PDA

View Full Version : Mijn (voorlopige) game - Advies gevraagd

chaoske
06-15-2006, 11:54 AM
Hey,
Korte achtergrond:
Ik zit al enkele jaren in een LTR, dus ik kan niet echt sargen/FR maken/etc.
Enerzijds omdat ik die LTR niet op het spel wil zetten (it's a small world afterall) , anderzijds omdat ik er weinig de kans toe krijg..
MAAR, aangezien ik vanaf augustus/september een stage doe aan een Franse universiteit voor enkele maanden EN ik interesse wil wekken bij vrouwen die ik ontmoet, post ik hier mijn voorlopige game.
LET WEL: ik ben geen routine junkie, dit is meer:
1) een leidraad van welke stap naar welke stap ik moet overgaan (en de LJBF stap overstaan, maar echt interesse hebben)
2) een... back-up plan? :)
Ik had graag geweten of
- de stappen juist zijn
- welke de beste routines zijn (ik heb er in de meeste gevallen meerdere gezet, maar nét iets teveel soms)
- andere info dat nuttig kan zijn.
Alvast bedankt!

rtfact
08-08-2006, 01:56 AM
Hee man, dat zijn een paar leuke vertalingen die je daar hebt en het laat zien hoe je routines in elkaar laat over gaan. Heb zelf 0,0 ervaring op het gebied van sargen, maar misschien dat dat snel verandert.

chiefofficer
08-08-2006, 10:31 AM
Oh ja, die zat ik toevallig eergister te lezen. Sommige dingen zijn letterlijk goed vertaald, maar komen trés verkeerd uit. Ik zal vanavond even wat voorbeeldjes geven :)

Remo
10-01-2006, 11:03 AM
Oh ja, die zat ik toevallig eergister te lezen. Sommige dingen zijn letterlijk goed vertaald, maar komen trés verkeerd uit. Ik zal vanavond even wat voorbeeldjes geven :)
Ben ook bezig met een documentje op te stellen voor men eigen. Het zou handig zijn om nog wat voorbeeldjes te lezen :D .
Grtz

kboulema
10-01-2006, 01:24 PM
“Waarin voel je je aangetrokken tot een man??
Haha, kill, die shit heb jij van mij genakt. :P Dat hele stuk! Welke site heb je het van? NLlounge?