PDA

View Full Version : Spreek je Nederlands?

stRiPPed
01-08-2006, 02:01 AM
Post je vragen over het toepassen van Mystery Method in het Nederlands hier.

ynewy
01-10-2006, 05:39 AM
Stripped,
Ben jij de uitgever in A'dam, het schijnt dat jij de dutch PUA Master bent, klopt dit???
Kun jij mij dan ff vertellen, waar je op moet laten om van ouwehoeren naar verleiding moet gaan?
Ynewy.

stRiPPed
01-12-2006, 06:10 AM
Ik pretendeer geen "goeroe" te zijn. Maar als je specifieke vragen heb, stel ze. Ik neem aan dat je al bekend ben met ||||||||||||||.com?

Free
01-24-2006, 07:55 AM
hey stripped en andere nederlandse PUA's. ik ben nu ongeveer een maand bezig met het PUA-dom, en ben ook wel benieuwd naar nederlandse PUA's. alleen ||||||||||||||.com is erg onoverzichtelijk en het lijkt of er maar 1 iemand posted, namelijk iemand genaamd seduction. niet echt de moeite waard dus. hoe zit dit?

stRiPPed
01-24-2006, 11:13 AM
hey stripped en andere nederlandse PUA's. ik ben nu ongeveer een maand bezig met het PUA-dom, en ben ook wel benieuwd naar nederlandse PUA's. alleen ||||||||||||||.com is erg onoverzichtelijk en het lijkt of er maar 1 iemand posted, namelijk iemand genaamd seduction. niet echt de moeite waard dus. hoe zit dit?
Eerst lees de huisregels good door.
Het is niet een openbaar forum. Bestaat sinds 1999. Er zijn namelijk meerdere onderdelen met honderden van leden.
Om (meer) toegangsrechten te krijgen moet je tenminste de inschrijvingsformulier invullen en opsturen.

Free
01-30-2006, 02:30 PM
ooh ok. nu snap ik het. ik ben een beetje ongeduldig. dank je. anyway.. ik denk dat ik me wel een keer aan meld. maar je moet wel een hoop persoonlijke informatie geven en er wordt een hoop van je verwacht, terwijl ik de hele nederlandse community niet eens ken. ik weet ook wel dat dat is om de slechte mensen er buiten te laten, maar toch, de info die men moet geven aan wildvreemde mensen doet me twijfelen. bovendien weet ik niet of ik de community wel zoveel te bieden heb.
voorlopig blijf ik dus nog even 1 van die 'slechte mensen'.. maar zal me in de toekomst wel aanmelden.
Groet
Free

stRiPPed
01-31-2006, 08:53 AM
In antwoord op je vragen:
Prive gegevens zijn optioneel voor een grote deel van de site. Dan kan je iig een beetje van de sfeer proeven en wat ideeen uitwisselen met anderen. Deelnemen daar is vrijblijvend.
Als je meer toegang wil krijgen tot de rest van de site zijn er zeker wat voorwaarden aan verbonden. De huisregels zijn streng. Alles is 100% prive en vertrouwelijk.
Maak iig een account aan en stel dat soort vragen daar....

stRiPPed
02-01-2006, 10:34 AM
Anders is het prima om hier ook te posten...

stRiPPed
02-12-2006, 09:14 AM
hey stripped,
ik heb ff een vraagje betreffende de registratie van ||||||||||||||.com
ik heb me ingeschreven en geregistreerd daar (onder de naam skippy), maar als ik gebruik wil maken van het forum en ergens op wil klikken dan staat er zoiets als: sorry you dont have permission to access blablabla.
ik kan wel gewoon inloggen, maar ik zie dan niet alle topics enzo.
weet je misschien wat ik verkeerd doe?
bij voorbaat dank
Yoda, post dit soort vragen daar.
Laten wij dit forum gebruiken voor wat het bedoeld wordt. Heb je vragen over MM of community over het algemeen?

Vanity
04-22-2006, 06:18 AM
Ik heb sinds woensdag Strauss boek aangeschaft en ben momenteel aan pagina 255 ; ergens vermelde hij wat namen van verschillende PUA's over de wereld en vermelde stRiPPed als een Amserdam gebasseerde PUA :d
Heb me geregisterd op jullie forum ga het nu ff checken :)

Stalker
06-18-2006, 12:43 PM
Ik heb na aanraden van een vriend het boek ook aangeschaft (in het Engels).
Mijn vrienden zijn van die echt muurbloempjes, als je weg loopt om een beetje het vrouwelijk schoon te bekijken en wat contacten te leggen, en je komt 2 uur later terug zijn ze nog geen cm verschoven.
Na het lezen van het eerste deel van het boek ben ik wel redelijk enthousiast geworden. Het lijkt me een leuke manier om de weekenden nog intenser te beleven.
Ik heb me ook aangemeld op ||||||||||||||.com, eens kijken of er ook nog PUA's zijn in het zuid oosten van Nederland.