PDA

View Full Version : FR - En natt i Kungliga Huvudstaden

Girolamo
11-08-2009, 05:11 PM
Utgång i Stockholm. Innan på kvällen hade jag och de andra gått runt och öppnat hej vilt, jag hade varit i rätt många trevliga sets som hade känts bra, tjejer som jag hade tänkt hooka upp med senare med egentligen men nu blev det inte så. Haft väldigt kul som sammanfattning och var i bra stämning och var social.

Strax innan stängning gick jag längs ett enormt befolkat avsnitt av stället med en bar vid ena långsidan, och sådär fem människor per kvadratmeter, man kunde ha somnat stående där utan att ramla omkull.

Jag märker att en tjej liksom pressas in i mig bakifrån, och det blir nån slags situational opener, om att det är mycket folk här eller så, hon frågar vilket håll jag är på väg på och jag undrar om jag rörde mig så pass sakta att det inte märktes vilket håll jag var på väg åt. Först fattade hon dock inte vad jag sa, så jag sa att det var skånska och hon sa att hon fick reboota sitt huvud och sen gick det bättre med kommunikationen. Den här tjejen var typ 1.65, mellan 30 och 40 och såg trevlig ut, brunett.

Där i folkhopen blev vi pressade mot varandra och det blev att jag höll hennes hand ett tag medan vi pressade oss fram. Sen kom vi fram till trappan som går ner utomhus. Mindre folk där, och hon stannar och jag med och vi snackar.

Jag plockar trigger words så gott jag kan och retas utifrån dem. Jag minns inte om jag körde nån burkad attraction routine. Jag kommer i alla fall ihåg efter ett tag att göra en lock in och ställer mig med ryggen mot väggen bredvid henne. Vi röker lite och snackar på.

Jag lägger märke till IOIs, särskilt att hon står där och har hela sin uppmärksamhet på mig och ler och skrattar mycket. Jag eskalerar fysiskt en del, tar på hennes arm och så när jag pratar. Kommer ihåg att kvalificera henne, och gör en mediumkvalificering genom att fråga vad hon tycker är riktigt kul att göra, vilket hon berättar, men kan inte riktigt få mig själv till att göra en stor kvalificering och be henne nämna skäl till att jag skulle vilja lära känna henne bättre, kanske delvis för att vi bara hade pratat så kort tid.

När vi har stått där i kanske 10 minuter så säger hon att hon ska ta och gå och leta upp sin kompis. Jag har frågat hur ofta hon brukar vara nere i mina trakter av landet vilket inte är så ofta, och jag säger att vi får hitta på nåt när jag är i Stockholm nästa gång. Jag ber lite småtaffligt om hennes telefonnummer och det ger hon mig.

Sen när hon ska gå så ger hon mig en puss precis vid kanten av munnen, och jag tar tag i henne och kommer närmare och så pussas vi igen och sen småhånglar vi lite. Hon säger till mig ”Ring min telefon så jag får ditt nummer – nu!” Så jag gör det. Hon går iväg.

Kommer ut och träffar på de andra, ber om tips för sms-game, och får tipset ”Do you speak text?” Översätter det till ”Pratar du Sms?” och skickar. Snackar lite mer med de andra och sen går vi åt våra olika håll. Får ett sms tillbaka från den här tjejen när jag har kommit en bit bort och nyss fattat att jag har gått åt fel håll i förhållande till mitt hotell. Hon skriver nåt om att ”Läskigt” (vilket jag inte fattar) men med en smiley efter och så frågar hon var jag är (Kanske är "Pratar du Sms-språket" ett bättre sms att skicka, tacksam för tips). Jag skriver var jag är och hon skriver att hon hämtar ut sin jacka, jag skriver tillbaka att vi kan ses utanför stället eftersom jag ändå har gått åt fel håll.

Vi ses och hon är leende och glad som innan. Hon säger att hon kan följa mig bort till där hon ska ta sin buss/tunnelbana, vilket är åt hållet där mitt hotell ligger så vi går ditåt. Kommer in i lite comfort, snackar om vad vi pysslar med och sånt.

Vad jag dock inte gör, är att fortsätta eskalera. Jag går emot henne ibland och tar lite i henne när jag istället kunde ha tryckt upp henne mot en vägg och hånglat galet med henne.

Så vi kommer fram till hennes station och säger hej då, hon säger att jag ska höra av mig när jag kommer till Stockholm nästa gång. Vi pussar varandra lite igen och så går hon.

Kanske hade hon bjudit med mig hem om jag hade varit mer framåt och eskalerat. Logistiken i övrigt var kass, på mitt hotell fick man inte ta med nån in när man bodde på enkelrum som jag.

Så jag borde helt enkelt ha varit mer framåt och tagit en mer ledande roll i interaktionen om jag hade velat komma längre, något att tänka på till nästa utgång! Men det var en askul kväll hur som helst tillsammans med fantastiska nya vänner! Jag gillar Stockholm, och det finns skäl till att de gjorde den stan till huvudstad!

SwedishBlondie
11-10-2009, 02:12 PM
Najs jobbat gubben! Sjukt glad för din skull och nu måste du verkligen höra av dig när du ska upp nästa gång så hänger ja på så kör vi på rejält! Grymt bra att du drar i gång med FR här på forumet nu. Känns som vi börjar vakna lite! :D

Girolamo
11-11-2009, 12:43 PM
Najs jobbat gubben! Sjukt glad för din skull och nu måste du verkligen höra av dig när du ska upp nästa gång så hänger ja på så kör vi på rejält! Grymt bra att du drar i gång med FR här på forumet nu. Känns som vi börjar vakna lite! :D

Ja, vafan, nån var ju tvungen att göra det :) Starkt gjort med din post om tjejen. Du, vi får absolut se till att hooka upp nästa gång jag är i krokarna! Och visst känns det som om forumet börjar vakna lite. Nu har vi ett helt gäng goa grabbar som precis har gått bootcamp som kommer att blåsa mer liv i forumet också!

SwedishBlondie
11-13-2009, 07:35 AM
Hur gick det med den där bruden har ni snackat nåt mer? :)

Girolamo
11-15-2009, 06:56 AM
Hur gick det med den där bruden har ni snackat nåt mer? :)

Hon skickade nåt sms, får se om vi ses i Stockholm nästa gång jag tittar upp...