PDA

View Full Version : hoe dit probleem oplossen??

logicated
06-03-2006, 10:19 AM
hallo,
ik heb een vraagje, ik heb een meisje leren kennen, maar ik ben pas bezig met "the game" en nu zit ik helemaal vast, ik heb het boek "the game" wel al gelezen...
ik zit nu op het moment dat ik m'n "move" kan doen, maar hoe kan ik dit het beste doen?
want als dit nog lang zo gaat duren draait het gegarandeerd uit op een flop.
dus alle hulp welkom!
Greetz

Mr Jo
06-03-2006, 04:52 PM
helleu,
vertel al eens eerst
a) hoe lang ken je haar al
b)hoeveel maal heb je al afgesproken
c)wat ben je zoal gaan doen
d)is er veel kino
e).......
Wat je ook doet je hebt niets te verliezen.
Je kan gaan vogele pikken, heel veel kino en je houd har hand vast als ze je de pijlen geeft en de rest volgt.
Je haalt haar op en zeg haar dat ze goed ruikt en riek dan in haar nek om beter te rieken en geef haar daar een kusje....
1000 mogelijkheden
Let me know
Groetjes

logicated
06-04-2006, 05:40 AM
Hello,
ik zal gewoon het lijstje afgaan om het te vergemakkelijken:
a) ik ken haar ongeveer 3 maanden, maar het is pas sinds een aantal weken dat het klikt tss ons
b)ik zie haar ieder weekend, we gaan samen opstap...
c)opstap gaan dus, we zitten ook redelijk veel in een jeugdhuis, het is daar iets rustiger en plezanter om te babbelen
d)er is veel kino, iedere keer als we elkaar zien is er wel iets, ofwel bekrabbelt ze mij vol met stift en pen... plakband was er ook al bij, dan eens een duwtje
dit klinkt heel gemakkelijk als ik het hier allemaal leest, maar ik ben er totaal niet op voorbereid... ik zit als het ware een beetje "vast" het echte afc gevoel dus, maar ik heb ook de indruk dat zei niet goed weet wat ze wil.
eergisteren vroeg een goede vriendin of dat meisje niets voor mij was?
zij had die vraag ook aan haar gesteld, ze zei toen dat ik haar type niet ben, maar daar is bitter weinig van te merken vind ik!
P.S. we sturen ook veeel smsjes...
alvast bedankt om me te helpen Mr Jo
Greetz

chiefofficer
06-04-2006, 08:50 AM
je hebt one-itis.
Stop met het vele smsjes versturen. Ik deed het ook. Het helpt je niet aan een vriendin.
Geef haar de gift om je te missen. Beantwoord eens een smsje niet. Of wacht een paar uur.

logicated
06-04-2006, 11:46 AM
dat wil ik wel doen, maar hoe weet ik dan of zo mij echt gemist heeft?
als ze niks terug stuurt dan?
ik heb ook vanavond vernomen, dat ze eigenlijk niet weet wat ze wil...
ze vind me een lieve en fijne kerel, maar ze twijfelt of ze iets wilt beginnen of niet?
volgens mij komt dit ook omdat haar broer haar de laatste 2 weken plaagt door te zeggen ; aah is het uw nieuw lief, of met wie zijt ge aant sms'n? met logicated?
alvast bedankt voor de hulp
Mvg

chiefofficer
06-04-2006, 02:28 PM
dat wil ik wel doen, maar hoe weet ik dan of zo mij echt gemist heeft?
als ze niks terug stuurt dan?
ik heb ook vanavond vernomen, dat ze eigenlijk niet weet wat ze wil...
ze vind me een lieve en fijne kerel, maar ze twijfelt of ze iets wilt beginnen of niet?
volgens mij komt dit ook omdat haar broer haar de laatste 2 weken plaagt door te zeggen ; aah is het uw nieuw lief, of met wie zijt ge aant sms'n? met logicated?
alvast bedankt voor de hulp
Mvg
Ok, zij stuurt een smsje. Jij stuurt niks terug. En als er dan daarna nog een smsje komt, weet je dat je op het goede pad bent.
Zodra ze je een lieve en fijne kerel vind heb je het verpest. Dat is gewoon "let's just be friends". Ze ziet je (waarschijnlijk) alleen maar als een goede vriend. Dat haar broer dr plaagt is geen reden. Aantrekkingskracht is geen keuze. Als ze jou leuk vindt, heeft geplaag daar geen enkel effect op.
Het standaardadvies in zo'n situatie is GFTOW. Go fuck ten other women. Zie maar wat je daar mee doet ;)

logicated
06-04-2006, 04:23 PM
Ik vraag me dan af waarom ze zoveel kino doet?
En van het gene "dat ze mij een lieve en fijne kerel vind" zegt ze gewoon omdat ze van al dat gezaag wilt af zijn van die gene die bijna constant zeggen dat wij een koppel zijn en bla bla bla...
soms is het echt om de 10 minuten dat er gezegd word "uw nieuw lief" en dat soort dingen...
Ik erger mij er zelfs aan :mad:
dan zou ik persoonlijk ook tegen iedereen zeggen van "get lost" ofzo....
Greetz

Mr Jo
06-05-2006, 03:10 PM
Dit is geen gemakkelijke situatie...
Wat ik zou doen, je hebt weinig te verliezen.
Ja je hebt mss dezelfde vrienden en ja je ziet mekaar dikwijls.
komaan 3 maanden, een nee heb je, ga voor die ja!!!!
Kijk haar langer dan gewoonlijk in de ogen en lach dan eens en zie hoe haar reactie is.
Doe is eens iets persoonlijks met haar, bv :het weer is beter weer pak de fiets en ga piknikken, zwemmen, pak van die paletjes en een balletje mee en maak het leuk.
Onderscheid je van de rest en kom uit voor je mening maar op een leuke manier. Dit geld voor elk onderwerp, ook als ze zeggen of vragen is dat je nieuw lief.
zeg dan
Jij: "wie weet, ik ben het nog aan het uitzoeken of ze mij wel waard is" of
"ja, knappe griet he, sorry maar je bent te laat" en knipoog of lach dan is naar haar, niet arrogant overkomen he.
Je verstaat me wel.
Zie wel dat dit bij je past en niet dat ze denkt "ik ken hem niet zo"
Groetjes

logicated
06-06-2006, 05:38 AM
Ik denk dat het probleem wel bijna opgelost is.
Gisteren was ik bij haar thuis film gaan kijken, maar haar broer en z'n vriendin waren ook daar.
s' avonds liet ze me weten dat ze het zich allemaal anders voorgesteld had, en haar broer (met lief) eigenlijk teveel was gisteren namiddag.
we hebben ook in het weekend voor de fun gepraat over massage's, die wil ze mij dus wel geven, maar dat ging gister dus niet.
Nu kwam ze wel met het idee om vrijdag naar haar toe te gaan, (dan moet ze babysitten en zijn we dus alleen)
Ik denk dat ik wel goed zit nu, ze wil het wel, maar durft er waarschijnlijk niet echt voor uit te komen in het bijzijn van kennissen en of familie.
ik heb ook dat sms testje gedaan, ik zou haar vanmorgen voor ik ging werken normaal gezien een smsje sturen, wat ik dus niet deed. toen ze ging ontbijten is het eerste wat ze gedaan heeft mij een smsje gestuurd, met het bericht dat ik haar eigenlijk wel een sms had kunnen sturen want ze was al wakker.
sorry als ik verkeerd zit, en verbeter waar nodig aub!
Mvg
tips zijn nog altijd welkom :D

Mr Jo
06-06-2006, 03:13 PM
Blij dit te horen.
Volg je gevoel en dat komt volgens mij in de pokket!!!
Laat het ons wel weten want ik ben benieuwd en GOOD LUCK he :)
groetjes

logicated
06-08-2006, 10:46 AM
Ik heb gisteren gehoord dat het afspraakje van vrijdag niet zal doorgaan...
best wel spijtig maar soit, tis het einde van de wereld niet!
Deze week was ze best wel slecht gezind en door mijn AFC gedrag, (ik ben trouwens nog altijd een AFC :( ) zit ik me op te jagen en te denken dat het mijn fout zou kunnen zijn...
wat ik dus wou vragen, om niet te veel te stuntelen met haar te versieren zou ik graag nog wat tips krijgen ivm hoe ik haar kan kussen, en wanneer ik dat kan doen? waar moet ik zoal opletten?
thx voor alle hulp en info die ik al gekregen heb!!
Mvg

logicated
06-13-2006, 01:58 PM
ff een kleine update neerzetten...
Ik kan er nu echt niet meer aan uit!!!
vorig weekend is er iets mis gegaan en ik weet niet wat.
om de 1 of andere reden doet ze gewoon kortaf tegen mij maar toch blijft ze smsjes verzenden met vragen zoals ; "wat ga je vanavond nog doen?" "wat ben je aan het doen?" enz
volgens mij heb ik het allemaal verkl**t en dan ligt de fout zeker bij mij!
ik moet er wel bij zeggen dat ze nu volop in de examens zit, en ze serieus last heeft van stress, haar broer is een goede kameraad van mij, en hij zei al tegen mij dat het allemaal terug goed komt, dat is gewoon met die examens...
vorige week, stond ze te popelen om me te masseren, en in het weekend stelde ik voor om naar mijn huis te komen, want ik was toch alleen etc..
dit was dan via sms en ik kreeg terug ; "sorry, van een massage weet ik helemaal niets, dat zal wel iemand anders geweest zijn" :confused: :confused: :confused:
het gene wat ze schrijft per sms komt totaal niet overeen met wat ze doet en hoe ze reageert.
dringend hulp en een duidelijk antwoord gevraagd dus.
alvast bedankt
Mvg

Ceb
06-14-2006, 04:22 PM
gozer,
laat deze meid asjeblieft lopen, ze houdt je aan een lijntje. Ga sargen en je technieken beoefenen, laat je niet meenemen door 1 meid. Sta erboven en laat zien dat je onafhankelijk bent (niet afhankelijk van vrouwen). Laat zien dat je continue met mooie vrouwen omgaat en dat je haar niet per se nodig hebt.
Als je haar echter echt heel graag wilt, maak haar dan jaloers en... ga dus sargen en met andere vrouwen om! Je zult zien dat ze binnen no-time kruipend op je stoep staat.
Anyway, mijn advies is dus simpel: laat 'r lopen en ga sargen en kijk wat er gebeurt.
Succes! en laat ons weten hoe je FR's gaan ;)

logicated
06-18-2006, 04:24 AM
ja mannen tis weer volledig fout gelopen, heb gisteren met haar een gesprek gehad en het was duidelijk voor mij....
mja der zijn meer meiden als haar :D
Greetz

The Dutch
08-22-2006, 06:47 AM
1 itis:
daar heb ik ook erg veel last van gehad, als ik een meisje leuk vond kon ik er geen genoeg van krijgen, en inderdaad, je drijft ze weg door ze te blijven smssen en te blijven bellen, kheb laatst eens mijn fouten bij 2 meiden geanaliseerd
Ik leerde 2 meiden kennen, op een gegeven moment klikte het en zij waren helemaal "into" mij, ik liet ze een beetje links liggen, maar af en toe dan gaf ik weer wat toe, beetje "push pull" van mijn kant, en dat werkte echt goed.
Ik werd gebombardeerd met smsjes, emails, etc. zeggend hoe leuk ze mij wel niet vonden blabla...ik reageerde er niet echt direct op maar speelde een beetje het "cat string" spelletje.
Op een gegeven moment gooide ik het roer om:
Ik ging dus terug smssen, mailen, bellen etc. met het verhaal dat het verhaal wederzijds was, hoe gek ik wel niet op die meiden waren, het hele verhaal
Toen viel het in eens verdacht stil van hun kant, ik gooide dus de "cat string" voor hun voeten neer en daardoor raakte ze verveeld en was de interesse in mij verdwenen.
Dus wat er gezegd werd hierboven "laat haar jou missen" dat werkt dus echt !
OH, en "go fuck ten other women" dat is waarschijnlijk als je het echt heel zeker wil weten en haar zwaar wil afstraffen...want bij mij werkte het al na 2 andere meiden lol :p
Die meiden spreek ik helaas niet meer, wel jammer, ze waren erg leuk :)
The Dutch.

The Dutch
09-08-2006, 04:54 AM
Ok, nou krijg ik dus toevallig van de week een sms-je van een van die meiden...de leukste...ik hoop dat ik van mn fouten geleerd heb en dat ik het eens fftjes goed kan maken !!!
Khou jullie op de hoogte !
Ricky D.

taaks
09-10-2006, 10:11 AM
haha tsja... dat is de kunst, het touwtje onophoudelijk laten rollen, hoe hou je jezelf interessant genoeg:)

Profundido
09-19-2006, 04:13 AM
verkeerde mentaliteit Logic, het spel dient niet om even snel je een oplossing te bieden. Als je echt wil leren zou je gewoon beginnen met de newbie dril en na 3 dagen ben je die meid bijna vergeten

logicated
10-19-2006, 01:41 PM
jaja mensen, ten eerste : mijn grootste excuses dat het zo lang geduurd heeft, ik leef dus nog moesten sommige denken van niet.
ten tweede :Ik heb dus een relatie, en je kan het al raden... met die meid waar ik het toen over had.het is héél serieus, en we zijn al 3 maanden samen nu.
dat was dus de kleine update,
Ik zit wel nog met een probleempje (weeral :rolleyes: )
Zij heeft ook een paar ex vriendjes gehad, waar ze nog steeds contact mee heeft, soms ietsje te veel naar mijn zin...
Hoe kan ik voorkomen dat ze nog contact met hen gaat zoeken en enkel nog in mij geinteresseerd is??
ik heb een klein vermoeden dat ze soms toch nog wat voelt voor die ene jongen...
In feite ben ik nog altijd een AFC :(
dus alle hulp is nog steeds welkom!!
Greetz
Logicated

The Dutch
10-19-2006, 03:28 PM
ik denk dat het enige wat jij moet voorkomen is dat je "te jaloers" word.
Je kan niet voorkomen dat ze contact heeft met mensen, en je kan niet zorgen voor het feit dat ze enkel nog in jou geinteresseerd is.
Als jij jaloers gaat doen, haar dingen gaat proberen te verbieden, gaat proberen heel erg in de spotlights te staan, etc kan en zal dat uiteindelijk alleen maar tegen je werken hoor.
Kijk, jij kan je wel van alles inbeelden terwijl zei mischien alleen maar vrienden is met bepaalde mensen, en als jij haar dat niet kan gunnen...tja...???
Mocht het zo zijn dat ze wel meer dan geinteresseerd is in die kerels...zorg ervoor dat je je spel goed speelt, verbied haar niets want dan stuur je haar alleen maar dien kant op, zo zou jij ook reageren !
Zoals iedereen weet, die zich een beetje verdiept in "het spel" zij moet jou gaan zien als "the prize", je kan zelf wel wat verzinnen om het die kant op te sturen denk ik.
Ze heeft ooit iets voor die ene kerel gevoelt begrijp ik uit je verhaal ? dan zit ie nog steeds in haar hart hoor, dat kan je leuk vinden of niet, maar het is zo, vrouwen dragen zoiets een stuk langer mee dan mannen (ook niet altijd)
Dus leer daar gewoon mee leven !
Maar...als jij je jaloers gedraagt, is dat een teken van "zwakte", "het niet onder controle hebben van de situatie" en alleen "lozers" (om het zo maar even bot te zeggen) stralen dat uit, en wat wil een vrouw ?????? "Een ALPHA MALE" die alles onder controle heeft, die het allemaal regelt en al zn zaakjes op orde heeft.
Laat niet merken dat je jaloers bent, speel gewoon je spel verder hoe moeilijk het ook is, jij bent de man, jij bent die kerel waar zij haar best voor moet doen !
Laat haar met die kerels praten...jij bent immers nergens bang voor, jij bent "de man" !!! als zij met andere gasten praat ga jij een praatje maken met andere meiden, moet je eens kijken hoe snel ze weer naast je staat !
Joh, en als het al te laat is...een hollend paard wat eenmaal op gang is kan je toch niet tegenhouden, als die andere gasten meer "Alpha" zijn als jij en zij daar voor kiest...moet je je spel de volgende keer beter spelen ;)
Ricky D.

logicated
10-19-2006, 10:26 PM
ik probeer zo weinig mogelijk jaloers te zijn, want gelijk je zegt : daar jaag ik haar mee weg..
en dat is niet m'n bedoeling.En ik kan haar idd het contact met andere mensen niet gaan verbieden... waar ben je dan mee bezig???
Het is vooral die "inbeelding" wat me parten speelt, het is tenslotte m'n eerste lange relatie (ja 3 maanden is lang voor mij) en ik ben nog steeds een AFC.
Wat ik ook moet zeggen, zij weet dat ik jaloers kan zijn, dat heeft ze mij eens gevraagd, maar zij is net hetzelfde als mij.
Als ik bij een ander meisje sta, en er mee praat.. dan zie je (bij wijze van) zo de bliksem schichten heen en weer gaan :D :D
jij schrijft : "Zoals iedereen weet, die zich een beetje verdiept in "het spel" zij moet jou gaan zien als "the prize", je kan zelf wel wat verzinnen om het die kant op te sturen denk ik."
Eigenlijk niet, ofwel sta ik er gewoon niet bij stil...
mss dat je best een paar voorbeelden kan geven, dan weet ik tenminste wat ik goed of fout doe.
Greetz
Logicated

The Dutch
10-20-2006, 12:59 AM
ja, kijk:
Je moet dus overkomen ofdat je haar bv niet nodig hebt, omdat er ook andere mensen zijn die jou aandacht willen hebben:
"het geeft niet dat jij met andere jongens praat, er zijn ook andere meiden met wie IK praat"
"ik ben niet bang dat jij er vandoor gaat met die andere kerel, want dan doe je alleen maar een stap achteruit, ik ben beter !"
Dit kun je bereiken door zowiezo met andere mensen te praten als zij in de buurt is, (en je niet aan haar vast te klampen) gewoon eens naar een andere meid gedag zeggen als ze voorbij loopt, beetje stoute glimlach op je kop en ff je hoofd op en neer knikken naar haar en hoi zeggen, vervolgens gewoon weer door gaan met waarmee je bezig bent, of dat je die dame dan kent of niet, dat maakt niet uit, je vriendin zal denken van wel...EN..."waar kent hij die meid van ??"
Let wel, het moet er wel natuurlijk uit zien, en niet geforceerd, dat je ineens heel stoer overkomt terwijl je dat bv van nature niet bent...maar je voelt zelf wel aan hoe t het lekkerste aanvoelt.
Dat is een van de dingen die je kan doen, verzin zelf ook wat dingetjes, jij weet zelf het beste hoe of wat en wanneer je je vriendin ziet en wat voor dingetjes je kan verzinnen om te gebruiken.
Hou t spannend voor haar, zij moet moeite doen voor jou aandacht, en jij moet af en toe eens een stap achteruit doen, bel bv gewoon eens een keertje je afspraak af, omdat je met vrienden gaat stappen !!! dat vind ze ECHT NIET LEUK ! (let op, kan resulteren in ruzie :) MAAR op die manier laat je haar wel zien dat jij naast haar ook dingen te doen hebt, je leven draait niet om haar.
Als zij met haar vriendinnen gaat stappen gewoon zeggen "veel plezier" en niet "doe geen dingen die ik ook niet zou doen he..." dat vind ik zon zielige opmerking, ofdat je bang bent dat ze met een andere kerel naar huis gaat ofzo. lol
ja, khoop dat je je hier een beetje in kan vinden, en dat je zelf eens gaat nadenken over hoe of wat, maar je jaloezie moet je echt opzij zetten hoor, dat is een eigenschap van mensen die hun shit niet onder controle hebben...en een vrouw wil iemand die dat wel heeft.
Bedenk wat dingen om haar te laten werken voor jou aandacht !
greets, succes !
Ricky D.

logicated
10-20-2006, 01:28 AM
ja die jaloezie... ik haat het :mad:
maar zij is echt even erg, dat voorbeeldje wat je gaf van tegen een onbekende meid goeiedag zeggen,je zou haar moeten zien, je kan de vragen van haar gezicht aflezen :)
dat andere vb, een afspraakje afzeggen, ok dat zal mss in ruzie uitdraaien, maar komt dat voor haar niet over zo van " ok hij vind mij niet meer goed genoeg" ??
en na een tijdje gaat ze mss weiniger aandacht aan mij geven...
deze week vroeg ze of ik haar naar school kon brengen, ik lag nog in m'n bed en was moe.
ik "neen" gezegd.
Resultaat; natuurlijk was ze teleurgesteld, en waarschijnlijk ook een beetje kwaad, ik merkte het direct aan haar taal gebruik in de smsjes die ze stuurde.
bij mij kwam het over, "ok, dan laat het, dan heb ik u ook even niet meer nodig"
Hoe moet ik reageren op zo'n situatie's?
Soms heb ik wel wat schrik om iets verkeerd te zeggen ofzo :confused:
Greetz
Logicated

Profundido
10-20-2006, 02:33 AM
man man man...jij hebt dus echt geen beetje game eh...:(

ik probeer zo weinig mogelijk jaloers te zijn, want gelijk je zegt : daar jaag ik haar mee weg..
en dat is niet m'n bedoeling.En ik kan haar idd het contact met andere mensen niet gaan verbieden... waar ben je dan mee bezig???
deze quote heb je goed gezien, vertrouw er maar op en lees hem elke dag opnieuw 10 keer hardop voor het slapengaan. Gebruik je feeling over je huidige relatie t.o.v haar om te beslissen of bv de vraag "wil je me naar school brengen" een uitnodiging is in de zin van "ik wil je bij me" of van "even testen of jij nog altijd mijn schoothondje bent". Als het het laatste is heb je schitterend gereageerd. Omdat een meisje dan uit haar evenwicht gebracht is zal ze de -genoodzaakt- de grote middelen aanwenden om te testen of haar algemene invloed wel nog altijd van kracht is op jou. Ze zal dat zelfs onbewust doen op een lager bewustzijnsniveau. Haar brein is genoodzaakt die check uit te voeren om zichzelf te verzekeren dat ze nog altijd over haar "female power" beschikt. Als je dit echter kan aanhouden en met het woordje "dit" bedoel ik het niet toegeven aan haar testen naar jouw toe dan heb je een heel sterk frame waarvoor ze zal wrichten en je meer gaan apprecieren. De fout die je echter NIET mag maken is zulken testen verwarren met een echte vraag om je dichtbij te hebben want als je dat begint te laten zal ze echt geloven dat je haar niet langer wil of er niet langer van houdt. Hoe los je zoiets dan op hoor ik je denken of wat is de juiste houding dan ? Als volgt:
Als je om het even wanneer vermoedt dat iets een test is dan weiger je die gewoon onmiddellijk zodat je je strong frame blijft behouden maar kort erna WANNEER ZE HET NIET VERWACHT compenseer je de liefde/aandacht met een handeling die je zelf doet (niet ene die zij begint!!)
Zo zal ze instinctief aanvoelen dat ze wél de nodige liefde/aandacht van je krijgt maar niet op commando en dat je dus niet met je laat sollen, integendeel...
klein voorbeeldje ? Jullie liggen samen knus in de zetel, zij doet teken dat je ze je wil kussen. Jij kijkt haar recht in de ogen, legt je vinger op haar mond en draait die weg. 3 minuten later draai je zelf haar hoofd naar je toe en geef je haar spontaan en vooral passioneel de zoen die ze eerder niet kreeg.
nog eentje maar beetje groter ? Zij vraagt je om haar naar school te voeren en je zegt dat je het niet zitten. Je negeert alle verdere pogingen van haar om daar moeilijk over te doen alsof het je geen bal kan schelen. 2 dagen later stel je zelf voor om haar ergens naartoe te voeren of een evenwaardige geste te doen.
n.b: Deze houding gaat zeker en vast altijd op voor vragen van haar die in feite tests zijn en mag je af en toe ook toepassen op dingen die het uiteindelijk niet zijn. Je mag het wel niet continu toepassen (hou het op 33%) Eenmaal zij wat inschikkellijker wordt kan jij ook weer inschikkelijker worden. Als het gevoel krijgt dat jullie band sterker wordt en zij niet test maar akkoord gaat dan kan je ook weer wat meer 'wussy' worden en toegeven op dat soort vragen. De idee is dat ze altijd moet beseffen dat ze niets 'for granted' mag aanzien. Zolang ze dat beseft kunnen jullie heel lief zijn voor elkaar.
Dan nog een tip compleet los van dit specifieke stukje. Jij hebt echt het probleem dat je niks anders hebt in je leven en ze daardoor zooo superbelangrijk is voor je (en zij weet het...), dat probleem heet "one-itis" trouwens... Als je nu eens je gedachten kon losmaken van haar en al is het maar gewoon aandacht krijgen van andere vrouwen (zonder der daarom iets mee te doen) dan zal ze voldoende beseffen dat ze heel blij mag zijn jou te hebben en niet omgekeerd. Dan zal je je ook niet meer zo aanhankelijk voelen en dat uiteindelijk niet langer zijn naar haar toe. Nu zit het niet goed op dat vlak en doen jullie touwttrekken langs beide zijden om te zien wie eerst gaat buigen. Wel pas het bovenstaande toe en zij zal buigen. Als je 1 sekonde twijfelt op een gegeven moment valt je frame en duigen en dat zal ze geweten hebben (dan ben je weer de vogel voor de kat voor haar psycho-control tests)
hope this helps

logicated
10-20-2006, 03:20 AM
Sorry kerel,ik heb idd geen beetje game... :(
ik doe er alles aan om bij te leren, en om vragen op m'n antwoorden te krijgen. (die ik al grotendeels gekregen heb.)
En ja, ik heb niks anders te doen in m'n leven, wat ik erg genoeg vind en waar ik hard aan wil werken.
die tip wat je me geeft ga ik in de toekomst zeker toepassen.
want het moest maar eens uit geraken, dan zit ik weer moederziel alleen....
terwijl zei terug krabbelt naar haar exjes of weet ik veel wie.
ik had vorige week een klein testje gedaan, zei had me smsjes gestuurd, en ik had op het tweede smsje geen antwoord gegeven.
Resultaat: 3 smsjes in 30 minuten tijd, met vragen als, "ben je kwaad?" "heb ik iets verkeerd gezegd/gedaan?" "is er iets gebeurd?"
Greetz
Logicated
Alvast bedankt iedereen voor de antwoorden en de hulp!!!