PDA

View Full Version : De kans

The Belgian
06-07-2006, 11:49 AM
Hallo iedereen ,
Eventjens m'n eerste post hier neerzetten en dat is tegelijkertijd een vraag :
Ik ken een meisje , ik wil ze zo graag veroveren en ik ken ze amper.
Ze zit bij mij op school en ze heeft het wel graag dat ik haar eens bekijk , zij wilt ook wel denk ik maar ik weet helemaal niet hoe ik er er aan moet beginnen...
Please hulp...

chiefofficer
06-08-2006, 01:48 AM
Zelfs het nederlandstalige forum wordt nu al overspoeld met one-itis. Dit forum, of eigenlijk deze methode draait om het verkrijgen van bepaalde vaardigheden met vrouwen. Die vaardigheden zijn onder andere zelfvertrouwen en onafhankelijkheid. Je bent nu al zo gehecht aan de uitkomst van de interactie met dit meisje (anders had je t hier niet gevraagd) dat je in deze situatie niet onafhankelijk bent. Zo zeg je dat je haar wilt veroveren. Dat komt op mij over alsof het meisje meer waard is en je daarom rare dingen moet doen om haar te veroveren. Dat is niet zo. Zodra je denkt/voelt dat zij belangrijker is dan jou, zal het nooit een gezonde relatie worden. :)

The Belgian
06-08-2006, 02:48 AM
Zelfs het nederlandstalige forum wordt nu al overspoeld met one-itis. Dit forum, of eigenlijk deze methode draait om het verkrijgen van bepaalde vaardigheden met vrouwen. Die vaardigheden zijn onder andere zelfvertrouwen en onafhankelijkheid. Je bent nu al zo gehecht aan de uitkomst van de interactie met dit meisje (anders had je t hier niet gevraagd) dat je in deze situatie niet onafhankelijk bent. Zo zeg je dat je haar wilt veroveren. Dat komt op mij over alsof het meisje meer waard is en je daarom rare dingen moet doen om haar te veroveren. Dat is niet zo. Zodra je denkt/voelt dat zij belangrijker is dan jou, zal het nooit een gezonde relatie worden. :)
Het meisje is een meisje waar ik op kick om haar te kunnen hitten.
Ze is m'n doelwit , en niet een gewoon meisje. Toch ben ik er zeker van dat ze niet boven mij staat en dat ik er eerder boven sta.
Ik kan haar aan maar durf het gewoon nog niet goed.
Tell me how.

chiefofficer
06-08-2006, 03:57 AM
Het meisje is een meisje waar ik op kick om haar te kunnen hitten.
Ze is m'n doelwit , en niet een gewoon meisje. Toch ben ik er zeker van dat ze niet boven mij staat en dat ik er eerder boven sta.
Ik kan haar aan maar durf het gewoon nog niet goed.
Tell me how.
Ieder meisje is een gewoon meisje. Ik kan je nu perfecte zinnen geven die je kan gebruiken, maar daar heb je niks aan, simpelweg omdat je de bijbehorende lichaamstaal en toon niet kan houden. Ik raad je sterk aan om de newbie missie te doen en dan eventueel naar t betreffende meisje terug te keren.:)

The Belgian
06-08-2006, 05:12 AM
How how slow down boy :) !
Ik heb al meerdere keren gesarged...
Meerde keren geslaagd in m'n missie , 'k ben geen newbie meer hoop/denk ik.
Toch is het anders bij dit meisje daarmee dat'k et vraag...
Hoe ik het zou aanpakken met een meisje dat ik echt zo graag zou willen.
'k Wil geen openers,tactieken,zinnen of lichaamstaal van jullie verkrijgen,
ik wil alleen meer info hoe ik zo een meisje dat'k nu ECHT wil (miss later als vaste vriendin...) kan voor me winnen.
Mijn vorige slachtoffers waren just for "the game"...
Nu wil het bij iemand waar'k wel eens verliefd op zou kunnen worden.
Daarom is het zo anders...

chiefofficer
06-08-2006, 05:39 AM
How how slow down boy :) !
Ik heb al meerdere keren gesarged...
Meerde keren geslaagd in m'n missie , 'k ben geen newbie meer hoop/denk ik.
Toch is het anders bij dit meisje daarmee dat'k et vraag...
Hoe ik het zou aanpakken met een meisje dat ik echt zo graag zou willen.
'k Wil geen openers,tactieken,zinnen of lichaamstaal van jullie verkrijgen,
ik wil alleen meer info hoe ik zo een meisje dat'k nu ECHT wil (miss later als vaste vriendin...) kan voor me winnen.
Mijn vorige slachtoffers waren just for "the game"...
Nu wil het bij iemand waar'k wel eens verliefd op zou kunnen worden.
Daarom is het zo anders...
Had dat gelijk ff gezegd dan.
Q- But she's special; she's different; she's perfect for me.
A- As of the last census, there are 6.5 billion people in the world. As the rough percentage of women is 53% of the total population, there are almost 3.5 billion women out there. Are you telling me that you just coincidentally tripped and fell into "the one"? There's a statistically higher chance of being struck by lightning three times than that being your "one special girl". :p
http://www.theattractionforums.com/forum/showthread.php?t=11195
Geeft deze link de informatie die je zoekt?

The Belgian
06-08-2006, 06:27 AM
Perfect :D !