppes van sargen. Hoeft ook niet, want hij heeft een vriendin. Maar van mij hoeft hij ook echt niets te weten over deze site enzo. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ook is het zo dat wij nogal in leeftijd verschillen. Jij bent 22 dacht ik en ik ben 29 en die kameraad van me is nog ouder. Qua leeftijd van vrouwen sargen is dat ook weer anders. Weet niet of je daar een probleem mee hebt !
Maar hé als je ons een rondleiding kan geven door de beste sarg-kroegen in Breda dan wil ik je best helpen als wingman. Voor wat hoort wat niet.
Wij sargen zelf meer in Den Haag , Haarlem etc.. Rotterdam is iets verder weg, maar zou ook nog kunnen.

DutchShadow
08-14-2006, 11:54 AM
Jammer doordeweeks zit ik met mn werk. Dus samen sargen in Breda wordt lastig. Het leeftijds verschil hoeft geen probleem te zijn. Maarwaarom houd je het voor je vriend verborgen? Schaam j j er voor om op deze manier bezig te zijn?

TheMaestro
08-14-2006, 12:17 PM
Nee dat niet !
Hij denkt alleen dat ik het allemaal van nature heb zeg maar en ik laat
'm in die waan :-)

Kendyman
08-17-2006, 01:22 AM
ik sarge regelmatig in Breda!
weet alle cafetjes er wel te vinden enzo. tis niet echt de ideale plek om te gaan maar soms kan je er echt perfecte sets openen in rustige cafetjes
ik ben ook wel geintresseerd in dat hele " oprichten van een gemeenschapje" idee
ik heb ov en ben bereid overal wel naar toe te komen.
ik woon in Dordrecht, dat ligt onder rotterdam.
Mijn msn is: Ferry_p_87@hotmail.com
ik hoor wel van jullie

The Dutch
08-22-2006, 10:57 AM
Hey guys !
Wel grappig om te zien dat de meesten wel een beetje in de buurt "wonen" ik woon zelf tegen Rotterdam aan.
Ik heb t op t moment erg druk, werk ett en met het lezen van al het materiaal wat ik maar onder ogen kan krijgen, een maat van me is ook erg gedreven met een consumeren van al het lees vooer en is al redelijk bezig ook !
Zodra ik wat meer tijd heb (en er aan toe ben om onder toeziend oog te sargen) zou ik het erg leuk vinden om eens een keertje met een groepje "op stap" te gaan en te kijken wat we er van bakken ;)
Jullie horen zeker vanmij !!!
greets !

Carbon
09-03-2006, 07:27 AM
Hej gasten,
Ik ben nu ook een paar maanden met de PUA-theorie aan t stoeien, ik heb The venusian arts handbook gelezen, verschillende dvd's van Mystery en David DeAngelo bekeken. Maar ik ben nu op zoek naar andere jongens die hier ook mee bezig zijn. Ik denk dat als je er met elkaar over kan praten je t veel sneller leert.
Overigens ben ik 28 jaar, woon in Alkmaar en werk in A'dam.
Eventjes organisatorisch: Maestro > jij hebt al contacten met andere would-be PUA's? Neem jij dan de organisatie op je om af te spreken? Anders wil ik t zelf ook wel doen, ik ben wel handig met dat soort dingen.
Ok, lees jullie later!

ThemanofSteel
09-24-2006, 06:08 AM
Heej, allemaal.
Ik ben ook al een tijdje bezig met het bestuderen van diverse boeken,dvd,cd's. Ik ga regelmatig uit met vrienden. We gaan dan naar een cafétje hier in de buurt, en anders naar "boeren muziek" b.v. WC experience, BZB. Nu zijn dit niet de beste plaatsen om te sargen.
Er zijn meestal meer jongens dan dames, en de dames die je er vind zijn absoluut geen HB's.
Ik zou graag een wing ontmoeten waarmee ik buiten het boeren circuit kan gaansargen.
Zelf ben ik al een tijdje bezig geweest met het oprichten van een eigen Lair.
Kijk maar eens op manofsteel.nl
Wegens tijdgebrek heb ik nog niet veel content op de site kunnen zetten, maar dat komt vanzelf nog wel.
Het is de bedoeling dat op de site de 2 werelden bij elkaar komen
1 vrouwen die komen kijken naar de partypics
2 PUA's die technieken uitwisselen, afspreken om te sargen ect.
Natuurlijk zijn er al meerdere lairs in nederland, maar die zijn meer gericht op het noorden van nederland. en sommige hebben belachelijk ingewikkelde constructies of toelatingseisen. Ik kom zelf uit de omgeving Den Bosch / Breda, maar mensen uit andere delen van nederland zijn ook van harte welkom.
Kortom het gaat een leuke simpele gemeenschap worden, zonder te veel regels.

DutchShadow
09-26-2006, 08:56 AM
He mensen!
Ik heb gisteren avond ontzettend geflirt met een HB9,5 tijdens het fitnessen.
Maar had geen clue hoe ik haar daar kon openen..
Iemand advies?
Thnx

DutchShadow
09-26-2006, 08:58 AM
Fijn, verkeerde thread reply..
Wat ik nog ff kwijt wil:
Manofsteel, ik ga regelmatig in Breda stappen als je eens zin hebt?

crocop
06-12-2007, 01:49 PM
Utrecht?

PUAneo
06-12-2007, 09:32 PM
Ja Utrecht zou ik heeeel fijn vinden, vette site manofsteel!

ThemanofSteel
06-13-2007, 12:45 AM
Thnx guys,
Helaas heb ik de site al zo'n 4 maanden verwaarloosd..
Tjah.. een itis zal ik maar zeggen..
Inmiddels is het sinds maandag uit.. Ik zit overspannen thuis..
Samenloop van veel omstandigheden. Maar ik ben vast besloten om de site weer op te pikken en nieuw leven in te blazen!
Ik woon zelf in oudheusden (tussen den bosch. en tilburg) ik heb egt zin om over een tijdje weer te gaan sargen. Al zal mijn spel weer angescherpt moeten worden. k houd jullie op de hoogte..

crocop
06-13-2007, 01:07 AM
Heb je al wat ervaring? of ben je een wing?

|Seraph|
06-13-2007, 02:43 AM
Jongens, doen jullie vooral night-game?

Als jullie ook denken aan day-game wil ik ook wel meedoen.

Mokum
06-13-2007, 04:21 AM
Ik wil wel een keer kijken, zolang er ergens maar een station is kom ik er wel....

18 jaar, moet ff bedenken wat ik komend jaar ga doen, maar alles komt goed en ik zal wel en boel tijd hebben :)

crocop
06-13-2007, 12:40 PM
We moeten op alles proberen!
Night, Day whatever ;) Dus Ja :D
Ergens waar een station is is wel makkelijk want ik wil ook gebruik maken van me OV ;)

seaker
06-13-2007, 02:19 PM
hey
mijn naam is Seaker en ik wil ook wel meedoen, echter woon ik in Apeldoorn(gelderland)... Ik ben zoals in neill strauss's boek ("HET SPEL") omschreven, een natuurtalent, echter heb ik mijn talenten geperfectioneerd doormiddel van the mystery method.. verder heb ik me er niet zo in verdiept, maar ik heb me er tot nu toe altijd uit weten te lullen als ik geen taktiek meer achter de hand had :P

|Seraph|
06-13-2007, 02:23 PM
Seaker, als je zin hebt in day game, wil ik wel een keertje naar apeldoorn komen, of naar een andere stad (OV).

Ik ben nog een beginner kwa outer-game, maar kwa inner-game trek ik al veel HB aan.
Als je een wing zoekt, let me know :). Ik heb zelf nu iemand nodig die ik een keertje kan observeren in een set en/of iemand die mij een set in kan duwen.

seaker
06-13-2007, 02:33 PM
Seaker, als je zin hebt in day game, wil ik wel een keertje naar apeldoorn komen, of naar een andere stad (OV).

Ik ben nog een beginner kwa outer-game, maar kwa inner-game trek ik al veel HB aan.
Als je een wing zoekt, let me know :). Ik heb zelf nu iemand nodig die ik een keertje kan observeren in een set en/of iemand die mij een set in kan duwen.

ja is goed moeten we een keer doen, maar ik ben wel jong man :P denk dat jullie ruim 20 zijn op zn minst. :rolleyes:

|Seraph|
06-14-2007, 11:03 AM
Ik ga morgen denk ik sargen, rond 1 uur middag. (Als het weer een beetje mee werkt..)

Als je zin hebt, lemme know (pm me ofzo). Dan kom ik wel naar apeldoorn of kunnen we afspreken in een andere stad (als je OV hebt).

Als er trouwens nog iemand anders is die wilt, wees vrij om te reageren :).

seaker
06-14-2007, 11:27 AM
Ik ga morgen denk ik sargen, rond 1 uur middag. (Als het weer een beetje mee werkt..)

Als je zin hebt, lemme know (pm me ofzo). Dan kom ik wel naar apeldoorn of kunnen we afspreken in een andere stad (als je OV hebt).

Als er trouwens nog iemand anders is die wilt, wees vrij om te reageren :).

morgen word het moeilijk ik moet wachten op de vacantie, als ik echt specifiek wil gaan sargen, nu stap ik gewoon op elke lekkere chick af die ik tegen kom :P onder weg anar school, op weg van school naar huis, richting werk en andersom :P overal waar ik ben :D

crocop
06-14-2007, 03:24 PM
Ik heb het liefst utrecht, want is centraal voor de meeste mensen,, en klinkt aantrekkelijker voor de mensen omdat het dichter bij is,, of Amsterdam daar zijn de dames ook veel

H_art
06-18-2007, 01:22 PM
Ben nieuw en nieuwsgierig. Heb net als dutchshadow het boek the game gelezen en ben me nu aan het verdiepen in masterflirt en andere versieren boeken. Ik wil een mPUA worden en daarbij zoek ik mede PUA to paint the town red.
Mijn game is nu slecht tot redelijk. Dit weekend 2 tel.nr en 1 kiss-close.
Mooi he, die vaktermen.
Sta nog in de kinderschoenen wat betreft the game.

Ik woon sinds kort in R'dam en weet leuke locaties met mooie vrouwen.

Cheers H`art.

Xazzar
06-20-2007, 06:37 AM
hey mijn naam is Xazzar, ben niet echt nieuw.. nou eigenlijk wel heb de community pas een aantal maanden geleden ontdekt, heb 2 boeken thuis liggen "the game" en "the mystery method" allebij een aantal keer gelezen en snap wel hoe het werkt in theorie maar heb nog steeds moeite om het te gebruiken in de praktijk.

Dus lijkt het me beter voor mij dat ik mensen zoek in mijn omgeving waarmee ik samen dingen kan proberen zoals de verschillende routines enzo maar waarmee ik ook gewoon lol mee kan hebben, ben 21 jaar en woon in apeldoorn ik zou het echt geweldig vinden als iemand van de community mij kan helpen.

Kirklander
06-20-2007, 08:44 AM
ik ben van limburg,
ik heb bijna het boek van style gelezen (the game) en ik ben zo hier terecht gekomen.
ik ga de volgende dagen vanalles uitproberen,natuurlijk is het altijd fijner om een pua erbij te hebben, samen sta je altijd sterker,

ik wens jullie allemaal veel succes en hopelijk leer ik iets bij van jullie of jullie veld-rapporten

tot de volgende

Kirklander,

soulboy27
06-26-2007, 10:18 AM
Hallo mensen,

Goed om te zien dat er weer wat activiteit is op dit forum. Ik ben Soul, 27 en nu een tijdje bezig. Ben vorige week in Londen geweest om te sargen met een pua die zichzelf Gambler noemt. Hij geeft ook worshops. Approachen gaat goed nu, maar voor in daygame. Telefoonnummers scoren gaat ook heel aardig. Maar wil mijn aandacht wat meer gaan verleggen naar sargen tijdens het uitgaan. Ik kom uit Delft, dus mensen die eens kennis willen maken, stuur me vooral een pm en vertel wat over jezelf.

groet Soul

Tymar
07-05-2007, 07:26 PM
Hey iedereen.

Ik ben Tymar, en op dit moment ben ik bezig met backpacken in Australie. Via een engelse vriend van me ben ik op 'The Game' gekomen. Eye opener. Was een gigantische afc, maar weet nu dat ik het ben, en probeer m'n leven te beteren.
Ben ook in het bezit van "The Venusian Arts handbook" en "Magic bullets".
Ben nu ongeveer 2 maanden op de hoogte van de community.

Ben me nu aan het verdiepen in openers die goed bij mij passen, en de basic routines uit het hoofd te leren (zoals cube, 5 questions game en palm reading). Maar heb nogal moeite met aproachen. de '3 second rule' lukt me eigenlijk nooit, en ik drink teveel op een avond. Probeer sober te blijven, maar wanneer ik me verveel moet ik een drankje in m'n handen hebben. Wellicht hebben anderen hetzelfde probleem? Heb wel successen gehad hier, maar was meestal toch 'fools mate'.

In ieder geval, ben begin augustus terug en dan heb ik nog een maand de tijd voordat ik met een studie moet beginnen. Dus het lijkt me leuk om in die maand zoveel mogelijk te sargen. Wellicht andere newbies in omgeving amsterdam om samen te werken aan inner en outer game?
Stuur een pm of iets dergelijks...

groeten!