Leste du artikeln på dinside.com ?

Läste du artikeln som skrevs om vårt första Bootcamp i Oslo? Om inte ta en titt HÄR

Jag har varit instruktör på bootcamps från Stockhom, London till Los Angeles (där vi hade Love systems Super Conference sist) och måste säga att Oslo Bootcampen tillhör en av de bästa hittills!

Varför?

Vi hade en mix av elever både yngre och äldre allt från studenter till kända företagsledare. En kille hade inte ens läst en bok om pick-up och en annan var tidigare elev. Så hade vi en unik sammansättning av instruktörer. MrM - rankad som top 8 PUA i världen, Soul – känd som den bästa day-game PUAn i världen, Keychain – Känd för sin nästan onaturligt goda talang på fysisk eskalation och jag HiRoller – Expert på SNL och Nordisk seduction (Min och MrMs tidigare artikel). Det var världsklass! Vi har aldrig haft en så god uppslutning av instruktörer på en och samma BC vad jag varit med om förutom på Super Conference förstås.

Och det bästa har jag inte ens hunnit komma till. Oslo, Norge och tjejerna! Jag har länge vetat om det och jag har länge försökt att säga det. Men nu är det äntligen bevisat och alla som var med vet vad jag talar om. Vi träffade, umgicks och … bland de absolut snyggaste och mest attraktiva tjejerna på denna planet (i alla fall enligt mig) men se och tyck gärna själv. Vi går normalt inte ut och fotograferar våra set av naturliga skäl men några kort tog vi, se bilden bland Oslo BC recensionerna här: http://www.theattractionforums.com/l...hi-roller.html

Artikeln på dinside.com har skapat massa kommentarer och det var helt väntat. Folk som aldrig tagit del av communityt har givetvis väldigt svårt att förstå vad det hela egentligen går ut på.

Men utan att kommentera det för mycket just nu, så tycker jag att citaten av Mr M och Soul i artikeln svarar på de flesta kommentarer som skrivits efter artikeln:

”I prosessen med å realisere dine drømmer, uansett hva de er, skal du behandle alle med respekt”
”Det handler om å gjøre gutter til menn og menn til bedre menn”
”Folk vil alltid tolke uoppnåelige ting negativt. Det samme gjelder for oss som kan få så mange fine damer som vi bare vil”

Det är värt att läsa artikeln ett par gånger för att verkligen få med sig allt.

Det som fattas i artikeln och som jag saknar är en intervju med eleverna! Vad tyckte dem egentligen? Men de finns på forumet! Kolla in recentionerna som skrivits på Oslo BC tråden HÄR

Det var en otrolig helg och en bra artikel. Och jag har lovat att försöka slå detta nästa Bootcamp! Vilket blir svårt men möjligt.

Redan nu den 20-Mars kör vi igen! Favorit i repris

Hoppas att ses då!

Tveka inte att skicka mail (hiroller@lovesystems.com) eller PMa mig på forumet om du har några som helst frågor eller funderingar.