PDA

View Full Version : Sargen in Amsterdam

Ceb
06-10-2006, 05:51 PM
Yo guys,
ik ben 22 en woon sinds kort in Amsterdam. Ik heb Het Spel gekocht en ben sindsdien verslaafd aan de MM. Verder heb ik wat films gezien van DeAngelo en Jeffries. Ik heb de MM enkele keren toegepast en het gaat aardig, hoewel ik weet dat ik het niet volledig onder de knie heb. Ik heb mijn openers, routines en afsluiters klaarliggen, alleen heb ik ze nog niet genoeg getest.
Ik vraag me af in welke clubs jullie uitgaan als jullie in Amsterdam uitgaan. Ook lijkt het me leuk eens wat mensen te ontmoeten om eens een avond mee te sargen, wellicht leren we nog wat van elkaar.
Ik hoor het wel van jullie
Greetz Ceb

Ceb
06-14-2006, 04:23 PM
sargt er dan niemand in amsterdam?

WetchiE
06-18-2006, 10:27 AM
Yo Ceb,
Ik ga wellis in Amsterdam uit man! Ga donderdags wellis naar Franchise in escape! We kunnen wel een keer chillen! Laat maar weten!
- Wetchie

Ceb
06-19-2006, 03:32 PM
Yo Ceb,
Ik ga wellis in Amsterdam uit man! Ga donderdags wellis naar Franchise in escape! We kunnen wel een keer chillen! Laat maar weten!
- Wetchie
Sounds great mate :) Voeg me anders even toe op msn (gb83@hotmail.com), dan kunnen we wat babbelen en wat afspreken
greetz Ceb

Creativ
06-22-2006, 04:08 AM
sargt er dan niemand in amsterdam?
Yo Ceb & Wetchie,
3 weken geleden heb ik het boek "Het Spel" gekocht.
Heb hem haast uit, en vind het helemaal geweldig.
Ben zojuist 2 dagen lid van MM.com.
Afgelopen weekend ging ik met een vriend van me Sargen in Groningen.
Het werkte wel, alleen ik moet het zeker wel nog onder de knie krijgen.
Yo..laten we elkaar informeren.
creativ

Ceb
06-22-2006, 05:37 AM
Yo Ceb & Wetchie,
3 weken geleden heb ik het boek "Het Spel" gekocht.
Heb hem haast uit, en vind het helemaal geweldig.
Ben zojuist 2 dagen lid van MM.com.
Afgelopen weekend ging ik met een vriend van me Sargen in Groningen.
Het werkte wel, alleen ik moet het zeker wel nog onder de knie krijgen.
Yo..laten we elkaar informeren.
creativ
Sounds like fun to me :) ik woon in a'dam maar ben niet te beroerd om eens ergens anders te proberen (waar niemand me kent :P)
voeg me anders ook even toe op msn (emailadres staat boven), daarmee kunnen we makkelijker contact onderhouden
greetz Ceb

Ceb
07-24-2006, 04:22 AM
emailadres is veranderd in cebsarger@hotmail.com. Let me know if you guys wanna sarg somewhere

Evangelist
07-24-2006, 11:31 AM
Ik ben een newbe maar ik wil graag eens sargen in het veld. Ik woon in Utrecht. Wellicht dat jullie een newbe op sleeptouw kunnen nemen?

Ceb
07-24-2006, 03:21 PM
uiteraard. Give me a sign on MSN and i'll teach you some cool stuff :)

Justus
07-29-2006, 07:33 AM
Ik ben een newbe maar ik wil graag eens sargen in het veld. Ik woon in Utrecht. Wellicht dat jullie een newbe op sleeptouw kunnen nemen?
Club Monza is een perfecte Sarge Locatie.
Al eens geweest?

spacekees
08-01-2006, 12:03 PM
heb sinds kort het spel gelezen. maar heb well veel van david D zijn spul gezien.
het groote probleem is dat ik in the middle of no where woon:-S. ik ga september in Gronignen studeren dus dan kan ik echt sargen.
zou het echt vet vinden om met andere mensen van de community te gaan sargen in de ( groote steden van Nederland haha )

Carbon
08-02-2006, 11:42 AM
Ben ook wel geinteresseerd om te sargen in Mokum. Ceb > ik voeg je wel toe op mn msn, dus spreek je later.

Decorator
10-14-2006, 03:32 PM
Het lijkt me tof om eens met jullie te spreken via MSN: p_gaauw@hotmail.com.
Ik game alleen in Groningen tot nu toe...

trickersrun
12-18-2006, 12:46 PM
He, alles goed!
Ik ben trickersrun en game nu geregeld in de buurt van Breda.
Ik weet niet wie er in de buurt van breda, zijn, maar ik ben altijd klaar om op stap te gaan op zoek naar mooie vrouwen :) die een leerzame uitdaging vormen!, ben namelijk altijd bezig mijn game te perfectioneren :) Ik vind trouwens de plan om een nederlandse pua groep te starten een goed plan, dus wie eens wil sargen,
voeg me maar toe. ( trickersrun@live.nl )

Yeanix
02-03-2007, 02:33 PM
Dag mensen.. Ben nieuw hier
Heb nu sinds kort ook Het spel gelezen..
En ben mijn game een beetje aan het uitbreiden, door deze sites door te kijken..En dingen uit proberen in uitgaansleven..

Ik kom uit de buurt van Amsterdam.. En heb afgelopen donderdag voor het eerst iets uit geprobeert van uit "Het spel".. Namelijk de Pauw-Theorie..

Ik had een belachelijke ketting om. met houten kralen erom heen.
Kreeg veel reacties.. Veel positieve.. 1 Negatieve..
Maar heb die avond veel aandacht van de vrouwen gehad..Maar geen telefoon nummer..
Volgende avond, weer uitgeweest.. En een telefoon nummer en email van een HB8 gehad
Maar ik moet het spel nog zeker onder de knie krijgen.. Ik laat wel meer van me weten

Yeanix

Justus
02-04-2007, 07:45 AM
Blijven adverteren of niet stRIPPed?

Terrance
02-04-2007, 08:07 AM
Hij kan z'n naam beter in 'Reclameboodschap' veranderen..

Ramble
02-04-2007, 11:39 AM
Begint eerlijk gezegt een klein btje irritant te worden

mario007
04-26-2008, 11:54 AM
Hi, ben ook een newbie op het sarge-gebied. Lijkt me cool om eens een keer in een groep te gaan sargen. Mijn hotmail: inspector_ho@hotmail.com

outinstreet99
04-27-2008, 03:37 AM
Hi,

Ik ben 30 en woon in amsterdam.
Ben nog geen PUA maar hoop het wel te worden.
Mijn vaste wing heeft nu een relatie en is dus tijdelijk uit de game.
Ik zoek dus ook nieuwe wing voor een of meer keer.
Laat ff weten als je een keer mee wil.