PDA

View Full Version : Wings omgeving Haarlem, Den Haag , Amsterdam etc

Chriz
07-03-2006, 12:05 PM
Hé guys,
Het leek mij wel een aardig idee om een klein groepje wings met wat niveau bij elkaar te brengen woonachtig in de omgeving tussen Haarlem en Den Haag. Oh en met niveau bedoel ik hoe je bent en je gedraagt en niet dat je een volleerd PUA hoeft te zijn. Ook mensen die nog veel ervaring moeten opdoen zijn welkom. AFC's so sto speak. Maar een echte PUA ertussen om
de rest wat bij te leren is ook nooit weg natuurlijk.
Tussen Haarlem en Den Haag zouden we naar allerlei plaatsen kunnen uitwijken.
Ik kan zelf wel redelijk goed met vrouwen opschieten. Als ze me eenmaal een tijdje kennen well then they like me mucho.
Approaches daar wil ik zelf aan werken, want dat is nog niet echt je van het.
Hoor het wel als iemand interesse heeft !
Greetz,
Chriz

Owieo
07-03-2006, 12:20 PM
hee man,
ik wil best het een keertje proberen, woon zelf in utrecht maar kom vaak in den haag en amsterdam. ben tot nu toe succesvol geweest maar dat was met alleen op stap gaan, toch lijkt het me tof om het met iemand te delen van hetzelfde niveau
groetjes

Chriz
07-04-2006, 02:13 AM
Tja een keer wat afspreken dan lijkt me !
Mooiste zou zijn als we een klein groepje kunnen vormen met nog een paar andere starting PUA's in deze regio. Bedoel vier, vijf, enzovoorts weten er meer dan één. En misschien wil er nog wel een ervaren PUA mee ook om de rest wat bij te leren.
Zijn maar wat ideeën die ik zo ff opnoem.
Talk to you later...............

Asphyx
07-07-2006, 12:12 PM
OK ik ben er wel voor misschien kunnenr we eerst via msn contact maken dat werkt ook wat makkelijker qua afspreken enzo. Stuur maar een private message dan geef ik mijn adres.

mindjob
10-24-2006, 03:11 PM
Lijkt me wel nice. Ben altijd veel beter in openen als er iemand kijkt. Beetje druk kan nooit kwaad, en een beetje sleutelen aan techniek al helemaal niet.
Laat me maar weten, ik woon in utrecht, en je kan me bereiken op lavos@gawab.com. Een potje sargen met onbekenden zou weer eens cool uit kunnen pakken.

DutchAngel
10-24-2006, 11:48 PM
Ik denk wel dat Shadow en ik er bij kunnen zijn. Wij zijn altijd in voor ontmoeten van andere PUAs

aikon
10-26-2006, 10:18 AM
ben zelf een beginnende Pua uit den haag
en wil graag andere pua's leren kennen en gedachten uitwisselen!

SuperNick
10-27-2006, 09:19 AM
he jongens,
ik doe wel graag mee,
want ik mis best wel een goede wingman(nen)..
woon in den haag, ben eind 30,
ik ben een “killer� voor dames,
op fysieke en psychische niveau,
niet dat ik veel zelf moet doen… doen ze zelf wel,
…
heb zo’n “schattige� buitenlandse accent,
heb ook totaal andere benadering voor “closing�, kind of C+F..
maar geen wingaman,
…
SuperNick

TheMaestro
10-28-2006, 10:15 AM
HĂ© gasten,
De afgelopen weken ben ik met mijn wing aan het sargen geweest in Den Haag en we wonen daar redelijk in de buurt.
Stuur een mailtje if you want to join us. email naar: maestro@doooh.nl
Greetz,
Maestro