PDA

View Full Version : Wie gaat er mee sargen deze week ? 27 - 30 juli

Chriz
07-25-2006, 09:29 AM
Wie gaat er mee sargen deze week ? Donderdag, vrijdag of zaterdag. (27-30 juli). Of een gewoon alle 3 de dagen achter elkaar als een marathonsessie.
Ok ff snel de feiten. Niet om op te scheppen, maar ik kan uitstekend met vrouwen opschieten. C & F comes natural. Vrouwen waar ik mee in gesprek raak vinden me meestal wel leuk en fun gezelschap.
Waar ik aan wil werken. Openers daarbij freeze ik soms en dan is de hele
spontaniteit totaal weg. En dat is zeer frustrerend, omdat ik van nature leuke verhalen kan vertellen met veel humor waarmee ik zeker weet dat ik ze kan versieren. Maar ja die opener daar valt of staat alles mee.
Kleine tip die ik van iemand kreeg. Maak er is een sport van om meer dan 5 blauwtjes te lopen. Hij zei tegen mij wedden dat jou dat niet lukt. De tweede of derde set en misschien zelfs de eerste set vinden je al leuk genoeg dat ze willen dat je met ze blijft staan praten.
Dus wie gaat er mee sargen ? Ik ga zoiezo.

Evangelist
07-25-2006, 11:37 AM
Hmm, ik ben misschien wel in voor een sarge. Ik ben newbe maar openers zijn the hardest indeed. Eenmaal een set geopend kom ik nog wel ergens, soms. Let me know.

Evangelist
07-25-2006, 11:45 AM
Moet wel heel eenzaam zijn om je wingman te zijn...Ik wingen en the game leren en jij C & F met de HB's. :D

Chriz
07-25-2006, 01:39 PM
Tja als je met je wing op stap gaat dan moet je zorgen dat hij niet genegeerd wordt. Ik sarge denk wel te ver weg voor je. Ik kan je wel enigszins tegemoet komen qua locatie, maar verder weg dan Den Haag is just too far. Den Haag is trouwens wel een aardige stad om te stappen.
Heb je MSN ?

Evangelist
07-25-2006, 09:02 PM
Waar woon/sarge je dan? Den Haag is even niet zo handig, persoonlijk ( :D )
Maar tenzij je in Groningen of Maastricht woont is het voor mij geen punt.
MSN stuur ik je per PM.

Chriz
07-27-2006, 04:12 AM
Lopen er wat disgruntled ex-vriendinnen van je in Den Haag rond ofzo ? :-)
Heb je toegevoegd aan MSN, maar zit er eigenlijk bijna nooit op. Stuur ff een mailtje. Dan kunnen we locatie en tijd bepalen.

fetsj
07-27-2006, 04:38 AM
Hey, dit zegt me eigelijk ook wel iets, ben van Belgie, half uurtje van Maastricht, moest het daar zijn, laat maar iets weten... (als je wil natuurlijk!)
:rolleyes: