PDA

View Full Version : moeilijk vraagje

riser
06-05-2006, 11:09 PM
Hallo iedereen
Ik zit met een vrij complexe situatie.
Het volgende is mij overkomen : ik heb een meisje leren kennen, via mijn job. ze bezocht me als cliënte. Vanaf het eerste ogenblik kon ik er niet om heen dat het om een bloedmooie vrouw ging. En ik zeg dit zonder te overdrijven. Ze is onwaarschijnlijk mooi. Een belangrijk detail, is het feit dat het hier gaat om een Marokkaans meisje. Er is als dusdanig een "cultuurverschil".
Evenwel, werd er nooit enig contact gelegd, dan een professioneel contact.
Na enige tijd werden we "vrienden". Dit is uiteraard een stadium waarin niemand wenst te komen, doch ik had reeds aanvaard dat het een beetje te hoog gegrepen was.
Echter op een mooie dag bel ik haar op en stel voor om met mij samen een nieuw kostuum te kopen. Zoals de meeste vrouwen, ging ze hier dadelijk op in. Immers geeft dit de impressie dat ze veel stijl heeft en dat je ze hier voor nodig hebt.
De dag verliep vrij normaal : overal waar we kwamen, werden de verkopers gek van de schoonheid van deze vrouw. Zelfs in die mate, dat wanneer ik een kostuum in een tweede winkel wenste te kopen, de verkopers van de eerste winkel, gewoonweg meegingen.
Nadien gingen we iets drinken, en kwamen we losser. Nadat ze vier wijntjes op had, had ze plots zin om met me uit te gaan.
Zo gezegd , zo gedaan.
Ieder van ons ging naar huis om zich om te kleden. Een goed uurtje later zagen we mekander opnieuw.
De avond ging zijn gangetje en na een uurtje of drie viel de eerste kus.
Op het einde van de avond, zei ze dat ze niet naar huis wenste te gaan en dat ze bij mij wou blijven slapen.
Ik had hiermee geen probleem.wie zou het wel hebben?
we hadden een passionele nacht, maar ik wou geen seks, omdat het om een Marokkaans meisje gaat. ik wou nadien geen problemen met broers en dergelijke... dit was uiteraard een totaal verkeerde beslissing. Iedereen zal zeggen "wat een loser".
Nochtans is het niet voor de hand liggend om met een moslimmeisje onder de lakens te duiken, hoe mooi ze wel niet is. Bovendien hield ik rekening met het gegeven dat we beiden dronken waren ( zo nuchter was ik nog wel)
de volgende ochtend gaat de passie verder, nog steeds zonder seks.
Zij laat - mogelijks expres- haar horloge en sierraden bij me liggen.
Vervolgens laat ik even niks meer horen.
zij belt, en de volgende dag bel ik haar terug.
Daarna, zijn er echter veel professionele ontwikkelingen gebeurd, waardoor er veel professioneel contact us geweest.
Evenwel heb ik haar sindsdien niet meer privé mogen ontmoeten.
Ik heb me hierin boos gemaakt en haar een paar smsjes gestuurd met domme teksten er in.
Zij heeft nooit meer gereageerd.
Nu de vraag is vrij simpel: is deze situatie op de een of de andere manier nog recht te trekken, of moet ik gewoonweg aanvaarden, dat ik de ene domme fout na de andere gemaakt heb, en gewoon verder gaan. ik bedoel, dien ik me op een nieuwe vrouw te concentreren en al de technieken van Mystery, nu correct toe te passen of zou het mogelijk zijn, dit meisje alsnog in een relatie te krijgen.
Ik besef dat ik hierboven een amalgaam van fouten opsom, waarvan sommigen rode kaken zullen krijgen. Ik neem echter aan dat het doel van dit forum erin bestaat om constructieve ideëen uit te wisselen.
groeten riser

chiefofficer
06-06-2006, 03:56 AM
Pfoeh lastig.
Na een regel of drie dacht ik al : dit gaaaaaaaat fout. Toen ging het ineens goed. En daarna ging het weer gruwelijk fout.
Het belangrijkste probleem is dat je enige vorm van one-itis hebt. Je bent geïntimideerd door haar schoonheid en wil graag dat deze situatie goedkomt. Als je dit in het main board had geplaatst, was het ook direct naar het "worst of"-forum geplaatst. Belangrijke punten van de Mystery Method zijn zelfvertrouwen en onafhankelijkheid. De vraag is: denk je dat je bij haar nog enige vorm van onanfhankelijkheid kan vertonen. Zodra jij voelt dat je mystery-technieken gaat gebruiken om specifiek haar te krijgen, zal ze voelen dat jij haar nodig hebt. Dat toon je dan door je lichaamstaal en je stem. Dat zal je situatie nog slechter maken.
Je kan nu twee dingen doen:
1) zoveel mogelijk mysterytechnieken gebruiken, waarbij ik je een slagingskans van 5 % geef
2) haar een tijd met rust laten, andere vrouwen zoeken, niet meer afhankelijk van haar zijn, en dan nog eens kijken hoe het met haar gaat. In dat geval geef ik je een slagingskans van 15 %.
Maar zodra zij eenmaal het beeld van je heeft dat je een lagere sociale waarde dan haar hebt (als in meerdere smsjes achter elkaar sturen, boos worden et cetera), is het erg moeilijk het weer goed te krijgen. Efficiënter is het andere vrouwen te zoeken :)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad. :)

riser
06-06-2006, 04:05 AM
Dank voor het antwoord.
ik ben niet bepaald verbaasd. ik weet dat het verneukt is. ik weet het. jammer, en volgende keer al die domme dingen niet meer doen.
toch bedankt voor je reactie

chiefofficer
06-06-2006, 04:07 AM
Super, als je deze houding kan houden bij iedere set die je in je leven nog gaat openen, vind je snel genoeg iemand nog beter dan haar.
En als je behoefte hebt aan een opsomming van wat je allemaal precies hebt gedaan en waarom dat fout was, weet je me te vinden. ;)

riser
06-06-2006, 05:07 AM
chief,
je hebt gelijk. ik heb uiteraard geen zin in een opsomming van alle fouten, maar mogelijks kan het geen kwaad. van belang is dat dit niet meer gebeurd.
na deze situatie ben ik ook de boeken van de mystery, deangelo, ross jeffries etc. beginnen lezen. Uiteraard na kennisname van "het spel"...
Ik wist dan ook dat ik een vreselijk post gedaan had, maar anderzijds deed je reactie ook deugd.
Ik stel voor dat dit forum sterker op gang komt en dat we vanaf heden trachten dagelijks te mailen. dit is de enige methode om heeeeeel snel vooruitgang te boeken..
wat denk je?

chiefofficer
06-06-2006, 07:22 AM
Hallo iedereen
Ik zit met een vrij complexe situatie.
Het volgende is mij overkomen : ik heb een meisje leren kennen, via mijn job. ze bezocht me als cliënte. Vanaf het eerste ogenblik kon ik er niet om heen dat het om een bloedmooie vrouw ging. En ik zeg dit zonder te overdrijven. Ze is onwaarschijnlijk mooi. Een belangrijk detail, is het feit dat het hier gaat om een Marokkaans meisje. Er is als dusdanig een "cultuurverschil".

Ten eerste: probeer zaken en privé gescheiden te houden. Zeker omdat je nog aan het beginnen bent met deze informatie. Je wil niet dat je werk hieronder lijdt. Het kan heel lastig zijn zakelijk te zijn met mensen die jou hebben afgewezen of die jij hebt afgewezen.
Je bent gelijk geïntimideerd door haar uiterlijk. Daardoor denk je dat ze meer waarde heeft. In een andere post zei ik het al: je hebt een basis PUA-kennis, anders kom je hier niet. Met die kennis onderscheid je je van alle andere mannen. Je bent dus even goed, dan wel beter als haar. Zeker de huidige situatie in Nederland hiervoor is perfect. Ik gok dat er minstens 5 mooie vrouwen per (beginnende) PUA zijn, als het er niet meer zijn. Het klinkt gek, maar jij hebt dus de keuze. Je zoekt iemand die niet alleen mooi is, maar ook persoonlijkheid heeft. Als je er in gaat met de instellig: oh zij is zo mooi en ik heb niks te bieden (bewust dan wel onbewust) verkleint dat je kansen. Verder is cultuurverschil geen excuus. Ook Marrokaanse meisjes willen een leuke man.

Evenwel, werd er nooit enig contact gelegd, dan een professioneel contact.
Na enige tijd werden we "vrienden". Dit is uiteraard een stadium waarin niemand wenst te komen, doch ik had reeds aanvaard dat het een beetje te hoog gegrepen was.

Aanvaard nooit dat het te hoog gegrepen is. Dat klinkt nu misschien moeilijk, maar hoe meer succes je hebt hoe beter dit gaat. Niks is te hoog gegrepen. Ik zei het net al. Je bent in het voordeel. Zelfs met de kleine basiskennis die je nu hebt, ben je in het voordeel. Als je denkt dat het mislukt, mislukt het. Denk je dat je slaagt, dan slaag je.

Echter op een mooie dag bel ik haar op en stel voor om met mij samen een nieuw kostuum te kopen. Zoals de meeste vrouwen, ging ze hier dadelijk op in. Immers geeft dit de impressie dat ze veel stijl heeft en dat je ze hier voor nodig hebt.

Klein dingetje hier: je hebt ze hier niet voor nodig. Zodra je iemand nodig hebt, ben je afhankelijk. Ben je afhankelijk, dan ben je onaantrekkelijk. JE zou alleen haar hulp wel kunnen gebruiken.

De dag verliep vrij normaal : overal waar we kwamen, werden de verkopers gek van de schoonheid van deze vrouw. Zelfs in die mate, dat wanneer ik een kostuum in een tweede winkel wenste te kopen, de verkopers van de eerste winkel, gewoonweg meegingen.

Ja, dit is een van de moeilijke gedachtes die je toch houdt. Je wil niet weten hoe onzeker mooie vrouwen zijn. Ik had er eentje, die bijna alles had (maar dan ook op persoonlijkheidsvlak: lief, slim, zelfstanding) en die vertelde me "weet je, heel vaak vraag ik me af wat mijn ongeluk zal zijn".

Nadien gingen we iets drinken, en kwamen we losser. Nadat ze vier wijntjes op had, had ze plots zin om met me uit te gaan.
Zo gezegd , zo gedaan.
Ieder van ons ging naar huis om zich om te kleden. Een goed uurtje later zagen we mekander opnieuw.
De avond ging zijn gangetje en na een uurtje of drie viel de eerste kus.

Ja, ik moet hard zijn. Dit is geen succes in de betekenis dat je iets bereikt heb. Als zij vier wijntjes op heeft overheerst haar emotionele brein zo, dat ze bijna geen remmingen heeft. Je zult leren dat je dit ook kan bereiken met je persoonlijkheid.

Op het einde van de avond, zei ze dat ze niet naar huis wenste te gaan en dat ze bij mij wou blijven slapen.
Ik had hiermee geen probleem.wie zou het wel hebben?
we hadden een passionele nacht, maar ik wou geen seks, omdat het om een Marokkaans meisje gaat. ik wou nadien geen problemen met broers en dergelijke... dit was uiteraard een totaal verkeerde beslissing. Iedereen zal zeggen "wat een loser".

Ja, de reden is inderdaad totaal verkeerd. Geen seks willen is enorm leuk om "hard to get" te doen. Zeg: "uit principe-overwegingen wacht ik altijd een week". Kan geweldig werken.
Een alpha-man (hetgene wat je wilt bereiken) is niet bang voor broers of dergelijke effecten. Je bent een man en hebt geen goedkeuring van anderen nodig.

Nochtans is het niet voor de hand liggend om met een moslimmeisje onder de lakens te duiken, hoe mooi ze wel niet is. Bovendien hield ik rekening met het gegeven dat we beiden dronken waren ( zo nuchter was ik nog wel)

hoezo niet met een moslimmeisje?

de volgende ochtend gaat de passie verder, nog steeds zonder seks.
Zij laat - mogelijks expres- haar horloge en sierraden bij me liggen.
Vervolgens laat ik even niks meer horen.

Super, niet gelijk de dag daarna wanhopig willen bellen ofzo.

zij belt, en de volgende dag bel ik haar terug.

hier weer
super!

Daarna, zijn er echter veel professionele ontwikkelingen gebeurd, waardoor er veel professioneel contact us geweest.

dit is dus het risico wat ik al zei

Evenwel heb ik haar sindsdien niet meer privé mogen ontmoeten.
Ik heb me hierin boos gemaakt en haar een paar smsjes gestuurd met domme teksten er in.
Zij heeft nooit meer gereageerd.

Zodra je je boos maakt, weet ze dat je afhankelijk van haar bent. Dit is een van de grootste fouten. Er is genoeg keuze. Verder stuur je nooit een paar smsjes. Het is een recht om bij jou te zijn. Als ze van die mogelijkheid gebruik wil maken, moet ze daar wat voor doen. (het zou kunnen dat dat nu ongeloofwaardig klinkt, wacht maar tot je meer resultaten ziet).

Nu de vraag is vrij simpel: is deze situatie op de een of de andere manier nog recht te trekken, of moet ik gewoonweg aanvaarden, dat ik de ene domme fout na de andere gemaakt heb, en gewoon verder gaan. ik bedoel, dien ik me op een nieuwe vrouw te concentreren en al de technieken van Mystery, nu correct toe te passen of zou het mogelijk zijn, dit meisje alsnog in een relatie te krijgen.

je richt je niet op een nieuwe vrouw. Je richt je op meerdere vrouwen ;)
Verder moet je niet te veel boeken gaan lezen. Ik verwijs je hiervoor naar de post "how do i learn seduction" van cedar in het best of forum. 4 weken het VAH lezen en dan het veld in.
Verder is er niks mis mee met fouten te maken, als je er maar van wilt leren. Iedere fout is een leermoment. :)
Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt.

Mr Jo
06-06-2006, 03:33 PM
Dit is zeer duidelijk weer gegeven door chief.
Alleen dit nog, kop op en bel haar op dan geef je haar een confrontatie en kom je zelfzekkerder over en kan ze je moeilijker de touwtjes in handen nemen, maar heb jij ze in handen.
Want volgens mij doet ze dit en zogauw het te complex wordt en niet overzichtelijk genoeg (voor haar) door de werk/prive/familie situatie neemt ze de benen.
Dit is mijn zicht op de situatie, ik ken de situatie dan ook maar door hetgeen dat ik hier lees uiteraard.
Tot horens en idd we moeten het hier wat meer leven inblazen dus... LETS KICK SOME ASE:D