PDA

View Full Version : Eigenlijk ben ik een PUA, maar er is één probleem !

Chriz
06-27-2006, 01:43 PM
Hé gasten,
Ik zal even mijn situatie schetsen.
Vroeger ging ik op stap met gasten die ja het is ongelooflijk nog knapper zijn dan ik. LOL. Maar goed die eindigden in de kroeg dus altijd met het meisje en ik had het nakijken. Al keken ze de hele avond chagrijnig nog kregen ze het voor elkaar. In tegenstelling tot wat je zou denken ben ik wel goed met vrouwen.C & F heb ik van nature dus werkt uitstekend. Maar het probleem is dus dat ik het alleen voor elkaar krijg bij vrouwen die ik al langer ken. Op de fitness , werk etc. Beetje plagen en ze zien me dan wel zitten.
In de kroeg zit ik altijd tegen het volgende probleem aan te hikken. Een gesprek beginnen. Kijk als ze naar mij komen dan lul ik ze de oren van de kop met leuke verhalen en ik heb ze zo om. Maar die eerste stap hé.Tja en al die vrienden van me zijn nu getrouwd of hebben een vriendin.Maar als die knappere vrienden mee op stap gaan hebben zij weer op het eind van de avond het meisje. En dit terwijl ze bezet zijn. Ja mensen het is een harde wereld. :-).
Maar goed ik geef niet zomaar op. Dus ik heb besloten die vrienden niet meer mee te vragen en zelf naar een uitgaansgelegenheid te gaan. Probeem dan is dat alle aanwezige vrouwen jou zien als een soort van roofdier. Daarmee zijn je kansen veel kleiner.
Iemand misschien tips hoe je dit het beste kan aanpakken als je zonder wingman op stap gaat ?
Thanx,
Chriz

Ceb
06-27-2006, 11:41 PM
Je hoeft niet per se met je wingman op stap te gaan. Ook vrienden kunnen je alleen maar 'tegenhouden', zoals je al vertelt in je verhaal.
Vrouwen zien je niet als roofdier als je alleen op stap gaat, als je er maar voor zorgt dat the venue van jou is. Zorg er voor dat als je binnenkomt je binnen 3 seconden op het eerste de beste set afloopt die je bevalt en open die! Blijf er ook nooit langer dan 20 minuten (tenzij je jackpot hebt natuurlijk, dan kan je C1 nog even uitstellen) maar over het algemeen is 20 min per set prima. Als je op die manier van set naar set loopt (of zelfs van set tot set introduceert - 'hee, meet my new friends!') dan ben je de man van de avond. Meiden zullen zelfs jou openen.
Tips in een notendop: ga alleen, open binnen 3 seconden, vertel je verhalen en ga naar een andere set binnen 20 min.
Greetz Ceb
p.s. zorg er voor dat je de attitude hebt dat je niet de set opent om het mooiste meisje te veroveren (hoewel je dit wel wil), maar zorg ervoor dat je gewoon overkomt als een 'leuke, interessante jongen'. Succes!

Chriz
06-28-2006, 11:05 AM
Bedankt voor de tips Ceb !
Heb jij deze stof al lang onder de knie en werkt het voor jou ? Ben zelf net met deze toch wel vernieuwende materie in aanraking gekomen en wil het ook echt in the field gaan gebruiken / testen.
En wat ik al zei vrouwen zien me wel zitten als ze me kennen. Niet allemaal natuurlijk, maar the odds are good. Ik heb er meerdere bij die gewoon recht in mijn gezicht zeggen dat ze spannende dingen over me gedroomd hebben. Dan doe je toch iets goed. Ja toch, niet dan ! Maar dat is dus wel bij de vrouwen die ik al langer ken en ik wil dat dus ook met die vrouwen in de kroeg of wherever bewerkstelligen
Maar ja als het al hapert bij de opener dan schiet je niet veel op. Ik was dus altijd afhankelijk van andere mensen die mij dan voorstelden aan een paar meiden. Kijk in voorgaande geval ben ik echt on a roll. No problemo
Is trouwens wel erg rustig op dit forum moet ik zeggen. Heb ook nog bij |||||||||||||| gekeken, maar vond dat je er wel erg veel persoonlijke info moet geven. Zelfs je Telnr: Kijk als ik zeker zou weten dat alles binnen dat forum wordt gehouden houden, dan zou ik gewoon de meeste vragen beantwoorden.
Dus ik heb nu zeer weinig ingevuld en vraag me af of ik dan wordt toegelaten.
Greetz,
Chriz