PDA

View Full Version : Vilket svar?

swerocker
05-06-2010, 01:30 AM
Tjena grabbar!

Jag har en fråga som jag behöver lite svar på!

Vad tycker ni man ska svara på när en tjej som ni dejtat ett tag(1-3månader), fått ligga med henne och hela den biten...när hon frågar hur är det mellan oss? Ska man lägga korten på bordet eller ska man bara svara att vi är bra vänner, kk, känns som om man säger att man verkligen är kär och har känslor för henne så ger man bort sin power och blir en wussy som hon sen lämnar....

Självklart ska man visa sina känslor om det är en riktigt bra tjej och satsa på, men de kan oxå gå åt pipan om visar för mycket för tidigt...har jag helt fel? Vill ju behålla henne som ett kk...;)

Kanske bara köra på med lite tease och inte ge några direkt svar.

Typ "Vi är bra kompisar" ge henne en tankeställare,så hon blir osäker på ifall jag verkligen gillar henne...så börjar hon springa efter mej.

Ni har säkert nåt bra svar där ute!:)

JohnHancock
05-06-2010, 01:11 PM
Det enda svaret jag kan ge är ganska lame, och det är att lyssna till ditt hjärta. :)

Zakthos
05-07-2010, 11:24 AM
Tjena grabbar!

Jag har en fråga som jag behöver lite svar på!

Vad tycker ni man ska svara på när en tjej som ni dejtat ett tag(1-3månader), fått ligga med henne och hela den biten...när hon frågar hur är det mellan oss? Ska man lägga korten på bordet eller ska man bara svara att vi är bra vänner, kk, känns som om man säger att man verkligen är kär och har känslor för henne så ger man bort sin power och blir en wussy som hon sen lämnar....

Självklart ska man visa sina känslor om det är en riktigt bra tjej och satsa på, men de kan oxå gå åt pipan om visar för mycket för tidigt...har jag helt fel? Vill ju behålla henne som ett kk...;)

Kanske bara köra på med lite tease och inte ge några direkt svar.

Typ "Vi är bra kompisar" ge henne en tankeställare,så hon blir osäker på ifall jag verkligen gillar henne...så börjar hon springa efter mej.

Ni har säkert nåt bra svar där ute!:)

Vill du ha henne som KK eller flickvänn?

Vill du ha henne som KK så tycker jag att du ska säga något i stil med. Jag tycker om dig jätte mycket, men skulle inte klara av en riktig relation just nu. Det får henne att förstå att du inte vill ha något djupare, men fortfarande hoppas på att de ska bli nå!

Girolamo
05-13-2010, 05:32 AM
Ja, och vill du ha henne som flickvän och har träffat henne så länge så är det nog bäst att vara ärlig om det, det är inte bra att övergejma i den situationen tror jag.

swerocker
05-15-2010, 05:15 PM
Ja, och vill du ha henne som flickvän och har träffat henne så länge så är det nog bäst att vara ärlig om det, det är inte bra att övergejma i den situationen tror jag.

Jag vill ju ha henne som ett kk men de är nog redan kört nu. Hon hör av sig nån gång då å då. Senast mitt i natten när jag jobbade...hon påstod att hon inte kunde sova så hon tänker iaf på mej. Men jag vill inte höra av mej, vill inte bli den som springer efter henne men samtidigt inte över gejma heller...svårt som f*n detta alltså. Jag kör med den stilen att jag bara skiter i att nu....hör hon av sig så svarar jag men jag skriver aldrig till henne. Liksom nexta henne men hoppas på att hon ska lägga korten på bordet å verkligen "erkänna" att hon diggar mej...eller så losar jag henne men men de finns fler.