PDA

View Full Version : Belgen, maak jullie kenbaar...

Mental
08-02-2006, 03:58 PM
Hey mannen,
Misschien kan iedereen zich in deze topic kenbaar maken?
Zo hebben we een overzicht, kunnen we onderling elkaar helpen en misschien een keer samen sargen.
Ik ben Mental (prettig gestoord, vandaar), 24 jaar jong en ik woon in het Antwerpse.
Mijn score is 11, paar hb's, paar milfen en een paar doorsnee.
Paar weken geleden gebroken met mijn vriendin, madam dacht te kunnen spelen met mij. Heeft ze verkeerd gedacht.
De redenen waarom ik Het Spel begon te spelen, zijn omdat het hele versiergebeuren wat sneller mag gaan én omdat ik wat meer variatie wil.
Cheers!

jongen123
08-15-2006, 01:55 PM
Hoi, ik ben jongen123 en woon ook in de provincie antwerpen.
Ik ben nieuw hier en nog altijd een AFC, ik heb me net voorgesteld bij het introduction forum.

Chimmy
08-18-2006, 02:56 AM
Hey, ik ben van Limburg. Ben er nog maar pas mee begonnen dus je mag mij nog een afc noemen :) 20 jaar en student trouwens.

Mental
08-18-2006, 03:00 AM
Welkom!
De Belgische gemeenschap groeit :)
Zolang ze maar ni te groot wordt.
Btw, Fetsj is ook van Limburg.
Cheers!

Chimmy
08-18-2006, 04:21 AM
Het ze me al goed op pad helpen als ik eens gewoon iemand aan het werk kon zien.

stRiPPed
08-18-2006, 12:51 PM
Jullie kennen elkaar niet eens... Als je echt een topper wilt zien, lees verder.

Heren, (English version below)
Komende week is Badboy in Amsterdam en organiseert de NLLounge een "Meet & Greet" met hem. Badboy zal vertellen over zijn nieuwste inzichten en tactieken, daarna mag je je vragen aan hem stellen.
Locatie en datum: Amsterdam centrum, woensdag 23 augustus, 19.30 uur.
Details over de exacte lokatie krijg je in je bevestigingsemail.
Kosten: Trouwe leden 10 euro, incidentele posters leden 30 euro
*Trouwe leden zijn leden die actief posten (gemiddeld minimaal 2x per maand), advies geven en/of bijdragen aan de FAQ, helpen dingen organiseren.
*Incidentele posters posten nu en dan, geven weinig tot geen advies.
*Leden die nog niet gepost hebben: als je interesse hebt om te komen, laat dit aan mij weten per email. Als er plaats is krijg je een uitnodiging.
Je kunt je aanmelden via email adres:
supernatural (apestaart) |||||||||||||| (punt) com
Bij twijfel over tot welke categorie leden iemand behoort, beslissen de moderators.
De inschrijving sluit maandag avond om 18.00 uur.
Meer gegevens op www.||||||||||||||.com.
Gentlemen,
Next week Badboy will be in Amsterdam and the NLLounge organises a "Meet & Greet" with him. Badboy will tell about his newest insights and tactics, after that you may ask him your questions
Location and date: Amsterdam city centre, wednesday 23 august, 19.30 hours (7.30 PM). Details about the exact location will be provided in your invitation email.
Costs: Loyal members 10 euro, occasional posters 30 euro.
*Loyal members are members who are active posters (on average at least 2x a month), give advice, help writing the FAQ, help organise things.
*Occasional posters post every now and then, give some to no advice.
*Members who didn't post until now: if you want to attend the event, let me know by email. If there is place available you will get an invitiation.
You can sign up via email address:
supernatural (a t) |||||||||||||| (d o t) com
If there is doubt about to which member category you belong, the moderators will decide.
The signup procedure closes monday at 18.00 hours (6 PM)
Sign up via the email address above.
More information at www.||||||||||||||.com.

Mental
08-18-2006, 02:56 PM
Heb me eens geregistreerd bij jullie, maar zonder resultaat.

stRiPPed
08-18-2006, 10:28 PM
Is alles totaal in orde met je registratie of ben je nou een beetje aan het trollen?

Mental
08-19-2006, 04:36 AM
Ben niet aan het lullen. Zal nog eens proberen.
Dat niemand van de Belgen elkaar kent, weet ik.
Net daarom dat ik deze topic ben gestart.

Mr Jo
08-21-2006, 05:29 PM
helleu mental,
Ik ben ook van antwerpen en probeer hier en daar wat te sargen en onozel te doen.
Als je zin hebt om eens samen op stap te gaan laat maar weten dan.
Er zit hier nog iemand van antwerpen "riser" en dan zouden we ineens samen kunnen afspreken.
Want bij ons komt het er niet echt van...
Groetjes en welkom

Odyssey
08-22-2006, 06:36 AM
gegroet mede pua's of pua's in wording :-)
Ik ben al een goede 2 jaar bezig met de materie (ben begonnen met masterflirt, daarna david DeAngelo en thundercat gelezen, om mij vervolgens te verdiepen in mystery's inzichten)
Overigens is de mystery method de basis omdat het veel van de onderliggende gedragingen omvat. alle andere werken vullen dit prima aan met extra manieren en/of routines.
Anyway, de theorie heeft voor mij nietr zoveel geheimen meer, toch heb ik nog altijd last van openings-vrees waardoor echt super resultaten eerder uitblijven. Vooral frustrerend omdat je wéét wat je fout doet...
Daar moet ik dus nog aan werken
Od

stRiPPed
08-22-2006, 10:00 AM
Jammer dat je de avond met Badboy heb gemist, Odyssey. Je had het zeker interessant gevonden.

The Dutch
08-22-2006, 10:50 AM
Anyway, de theorie heeft voor mij nietr zoveel geheimen meer, toch heb ik nog altijd last van openings-vrees waardoor echt super resultaten eerder uitblijven. Vooral frustrerend omdat je wéét wat je fout doet...
Od
wat jij nu zegt heb ik ook, ik weet wat ik fout doe, man na het lezen van "The Game" en en wat ander spul weet ik ineens waarom het door mn hele "carriere" heen fout gegaan is met bepaalde meiden lol
Openings angst heb ik "niet echt", ik heb niet eens moeite om met een dame aan de praat te raken, waar het mij bv aan ligt is dat ik de "cat string theorie" niet toepaste, ik gooide altijd gelijk dat touw voor hun voeten neer om het zo maar te zeggen hahaha
Maar nu ik weet wat ik fout doe kan ik eraan gaan werken.

Mental
08-22-2006, 11:43 AM
gegroet mede pua's of pua's in wording :-)
Ik ben al een goede 2 jaar bezig met de materie (ben begonnen met masterflirt, daarna david DeAngelo en thundercat gelezen, om mij vervolgens te verdiepen in mystery's inzichten)
Overigens is de mystery method de basis omdat het veel van de onderliggende gedragingen omvat. alle andere werken vullen dit prima aan met extra manieren en/of routines.
Od
Vroeg begonnen is half gewonnen ;)
Van waar ben je btw?

Odyssey
08-22-2006, 12:07 PM
da's wel waar, ben bijna 19 en als ik sommige van mijn vrienden zie klungelen ben ik mijzelf iedere keer dankbaar dat ik ooit per toeval hier een klein stukje op tv van zag tijdens het zappen.
Ik heb sinds dien mij vooral op de technische kant toegelegd ipv op dingen effectief te gaan toepassen, wat dus duidelijk een foute keuze was.
Maar nu heb ik toch besloten, dat ik in september de 'newbie' drill ga doen. (do or do not, there is no try - yoda - )
ik ben van Gent :-)
Wel indien er ooit nog eens een Badboy avond zou zijn weet ik dus waar naartoe te gaan :-)
Od

riser
08-23-2006, 03:39 AM
Hey Iedereen,
zoals Mr. Jo aankondigde ben ik ook van antwerpen. ik heb uiteraard ook de boeken gelezen. Deze zijn leuk maar ik neem nu elke week actie ( fieldaction) en het werpt vruchten af.
Dit forum is leuk, maar er komt niet echt iets uit. ik heb reeds een paar maal getracht van te posten, doch veel reactie zie je niet.
Wat |||||||||||||| betreft, waarschijnlijk leuk, zeker niets op aan te merken en de huisregels zijn logisch. echter denk ik dat indien we samen actie ondernemen en dan een fieldrapport posten, we sneller samen toegaan zullen krijgen tot het gesloten gedeelt.
samenwerken is de boodschap.

Odyssey
08-23-2006, 06:52 AM
gesloten gedeelte ?

Mental
08-25-2006, 06:16 AM
helleu mental,
Ik ben ook van antwerpen en probeer hier en daar wat te sargen en onozel te doen.
Als je zin hebt om eens samen op stap te gaan laat maar weten dan.
Er zit hier nog iemand van antwerpen "riser" en dan zouden we ineens samen kunnen afspreken.
Want bij ons komt het er niet echt van...
Groetjes en welkom
Kunnen we doen, samen een pintje pakken, beetje kennismaken, wat sargen,...
Ik hoop dat het snel beter weer wordt dan loop het stad altijd vol babes.

Perry Mason
08-25-2006, 07:46 AM
Hallo,
ik ben Perry Mason, 28, woon en werk in Brussel.
Heb interesse in Mystery's theorieën en technieken en wil wel op regelmatige basis inzichten delen over technieken en methodes...
Misschien dat we door elkaar wat aan te moedigen de extra motivatie wordt bereikt die mij soms mankeert om echt in het wildeweg te gaan openen...
We kunnen alleszins al beginnen met het delen van de beste/slechtste ervaringen inzake.
Greetz

Luigi1978
08-26-2006, 03:51 AM
Dag iedereen,
Ik ben Luigi uit Leuven.
Heb deze vakantie "Het Spel" gelezen (2x zelfs) en ik ben vastbesloten om die techniek onder de knie te krijgen.
Ik hoop dat we hier elkander verder kunnen helpen.

riser
09-05-2006, 09:25 AM
ok mental en mr. jo het is tijd. het weekend komt er in een stormloop aan, om nog maar te zwijgen van donderdagavond... ik denk dat we samen op stap moeten!!
laat ons rustig iets gaan eten en nadien sargen?

Mr Jo
09-05-2006, 02:03 PM
Ik heb een nieuwe thread aangemaakt, dus we spreken dit weekend af.
WANT HET WORDT TIJD!!!

Remo
09-09-2006, 06:48 AM
Ik ben Remo, ben ook van Antwerpen, ben al een goede maand bezig met de materie. Nog altijd in AFC-mode en veel AA. Ik probeer toch elk weekend weg te gaan en te experimenteren met nieuwe dingen. Vanavond word het La rocca - Papaya

Mental
09-09-2006, 08:27 AM
Spijtig dat ik het nu pas lees, want heb al plannen voor deze avond.
Volgend weekend moet lukkken.
Prettig weekend!

Frankeh
09-09-2006, 01:00 PM
Ik ben 18 en ook van de omgeving Antwerpen, ben hier nieuw.. hoe gaat het hier aan toe? Spreken hier ook effectief mensen af?

Profundido
09-19-2006, 12:47 AM
player van Kortrijk hier (ben ik dan echt de enige? ) Mijn ogen zijn echt open gegaan toen ik per ongeluk in de zoveelste bui van "damn ik bak er toch niks van met vrouwen" thuis kwam en me afvroeg waarom er geen kant en klare toverformule op het internet zou (be)staan? Een google bracht me al snel naar www becomeaplayer com en later naar www overnightplayer com
Vanaf dat moment is bij mij een (r)evolutie ontstaan en is alles veranderd. Ik word nu door mijn vriendenkring als een succesvolle playboy beschouwd en ik heb verschillende meisjes die ik voor elke dag van de week bij mij thuis kan laten komen. Als ik terugkijk is hetgeen mij echt geholpen heeft eigenlijk de materie doorlezen en daarmee bedoel ik eerst doubleyourdating van David D. want dat is de wakeup call voor elke newbie in dit aspect van het leven en daarna Mystery Method voor iets diepere grondiger aanpak en fundamentering. Beredeneer en herlees de hele boel dagelijks zodat je mindset er naartoe groeit. De tips op de 2 vermelde sites hier moet je eigenlijk beschouwen als mini-extracten uit beide boeken want ze komen op hetzelfde neer. Dus dat is het voor deel 1: kennis opdoen maar de echte verandering komt van gewoon beginnen spelen door altijd en overal te beginnen, dat is deel 2: DOEN!!! en dan pas begin je de theorie echt meester te worden en in je op te nemen. Ook je vrees verdwijnt uiteindelijk compleet daar waar ik vroeger uren kon staren naar een supermeid tot ze uiteindelijk wegging en ik me nen echten onnozelen kloot voelde. Als ik er nu aan terugdenk moet ik eigenlijk heel hard lachen :) Nu blijf ik werken aan mijn persoonlijkheid en help ik anderen door te posten in het tips en tricks forum van de laatst vermelde site. Ik probeer daarbij ook iets te brengen wat bijna niemand anders doet: voorbeelden van complete conversaties die ik gehad heb bij pickups. Die schreef ik dan bijvoorbeeld de avond zelf nadat ik thuiskwam terwijl het nog vers in mijn geheugen zat. Dat is persoonlijk het enige wat ik mis van deze site en van andere ook. Misschien probeer ik het ooit zelf voor elkaar te krijgen om datgene wat niemand heeft tot nu toe zelf te maken: live in-the-field rapportages met de opgenomeen conversaties én beeldmateriaal zodat je eigenlijk stiekem de hele pickup kan volgen vanuit je luie zetel én daarbij de reacties van het meisje zien. Het moeilijke eraan is (heb ik ondervonden) om die camera verantwoord te krijgen. Ik heb al geprobeerd me te introduceren als amateur cameraman en dan bij de pickup de camera op tafel te zetten (zogezegd aan de kant en uitgeschakeld) om dan vervolgens het meisje te beginnen gamen waarna ze de camera vergeet. Het probleem is dat je continu rondgaat in elke plaats en dan mis je de helft van de conversatie :( Ik ben nu op zoek naar de laatste technologie in spycams als alternatief...Als iemand daar ervaring mee heeft laat maar komen. Ik zoek iets dat ik als prop kan dragen en eigenlijk nen digitale spycam is die makkelijk een uur kan opnemen :) Omdat men mij ondertussen gevraagd heeft naar mijn leeftijd voeg ik dit er nog even aan toe: Ik ben 29 en ben altijd heel vlot in de omgang geweest met mensen in het algemeen. Mensen hebben me m'n hele leven al spontaan complimenteert als 'een natuurlijk aangeboren leider' en toch bakte ik tot mijn 28e er relatief weinig van met vrouwen (ik bevroor soms gewoon bij het nog maar vanop afstand aanschouwen van een knappe griet) en heb nooit geweten waarom...had ik deze materie niet beginnen bestuderen zou ik het nu waarschijnlijk nog niet weten...man man als er één ding is dat ik mijne kleine persoonlijk ga aanleren is het dit wel !!!

Demiourgoz
09-19-2006, 07:22 AM
Nee je bent niet de enige van Kortrijk.
Ik ben 25 en rAFC.
Ik heb de community ongeveer op dezelfde manier ontdekt als jij.
Begonnen met glimlachen naar knappe meisjes op straat.
Verassend hoeveel er teruglachen, één zei er zelfs spontaan "hallo".
Dan een drietal sets geopend.
De eerste maal een richtingsaanwijzing gevraagd aan 2 HB's.
Weining interesse...
Tweede maal hetzelfde aan een HB.
Die reageerde heel vriendelijk maar kon me niet helpen en betrok een passerende student met 2 HB's in het gesprek. Op dat moment beseft ik dat alles wat op de fora verteld wordt echt mogelijk is.
En de derde maal een maat meegesleurd in een café om een set van 2 HB's te openen. Allebei bevroren en afgegaan.
Sindsdien is het pick-up idee een beetje ongebruikt in m'n achterhoofd blijven rondcircelen.
Nu verblijf ik een eind in het buitenland (China).
In het begin heb ik geprobeerd de newbie-missie hier uit te voeren.
Maar de weinige meisjes die hier Engels spreken zijn ofwel zooo onschuldig, of ze hebben er hun beroep van gemaakt...
Ik heb een uitzondering hierop volledig kunnen closen en heb er nu een voolopige LTR mee.
Terug in België wil ik de newbie-missies opnieuw doen.
Hierbij een oproep om me te pushen als ik binnen afzienbare tijd geen fieldreport gepost heb!

Mumbo
09-22-2006, 01:12 PM
tup

Mumbo
09-22-2006, 01:20 PM
Yo mental, mr jo, remo, riser en alle andere
antwerpse PUA's of rAFC's (wie ni springt is een rat) ben zelf net met de materie begonnen, damn inderdaad helderheid.
Begin beter begrip op te brengen voor bepaalde situaties die vroeger gebeurt zijn. Resulterend in een wild weekend met een ex. HB8,5.
Vroeger zag ze me niet meer staan, nu echter blijkbaar deed ik iets goed...;)
Anyway had to get it out of the system, ze belt me al heel de week en I couldnt care less.
So many possibilities!!
Anyway het weer word beter net nu ik vertrekken moet naar buitenland. Maar ben in februari terug en dan wil ik wel eens afspreken. Pinten pakken sargen onnozel doen.
gebruiken jullie msn? zoja voeg me dan toe wie weet kenne we elkaar wel.
zou lachen zijn.
BTW ni gedacht dat er zoveel respons zou zijn uit antwerpen op dit forum. Laat ons een afspreken he gasten.
Antwerp is beautifull in the summertime

Mental
09-24-2006, 02:10 PM
Mumbo, we kunnen voetbal en sargen best gescheiden houden.
Dat zorgt alleen maar voor verdeeldheid.
Vooral aangezien ik voor die ander ploeg van 't stad ben ;)
Zullen wel eens samen een pint pakken.

logicated
10-19-2006, 10:46 PM
Hello iedereen,
Ben dus Logicated, afkomstig van Limburg.
Ik ben nog een echte AFC, maar ik zit ondertussen wel in een relatie van 3 maanden.
Hier kan je het ongeveer volgen wat er allemaal gebeurd is
http://www.theattractionforums.com/forum/showthread.php?t=12939
Greetz
Logicated

logicated
10-19-2006, 10:58 PM
Hello iedereen,
Ben dus Logicated, afkomstig van Limburg.
Ik ben nog een echte AFC, maar ik zit ondertussen wel in een relatie van 3 maanden.
Hier kan je het ongeveer volgen wat er allemaal gebeurd is
http://www.theattractionforums.com/forum/showthread.php?t=12939
Greetz
Logicated

amisurya
10-27-2006, 05:46 AM
Hi all.
Nog maar net met het spel kennis gemaakt, dus ben ik op zoek naar gasten die ervaring in het "werkveld" kunnen delen (tijdens het sargen zelf dus). Even kort voorstellen: ik ben 25, woon in Brugge -een stad die menig vrouwenhart sneller doet slaan- en feest voornamelijk in West-Vlaanderen en Gent.
Als iemand uit die regionen eens samen wil sargen, laat gerust iets weten. Backup is immers altijd een goede motivatie bij het benaderen van het mooie geslacht en zelf-evaluatie is vaak moeilijker dan een vrouw verleiden... ;)

Funfactory
01-11-2007, 06:44 AM
ik ben van Limburg (Maaskant)

evilsimon
02-17-2007, 01:22 PM
hey iedereen, ik ben miss nog wat jong ma ik ben al een tijdje bezig met Het Spel, ik zeg niet dat ik al een pua ben maar een beginnende afc is ook een groot woord. ik woon in burst das vlakbij aalst. als er iemand in de buurt woont kunnen we eens afspreken ofzo om dingen uit te wisselen ofzo

Mang
02-18-2007, 03:17 AM
jong geleerd is oud gedaan zegt men altijd.. ;) ik ben zelf ook nog jong en ben ook al aan het experimenteren met Het Spel.
Ik woon in Gent, super stad trouwens!

evilsimon
02-18-2007, 12:07 PM
tja dat is waar, als iemand eens wil afspreken voeg mij gewoon toe op msn sammy_500@hotmail.com en desnoods via msn

mantra
02-23-2007, 05:19 AM
hey iedereen,

even een korte schets van mezelf... vorig jaar ben ik in contact gekomen met " het spel". het intrigeerde me onmiddellijk, maar ik zat toen in een relatie dus echte (on the field) diepgang heb ik niet gecreeërd. ik vond het interessant, maar om dit ook allemaal uit te proberen, zou niet serieus geweest zijn. Nu is mijn situatie een beetje anders. na een relatie van 5 jaar toch besloten elk onze eigen weg te gaan... en nog geen 2 weken later beland ik hier.(tevens een leuke weg om te nemen, lijkt me zo) mijn punt is, dat een vrouw versieren ondertussen al een lange tijd geleden is ... maar ik bulk van de energie... dit is een spel dat ik graag wil spelen. Ik heb zowat elke message hier gelezen en ik vind het knap.
Bij deze zijn jullie op de hoogte van mijn aanwezigheid. Er zullen nog heel wat vragen komen, hier en daar wat bedenkingen en wie weet enkele field reports maar laat ons niet te snel willen gaan (wat wel een eigenschap van me is). ik weet dat deze vraag nog is gesteld , maar ik ga het nogmaals doen. Ik heb "the game" gelezen. Ik ben nu bezig aan "Venusian Arts". ik schuim geregeld dit forum af en ik heb wat filmpjes bekeken (neil Strauss, mystery,...) hier komt mijn vraag: is er nog iets waarvan jullie zeggen... man dit is een leuke basis, probeer dat eens, dit is een leuk boek, ... of noem maar op, aarzel dan niet me dit te laten weten... want ik wil graag voorbereid zijn!
alvast bedankt, maar jullie horen zeker nog van mij...
groeten, mantra

Bravia
02-28-2007, 12:42 PM
Hello mede PUA's, AFC's en rAFC's
Ik ben Bravia en zit momenteel op kot in Antwerpen.
Net zoals Odyssey ben ik ook al bijna 2 jaar bezig met de PUA-community.
Ik ben destijds begonnen met Double your dating van David DeAngelo en heb ondertussen al het werk gelezen van meerdere PUA's dus van de meeste theorin heb ik al gehoord. Bij mij is nog altijd het grootste probleem mijn benaderingsangst waar ik dringend vanaf moet geraken. Als er binnenkort een samenkomst is van de PUA's van Belgi in Antwerpen zou ik graag van de partij zijn. Wie weet wat we niet allemaal van elkaar kunnen leren.
Greetz Bravia.

YMI
03-07-2007, 03:21 PM
hey
ik ben 23 jaar en van gent. ik heb nog geen ervaring in the veld maar ben al een tijdje bezig met me te verdiepen in de lectuur van david deangelo en mystery. veel te weinig, vind ik zelf, maar dat komt doordat ik het nogal druk heb aangezien ik terug naar school ga en dit moet combineren met avond/weekendwerk. het zou leuk zijn moest het er es van komen om samen met iemand op stap te gaan en te zien hoe het er echt aan toe gaat infield (dan is direct die eerste stap ook es gezet) maar dit is er tot nog toe niet van gekomen. ik heb al contact gehad met odysey maar alweer, veel te weinig om goed te zijn :p
grtz :x

DENEDDIE
03-09-2007, 03:30 AM
Ik ben 21 en vertoef 5/7 in gent.

Dit is mijn verhaal

gisteren slenterde ik weer door de gevulde straten van gent, mensen alom, veel...echt veel. Met een vriend van mij dacht ik nog maar eens te trachten eraan te beginnen. We namen het idee van de routines nog eens door voor die avond, een houvast is het enige dat je kan bieden aan een afc voor een nacht...

Ik droom ervan een fantastische pua te worden en zo goed als al mijn vrienden zijn net als ik een rasechte afc te noemen. Op een dag hoop ik hen van die kwalijke ziekte te verlossen en dat is ver ook mijn grootste motivatie om pua te worden, al kan dat raar klinken. Ik heb in de vorige examenperiode meer literatuur verorbert ivm pick up dan gezond is voor een mens op dergelijke tijdsspanne (mystery guide, al het beste van dit forum, delen van het masf-forum, thundercat, swinggcat, david deangelo...).
Alhoewel ik echt het gevoel begin te krijgen wat een natural is en denkt, lukt het me niet om dat nu eens direct in de praktijk om te zetten.

...We slenteren door de straten. Er is afgesproken dat ik iedere set open gezien mijn hoger zelfvertrouwen, maar ik open 1 set op de hele avond. 1 set, niet bepaald een staaltje van pua-isme te noemen.
gisteren was dus niet bangelijk.

Ik weet nu echter waarom het niet lukt. Hoe kan ik als totale newbie anderen leren hoe het moet, als ik mezelf nog moet trainen! :D
Het was een absurt idee om alle verantwoordelijkheid volledig op mij te nemen zonder ooit een praktijkvoorbeeld gezien te hebben. Conclusie: ik wil alles doen om mijn doel te bereiken maar ik heb meer nodig dan een textbook.

Daarom, is er iemand in belgie die het tot zich zou durven nemen om een afc de eerste stappen te leren? Ik heb een kot naast de overpoort. In feite is de overpoort een droomparadijs om te sargen maar ik kan mezelf niet uit pure eigen wilskracht overtuigen om alles te geven. In feite is een volbloed pua niet nodig maar een andere afc die al veel gelezen heeft en eindelijk eens den boel in praktijk wil omzetten is ook goed.

als er iemand zich geroepen voelt in gent te sargen:

link_006_a@hotmail.com --> msn

Deze community heeft me al meer relevante dingen geleerd dan elke school waar ik heb opgezeten...weer doe ik een beroep op haar.

jakke
04-18-2007, 02:11 AM
hey iedereen,
ik ben 23 en ik woon in Limburg.
Ben eigenlijk nog maar een 3 tal weken ermee bezig. Dus heb nog een heleboel te leren waarschijnlijk. Heb wel de lectuur van David Deangelo en mystery doornomen maar dat zal nog wel een paar keer gebeuren. Ik zou dan ook wel graag eens ,zoals de meeste, iemand echt aan het werk zien.
Hoop dan ook veel te leren op dit forum.
ciao

Manu_
04-19-2007, 12:10 PM
Hey,

Ik ben nieuw op dit forum, en ook nieuw in de Art of Pickup. Ik woon in Gent, en zou het fijn vinden om enkele mensen te leren kennen om samen mee te oefenen in de omgeving.

Grtz M

ikke001
04-21-2007, 03:37 AM
hey,

Ik ben 22 jaar en nog nen rasechte afc. Het wordt dus dringend tijd dat ik daar iets aan verander.
Ongeveer 1 jaar geleden dacht ik dat nen goede vriend van mij de oplossing had gevonden: nen boek (van de goede oude Mystery) dus ik als "nen echte" beginnen lezen en lezen en lezen,.... Opeens werd alles duidelijk, met deze kennis zou ik zonder probleem een hb kunnen benaderen, versieren, ... kortweg nen echte pua worden.
Dat dacht ik want in de praktijk ben ik nog altijd veel de verlegen om een hb te benaderen en herval ik steeds weer in dezelfde fouten.
Ik ben dus eigenlijk nog altijd nen afc (alleen weet ik nu wat ik verkeerd doe wat het alleen maar nog frustrerender maakt).

Daarom deze oproep:
Ik zoek een mentor om mij de praktijk te leren. Ik ben van Ternat (ergens tussen Brussel en Aalst) dus players uit de omgeving meldt u (ook als ge zelf nog niet zo goed zijt, we kunnen altijd van elkaar leren): --> denkoen@hotmail.com

cheers

MrCosmo
04-30-2007, 09:42 AM
Hey iedereen, ik probeerde via google achter de locatie van lairs in Belgi te kom en ben zo op het forum gestoten. Nu ja om mijzelf is voor te stellen: ik ben MrCosmo, 21, woonachtig te Ninove - Oost-Vlaanderen en ik kan wel zeggen dat ik redelijk nieuw ben. Mijn ervaring met de PUA-community bestaat uit het lezen (en sinds enkele maanden bezitten van) The game, enkele filmpjes en audio-opnames van onder andere David Deangelo, Ross Jeffries, Rick H., Mystery,...
Anyway: ik heb al enkele moves die k uit The game gehaald heb uitgeprobeerd, meestal in AFC-scenarios, zo gebruik ik graag freeze out en zo.
Ik heb al enkele andere routines uitgeprobeerd op dates en op het werk. Op het moment kan k nog geen score vrijgeven aangezien k niet goed weet wat er eigenlijk telt voor score (aan de hand van de parameters zullen het er meer of minder zijn). Op dit moment heb k 1 FB en kan er wel meerdere gebruiken.
Anyhow dat zal het wel zijn voor dit moment. Ik wou juist nog zeggen dat alle advies welkom is en ik graag wel is uitgenodigd word om wat te leren sargen.:)

Veek
05-12-2007, 10:39 AM
Antwerpen represent :D
Ik ben ook nog ne vrij nieuwe in het spelleke. Mijn grootste probleem is dat ik altijd moet drinken en voor de rest valt dat wel mee. Mannen in de buurt van het Antwerpse PM me en wss kunnen we nog wat van elkaar leren. (vooral ikzelf :p)

Cheers

Manu_
05-14-2007, 03:02 AM
Ik ben ook erg nieuw in the game, en ik merk dat alles veel vlotter gaat als ik wat gedronken heb. Ik denk dat het niet zo'n 'big deal' is. Met drie glazen wijn sta ik 20% van mijn intelligentie af en in ruil krijg ik ongeveer 50% meer zelfvertrouwen. Da's winst :D

MrCosmo
05-14-2007, 12:39 PM
ondertussen zit k al zonder FB ook. Paar weirde dingen meegemaakt met dat mens en zo.
Over het feit dat ik al van een paar mensen gehoord heb dat het na paar drankjes al beter lukt wil k zeggen dat telt eigenlijk niet. Drank geeft je vals zelfvertrouwen, je krijgt eigenlijk teveel vertrouwen in jezelf dan. Trouwens dan doe je geen PU als je moet rijden of zo. Ik keur het nu niet volledig af maar ik vind het persoonlijk niet de juiste manier. Over het verleiden van HB's met een stuk in hun kraag kan k enkel zeggen go nuts maar pas op voor de kuts (kots dus)

jorre
05-23-2007, 03:19 AM
Joe,
ik ben dus Joris aka jorre, ik woon in Lier maar zit op kot in Gent. Ik ken het spel nu ongeveer een dik jaar en heb ontzettend bijgeleerd. Naast Het Spel heb ik ook enorm veel gelezen van Mystery, Juggler, Swinggcat en DeAngelo. Daarnaast heb ik ook de MM method dvd's en nog een speciale dvd van Style gezien.
Daarnaast zit ik ook op veel fora, zowel het Nederlandse als het Engelse van the MM en ook MASF.
Mijn knelpunt blijft openen maar vooral ben ik te selectief: Mystery zegt open zoveel mogelijk sets op één avond, maar ik heb niet echt de behoefte om met minder knappe (lees lelijke) griete te staan klappen.
Omdat de examens eraan komen ben ik nu ook begonnen met online dating (via looknmeet) en heb hier toch wel vrij veel succes mee. Op een maand ofzo 15 nieuwe hb's in mijn MSN (ik weet dat msn niet veel zegt, maar op lnm geven ze toch niet snel hun email adres hoor).

Mijn spel bevat dus elementen van de PUA's hierboven vermeld, maar ik ben vooral ontzettend sterk in het c&f, vooral in de nabijheid van echte hb's gaat dit me goed af.
Als er interesse is zal ik ook regelmatig posten, maar dan wil ik wel graag weten of het effectief gelezen wordt, anders is het maar verloren tijd.

take care

-jorre-

Santos
06-01-2007, 10:17 AM
Na een dik jaar de theorien van Mystery & vrienden toegepast te hebben is de tijd gekomen om al dit leuks achterwege te laten.

De laatste HB is duidelijk een keeper (sounds like one-itis, doens't it:)), dus bij deze verdwijnt al mijn literatuur enz uit de boekenrek.

Als er iemand interesse heeft om volgende meesterwerken over te nemen; laat maar iets weten, de Post kan wonderen verrichten...

1) Het Spel: nederlandse versie; een musthave en een goeie introductie in de wereld van de PUA
2) Mystery's Venusian Arts Handbook; meer dan 200 pagina's essentile basiskennis voor de PUA-in-wording. Afgeprinte en ingebonden versie
3) The Layguide; meer praktijkgerichte tips en patronen die je helpen net dat meer te kunnen dan de andere players in de tent.
4) Cd-roms met verschillende seminars van Mystery; de kans om onze man eens live te zien

En maak je geen illusies; deze bundel helpt je echt wel om in NO TIME een echte te worden hoor...

Kirklander
06-20-2007, 07:51 AM
ik ben nog het boek van style aan lezen, maar ik voel mij al geroepen om in actie te schieten.
ik heb niet echt alles goed begrepen, omdat ik denk dat het geen zin heeft de patronen als een gedicht vanbuiten te lere, maar gewoon in de praktijk toepassen met iemand die beetje ervaren is, lijkt me beter idee.

als er een pua zich geroepen voelt om iemand iets bij te brengen, dan ben ik zeker beschikbaar ,samen eens opstap gaan of gewoon een afspreken en iets drinken,...

ik ben 25 jaar en heb niet zo heel veel vrouwen gehad, maar ik kan ook niet klagen.
echter vind ik dat een vrouw krijgen op zich iets is ,en niet met u laten spelen en jij de touwtjes in hande hebben is iets anders.

ik zal het zeker zelf gaan uitzoeken, maar hulp is altijd welkom.

het is cool dat ik jullie gevonden heb,

hou me op de hoogte makkers,

groetjes uit limburg

Trask
07-29-2007, 01:41 PM
Hey ik ben Trask,

22 jarige Barman aan de belgische kust, je zou denken dat ik een totale PUA ben, maar nee, ik kom juist uit een relatie van 5 jaar, en moet eigenlijk weer van Nul beginnen.

Een vriend gaf me "Het Spel" en sindsdien lees ik alles wat ik kan vinden over het spel. ik ben opzoek naar Wingmen's om mee op stap te gaan.

Fish_
08-01-2007, 07:16 AM
Hallo die Belgen !

Hier nog een metgezel, ik ben 26 jaar en heb een uitermate goeie smaak van vrouwen ah aha haha ;-)

Ik verdiep me sinds kort in de materie na het lezen van (hoe kan het ook anders) "The Game".

Mijn doel: de ware vinden & deze ook nog eens kunnen houden :D

jorre
08-01-2007, 07:45 AM
mooi doel, hopen dat we hier wat meer leven in de brouwerij kunnen krijgen!

Perry Mason
08-02-2007, 08:28 AM
Voor de mensen die Belgische wingmen zoeken, of die gewoonweg de Belgische community wensen te ontdekken :

http://www.brussels|||||||||

DKay
08-04-2007, 07:14 AM
Voor de mensen die Belgische wingmen zoeken, of die gewoonweg de Belgische community wensen te ontdekken :

http://www.brussels|||||||||

ga ik strax eens registreren.

cool initiatief!

Mpiman
08-14-2007, 10:31 PM
Hallo mensen,

schitterend, de Belgen beginnen ook het licht te zien:) Dit is eigenlijk mijn eerste post op een forum OOIT! Ben min of meer een half jaar bezig, maar nog niet echt in field. Jammergenoeg woon ik momentaan niet in Belgie. Mijn vaste woonplaats (ten minste vor nog n of twee jaar) is in Bonn in Duitsland, hoewel ik nu in Toronto ben (inderdaad, de geboortestad van MYSTERY, yeaaah). Kom wel afentoe eens naar belgie (mijn familie woont in Brugge, ga ook graag afentoe naar Gent, en mijn broer studeert in Antwerpen), dus als ik er ben zou ik heel graag andere sargers ontmoeten. Anders, als er iemand is die dicht bij Bonn woont, bijv Kln (of tot eind Augustus in Toronto), LAAT HET WETEN! en we gaan samen sargen:). wel.....genoeg voor de eerst post :) hopelijk tot binnenkort.

MpiMan, Pua in wording.

Fish_
08-15-2007, 01:53 AM
hey welkom mpiman - nu je hier hebt gepost moet je wil "in the field" gaan ;-) succes!

Slippy Nuxx
08-16-2007, 01:30 AM
Hallo

Ik ben 21 jaar en kom uit (de streek rond) Kortrijk. Ik zit op kot in Gent.

Ik heb The Game gelezen. Dan heb 'k me wat verdiept in de Mystery Method/Venusian Arts. Ben al wat familiair met het werk van Ross Jeffries (Social Dynamics) en Lance Mason (Pickup101). Ben nu bezig met DoubleYourDating.

Daarna wil 'k me nog wat meer verdiepen in de Jugglermethod, het werk van Tyler Durden en wat stuff betreffende NLP.

Mensen uit Gent/Kortrijk die ervaring willen delen?

-Greets

disaforindi
08-24-2007, 10:43 AM
Hoi ook uit Antwerpen,

Laat ons dan maar eens concreet iets afspreken.

In mijn volgende bericht laat ik weten waar en wanneer,

C U

New_life
08-26-2007, 02:28 PM
Ik ben ook uit Antwerpen, we zijn blijkbaar met veel hier!

Ik had nooit vrouwen tekort int leven, maar vlak na een relatie van 2.5 jaar maakte ik rond nieuwjaar toevallig kennis met deze community's.
Waarom moeilijk, als...
Vanaf die dag hield ik me non stop bezig met sargen, bijna altijd en overal. Ik las intussen alles wat ik hierover kon vinden.

Eind februari kwam ik een van de aantrekkelijkste vrouwen tegen die ik ooit in mn leven zag. Een aantal onder jullie kennen haar wel vermoed ik, maar dat post ik hier beter ni.
Ik kreeg haar, stopte met alles en werd elke dag meer afc. Stom van me om te denken dat ik haar als "brave goeie gast" :rolleyes: zou kunnen houden. Zeker ni als je 2 weken int buitenland zit op de slechtste moment. Thield 5 maanden stand, ze playde me compleet!

Het rotgevoel ging weg, en kheb zopas de draad weer opgenomen, en dat gaat met veel moeite.
De laatste 35u was ik weer lucky & back in business! Ze is net weg naar huis... :D
Vandaar deze post, en nieuwe account.

Anyway, als er een meeting of iets dergelijks is, ik hoop dat ik erbij kan zijn.
Zeker als t in het Anwerpse is. Ik wil weer op dreef komen, beter en beter worden!

Grtz.

fees
08-26-2007, 04:56 PM
hoi,

ik ben ook nog een AFC vanuit limburg, omgeving sint truiden / tongeren.
Heb net een relatie van bijna 2 jaar achter de rug en na het lezen van The Game wil ik er helemaal voor gaan.

Ik heb 0 ervaring in sargen en vind het nog heel moeilijk om te openen, vooral uit schrik om daarna te bevriezen. het openen zelf valt nog mee.

Als er mensen van de omgeving zijn die eens samen willen gaan sargen zie ik dit zeker zitten. Antwerpen enz vormt voor mij eigenlijk ook geen probleem.

Greets

retoke
09-01-2007, 10:35 AM
Hallo, ben ongeveer 9 maanden bezig met me te verdiepen in de materie en ook af en toe sargen (maar niet genoeg naar mijn goesting). Ik woon in Vlaams Brabant en ben student (zit op kot in leuven). Heb mystery method, thundercat's art of approaching, david deangelo's double your dating and approaching women gelezen. En nog wel een paar andere minder bekende.
Het openen zelf heb ik redelijk onder de knie, maar over gaan naar een normaal gesprek durft soms nog wel eens mislopen.
Als er nog van Leuven zijn of op kot zitten kunnen we mss eens samenkomen en eventueel ook sargen :)

Mister Fresh
11-02-2007, 10:08 AM
oke

ik ben Mister Fresh(always nice&clean) ik kom van brasschaat(antwerpen)
ik ben nu toch zo'n 6maanden AFC heb hiervoor een relatie van 3,5jaar achter de rug heb zij had direct een nieuwe vriend dus kdacht van fuckit kga ook hard maar is er niet echt van gekome in de tussetijd
heb de skills nog niet

maar nu enkele dage terug ging ik en nog 2maten op stap
deze 2 hebbe al wat ervaring met het sargen en ze hebbe me wat verteld en getoond voor we vertrokke en heb deze avond wat gekeken en bijgeleerd
en ik moet zeggen mijn OGEN EN MOND zijn wijd open gevallen

ER STAAN NOG MOOIE ZAKEN TE GEBEUREN IN DE TOEKOMST!!

grtz

tha realest
11-03-2007, 05:13 AM
ik ben een jongen die pas het boek van style heeft gelezen ben er zeer geintreseerd in ik zou wel iemand in het veld bezig zien om te leren als iemand zich geroepen voelt laat mij iets weten ik woon in provincie limburg omgeving maaskant

coger
04-10-2008, 10:32 AM
Hey guys, ik ben een 21 jarige AFC uit Antwerpen die net "the game" aan het lezen is. Ik moet nog enorm veel leren maar ik heb wel het gevoel dat the game wel iets voor mij zou kunnen zijn! Waar sargen jullie vooral in Antwerpen? Ik ga liefst naar NOXX maar nog niet echt veel succes gehad daar. In caf d'anvers heb ik wel al succesjes geboekt.

Vusani
04-12-2008, 01:53 AM
Hey Puke,

Ben hier ook van Antwerpen.
Je gaat blijkbaar veel naar dezelfde keten waar ik ga.
We moeten es afspreken voor samen es te gaan sargen.
Heb je reeds al wat ervaring of ben je nog een afk.

Goede wings vind je ook moeilijk.

Vusani

If you want to talk the talk, you have to walk the walk.

disaforindi
04-12-2008, 02:55 AM
... 19 april, bijeenkomst in Antwerpen, plan:
1) namiddag kennismaking, voorstelling kennis, ervaring, probleem-punten
2) namiddag work-shop van allen voor allen
3) s'avonds stapje in de wereld

mail voor verdere info...

Vusani
04-13-2008, 07:51 AM
Hey Disaforindi,

Leuk om dit te horen!!!
Heb je soms meer info, want het is al bijna....lol.
Waar kan ik mail adres vinden of heb je die van mij al???

Greetings, snel iets terug te horen.

Vusani

disaforindi
04-13-2008, 07:58 AM
Mail me op disaforindi@amorous.com

verdere instructies volgen...

Krozhijr
06-12-2008, 03:49 AM
Hallo,

Ik ben zoals, de meesten blijkbaar, ook van Antwerpen, Brasschaat.
Ik ben eigenlijk deze 'kunst' eigenlijk toevallig tegengekomen toen ik als grap van een vriend van mij voor mijn verjaadag het boek van Herbal kreeg, 'Make her chase you' en las daar over Project Hollywood, en The Game, en dat hij de vriendin van een kerel, "Mystery" had afgesnoept..
Zeer geinteresseerd in wat er geschreven werd heb ik verder gezocht, en kwam uiteindelijk online 'The Pick Up Artist' tegen dat blijkbaar onder leiding stond van diezelfde Mystery, en kwam zo meer te weten over het systeem dat mystery en kompanen gebruiken..
Toen ik toevallig in de bib zat, the PUA aan het zien op de laptop, werd ik aangesproken door iemand die blijkbaar heel goed op de hoogte is van dit alles, en heeft me doorverwezen naar hier.
Ik ben nog niet zo lang bezig hiermee, en blijf dus nog steeds de Average Frustrated Chump.

Ik ga veel weg, tijdens de week voornamelijk studentenfeestjes (aangezien ik zelf nog studeer) in Antwerpen, in het weekend vooral in Brasschaat zelf en Noxx.

Ik ben eigenlijk nog maar net echt serieus bezig hiermee, en sta nog zo'n beetje bj de drempel. Een beetje la, ik ken de grote lijnen van de theorie, maar het in de praktijk toepassen is wel heel andere koek. Ik moet mezelf met andere woorden nog wat pushen om effectief sets te openen in plaats van in mezelf te denken hoe ik het zou aanpakken. Minder blabla, meer boemboem nodig dus!

Als iemand afweet van bijeenkomsten de komende maanden, laat maar weten, ben zeer geinteresseerd!

greetz

steponit
06-29-2008, 12:17 PM
Inderdaad! Zolang ze maar niet te groot wordt xD
Stuur mij prive bericht en ik voeg je toe op msn ( ik en m'n wing sargen ook in antwerpen )
en btw the NLLlounge = gene vetten ze sorry. Na registreren + allemaal klote vragen moeten antwoorden incl. je addres en gsm( die ik invulde met ...wtf...) bleek er geen 1 topic te staan.
Ik ben 20 btw. score = 86 -86

Taint
06-29-2008, 12:19 PM
Ik ben ook van limburg,omgeving tongeren - hasselt - genk 19jaar.
Het is niet nodig om mij geschiedenis hier neer te schrijven denk ik.

Openen lukt,attraction meestal ook (hoewel ik de laatste tijd in een dipje zit) maar switchen naar comfort is mijn sticking point.

steponit
06-29-2008, 02:29 PM
Ik ben morgen 2 weken weg en daarna mss naar frankrijk om te klimmen.
Indien ik niet naar frankrijk ga stelde ik me voor een meeting te arrangeren in Gent tijdens de Genste feesten.
Voeg me toe op: kunnaii@hotmail.com

Ik kijk er naar uit :)

Cachondo
07-03-2008, 09:15 AM
HEYHEY mede PUA's,

IK ben al een geruime tijd er mee bezig en nog steeds grappig om te zien
hoe het allemaal goed werkt. Theorie moet je zeker kennen maar veel in praktijk toepassen en leren van je fouten is het beste. Daarnaast is aanvoelen en calibreren van zeer groot belang. Ik heb al een paar mensen les gegeven en mijn kennis overgegeven.

Sarge naam:
PE

Sarge gebied:
Brabant, Limburg, Belgie maar sluit de rest zeker niet uit!

Experience level:
6 a 7

Email:
PEPUA@live.nl

Doel van deze post voor mij:
Allereerst respect voor de grondleggers te geven.
Ten tweede geef ik tegen betaling les.
Ten derde Mogen PUA's met een level hoger dan 4 mij zeker uitnodigen om samen
het veld in te gaan en elkaar te coachen en vooral lol hebben.

Laters mede PUA's!

steponit
07-04-2008, 01:25 PM
"Ten tweede geef ik tegen betaling les."

Epic Fail ;)

sgtmakaveli
08-19-2008, 09:18 AM
ben een newbie van antwerpen en wil wel wat leren van een gevorderde pua
voeg me toe aub toe op makavelli_m1@hotmail.com

streamline
09-23-2008, 06:02 AM
Hey,
'k zit net op kot in Leuven en ben opzoek nr een wingman.
Ben redelijk nieuw me dit, mr heel gemotiveerd om bij te leren en me goe te gaan amusere.
PM me
Streamline

marker1304
10-22-2008, 02:16 PM
hoe bereken je scores of niveau?

EffectQT
10-22-2008, 02:41 PM
Ik opereer in midden en noord oost limburg (belgisch). Altijd geinteresseerd in wings waarvan ik iets kan leren en die iets van mij kunnen leren. Met gemiddeld 2-4 avonden per week stappen en tussendoor regelmatig daygame denk ik dat het niet moeilijk is om eens in te springen tijdens mijn sarges. Laat mij maar iets weten via PM

Lam000
12-29-2008, 02:22 AM
Ik opereer in midden en noord oost limburg (belgisch). Altijd geinteresseerd in wings waarvan ik iets kan leren en die iets van mij kunnen leren. Met gemiddeld 2-4 avonden per week stappen en tussendoor regelmatig daygame denk ik dat het niet moeilijk is om eens in te springen tijdens mijn sarges. Laat mij maar iets weten via PM

18 jaar woon in Antwerpen "gespecialiseerd" in Opening, attraction en Number-close, wil graag met iemand sargen om de seduction en de K/f-close onder de knie te krijgen.
Begonnen met de game omdat ik val op oudere vrouwen en die zijn anders as de 16-17-18 jarigen. En omdak ik zeer dik ben/was wat nu eigenlijk geen probleem meer is.
Als iemand is gaat sargen op de meir, moogdet me altijd laten weten.
Of waar sargen jullie dan?

Cachondo
12-29-2008, 07:36 AM
Hey wat is jullie msn is wel zo handig? ;-)

Mijne pepua@live.nl

Cachondo
12-29-2008, 07:36 AM
Hey wat is jullie msn is wel zo handig? ;-)

Mijne pepua@live.nl

darkar
06-13-2009, 09:48 AM
is er iemand vna leuven die voor volgend jaar ene team wilt maken voor te sargen ? :)

Greeting darkar

techknow
10-22-2009, 07:48 AM
hmmm, leeft deze topic nog, of is iedereen gewoon hl veel bezig ?
anyways, ik ben van brussel, 19 jaar en nog nieuw ... tips en meetings zijn altijd interessant!

Tommy Verlucchi
10-22-2009, 08:08 AM
Nou ik ben 23 en ben al een week je al aan het sargen. Wat niet zo gemakkelijk is maar het lukt wel. Ik leef, feest, sarg rond wevelgem, kortrijk. Tips en meetings (liefst in zuid-west vlaanderen hhh) zijn zeker welkom. Want hoe meer goede tips hoe meer vrouwtjes er komen h.

AlexanderS
10-22-2009, 02:15 PM
Ik ben van Brussel en redelijk nieuw voor de stuff hier.

Lam000
11-03-2009, 02:43 AM
Ik woon in Antwerpen Centrum, ben 20 jaar. Doe dit al 3 jaar, ben uitermate gespecialiseerd in comfort en routines en vooral in daygame en shoppingspree-pick up! Dus als iemand het hierover eens wil hebben, let me know ;)

bigtiger
11-05-2009, 04:41 AM
hey ik ben hier ook nieuw, vind het een erg leuke site!! hoop dat ik hier veel kan leren.
Kom uit een vaag dorpje uit Gelderland ;) als mensen nog intressanten dingen weten te vertellen hier is mijn msn:

mark_64_80@hotmail.com

Lam000
11-05-2009, 07:45 AM
Mijn msn is ellen-ecran@hotmail.com (en ik weet dat het een meisjesnaam is :) )
Ik ben 20 jaar van Antwerpen, als iemand eens wil meaten, ik vind het altijd leuk om eens te werken met nieuwe wing men, of om mijn ervaringen te delen :)
Let me know!

Spie
11-17-2009, 08:39 AM
hoi,

mijn nickname is Spie
(omdat ik graag conversaties afluister, de dingen die je soms hoort;) )
en studeer in Limburg.
Zoek gerust iemand om mee te sargen (door de week liefst)/coach.
Ben begonnen met The Game en The Pickup Artist te lezen/zien, en probeer sindsdien van mijn AFC status af te geraken.
Ik zoek nog een coach die me wat meer tips kan geven.

Verder ben ik in groep gekend als het zotte type, en heb sinds The Game altijd wel op elke fuif een party-item mee. Ook gekend om impromptu magic effects te doen.

Cachondo
11-20-2009, 08:43 AM
hey SPIE,

Als je snelle stappen wilt maken.
kun je voor 50 euro 3 uur praktijk les krijgen
zodat je de basis snel onder de knie hebt.

Laat maar weten of je interesse heb:
pepua@live.nl

groet

pe

hoi,

mijn nickname is Spie
(omdat ik graag conversaties afluister, de dingen die je soms hoort;) )
en studeer in Limburg.
Zoek gerust iemand om mee te sargen (door de week liefst)/coach.
Ben begonnen met The Game en The Pickup Artist te lezen/zien, en probeer sindsdien van mijn AFC status af te geraken.
Ik zoek nog een coach die me wat meer tips kan geven.

Verder ben ik in groep gekend als het zotte type, en heb sinds The Game altijd wel op elke fuif een party-item mee. Ook gekend om impromptu magic effects te doen.

Spie
11-20-2009, 10:46 AM
ben jij dan ook in Belgisch Limburg (hasselt)?

Tommy Verlucchi
11-24-2009, 01:52 PM
.nl ik denk nederlands limburg. Cachando met alle respect maar ik bijna uit niets afleiden dat je een zeer goede pua bent. Misschien kun je ook iets posten.

ps: als je echt er wilt voor gaan vind ik dat je best naar Eclictan of Sa1nt moet gaan. Die mannen hebben het echt (zie de posts). Daar zou ik maar al te graag 50 euro willen voorgeven. Maar helaas wonen ze allebei in Nederland

Spie
11-26-2009, 03:10 PM
.nl ik denk nederlands limburg. Cachando met alle respect maar ik bijna uit niets afleiden dat je een zeer goede pua bent. Misschien kun je ook iets posten.

ps: als je echt er wilt voor gaan vind ik dat je best naar Eclictan of Sa1nt moet gaan. Die mannen hebben het echt (zie de posts). Daar zou ik maar al te graag 50 euro willen voorgeven. Maar helaas wonen ze allebei in Nederland

ik zou het eens moeten vragen en n trip naar nederland plannen, zou zoveel willen/kunnen leren van die kerels!

Tommy Verlucchi
11-27-2009, 06:11 AM
Nou dan zou ik ook lekker willen meegaan.

Ik hoop dat ze het voor die prijs willen doen. Want treinticket, daarna ergens overnachten, in de club moet je natuurlijk ook een rondje zetten (en deze zijn meestal al niet goedkoop;).

Thoth69
01-26-2010, 06:52 PM
hallo,

Ik ben 22 & zit momenteel in gent op kot, iemand geinteresseerd om te sargen in overpoort bv?

http://www.theattractionforums.com/europe/114311-looking-wing-gent-belgium.html

pm of reply :)

dreten
02-26-2010, 07:38 PM
Hallo waarde landgenoten...

Ik zal mn introductiepost hier ook maar eens posten:

Het is al een tijdje geleden dat ik mij hier heb ingeschreven, maar ik heb nog nooit gepost. Ik ben een 29 jarige Belg uit Brugge. Ik heb The Game gelezen in 2006 geloof ik, en ik vond het een openbaring. Ik heb me er nooit op toegelegd om PUA te worden, maar sinds het boek begon ik me wel te interesseren in verwante onderwerpen. Ik heb ondertussen al wat boeken gelezen (NLP, lichaamstaal, ...) en lees soms wat op internet. 2 maand geleden is er een eind gekomen aan mn relatie van 14 maand en ik vond dit wel een leuke aanleiding om die oude 'hobby' weer eens op te pikken... ;-)
Ik ga regelmatig uit in Brugge en ken er ook veel mensen. Ik ben redelijk vlot en blijkbaar kom ik zelfverzekerd over. Ik zou graag wat technieken leren om vrouwen vlotter aan te spreken en hun beter 'in te palmen'. De psychologie van een vrouw boeit me geweldig, en ik denk dat eens je die wat beter doorhebt, dingen een stuk makkelijker gaan.
Uit mezelf deed ik vroeger al een aantal dingen goed, maar ik heb het gevoel dat wanneer ik me erop toeleg, ik nog veel beter kan worden.
Ik zal alvast beginnen met zoveel mogelijk te lezen hier. The Mystery method is besteld en onderweg, tesamen met nog wat andere boeken, kwestie van de klassiekers te kennen...
Groeten

Cachondo
02-27-2010, 09:36 AM
hey dreten,

wat is je msn? ik ben ook weer actief bezig met vrouwen
en in belgie ga ik graag met je sargen ;-)

maar focus niet te veel op boeken. Ik heb nog iets veel beters voor je.

Voeg me maar toe kerel

Pepua@live.nl

groet

PE

dreten
02-27-2010, 12:56 PM
hey dreten,

wat is je msn? ik ben ook weer actief bezig met vrouwen
en in belgie ga ik graag met je sargen ;-)

maar focus niet te veel op boeken. Ik heb nog iets veel beters voor je.

Voeg me maar toe kerel

Pepua@live.nl

groet

PE

Hey,

Laat maar iets weten als je in de buurt bent he. Hetgeen ik in boeken lees probeer ik graag eens in praktijk, niet dat ik zo gefocust bent op die lectuur hoor ;-)

Cachondo
03-01-2010, 02:56 AM
voeg me maar toe dan laa tik je het weten

dreten
03-01-2010, 11:34 AM
voeg me maar toe dan laa tik je het weten

Sorry, mn msn gebruik is zeer selectief ;)

AlterEgoMAN
03-10-2010, 02:42 PM
Zal mij hier ook maar is voorstellen.

25 jaar. Regio Hasselt - Leuven. Was tot een paar jaar geleden super extreem verlegen. Dus heb amper vriendinnetjes gehad. Nu ik dit min of meer overwonnen heb is de laatste stap voor mij goed in omgang met vrouwen worden. Met als lange termijn plan: een deftige vriendin te vinden en indien ik gedumpt zou worden geen probleem te ondervinden met het vinden van een nieuwe.
Progressie loopt zeer gestaag: een paar KC's. Nog veel werk aan de winkel.

Prince_Obi
03-17-2010, 09:28 AM
Toch even voorstellen:

21 , geboren in Zuid-Afrika en woon nu in West-Vlaanderen. Ik heb dus al heel wat gezien en meegemaakt.

Ik begon 2 jaar geleden te lezen over PUA en verdiepte me onmiddelijk in de theorie. Geleidelijk aan probeerde ik die zaken uit en werd er beter en beter in. Ik begon met canned material, maar ben die beu geraakt en natural geworden. Zo focus ik me nu vooral op inner game, social circle, sexual escalation en push-pull.

Ik wachtte tot ik genoeg ervaring had om effectief wat bij te kunnen brengen ;).

Vragen?

Peace
Prince_Obi

rh_rule
03-17-2010, 05:17 PM
20 jaar, Antwerpen, theoryjunkie

Ik zoek een wingman in de regio Antwerpen. Door onbegrijpbare redenen slaag ik er niet in dit idee aan vrienden te verkopen. Ik zoek naar een gemotiveerd persoon om de theorie in praktijk om te zetten. Heb lang geleden n Kclose gehad door de MM te volgen. Reageer op het forum of op mijn mailadres.

extrasolar84
08-09-2014, 01:34 AM
Nog iemand actief in regio Brugge of Gent ? Laat maar iets weten . Ik woon zelf in Brugge , 29j , en ik ga veel daygamen . Maar ik ben op zoek om vrienden te maken in het nachtleven . Want solo nightgame is ook ni alles ;) . grtz
btw ; Ik weet dat deze post al 4 jaar oud is ma ge weet nooit ;)